Mammabamma Skrevet 15. januar 2017 #101 Del Skrevet 15. januar 2017 Utrolig kjedelig blogg for den handler i overkant mye om hvor gammel hun er og om hvor mange barn hun har gjentatt i det uendelige. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 15. januar 2017 #102 Del Skrevet 15. januar 2017 Dette er en av få blogger jeg klikket meg inn på. Med stor nysgjerrighet. For jeg gruer meg til å ha søvnløse netter med baby og deretter møte dagen med en morgenfrisk treåring, og tenkte at her er sikkert masse praktiske tips og lure lifehacks...nå har jeg ikke lest så mye, men det virker mest som et glansbilde over hvor godt de klarer seg med så mange barn sånn helt overfladisk. Dette kunne vært en morsom blogg om hun hadde gått litt i dybden på hverdagsutfordringer, tipper hennes hverdager er totalt forskjellige fra de fleste andres. Jaja, får heller trøste meg med at om noen klarer seks stk så kan jeg mestre to 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 15. januar 2017 #103 Del Skrevet 15. januar 2017 3 timer siden, Bertine skrev: Jeg lurer også på hvordan de kan ha så mye penger.. Hun tjener nok en god del på bloggingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 15. januar 2017 #104 Del Skrevet 15. januar 2017 1 time siden, Diamant skrev: Hun tjener nok en god del på bloggingen. Så langt nede på listen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 15. januar 2017 #105 Del Skrevet 15. januar 2017 Hvordan kan hun tjene så myenår hun har under 5000 daglige lesere? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 15. januar 2017 #106 Del Skrevet 15. januar 2017 16 minutter siden, Mammabamma skrev: Hvordan kan hun tjene så myenår hun har under 5000 daglige lesere? Rundt 5.000 lesere daglig er nok mer enn nok til å tjene en del i reklameinntekter. Jeg snakker ikke millioner her, men en del tusen tjener hun nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stamtplyr Skrevet 29. januar 2017 #107 Del Skrevet 29. januar 2017 Hvofor holder hun jobben til mannen hemmelig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 29. januar 2017 #108 Del Skrevet 29. januar 2017 10 minutter siden, stamtplyr skrev: Hvofor holder hun jobben til mannen hemmelig? Hæ? Er han ikke butikk-sjef på meny da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stamtplyr Skrevet 29. januar 2017 #109 Del Skrevet 29. januar 2017 4 minutter siden, fjær skrev: Hæ? Er han ikke butikk-sjef på meny da? Nei. Hun oppdatere nettopp bloggen og toket oppgjør med denne tråden. Der skrev hun at han ikke var butikk sjef hos Meny😊 så sa hun ikke noe om hva han jobber med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 29. januar 2017 #110 Del Skrevet 29. januar 2017 9 minutter siden, stamtplyr skrev: Nei. Hun oppdatere nettopp bloggen og toket oppgjør med denne tråden. Der skrev hun at han ikke var butikk sjef hos Meny😊 så sa hun ikke noe om hva han jobber med. Hun vil vel ha flere leser da ettersom hun også sender leserne hit for å få mer kritikk ergo mer lesere? Ergo mer penger. Ergo flere barn. Ergo meter sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stamtplyr Skrevet 29. januar 2017 #111 Del Skrevet 29. januar 2017 Ja, hun linket til denne tråden. Har i utgangspunktet ikke noe stygt å si,og vil ikke si noe stygt. Er bare nysgjerrig på hva jobben hans er, og forstår ikke helt hvorfor det er hemmelig. Vi har ikke noe med det, men spekulasjoner må man tåle som blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 29. januar 2017 #112 Del Skrevet 29. januar 2017 Der ser vi et av problemene med at all omtale av "tredjeparter" er strengt forbudt her på forumet - bloggeren som omtales i denne tråden skriver et klageinnlegg på bloggen sin om KG og denne tråden, og tror tydeligvis at de mindreårige har blitt snakket stygt om: "Hva er interessen med å omtale barna mine, slik at moderatoren må rydde kommentarene?" Klart det ser slik ut for utenforstående som ramler innom en ihjelmoderert tråd, der ørten innlegg er fjernet med begrunnelsen "omtale av barn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stamtplyr Skrevet 29. januar 2017 #113 Del Skrevet 29. januar 2017 Folk flest vet nå bedre enn å uttale seg om barna hennes😊 er vel mest hun selv og økonomi folk undres over! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rih Skrevet 29. januar 2017 #114 Del Skrevet 29. januar 2017 Spoiler Spoiler Han har nå hvertfall jobbet som butikksjef på Meny 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stamtplyr Skrevet 29. januar 2017 #115 Del Skrevet 29. januar 2017 1 minutt siden, Rih skrev: Vis skjult innhold Vis skjult innhold Han har nå hvertfall jobbet som butikksjef på Meny Merkelig at hun ikke påpeker det i innlegget da😉 hun skulle jo ha det til at folk var helt på jordet som trodde det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 29. januar 2017 #116 Del Skrevet 29. januar 2017 2 timer siden, Onbothsides skrev: Hun vil vel ha flere leser da ettersom hun også sender leserne hit for å få mer kritikk ergo mer lesere? Ergo mer penger. Ergo flere barn. Ergo meter sykkel Spekulasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 29. januar 2017 #117 Del Skrevet 29. januar 2017 Spesielt at det er hemmelig hva han jobber med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammabamma Skrevet 1. februar 2017 #118 Del Skrevet 1. februar 2017 Jeg måtte innom å titte og igjen så er det eneste jeg finner underholdende er navnevalgene. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 1. februar 2017 #119 Del Skrevet 1. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner om tredjepart. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 1. februar 2017 #120 Del Skrevet 1. februar 2017 På 29.1.2017 den 18.41, stamtplyr skrev: Merkelig at hun ikke påpeker det i innlegget da😉 hun skulle jo ha det til at folk var helt på jordet som trodde det. Ikke bare påpeker hun det, hun sier at han har noe "langt bedre". Makan til frekkhet! Heia alle som har yrkesstolthet 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg