Gå til innhold

Verste byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 22.8.2016 at 0.18, AnonymBruker skrev:

Snart kommer det en florøværing med mindreverdighetskomplekser for å hakke løs på Førde:erter:

Anonymkode: 22a6a...3ff

Jeg er ikke fra Florø, men synes ikke så mye om Førde allikevel ;) Trivelige folk som bor her (noen snobber, men det er det jo alle steder), men selve plassen er gørrkjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 7.9.2016 at 18.41, AnonymBruker skrev:

Definitivt Haugesund og Stavanger, forstår ikke at det går an å bo der.

I Haugesund er størstedelen ressurssvake, og narkotika problemer eksisterer i stor grad- forblåst sted og lite å ta seg til.

Anonymkode: 26067...fc2

Hvorfor Stavanger?

Anonymkode: 94bec...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3. august 2016 at 15.51, AnonymBruker skrev:

Et sted med bystatus som ikke er en by, i Gudbrandsdalen. Bare folka fra der sier at det er by, for det høres vel så mye bedre ut å kunne si at man er bymenneske ;) 

Kjedelig, klikkete og det lever av ryktespredning. Guess where...

Anonymkode: c963f...368

Må være Vinstra eller Otta det da ? ;)

Anonymkode: 5d0c1...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Litt lenge siden siste innlegg her,men mitt bridrag er absolutt Drammen. Hvor skal jeg begynne? Stygg, kjedelig og korrupt- Altfor mange fundametalistiske innvandrere(spes. en horribel bydel som heter Fjell, der t.o.m små jenter under 8-9 år går med hijab /chador (er det i det hele tatt tillatt?) og hvor de aller fleste går kledt som om de kom rett ut fra middelalderen. Den ene skaut/hijab/niqab-kall-dethva-du-vil-kab etter den andre. 

 Tristeste stedet jeg har sett. Tyrkerne har tatt over hele stedet, men det er mange andre muslimer som ikke klarer å tilpasse seg norske forhold og som ikke har noen botrening.

Små unger (innvandrere) som løper rundt og vræler som om  noen skar halsen over på de, helt  til midnatt uten noe tilsyn av mødre som sitter på ræ..hele døgnet, røyker, slarver og gjør ingenting bortsett fra å pushe ut nye sosialmottakere.

Det selges narkotika overalt, gjenger som slåss, folk som tar livet av seg i stor stil, blir "pushet" fra balkongene(kvinner selvfølgelig) barnemishandling. 

Elendig sted og man tror ikke engang at man er i en norsk by. Gaza stripen(også kalt Tollbugata) er fullstendig tatt over at muslimske grupperinger og afrikanere som bak nedrullede gardiner sitter og finner på faenskap i "gutteklubbene" sine mens de messer på Allah.

Søplete, stinkende og bare trist hele byen. Et stor hull hele byen da det graves overalt. Folk er sure, grinete, mistenksomme, sjalu, frekke og gudene skal vite at det ikke blir sett godt på å skille seg ut på noen måte. Motløsheten råder. Fy fa..for et sted. Jeg endte opp med å bli så deprimert at jeg heller hadde tatt livet mitt enn å bo i Drammen.

Glad jeg aldri mer skal dit! 

Anonymkode: 06cc6...c1f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarpsborg. Harry og lukter forferdelig. 

Anonymkode: a6493...d1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2016 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Oslo!!!   Det var en gang en vakker by som det var koselig å dra til.

Men nå er den fullstendig tilgriset med tiggende romfolk, sigøynere og andre tatere. Kenyanske horer. Narkomaner og nød over alt. Det er mer maskerte innvandrere i niqab der enn det jeg ser ekte nordmenn. Innpåslitne aktivister som skal spre sitt politiske budskap ved å oppsøke deg med flyers osv. 

Det er dønn umulig å finne parkeringsplass, og verre skal det bli. Jeg gruer meg nå til hver gang jeg skal til den fullstendig ødelagte byen. 

Anonymkode: c2362...a51

Du listet opp alle grunnene til at jeg elsker Oslo :)

Anonymkode: 83bb0...1c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillestrøm er den verste byen. Utrolig harry by med elendige utesteder, generelt veldig stygg by og damene er stort sett veldig trashy og lite sjarmerende. Rælingen er enda mer harry, mye tapere som bor her, Skedsmo og Lørenskog drukner i dop og utlendinger.

Strømmen er også en nedtagget og støgg by som florerer av drittfolk. Oslo er langt ifra like jævlige som disse stedene, de som kritiserer Oslo har vel knapt vært andre steder enn Oslo s. Mange bydeler i Oslo som er helt fantastiske :).

Har hørt at Stavanger, Ålesund og Bergen er skikkelig skitne byer fulle av dop. Molde er driiitkjedelig, det vet alle, men jentene der er trange og søte som få.

Oslo og Kristiansand er vel de beste byene i Oslo. 

Anonymkode: f91d8...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lillestrøm er den verste byen. Utrolig harry by med elendige utesteder, generelt veldig stygg by og damene er stort sett veldig trashy og lite sjarmerende. Rælingen er enda mer harry, mye tapere som bor her, Skedsmo og Lørenskog drukner i dop og utlendinger.

Strømmen er også en nedtagget og støgg by som florerer av drittfolk. Oslo er langt ifra like jævlige som disse stedene, de som kritiserer Oslo har vel knapt vært andre steder enn Oslo s. Mange bydeler i Oslo som er helt fantastiske :).

Har hørt at Stavanger, Ålesund og Bergen er skikkelig skitne byer fulle av dop. Molde er driiitkjedelig, det vet alle, men jentene der er trange og søte som få.

Oslo og Kristiansand er vel de beste byene i Oslo. 

Anonymkode: f91d8...ab7

Strømmen, Rælingen, Skedsmo og Lørenskog er ikke byer. 

Anonymkode: a6493...d1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strømmen, Rælingen, Skedsmo og Lørenskog er ikke byer. 

Anonymkode: a6493...d1b

Lørenskog er en by. Alle de andre tettstedene tilhører Romerike ghetto områdene. Norges høl

Anonymkode: f91d8...ab7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lørenskog er en by. Alle de andre tettstedene tilhører Romerike ghetto områdene. Norges høl

Anonymkode: f91d8...ab7

Lørenskog er et bitte lite Harry tettsted i kommunen med samme navn. Ingen by.

Anonymkode: a6493...d1b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2016 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Må være Vinstra eller Otta det da ? ;)

Anonymkode: 5d0c1...5e3

ja..

Anonymkode: c963f...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lørenskog er et bitte lite Harry tettsted i kommunen med samme navn. Ingen by.

Anonymkode: a6493...d1b

Det er et harry møkkasted, men det er en by og de har byfest der hvert år. Kan opplyse deg om at de har 3 ganger flere innbyggere enn Lillestrøm.

Anonymkode: f91d8...ab7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bodd mange plasser rundt omkring i forbindelse med jobb, samboerskap etc, men det jævligste stedet av alle må da være Vestfold-byen Sandefjord. Et virkelig merkelig sted med en merkelig kultur du neppe helt finner maken til noe annet sted. Rett og slett litt rare folk. Nærmest umulig for innflyttere å få ordentlige venner da du rett og slett ikke kan regne med å slippe inn i noe av klikkene. Usjarmerende utesteder. Nær sagt null kultur (men sentrums-baren Draaben, som faktisk hadde vært et ålreit sted hadde det ikke vært for mye av klientellet, må få honnør for sine forsøk). Utrivelig, intetsigende sentrum du kan gå på tvers av på sånn omtrent tre og et halvt minutt. 

Blanding av tjukk, seig bondementalitet og uappetittlig, apatisk "sommer-by" mentalitet (eller hva man skal kalle det) med skremmende høy prosentandel av trangsynte som ikke bryr seg om stort annet enn fotball, skattelister, og hva slags farge de skal male huset sitt i neste gang. Beinhard nulltoleranse for annerledes-tenkende. Drøssevis av wannabe-rikinger og sosseklovner og Lacoste-kledde båtfolk helt uten stil som ikke har tenkt en eneste interessant tanke i hele sitt liv.

Og et så til de grader gjennomført platt sted. 

Det er noe rart med Sandefjord, altså. Men dra 20 minutter nordover til Tønsberg, og det er slående hvor annerledes ting er der. Rett og slett en annen kultur. Jeg finner det der fascinerende. Kunne nok slått meg ned i Tønsberg og hatt det helt fint (uten at byen er spesielt bemerkelsesverdig bortsett fra kontrasten til byen i sør), men Sandefjord er en gjennomført jævlig by å måtte bo i. Vel, bortsett fra nå på sommeren, for da har du noen plasser utenfor byen som er rett så trivelige. Det skal sies. Og ikke alle Sandefjordinger er som beskrevet ovenfor, naturligvis. Problemet er bare at de som nekter å følge malen som regel ender med å flytte ut. Og pølse i brød zombiene i caps og Jean Paul uniform blir sittende igjen og gape på den vestvendte terrassen sin.

Ambjørnsen traff definitivt blink da han i Hvite Niggere omdøpte byen til Subbefjord. Et håpløst tilfelle. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Akhenaton skrev:

Jeg har bodd mange plasser rundt omkring i forbindelse med jobb, samboerskap etc, men det jævligste stedet av alle må da være Vestfold-byen Sandefjord. Et virkelig merkelig sted med en merkelig kultur du neppe helt finner maken til noe annet sted. Rett og slett litt rare folk. Nærmest umulig for innflyttere å få ordentlige venner da du rett og slett ikke kan regne med å slippe inn i noe av klikkene. Usjarmerende utesteder. Nær sagt null kultur (men sentrums-baren Draaben, som faktisk hadde vært et ålreit sted hadde det ikke vært for mye av klientellet, må få honnør for sine forsøk). Utrivelig, intetsigende sentrum du kan gå på tvers av på sånn omtrent tre og et halvt minutt. 

Blanding av tjukk, seig bondementalitet og uappetittlig, apatisk "sommer-by" mentalitet (eller hva man skal kalle det) med skremmende høy prosentandel av trangsynte som ikke bryr seg om stort annet enn fotball, skattelister, og hva slags farge de skal male huset sitt i neste gang. Beinhard nulltoleranse for annerledes-tenkende. Drøssevis av wannabe-rikinger og sosseklovner og Lacoste-kledde båtfolk helt uten stil som ikke har tenkt en eneste interessant tanke i hele sitt liv.

Og et så til de grader gjennomført platt sted. 

Det er noe rart med Sandefjord, altså. Men dra 20 minutter nordover til Tønsberg, og det er slående hvor annerledes ting er der. Rett og slett en annen kultur. Jeg finner det der fascinerende. Kunne nok slått meg ned i Tønsberg og hatt det helt fint (uten at byen er spesielt bemerkelsesverdig bortsett fra kontrasten til byen i sør), men Sandefjord er en gjennomført jævlig by å måtte bo i. Vel, bortsett fra nå på sommeren, for da har du noen plasser utenfor byen som er rett så trivelige. Det skal sies. Og ikke alle Sandefjordinger er som beskrevet ovenfor, naturligvis. Problemet er bare at de som nekter å følge malen som regel ender med å flytte ut. Og pølse i brød zombiene i caps og Jean Paul uniform blir sittende igjen og gape på den vestvendte terrassen sin.

Ambjørnsen traff definitivt blink da han i Hvite Niggere omdøpte byen til Subbefjord. Et håpløst tilfelle. 

Oi,jeg er totalt uenig med deg!

Flytta fra Oslo til Sandefjord for 4 år siden,har blitt veldig glad i byen.

Synes ikke det har vært vanskelig å bli kjent med noen heller. Vi bor på en av halvøyene,hadde jo hørt ryktene. 

Anonymkode: af95e...b38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være sortland har bodd i den byen og den var heilt forferdelig. Det var masse baksnakking vanskeli å få kontakt med folk et vældi utbredt narkotikamiljø på en så lite plass. Kun aldri tænke mæ te å fløtta tebake på den plassen igjen.

Anonymkode: fdb88...fbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, hocane said:

Hølet Horten

Hadde store deler av min oppvekst der. Skal ikke klage på den tiden, jeg hadde det fint, men byen er ikke stort å skryte av, det kan jeg så absolutt være enig i. 

Åsgårdstrand (som jo er endel av Horten kommune) er imidlertid et hyggelig sted. Der går det an å bo. Vi var inne på tanken på å kjøpe oss et hus og slå oss ned der for en ti-tolv år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Akhenaton skrev:

Jeg har bodd mange plasser rundt omkring i forbindelse med jobb, samboerskap etc, men det jævligste stedet av alle må da være Vestfold-byen Sandefjord. Et virkelig merkelig sted med en merkelig kultur du neppe helt finner maken til noe annet sted. Rett og slett litt rare folk. Nærmest umulig for innflyttere å få ordentlige venner da du rett og slett ikke kan regne med å slippe inn i noe av klikkene. Usjarmerende utesteder. Nær sagt null kultur (men sentrums-baren Draaben, som faktisk hadde vært et ålreit sted hadde det ikke vært for mye av klientellet, må få honnør for sine forsøk). Utrivelig, intetsigende sentrum du kan gå på tvers av på sånn omtrent tre og et halvt minutt. 

Blanding av tjukk, seig bondementalitet og uappetittlig, apatisk "sommer-by" mentalitet (eller hva man skal kalle det) med skremmende høy prosentandel av trangsynte som ikke bryr seg om stort annet enn fotball, skattelister, og hva slags farge de skal male huset sitt i neste gang. Beinhard nulltoleranse for annerledes-tenkende. Drøssevis av wannabe-rikinger og sosseklovner og Lacoste-kledde båtfolk helt uten stil som ikke har tenkt en eneste interessant tanke i hele sitt liv.

Og et så til de grader gjennomført platt sted. 

Det er noe rart med Sandefjord, altså. Men dra 20 minutter nordover til Tønsberg, og det er slående hvor annerledes ting er der. Rett og slett en annen kultur. Jeg finner det der fascinerende. Kunne nok slått meg ned i Tønsberg og hatt det helt fint (uten at byen er spesielt bemerkelsesverdig bortsett fra kontrasten til byen i sør), men Sandefjord er en gjennomført jævlig by å måtte bo i. Vel, bortsett fra nå på sommeren, for da har du noen plasser utenfor byen som er rett så trivelige. Det skal sies. Og ikke alle Sandefjordinger er som beskrevet ovenfor, naturligvis. Problemet er bare at de som nekter å følge malen som regel ender med å flytte ut. Og pølse i brød zombiene i caps og Jean Paul uniform blir sittende igjen og gape på den vestvendte terrassen sin.

Ambjørnsen traff definitivt blink da han i Hvite Niggere omdøpte byen til Subbefjord. Et håpløst tilfelle. 

Er litt enig. Bodd der hele livet, minus noen år med studier.

Null kulturliv, dødt sentrum. De fleste folka er enten skikkelig snobbete, eller de er sinnsykt harry. Finnes knapt en mellomting. Byen har også en del sosiale problemer som arbeidsledighet, navere og rusmisbrukere. 

Er mange flotte steder i kommunen, da, både turområder og strender. Men selve bysentrum er ræva og folka er rare.

Anonymkode: 37c7e...d68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.8.2016 den 20.10, cherry blossomed. gone. skrev:

jeg syns arendal er en drittby. skikkelig innavla og trangsynte folks som sprer løgner og hat og propaganda og den falskeste kulturen som er å oppdrive med liksom falske folk som står og juger deg oppi trynet eller smiler til deg mens de lager onde planer på kammerset. omtrent alle jeg har møtt i arendal er enten falske eller 2 faced eller har intellektuell forslumming gående i hodet sitt, eller har en eller anna form for trangsynt hjernevirus; og er de ikke herfra men er innflyttere blir de raskt skadd halvt ihjel av den elendige mentale forurensningen som forsurer byen totalt. det er en totalt dead end town full av gærninger og sjuke folks m hjerneviruser som maktbehov eller sjalusi eller eiemaktsyken eller andre sjuke innavlaskapte hjernevirus. ække håp for den byen ass. oslo syns jeg er bedre by å bo i, ikke for at det ikke er gærninger der og men er mere folk. mere rom. går an å gå rundt der ihvertfall. mye bedre by. skulle nesten tro likt tiltrekker likt og bare drittfolk liker å flytte til arendal også. hallo! nei det er en drittby syns jeg. rømte derfra som 19 åring.

Vet du. I oktober har jeg bodd i Arendal i 2år.. 

Og vet du hva? Ingen er slik du beskriver, hat møtt på en god del folk, elsker byen 😂

Har kanskje noe med at jeg ikke går ut å drikker? 

 

Men. Byen har ett narkotikaproblem,men ikke verre enn der jeg vokste opp,hvor hver 3 ungdom tok ett eller annet, hvor de startet å drikke i 10-11års alderen og de fleste jenter ble gravide i 14-15årsalderen.... Enkelte nordnorske bygder i ett nøtteskall 😂

Anonymkode: 875ba...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2016 den 2.21, Gjest Jan-Andre skrev:

Bergen. For det første aner ikke bergensere hva "innestemme" er for noe, noe jeg mistenker er fordi hver bidige en av dem tror de er universets sentrum, og at alle andre derfor er svært interesserte i å høre på alle deres samtaler - enten det er på bussen, i teateret eller i konserthuset. Et jævla bråkete sted. Det er en skam at det finnes så mange kulturtilbud i en by med en så masete befolkning som ikke vet å sette pris på det. I tillegg til å være høylytte er bergensere også brautne og uhøflige, noe de selv tror er "kontinentalt", men som egentlig bare er blodharry.

Enig med det om innestemme! MÅ de skrike? Er fra Oslo og her er det mange flere mennesker, men veldig rart om noen hyler til deg på kafé el. Gooood morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...