Gå til innhold

Verste byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bodde i Bergen i studietiden, og trivdes egentlig greit sosialt. Men ble aldri vant med været. Det bøtter jo ned hver eneste jævla dag. Helt utålelig i lengden. 

Anonymkode: 1d6ed...26c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bodde i Bergen i studietiden, og trivdes egentlig greit sosialt. Men ble aldri vant med været. Det bøtter jo ned hver eneste jævla dag. Helt utålelig i lengden. 

Anonymkode: 1d6ed...26c

Enig., hilsen bergenser på flyttefot om noen år, les: værflyktning;)

Anonymkode: 26067...fc2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim. Opplever folk på gata som overlegne og selvopptatte, i tillegg er alle høye i hatten pga det her berømte fotballaget deres. Supporterne er kvalma, og tro meg, det er mange av dem.

Også er det dialekta.. Ikke så veldig sjarmerende.

Anonymkode: f183a...e11

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molde.

Makan til kjip by. Er jo bare ei gate og ei rundkjøring, rart det har fått bystatus. Dårlig med butikker og dårlig utvalg i restauranter. 

Dessuten er folket der høy på seg selv og tror de er finfolk. Nesen i sky.

Og moldedialekta er grusom! I ska ha, I ska ha...

Røkke, Gjelsten og I....

Anonymkode: 171a3...215

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molde, Molde, MOLDE!!

Folket er alle angivere, baksnakkere og ryktespredere. Det florerer av småkonger der, og sier du dem i mot havner du i trøbbel!

Innflyttere er ikke velkomne, og du vil ikke få deg venner eller jobb(dersom du går skole). Er du flink og oppfattes som en ressurs, øker motstanden bare enda mer. Moldenserne blir til monstre når de er sjalue.

Har gått på VGs der, og de fleste jentene hadde adferdsvansker og gikk på medisiner.

Flytter du ditt kan du bare glemme å fortelle noe om deg selv, din fortid og familie:) For du blir da dømt nord og ned, og ryktene får flere ben å gå på.

Glem mennene som er der. De er alle luringer, og ikke klare for noe seriøst. Jeg for min del fant meg en bra mann fra bygda, da slike ryktes å være bedre :)

Det er haugevis av muslimer, narkomane og tiggere. Og folket generelt oppfører seg utrolig surt og barnslig. Alltid i kranglehumør..

Anonymkode: 2c71f...0ca

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.8.2016 at 20.17, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke Moss, pga lukta. Var der i fire timer, og var kvalm hele tiden. Rakk ikke tenke over om jeg trivdes med andre ting der. 

Anonymkode: b8da9...379

Kanskje på tide med et nytt besøk? Papirfabrikken ble lagt ned i 2012, så lukta er borte (med mindre du går på bymuseet, der er en på en flaske).

Anonymkode: 561d9...a66

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. august 2016 at 0.18, AnonymBruker skrev:

Snart kommer det en florøværing med mindreverdighetskomplekser for å hakke løs på Førde:erter:

Anonymkode: 22a6a...3ff

Ingen andre enn Florøværinget liker Florø. 

Anonymkode: 862d4...742

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, August 03, 2016 at 14.51, AnonymBruker skrev:

Oslo!!!   Det var en gang en vakker by som det var koselig å dra til.

Men nå er den fullstendig tilgriset med tiggende romfolk, sigøynere og andre tatere. Kenyanske horer. Narkomaner og nød over alt. Det er mer maskerte innvandrere i niqab der enn det jeg ser ekte nordmenn. Innpåslitne aktivister som skal spre sitt politiske budskap ved å oppsøke deg med flyers osv. 

Det er dønn umulig å finne parkeringsplass, og verre skal det bli. Jeg gruer meg nå til hver gang jeg skal til den fullstendig ødelagte byen. 

Anonymkode: c2362...a51

Sigøynere finner du I alle storbyer og vet du i det hele tatt hva tatere er?

Kenyanske horer? De fleste er nok fra Nigeria du og det er absolutt ikke "overalt".

Vet du hva niqab er?eller forveksler du det med hijab?jeg bor i Oslo og ser av og til niqabkledde kvinner,men ikke hver dag eller overalt.

De fleste narkiser er ikke fra Oslo,de er fra byene rundt som feks Jessheim og Lillestrøm eller fra andre steder i Norge. Slå av en prat neste gang så får du høre dialektene.

Aktivister finner du i alle storbyer. Jeg forstår at du er fra en liten beskytta "by" i Indre Skrukkedal for alle de tingene du nevner er typiske storby fenomen☺

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Sigøynere finner du I alle storbyer og vet du i det hele tatt hva tatere er?

Kenyanske horer? De fleste er nok fra Nigeria du og det er absolutt ikke "overalt".

Vet du hva niqab er?eller forveksler du det med hijab?jeg bor i Oslo og ser av og til niqabkledde kvinner,men ikke hver dag eller overalt.

De fleste narkiser er ikke fra Oslo,de er fra byene rundt som feks Jessheim og Lillestrøm eller fra andre steder i Norge. Slå av en prat neste gang så får du høre dialektene.

Aktivister finner du i alle storbyer. Jeg forstår at du er fra en liten beskytta "by" i Indre Skrukkedal for alle de tingene du nevner er typiske storby fenomen☺

Oslo er ikke en "storby", og problemer med narkomane og tiggere burde derfor være overkommelig å løse. 

Anonymkode: 0d47a...b6c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosendal og Kvinnherad generelt. Fullt i jantelov og sladder

Anonymkode: fda9a...983

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. august 2016 at 11.09, AnonymBruker skrev:

Kanskje på tide med et nytt besøk? Papirfabrikken ble lagt ned i 2012, så lukta er borte (med mindre du går på bymuseet, der er en på en flaske).

Anonymkode: 561d9...a66

Ikke meg du siterer, men! 

greit fabrikken er lagt ned, men det er noe annet som lukter der og, jeg er der relativt ofte, og lurer egentlig på hvor lukten kommer fra nå. Hver gang jeg tar det opp med noen fra Moss, blir de regelrett forbannet, for "fabrikken er lagt ned". Noe lukter der enda!! Jeg blir iallfall kvalm av å være der. 

Anonymkode: b41c3...aee

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oslo er ikke en "storby", og problemer med narkomane og tiggere burde derfor være overkommelig å løse. 

Anonymkode: 0d47a...b6c

Jo oslo er en storby☺

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Jo oslo er en storby☺

Det er bare i overkant av en halv milion innbyggere. Til sammenligning bor det nesten dobbelt så mange i København, hele 8 millioner i New York City. De eneste som ser på Oslo som en storby er folk som kommer fra Oslo, og tror de er mindre bøgdis enn oss andre som sitter her på berget :ler:

 

Anonymkode: 0d47a...b6c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer, men! 

greit fabrikken er lagt ned, men det er noe annet som lukter der og, jeg er der relativt ofte, og lurer egentlig på hvor lukten kommer fra nå. Hver gang jeg tar det opp med noen fra Moss, blir de regelrett forbannet, for "fabrikken er lagt ned". Noe lukter der enda!! Jeg blir iallfall kvalm av å være der. 

Anonymkode: b41c3...aee

Sikkert særpestanken som blåser mot Moss. Lukter grusomt i Sarpsborg også og særpingene blir dritsurt bare man nevner noe om lukt. Lukter en blanding av mosselukt og råttent kjøtt rundt hele byen. Ikke akkurat i sentrum, men overalt ellers. 

Anonymkode: a6493...d1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gryllefjord. Fy faen et høl uten like! Folka er rasshøl fra topp til tå!

Anonymkode: dc6d3...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎23‎.‎08‎.‎2016 at 2.21, Gjest Jan-Andre skrev:

Bergen. For det første aner ikke bergensere hva "innestemme" er for noe, noe jeg mistenker er fordi hver bidige en av dem tror de er universets sentrum, og at alle andre derfor er svært interesserte i å høre på alle deres samtaler - enten det er på bussen, i teateret eller i konserthuset. Et jævla bråkete sted. Det er en skam at det finnes så mange kulturtilbud i en by med en så masete befolkning som ikke vet å sette pris på det. I tillegg til å være høylytte er bergensere også brautne og uhøflige, noe de selv tror er "kontinentalt", men som egentlig bare er blodharry.

Jeg synes bergensere er kule, Norge har godt av mennesker som ikke er født sjenerte og som tør å snakke med utestemme..selv når de er inne ;-) .

Anonymkode: d658b...64d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bergensere er kule, Norge har godt av mennesker som ikke er født sjenerte og som tør å snakke med utestemme..selv når de er inne ;-) .

Anonymkode: d658b...64d

Orker ikke den dialekta. Max usexy og gir meg frysninger. 

Anonymkode: 450e5...1c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...