Gå til innhold

Verste byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil si Halden er ikke helt topp, en kjedelig grenseby. Er veldig dødt og stille og mye baksnakking. Type bygdeby. Bor her. Men skal flytte til Fredrikstad. Er opprinnelig fra nord Norge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bergen. 

Det er fint de to dagene i året det er sol, men de resterende dagene er det Mordor. Og hipstermekka, herregud, jeg har aldri truffet så mange hipstere og "kunstnere" på ett sted før. Forferdelig by, forferdelige folk. 

Anonymkode: 06420...200

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøvik. Makan til innalv by med en gjeng bondeknøler som er livredde Oslo finner du ingen andre steder. Utdannelse er uhørt og alle har 2-3 unger før de er fylt 24 år.

Anonymkode: 60156...077

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2016 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Oslo!!!   Det var en gang en vakker by som det var koselig å dra til.

Men nå er den fullstendig tilgriset med tiggende romfolk, sigøynere og andre tatere. Kenyanske horer. Narkomaner og nød over alt. Det er mer maskerte innvandrere i niqab der enn det jeg ser ekte nordmenn. Innpåslitne aktivister som skal spre sitt politiske budskap ved å oppsøke deg med flyers osv. 

Det er dønn umulig å finne parkeringsplass, og verre skal det bli. Jeg gruer meg nå til hver gang jeg skal til den fullstendig ødelagte byen. 

Anonymkode: c2362...a51

Dessverre sant.

Selv flyttet jeg til vestkanten pga dette.

Anonymkode: c7ecd...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjøvik. Makan til innalv by med en gjeng bondeknøler som er livredde Oslo finner du ingen andre steder. Utdannelse er uhørt og alle har 2-3 unger før de er fylt 24 år.

Anonymkode: 60156...077

Dette må jeg si meg enig i.

Anonymkode: 7ae42...b55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i svarte er ikke Mo I Rana nevnt!?

Anonymkode: 1e3f8...c65

Finnes da tydeligvis verre byer🤣

Anonymkode: 60156...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/23/2016 at 12:12 AM, AnonymBruker said:

Like tragisk som Lillehammer mao;)

Anonymkode: 8bf86...130

Og Gjøvik 🙄

Anonymkode: d26d6...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjøvik. Makan til innalv by med en gjeng bondeknøler som er livredde Oslo finner du ingen andre steder. Utdannelse er uhørt og alle har 2-3 unger før de er fylt 24 år.

Anonymkode: 60156...077

Enig! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest alle innleggene i tråden, men vil påstå at småsteder på bygda i Nord-Norge er verre enn verst. Det samme foregår der som andre bygdesteder i Norge, pluss at det er de gamle som bestemmer at alle skal følge samfunnsregler som eksisterte ca 1890 og sånn. Du må for all del ikke la oldemor flytte på sykehjem, nei ha henne boende hjemme hos deg. Slutt jobben og ta deg av dine gamle. Sånn var det før, og da skal det være sånn nå også. 

 

 

Anonymkode: d26d6...7bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hvorfor er det ingen som har nevnt Sandnes i denne tråden? 
 

Anonymkode: d76b2...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2019 den 14.04, AnonymBruker skrev:

Gjøvik. Makan til innalv by med en gjeng bondeknøler som er livredde Oslo finner du ingen andre steder. Utdannelse er uhørt og alle har 2-3 unger før de er fylt 24 år.

Anonymkode: 60156...077

Haha, noe sannhet i det. Verste drittstedet jeg har bodd er likevel Molde 🙋🏼‍♀️ 

Anonymkode: 3c67b...648

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen steder igjen som ikke er nevnt? Tror det er best å flytte utenlands.

Jeg er fra Bergen og det er faktisk den fineste byen i Norge. Dårlig klima dessverre. Når det gjelder dialekt og brautende folk, ikke alle er skrikende Brann supportere med kronisk utestemme altså....

Anonymkode: c960e...1f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halden, og i grunn hele Østfold, sammen med en haug andre små byer i distriktene.

Skal man bo i Norge, er det kun Oslo eller Bergen som er alternativene.

Anonymkode: 4ef6c...d92

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Risør. Gammeldagse og smalsynte

Anonymkode: e8f61...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenfor Norge: Liverpool.

For en sliten by!! Har familie der, så det er eneste grunnen til at byen har vært besøkt igjen og igjen. Selve shopping-sentrumet har blitt modernisert i et avgrenset område. Det er det helt greit, typisk storby-shoppinggate. Ellers er dette den tristeste byen jeg har vært i. 

Anonymkode: 6362d...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, noe sannhet i det. Verste drittstedet jeg har bodd er likevel Molde 🙋🏼‍♀️ 

Anonymkode: 3c67b...648

Enig! Men det verste er at de som bor der er så høye på seg selv og tror de bor i en verdensmetropol. Jeg er fra distriktet utenfor Molde, men moldensere ser ned på alle som bor utenfor storgata😃

Anonymkode: cd247...cb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arendal. Skitten, ekkel og stygg by. Grusom dialekt og alt for mye ekstrem kristendom.

Anonymkode: cf60d...578

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...