AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 #41 Skrevet 15. august 2016 Den 3.8.2016 at 15.51, AnonymBruker skrev: Et sted med bystatus som ikke er en by, i Gudbrandsdalen. Bare folka fra der sier at det er by, for det høres vel så mye bedre ut å kunne si at man er bymenneske Kjedelig, klikkete og det lever av ryktespredning. Guess where... Anonymkode: c963f...368 Otta!? Anonymkode: 32865...18f 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2016 #42 Skrevet 21. august 2016 Skudeneshavn. Grøss. Altså, nydelig, sjarmerende by. Men å flytte til Skudeneshavn midt i tenårene opplevdes veldig spesielt. Innestengt miljø/klikker Anonymkode: 2fa32...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #43 Skrevet 22. august 2016 Den Wednesday, August 03, 2016 at 14.51, AnonymBruker skrev: Oslo!!! Det var en gang en vakker by som det var koselig å dra til. Men nå er den fullstendig tilgriset med tiggende romfolk, sigøynere og andre tatere. Kenyanske horer. Narkomaner og nød over alt. Det er mer maskerte innvandrere i niqab der enn det jeg ser ekte nordmenn. Innpåslitne aktivister som skal spre sitt politiske budskap ved å oppsøke deg med flyers osv. Det er dønn umulig å finne parkeringsplass, og verre skal det bli. Jeg gruer meg nå til hver gang jeg skal til den fullstendig ødelagte byen. Anonymkode: c2362...a51 Ikke her på Lambertseter! Sitter en tigger utafor elixia bare.. ellers er det stille og rolig her Anonymkode: 450e5...1c0 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #44 Skrevet 22. august 2016 Jeg bodde forresten på Gol moen år. Herrefred for et sted. Skikkelig harry,alle ligger med alle. Uglamorøst som fy. Anonymkode: 450e5...1c0 6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #45 Skrevet 22. august 2016 Den 8/4/2016 at 17.31, AnonymBruker skrev: Hamar. Yngre generasjonen flytter gjerne til Oslo og tror de er kjempekule Oslo-borgere noen få år, før de flytter tilbake til der de kommer fra og fortsetter som like irriterende mennesker. Lite intellekt, mye baksnakking og mye sjalusi over de få som gjør det bedre enn majoriteten. Det skjer ingenting der, ingen steder å dra ut, ingen bra caféer eller shopping. Det har mye potensiale, men synes det går tregt. Anonymkode: c19b9...66c Like tragisk som Lillehammer mao;) Anonymkode: 8bf86...130
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #46 Skrevet 22. august 2016 Snart kommer det en florøværing med mindreverdighetskomplekser for å hakke løs på FørdeAnonymkode: 22a6a...3ff 4
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 22. august 2016 #47 Skrevet 22. august 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #48 Skrevet 22. august 2016 Bergen. Regn, regn og atter regn. Finnes det en by med dårligere vær? Det er en kjip by hvor det ikke skjer særlig. Ganske typisk for regioner (jeg kaller det utkant-Norge :p) her i landet. Bergensere er også noen jævlig sære folk og dialekten er helt forferdelig. Glad da jeg var ferdig på NHH og kunne flytte. Anonymkode: 0b3e7...6c8 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2016 #49 Skrevet 22. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bergen. Regn, regn og atter regn. Finnes det en by med dårligere vær? Det er en kjip by hvor det ikke skjer særlig. Ganske typisk for regioner (jeg kaller det utkant-Norge :p) her i landet. Bergensere er også noen jævlig sære folk og dialekten er helt forferdelig. Glad da jeg var ferdig på NHH og kunne flytte. Anonymkode: 0b3e7...6c8 Er Bergenser selv og er mye enig med det du skriver. Er veldig lei regnet og tåken som henger tungt, vet ikke hvordan dialekten høres ut for andre så der kommer jeg til kort. Regerer også på vei og kollektivtrafikk,ikke bra i det hele tatt. Forstår at du ønsket å flytte, vurderer det samme selv når det tid kommer. Jeg er ikke enig med at alle bergensere er sære, det er lett å bli kjent med bergenserer og det finnes en god del bra mennesker av dem, mulig du tenker på de : ååå bergen er den vakreste byyyyyen-da er jeg enig. Skjer ingenting her, det er en landsby. Anonymkode: 26067...fc2 3
Gjest Jan-Andre Skrevet 23. august 2016 #51 Skrevet 23. august 2016 Bergen. For det første aner ikke bergensere hva "innestemme" er for noe, noe jeg mistenker er fordi hver bidige en av dem tror de er universets sentrum, og at alle andre derfor er svært interesserte i å høre på alle deres samtaler - enten det er på bussen, i teateret eller i konserthuset. Et jævla bråkete sted. Det er en skam at det finnes så mange kulturtilbud i en by med en så masete befolkning som ikke vet å sette pris på det. I tillegg til å være høylytte er bergensere også brautne og uhøflige, noe de selv tror er "kontinentalt", men som egentlig bare er blodharry. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #52 Skrevet 23. august 2016 Sarpsborg! Var der idag og faen for en stank! Stanket råtne pølser jo. Fysj! Mossalukta er visstnok vekk, men særplukta er en million ganger verre! Anonymkode: a6493...d1b 3
Salka Skrevet 23. august 2016 #53 Skrevet 23. august 2016 (endret) Den 7. august 2016 at 22.57, cherry blossomed. gone. skrev: tror ikke at andel sjalusi og baksnakking slår arendal og visse miljøer i oslo. hamar må om den skulle ha potensiale isåfall antagelig da har 100.000 innbyggere eller noe, ihvertfall små byer med typ 15.000 innbyggere spredt over milesvis så er liksom da typ 2 stk men ikke det engang å bli shent med. det er INGENTING å gjøre der og det er ingen man KUNNE ha lyst til å bli shent med heller. jeg hater småbyer, småbymetntalitet og ryktemakeriet og bygdedyret de dyrker- nei det er rett og slett forjævlig å bo på små steder. IHVERTFALL om man ikke kjenner noen hyggelige. ALLE jeg kjenner har flyttet fra den innavla kokkolandsbyen arendal. der er det ihvertfall INGEN hjemme eller NOEN man kan være med. ufattelig beyondt slum sted. kommer faktisk ikke på noe sted som kunne vært verre å bo. man blir underutviklet og direkte underernært mentalt åndelig på alle måter av slike små innavla drittsteder og ukulturene deres. seriøst. HOME ASYL FOR SOUL REFUGEES HERE I COME LIKSOM. hallo ass! Shent? Hva i alle dager betyr det??? For øvrig enig i at Arendal er jævlig. Endret 23. august 2016 av Salka 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #54 Skrevet 23. august 2016 Bodø. Grøss.. Anonymkode: a2f5f...5d1 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #55 Skrevet 23. august 2016 Molde. Egentlig ikke en by en gang, bare en handlegate. Likevel full av mennesker som tror at de bor i en skikkelig fancy by og oppfører seg deretter. Fullt av wannabes som etterligner Oslo Vest, bloggere og kjendiser og som selv tror de er skikkelig kultiverte bare fordi de har vært på Bjørnsonhuset. Anonymkode: 04daf...c42 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #56 Skrevet 23. august 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Bodø. Grøss.. Anonymkode: a2f5f...5d1 Begrunnelse? Anonymkode: 26595...bda
bopera Skrevet 23. august 2016 #57 Skrevet 23. august 2016 (endret) Stavanger!! Jeg holdt ut en bachelor og en mastergrad i den byen, og det var noen lange, grusomme år. Folk som var i samme type miljø som det jeg var i i hjembyen min, var trangsynte og forferdelige - følte jeg hadde flyttet til 50-tallet. Linjen jeg gikk på var i egne bygg langt fra resten av skolen, så vi fikk aldri være med på fadderuker og lignende. De jeg studerte med var en del lokale folk, og de lot ingen andre slippe inn i gjengen. Etter et halvt år i den byen, sluttet jeg nesten å ordne meg på håret, for den byen er det mest regnfylte vindhølet som fins! Og dialekten - kjære gud, jeg er så glad jeg kom meg der i fra. Jeg flyttet tre dager etter eksamen, gadd ikke være der på avslutningsseremonien en gang. Dritby... Endret 23. august 2016 av bopera 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #58 Skrevet 23. august 2016 Små bygder generelt er ille. Har vokst opp på et sted med 5000 innbyggere og trives ikke i hele tatt. Alle kjenner alle og om du ikke passer inn med de få menneskene som bor der så blir det veldig ensomt. Gleder meg til å flytte. Anonymkode: b8dc8...194 6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #59 Skrevet 23. august 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Snart kommer det en florøværing med mindreverdighetskomplekser for å hakke løs på Førde Anonymkode: 22a6a...3ff Forstår ikke greia. Ingen av stedene er noen verdens navle akkurat,men florøværingene minner meg om endel bergensere. De tror at byen er så fantastisk,og de skal aldri inn til Førde noensinne osv. Anonymkode: d34fb...12a 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2016 #60 Skrevet 23. august 2016 Mye fordommer her. Anonymkode: 26067...fc2 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå