Gå til innhold

Verste byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hamar. Yngre generasjonen flytter gjerne til Oslo og tror de er kjempekule Oslo-borgere noen få år, før de flytter tilbake til der de kommer fra og fortsetter som like irriterende mennesker. Lite intellekt, mye baksnakking og mye sjalusi over de få som gjør det bedre enn majoriteten.

Det skjer ingenting der, ingen steder å dra ut, ingen bra caféer eller shopping. Det har mye potensiale, men synes det går tregt.

Anonymkode: c19b9...66c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du siterer, men liten by? Det er nok mer bygd enn by. Det er jo også forskjell på å bo et sted og besøke et sted.

Jeg bor der også, og jeg trives heller ikke. Det er veldig fint her med flott natur og jeg bruker naturen endel, men ellers synes ikke jeg det er noe særlig. Folk er veldig lukket, utenom flott natur så er det ikke spesielt fint her og det skjer ikke en dritt. Alt blir stort sett nedlagt.

Anonymkode: d34fb...12a

Kaller det liten by fordet den har så vidt meg bekjent bystatus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.8.2016 at 14.39, AnonymBruker skrev:

Drøbak. Verre sted finnes ikke. Masse mobbing og dårlig miljø. 

Anonymkode: a9a0e...e55

Åh har det blitt verre etter jeg har flyttet altså?

Anonymkode: 9a459...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.8.2016 at 14.51, AnonymBruker skrev:

Oslo!!!   Det var en gang en vakker by som det var koselig å dra til.

Men nå er den fullstendig tilgriset med tiggende romfolk, sigøynere og andre tatere. Kenyanske horer. Narkomaner og nød over alt. Det er mer maskerte innvandrere i niqab der enn det jeg ser ekte nordmenn. Innpåslitne aktivister som skal spre sitt politiske budskap ved å oppsøke deg med flyers osv. 

Det er dønn umulig å finne parkeringsplass, og verre skal det bli. Jeg gruer meg nå til hver gang jeg skal til den fullstendig ødelagte byen. 

Anonymkode: c2362...a51

Du glemte alle wannabeesene, og det som går med sine chanels og dior vesker og ser ned på andre som ikke har det og er mere opptatt av materialimen.. - Et bysamfunn kalles det og består av ulike typer mennesker og grupper med ulik bakgrunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting slår Nord Norge bygder! 

Anonymkode: dc6d3...90d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange små tettsteder i Norge jeg aldri kunne bodd selv pga at det ville blitt kjedelig i lengden, men som er fine å feriere :) stemningsmessig må Oslo være den verste byen å bo i. Dette pga lokalbefolkningen :P altså de som er oppvokst her. Det vil si, ikke alle, men majoriteten. Mange trangsynte folk som tror de eier hele verden og dømmer alle andre. De er som en liten klan. Folk som er fra steder utenfor Oslo (Lillestrøm, Sarpsborg, drammen etc.) er koselige :) dessuten er byen skitten, full av tigging og kriminalitet. Veldig kaldt om vinteren (i forhold til sør/vestlandet). 

 

Jeg bor i Oslo for studier men kommer til å flytte hvor som helst på dagen jeg får vitnemål :P

Anonymkode: 0cca2...04e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg syns arendal er en drittby. skikkelig innavla og trangsynte folks som sprer løgner og hat og propaganda og den falskeste kulturen som er å oppdrive med liksom falske folk som står og juger deg oppi trynet eller smiler til deg mens de lager onde planer på kammerset. omtrent alle jeg har møtt i arendal er enten falske eller 2 faced eller har intellektuell forslumming gående i hodet sitt, eller har en eller anna form for trangsynt hjernevirus; og er de ikke herfra men er innflyttere blir de raskt skadd halvt ihjel av den elendige mentale forurensningen som forsurer byen totalt. det er en totalt dead end town full av gærninger og sjuke folks m hjerneviruser som maktbehov eller sjalusi eller eiemaktsyken eller andre sjuke innavlaskapte hjernevirus. ække håp for den byen ass. oslo syns jeg er bedre by å bo i, ikke for at det ikke er gærninger der og men er mere folk. mere rom. går an å gå rundt der ihvertfall. mye bedre by. skulle nesten tro likt tiltrekker likt og bare drittfolk liker å flytte til arendal også. hallo! nei det er en drittby syns jeg. rømte derfra som 19 åring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke Moss, pga lukta. Var der i fire timer, og var kvalm hele tiden. Rakk ikke tenke over om jeg trivdes med andre ting der. 

Anonymkode: b8da9...379

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. august 2016 at 17.31, AnonymBruker skrev:

Hamar. Yngre generasjonen flytter gjerne til Oslo og tror de er kjempekule Oslo-borgere noen få år, før de flytter tilbake til der de kommer fra og fortsetter som like irriterende mennesker. Lite intellekt, mye baksnakking og mye sjalusi over de få som gjør det bedre enn majoriteten.

Det skjer ingenting der, ingen steder å dra ut, ingen bra caféer eller shopping. Det har mye potensiale, men synes det går tregt.

Anonymkode: c19b9...66c

tror ikke at andel sjalusi og baksnakking slår arendal og visse miljøer i oslo. hamar må om den skulle ha potensiale isåfall antagelig da har 100.000 innbyggere eller noe, ihvertfall små byer med typ 15.000 innbyggere spredt over milesvis så er liksom da typ 2 stk men ikke det engang å bli shent med. det er INGENTING å gjøre der og det er ingen man KUNNE ha lyst til å bli shent med heller. jeg hater småbyer, småbymetntalitet og ryktemakeriet og bygdedyret de dyrker- nei det er rett og slett forjævlig å bo på små steder. IHVERTFALL om man ikke kjenner noen hyggelige. ALLE jeg kjenner har flyttet fra den innavla kokkolandsbyen arendal. der er det ihvertfall INGEN hjemme eller NOEN man kan være med. ufattelig beyondt slum sted. kommer faktisk ikke på noe sted som kunne vært verre å bo. man blir underutviklet og direkte underernært mentalt åndelig på alle måter av slike små innavla drittsteder og ukulturene deres. seriøst. HOME ASYL FOR SOUL REFUGEES HERE I COME LIKSOM. hallo ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, cherry blossomed. gone. skrev:

tror ikke at andel sjalusi og baksnakking slår arendal og visse miljøer i oslo. hamar må om den skulle ha potensiale isåfall antagelig da har 100.000 innbyggere eller noe, ihvertfall små byer med typ 15.000 innbyggere spredt over milesvis så er liksom da typ 2 stk men ikke det engang å bli shent med. det er INGENTING å gjøre der og det er ingen man KUNNE ha lyst til å bli shent med heller. jeg hater småbyer, småbymetntalitet og ryktemakeriet og bygdedyret de dyrker- nei det er rett og slett forjævlig å bo på små steder. IHVERTFALL om man ikke kjenner noen hyggelige. ALLE jeg kjenner har flyttet fra den innavla kokkolandsbyen arendal. der er det ihvertfall INGEN hjemme eller NOEN man kan være med. ufattelig beyondt slum sted. kommer faktisk ikke på noe sted som kunne vært verre å bo. man blir underutviklet og direkte underernært mentalt åndelig på alle måter av slike små innavla drittsteder og ukulturene deres. seriøst. HOME ASYL FOR SOUL REFUGEES HERE I COME LIKSOM. hallo ass!

Finnsnes, Senja er verre. Lover deg

Anonymkode: dc6d3...90d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått dårlig inntrykk av Haugesund og Stavanger

Haugesund har en del dop problemer.. 

Stavanger er bare BORING

Anonymkode: 26067...fc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnsnes, Senja er verre. Lover deg

Anonymkode: dc6d3...90d

det klarer jeg ikke å tro at det finnes et enda verre sted men ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fått dårlig inntrykk av Haugesund og Stavanger

Haugesund har en del dop problemer.. 

Stavanger er bare BORING

Anonymkode: 26067...fc2

akkurat som alle andre byer i nor ge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev:

akkurat som alle andre byer i nor ge da.

Du har faktisk rett. Så gale er det.

Er fra Bergen selv, det har regnet hver bidige dag i hele juli-det bøtter ned ennå.... holder på å bli sprø

Anonymkode: 26067...fc2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stord. Fordi det er nesten umulig å komme innpå folk der. De er sære, de folkene som bor der. Er langt fra alene om inntrykket,  så det er ikke bare meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke Moss, pga lukta. Var der i fire timer, og var kvalm hele tiden. Rakk ikke tenke over om jeg trivdes med andre ting der. 

Anonymkode: b8da9...379

Lukta er borte for flere år siden. Papirfabrikken er nedlagt. 

Koselig by :)

 

Anonymkode: 69444...831

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 4.8.2016 at 19.33, Fru Uperfekt skrev:

Kaller det liten by fordet den har så vidt meg bekjent bystatus

Jaja,da tar du feil. Jeg bor her og Ørsta har ikke bystatus nei. Det er et tettsted.

Kanskje det er Fosnavåg du tenker på. Det er en by.

Anonymkode: d34fb...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaja,da tar du feil. Jeg bor her og Ørsta har ikke bystatus nei. Det er et tettsted.

Kanskje det er Fosnavåg du tenker på. Det er en by.

Anonymkode: d34fb...12a

Okis

Beklager, er bare innom Ørsta og Volda når jeg er på hytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Molde. Eneste som er bra med byen er naturen som ligger rundt. Inneslutta og snobbete mennesker, sladder, kjedelige bygninger, dårlige butikker, et politivesen som absolutt ikke fungerer, og en haug med ungdommer som liker å tro at de ikke er harry der de kjører frem og tilbake i den samme gata med rånerbilene sine. Kommer aldri til å bo der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...