Gå til innhold

Verste byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I synes Kristiansund e den verste byen.

Anonymkode: cca77...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.8.2016 den 11.32, Jolene skrev:

Drammen. Skikkelig møkkaby. Alle er bare opptatt med seg og sitt, rumenere, utrivelig og menneskene er ikke åpne. Flyttet når jeg var ferdig med studiene.

Er rumenere utrivelig og lite åpne? 

Anonymkode: e3829...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er rumenere utrivelig og lite åpne? 

Anonymkode: e3829...83c

Jaja, sitere et nesten 4 år gammelt innlegg, ok... Setningen var satt opp i en kontekst hvor det var flere ting som ble nevt av negative ting om byen. La meg bryte det ned for deg:

  • Alle er bare opptatt med seg og sitt
  • Rumenere
  • Utrivelig
  • Menneskene er ikke åpne.

Dette gjør Drammen til en skikkelig møkkaby for min del. Altså summen av de nevnte elementene.

Men for å også besvare spørsmålet ditt, nei de var verken trivelige eller åpne. Annet enn for å tigge penger og begå kriminalitet. De overtok den ene parken der på kveldstid, og selv politiet frarådet å gå gjennom den parken på kvelden. De sperret av enkelte steder man kunne gå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jolene skrev:

Jaja, sitere et nesten 4 år gammelt innlegg, ok... Setningen var satt opp i en kontekst hvor det var flere ting som ble nevt av negative ting om byen. La meg bryte det ned for deg:

  • Alle er bare opptatt med seg og sitt
  • Rumenere
  • Utrivelig
  • Menneskene er ikke åpne.

Dette gjør Drammen til en skikkelig møkkaby for min del. Altså summen av de nevnte elementene.

Men for å også besvare spørsmålet ditt, nei de var verken trivelige eller åpne. Annet enn for å tigge penger og begå kriminalitet. De overtok den ene parken der på kveldstid, og selv politiet frarådet å gå gjennom den parken på kvelden. De sperret av enkelte steder man kunne gå også.

Nå tenker jeg bare på at du har vært aktiv her i 4 år🤣

Anonymkode: e3829...83c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå tenker jeg bare på at du har vært aktiv her i 4 år🤣

Anonymkode: e3829...83c

Deg om det, har vært medlem lengre enn det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det interessante med folk som klager her i denne tråden over norske byer er at det er det typiske ved nordmenn de klager på. De fleste voksne nordmenn liker å holde seg for seg selv å ønsker ikke å bli kontaktet av fremmede. Mange nordmenn hoper jo høyt hvis de blir kontaktet av fremmede på gata.Det er ikke slik som mange stater i USA der folk er imøtekommende og er interessert i å treffe nye mennesker. Når det gjelder de som klager på at det er lite å gjøre på ulike steder handler det ofte hva man gjør det til selv. Hører ofte om de som sier at det er viktig med massevis av forskjellige tilbud i forhold til fritidsinteresser, men hva er poenget om man ikke benytter seg av noen av dem?

Anonymkode: 15aa2...c99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stjørdal! Makan til høl og høkkertfolk. Lenge siden jeg bodde der, kom meg bort derifra i slutten av tenårene. Man kan ikke på noen måte skille seg ut uten at folk begynner å baksnakke, drive ryktespredning og utfrysning. Rett og slett en mobbeplass. Blir kvalm hver gang jeg tenker på hvordan det var å vokse opp der.

Anonymkode: 87910...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 7.6.2020 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Stjørdal! Makan til høl og høkkertfolk. Lenge siden jeg bodde der, kom meg bort derifra i slutten av tenårene. Man kan ikke på noen måte skille seg ut uten at folk begynner å baksnakke, drive ryktespredning og utfrysning. Rett og slett en mobbeplass. Blir kvalm hver gang jeg tenker på hvordan det var å vokse opp der.

Anonymkode: 87910...a7c

Tydelig du ikke har vært der på noen år, Stjørdal har forandra seg masse i positiv retning de siste årene.

Anonymkode: 0c75e...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristiansund. Bor desverre her og kommer meg ikke unna heller pga barn:-/

Anonymkode: bfff5...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skriver også hvorfor dere ikke liker byen er det lettere å forstå hvorfor.

Livet i Drammen er forøvrig ikke så verst hvis man sammenligner det med andre byer på Østlandet.

Anonymkode: d56bc...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarpsborg! Lukter så vondt der, særlig ved den brua. Lukter råtne pølser som har ligget i skolesekken en hel sommer helt bort til senteret. Som om man har hatt med seg pølser siste skoledag og glemt restene i sekken helt til høsten og det har vært 30 grader hele sommeren. Lukter helt infernalsk jævlig. Mosselukta i gamle dager kan bare gå hjem og vugge! Dessuten er «særpingær» blodharry, brautende og skyhøye på seg selv. Og dialekten da, herre Jesus, hvor skal jeg begynne? 

Anonymkode: edd3a...731

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å snakke om noen som er høye på seg selv...Vossinger. Altså Voss. Sikker på at 80% av alle bedriftene som er der heter noe ala Vossatassar, Vossvind, Vossakjøt, Vossabia, Vossabunad...Altså. Du vet du er på Voss når flertallet av bedriftene har "Voss" fremst i bedriftsnavnet.

Mange er høye på seg selv. Mye baksnakking, mobbing og drama.

Fantastisk fint sted, med mange muligheter for ulike aktiviteter. Dessverre drar folket som bor der hele stedet ned.

Anonymkode: a5cd4...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/7/2020 at 11:47 AM, Jolene said:

Jaja, sitere et nesten 4 år gammelt innlegg, ok... Setningen var satt opp i en kontekst hvor det var flere ting som ble nevt av negative ting om byen. La meg bryte det ned for deg:

  • Alle er bare opptatt med seg og sitt
  • Rumenere
  • Utrivelig
  • Menneskene er ikke åpne.

Dette gjør Drammen til en skikkelig møkkaby for min del. Altså summen av de nevnte elementene.

Men for å også besvare spørsmålet ditt, nei de var verken trivelige eller åpne. Annet enn for å tigge penger og begå kriminalitet. De overtok den ene parken der på kveldstid, og selv politiet frarådet å gå gjennom den parken på kvelden. De sperret av enkelte steder man kunne gå også.

De er mest sannsynlig romfolk/sigøynere, ikke rumenere

Anonymkode: 3e614...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er mest sannsynlig romfolk/sigøynere, ikke rumenere

Anonymkode: 3e614...741

Ok. Møkk var det uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/31/2020 at 12:03 PM, AnonymBruker said:

Sarpsborg! Lukter så vondt der, særlig ved den brua. Lukter råtne pølser som har ligget i skolesekken en hel sommer helt bort til senteret. Som om man har hatt med seg pølser siste skoledag og glemt restene i sekken helt til høsten og det har vært 30 grader hele sommeren. Lukter helt infernalsk jævlig. Mosselukta i gamle dager kan bare gå hjem og vugge! Dessuten er «særpingær» blodharry, brautende og skyhøye på seg selv. Og dialekten da, herre Jesus, hvor skal jeg begynne? 

Anonymkode: edd3a...731

Har bodd i Sarpsborg i over 20 år og aldri luktet den lukten, kan virke som problemet ligger hos deg, mer spesifikt i nesen din. Dialekten er det jo nesten ingenting igjen av, bortsett fra a-endinger som nesten alle nordmenn bruker. Og litt ekstra æ her og der i noen ord.

Anonymkode: 53577...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har bodd i Sarpsborg i over 20 år og aldri luktet den lukten, kan virke som problemet ligger hos deg, mer spesifikt i nesen din. Dialekten er det jo nesten ingenting igjen av, bortsett fra a-endinger som nesten alle nordmenn bruker. Og litt ekstra æ her og der i noen ord.

Anonymkode: 53577...f67

Nesen min er helt i orden. Har aldri kjent en liknende lukt noe annet sted. Lukter ved den brua, kommer nok fra fabrikken i nærheten. Dialekten er det mye igjen av, jo, bare dere som bor der som ikke hører det og det er jo naturlig. Iiiillllle bra i Særp! Særpingær er best på å drekkæ! Både Ulrikke Brandstorp og hun fra Sarpsborg i årets Stjernekamp har sånn dialekt. Typisk Østfolddialekt. Eller typpisk som de sier i Østfold. Men ingen kan noe for dialekten sin, så ikke vits å bli krenka. 

Anonymkode: edd3a...731

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Nesen min er helt i orden. Har aldri kjent en liknende lukt noe annet sted. Lukter ved den brua, kommer nok fra fabrikken i nærheten. Dialekten er det mye igjen av, jo, bare dere som bor der som ikke hører det og det er jo naturlig. Iiiillllle bra i Særp! Særpingær er best på å drekkæ! Både Ulrikke Brandstorp og hun fra Sarpsborg i årets Stjernekamp har sånn dialekt. Typisk Østfolddialekt. Eller typpisk som de sier i Østfold. Men ingen kan noe for dialekten sin, så ikke vits å bli krenka. 

Anonymkode: edd3a...731

Hvilken bro???? Hvis du mener Sarpebroa, så ligger den rett ved Borregaard, ja. Borregaard har ekstremt sjeldent utslipp av gasser, så du lukter kanskje tømmer rett og slett. Hvis det er så ille, så bare vær et annet sted da? De aller fleste i Sarpsborg bor langt unna "den brua". Og nei, hvis du tror det er mye igjen av dialekten så har du ikke vært i Sarpsborg for 120 år siden. Den er nesten borte og forsvinner mer og mer for hvert år. Dessuten er det mye bedre med noen ekstra Æ'er enn de ufyselige R'ene på vestlandet og bløte lydene på sørlandet. 

Anonymkode: 53577...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessheim - norges anus. Fikk bystatus i 2012. Flatt, stygt, kjedelig, altfor nære Gardermoen og ikke minst superrasistisk.

Anonymkode: 0b3e7...6c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2020 den 11.39, AnonymBruker skrev:

Hvilken bro???? Hvis du mener Sarpebroa, så ligger den rett ved Borregaard, ja. Borregaard har ekstremt sjeldent utslipp av gasser, så du lukter kanskje tømmer rett og slett. Hvis det er så ille, så bare vær et annet sted da? De aller fleste i Sarpsborg bor langt unna "den brua". Og nei, hvis du tror det er mye igjen av dialekten så har du ikke vært i Sarpsborg for 120 år siden. Den er nesten borte og forsvinner mer og mer for hvert år. Dessuten er det mye bedre med noen ekstra Æ'er enn de ufyselige R'ene på vestlandet og bløte lydene på sørlandet. 

Anonymkode: 53577...f67

Broen(E6) sikter personen til. Ligger en Gilde-fabrikk der. Jeg bor i Fr.stad og har vært mye i Sarp og det stinker pølser! Ungene sier alltid det også... Alle jeg kjenner sier det forsåvidt :P Ikke noe tømmer for å si det sånn :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...