Gå til innhold

Slanke folk er bedre enn feite


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel dette (HI) som kalles mobbing eller uthenging av en gruppe.

Anonymkode: 2e5db...bb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev:

Hvor gammel er dette mennesket som mener sånt? 10 år?

Man kan begynne å lure.

Anonymkode: ee164...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et potensielt interessant tema. Det er godt mulig at relativt sunne mennesker "scorer" bedre på mange statistikker, og i mange sammenhenger ville noe annet vært rart. Det har tidvis vært snakk om at klasseskille der de bedre stilte også er flinkere til å ta vare på seg selv. Videre kan man spørre seg om det er forskjeller i personlighet mellom en person som lar kroppen forfalle, og en som tar vare på kroppen. Alle disse retningene synes jeg er interessante, men de vil nok også støte en del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke kan noe om hverken hvordan statistikk fungerer, eller om hvordan forumets sitatfunksjon fungerer orker jeg sesverre ikke å hjelp deg med.

Og hvis du vil ha det bedre med deg selv så er det bare å slanke seg.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Det er din oppgave å vise frem til denne statistikken som kan gå god for dine påstander. Så lenge du ikke evner å vise til at dette stemmer, er og forblir dette bare påstander. Mao, det er du som ikke vet hvordan statistikk fungerer da du i dette tilfellet ikke har orket å se på den en gang. Ditt mål her er bare å spre negativitet og kvalme. En trenger ikke å være psykolog for å se at det er patetisk å lage slike useriøse tråder. Smarte mennesker lager ikke så teite tråder.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at personen som skriver dette er en av disse alternativene:

iq9etu.jpg

spx9n4.jpg

m8pliw.jpg

Anonymkode: ee164...c8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi
5 minutter siden, herzeleid skrev:

Det er jo et potensielt interessant tema. Det er godt mulig at relativt sunne mennesker "scorer" bedre på mange statistikker, og i mange sammenhenger ville noe annet vært rart. Det har tidvis vært snakk om at klasseskille der de bedre stilte også er flinkere til å ta vare på seg selv. Videre kan man spørre seg om det er forskjeller i personlighet mellom en person som lar kroppen forfalle, og en som tar vare på kroppen. Alle disse retningene synes jeg er interessante, men de vil nok også støte en del. 

Det kunne vært et interessant tema, men ts sin hensikt her er ikke å lage et interessant tema. Å henge ut en gruppe mennesker er hensikten til denne personen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Anonymkode: 3cf1c...31d

http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/features/why-being-overweight-means-you-live-longer-the-way-scientists-twist-the-facts-10158229.html :plystre:

Anonymkode: 32bc1...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Det er din oppgave å vise frem til denne statistikken som kan gå god for dine påstander. Så lenge du ikke evner å vise til at dette stemmer, er det og forblir det påstander.

Å stakkars deg, har du ikke lært deg å bruke google du da? Alt dette er lett tilgjengelig informasjon som dukker opp på de første sidene ved enkle google søk.

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Mao, det er du som ikke vet hvordan statistikk fungerer da du i dette tilfellet ikke har giddet å se på den en gang. 

Selvfølgelig har jeg sett på statistikken. Hvor tror du jeg har dette fra?

Og hvis du hadde forstått sitatfunksjonen, kontekst og statistikk så ville du ha visst at brukeren som jeg siterer som altså kommer med "ikke alle" som motsvar til påstander om generelle trender i store grupper ikke forstår hvordan statistikk fungerer. Unntak og anekdoter motbeviser ikke en trend.

 

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Ditt mål her er bare å spre negativitet og kvalme. En trenger ikke å være psykolog for å se at det er patetisk å lage slike useriøse tråder. Smarte mennesker lager ikke så teite tråder.

Hvordan kan du vite det? Jeg har ikke gjort noe annet her enn å legge frem fakta. Hvordan er det å spre kvalme og negativitet?

 

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper at personen som skriver dette er en av disse alternativene:

m8pliw.jpg

Anonymkode: ee164...c8a

Er du islamofob?

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er du islamofob?

Anonymkode: 3cf1c...31d

Nei, ikke i det hele tatt. Men kanskje du er det? Tok med Donald Trump også, så nei jeg er ikke det.

Anonymkode: ee164...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å stakkars deg, har du ikke lært deg å bruke google du da? Alt dette er lett tilgjengelig informasjon som dukker opp på de første sidene ved enkle google søk.

Selvfølgelig har jeg sett på statistikken. Hvor tror du jeg har dette fra?

Og hvis du hadde forstått sitatfunksjonen, kontekst og statistikk så ville du ha visst at brukeren som jeg siterer som altså kommer med "ikke alle" som motsvar til påstander om generelle trender i store grupper ikke forstår hvordan statistikk fungerer. Unntak og anekdoter motbeviser ikke en trend.

 

Hvordan kan du vite det? Jeg har ikke gjort noe annet her enn å legge frem fakta. Hvordan er det å spre kvalme og negativitet?

 

Anonymkode: 3cf1c...31d

Du kan ikke vise til at påstandene dine stemmer da du ikke har noe statistikk å vise til. Jeg tror ikke du vet hvordan google søk fungerer, ei heller klipp og lim om du faktisk hadde hatt noe som backer opp vaset ditt.

Mao, du bruker dette forumet til å henge ut og mobbe en gruppe mennesker. Du er feig som bruker AB funksjonen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, herremann skrev:

slanke folk har flere fordeler enn overvektige, men dem er neppe bedre.

Ikke? Definer bedre?

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Jeg er feit. Du er stygg. Jeg kan slanke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke? Definer bedre?

Anonymkode: 3cf1c...31d

Du har vel nok med å kunne argumentere for dine egne påstander. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Snuppi skrev:

Du har vel nok med å kunne argumentere for dine egne påstander. 

Å? Det er jo bare fakta. Trenger ingen argumentering.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å? Det er jo bare fakta. Trenger ingen argumentering.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Fakta er opplysninger basert på kilder som du må kunne vise til. Du har bare påstander, mao bare vas fra din side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Fakta er opplysninger basert på kilder som du må kunne vise til. Du har bare påstander, mao bare vas fra din side. 

Hva var det du lurte på som du ikke klarte å google da? Jeg skal være generøs denne ene gangen og gi deg kilder på 2 av faktaene som du ikke klarte å google deg frem til selv.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snuppi skrev:

Fakta er opplysninger basert på kilder som du må kunne vise til. Du har bare påstander, mao bare vas fra din side. 

Voff

Anonymkode: 18281...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...