Gå til innhold

Slanke folk er bedre enn feite


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slanke mennesker som regel sultne og gretne.

Anonymkode: 7c4b1...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, himmeloghav skrev:

 

Vår statsminister er feit. Hun er til og med kvinne og har kommet langt til tross for mobbing av vekt og langt fra idealkroppen. Er forsåvidt enig at det er fordelaktig å være slank, men man kan godt være mislykket og slank. Det er det nok mange som er. 

Enda en som ikke forstår hvordan statistikk fungerer.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppi skrev:

Jeg stiller spørsmål til dine påstander som du hevder at det finnes fakta og statistikk på...?? Ja, hvor i alle dager er disse faktaopplysningene? Du har ikke presentert noe som kan backe opp hovedinnlegget ditt? Du har ingenting som tilsier at du har rett. Du bare fortsetter å skrive mye fjas og vas. Evner du ikke å vise til fakta, har du heller ingenting å diskutere. Du klarer jo ikke å stå for noe av det som du har spydd ut her om overvektige. Du er en feig pyse som poster anonym. 

Jeg la med en link forresten. Mer enn det som du har klart å prestere å gjøre.

Hvor blir det av kildene på ALLE dine påstander på ALLE dine innlegg på dette forumet snuppi? Jeg venter fremdeles. Har spurt deg flere ganger nå...

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vilje er ikke det samme som skills.

En jomfru 40 årig nærd av en mann er nok også veldig ken på å pule, men det betyr ikke nødvendigvis at han er noe god på det.

Og når det gjelder overvekt og sex:

http://www.webmd.com/sex/news/20041129/sexual-problems-common-among-obese-people

Masse problemer med det.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Men men vanvittig vilje kommer over tid også dedikasjon og skills. Den overvektige dama som øver daglig på deepthroat vil utplassere en slank men prippen dame i senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Som gruppe mener du? 

Hva så? At han som er feit er treigere enn han som er slank, eller at hun som er feit er mindre attraktiv enn hun som er slank, hva er så viktig med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var visst litt vanskelig det ja, BEKLAGER!! Men litt underlig at du skriver om hersketeknikker her, for det er du ganske så god på selv!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Berentsens skrev:

Som gruppe mener du? 

Selvfølgelig. Hvordan kan man ellers se på ord som "feite folk" og "slanke folk", om ikke som gruppe?

Et øyeblikk siden, Berentsens skrev:

Hva så? At han som er feit er treigere enn han som er slank, eller at hun som er feit er mindre attraktiv enn hun som er slank, hva er så viktig med det? 

Jeg har ikke skrevet noe om det er viktig, el. Jeg har bare ramset opp faktaene, også er det opp til dere å diskutere. Jeg har altså ikke lagt ut noen mening, kun faktaene. Og hvis vi skal dømme ut fra trådens poppulæritet så langt så finner KG sine brukere dette veldig interessant.

 

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er fakta.

Og du var jo ikke interessert i kildene til faktaene.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Jeg vil gjerne se kildene.

Anonymkode: 1e20f...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sh999 skrev:

Var visst litt vanskelig det ja, BEKLAGER!! Men litt underlig at du skriver om hersketeknikker her, for det er du ganske så god på selv!

Jeg er bare lei av folk som spør etter kilder som en slags hersketeknikk, og ikke av interesse etter å finne fakta. Derfor gidder jeg ikke lenger å bruke tid på det.

Som du ser er det lett å google, det tar bare sekunder, og det burde du og alle andre ihvertfall prøve før dere krever kilder.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne se kildene.

Anonymkode: 1e20f...9b6

Hva var det du ikke fant?

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Hvordan kan man ellers se på ord som "feite folk" og "slanke folk", om ikke som gruppe?

Jeg har ikke skrevet noe om det er viktig, el. Jeg har bare ramset opp faktaene, også er det opp til dere å diskutere. Jeg har altså ikke lagt ut noen mening, kun faktaene. Og hvis vi skal dømme ut fra trådens poppulæritet så langt så finner KG sine brukere dette veldig interessant.

 

Anonymkode: 3cf1c...31d

Ingenting er selvfølgelig her på kg. 

Å ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De påstår noe om IQ, som langt flere studier påstår er en medfødt egenskap. Dvs. dersom du har en IQ på 115 (over gjennomsnittet), vil ikke denne forsvinne eller gå i minus dersom du plutselig får dilla på hamburgere og spiser to til dagen i en måned. Det er også relativt vage"IQ tester", det er snakk om. Den første består av antall ord du kan huske i en ord-test, og resultatet var at de i testgruppa som led av fedme husket 10% færre ord enn de som var normalvektige. Den andre testen bruker språk som “The subjects who were fit and healthy had exceptionally high IQs while the subjects who were overweight barely had the cognitive abilities of a 5 year old," noe som umiddelbart forteller meg, som en overvektig person med mastergrad innen realfag, at denne artikkelen bare er sprøyt. Folk ba forresten samtidig om at du skulle fremvise kilder på at "slanke" har bedre personligheter enn "feite", men i stedet fremla du to linker til avisartikler som presenterer "forskning" på intelligens. Prøv igjen. 

 

Artikkelen du etterpå fremla om sexprestasjoner gjelder kun personer som er "sykelig/ekstremt overvektige" altså dem som har en BMI på over 40. Dette gjelder de ytterst færreste (et par prosent). Prøv igjen. Vær også vennlig å bruk faktiske forskningsartikler, heller en propaganda i media. Google Scholar, fremfor Google.com, er et fint sted å starte. 

 

 

Anonymkode: 32bc1...f00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tynne er rikere, har bedre karrière og utdanning,

Anonymkode: 3cf1c...31d

Ikke nødvendigvis. Hilsen en som er sexy +fattig. Resten er jeg enig med.

Anonymkode: 59767...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nødvendigvis. Hilsen en som er sexy +fattig. Resten er jeg enig med.

Anonymkode: 59767...452

Enda en som ikke forstår hvordan statistikk fungerer. Begynner å bli ganske mange av dere i tråden nå....

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De påstår noe om IQ, som langt flere studier påstår er en medfødt egenskap. Dvs. dersom du har en IQ på 115 (over gjennomsnittet), vil ikke denne forsvinne eller gå i minus dersom du plutselig får dilla på hamburgere og spiser to til dagen i en måned.

Anonymkode: 32bc1...f00

For det første så stemmer det ikke at IQ er statisk. ref Flynn effekten, forskjell mellom fattig og rik, utvikling med alder og utdannelse, ol. 

For det andre så er også fedme i en betydelig grad genetisk betinget (akkurat som avhngighet, ol), og sammenhengen kan dermed ha liknende opphav. Korrelasjon er ikke nødvendigvis bevis for kausalitet, men i denne tråden er det altså kun korrelasjonen i seg selv som er tatt opp, ikke årsaken. Og korrelasjonen viser at feite folk i snitt har lavere IQ enn slanke folk.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, av alle "verdiene" ts ramset opp så jeg ingen indre kvaliteter som høyere empati og snillere hjerte, mer omsorg for andre, spre glede i hverdagen, er en berikelse for alle de kjenner.

Anonymkode: 75830...172

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi kan i alle fall konkludere med to ting;

1) TS har aldri gått høyere utdannelse jfr.manglende forståelse for bruk av kilder. Dette kan skyldes blant annet lav alder eller IQ, samt en hel haug andre faktorer.

2) TS er nok en pysete AB som har for mye fritid (dvs. mangler "riktige" hobbyer), samt bruker for mye tid på nettet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, accountdeleted skrev:

Vi kan i alle fall konkludere med to ting;

1) TS har aldri gått høyere utdannelse jfr.manglende forståelse for bruk av kilder. Dette kan skyldes blant annet lav alder eller IQ, samt en hel haug andre faktorer.

2) TS er nok en pysete AB som har for mye fritid (dvs. mangler "riktige" hobbyer), samt bruker for mye tid på nettet. 

1 Har du en kilde på det?

2. Hvem veit, kanskje jeg er feit?

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

1 Har du en kilde på det?

2. Hvem veit, kanskje jeg er feit?

Anonymkode: 3cf1c...31d

1) Selvsagt ikke, jeg aner ikke hvem du er. Jeg påpeker bare at du virker svært ukjent med reglene for kildebruk.

2) Kanskje det, kanskje bare asshole by nature?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, accountdeleted skrev:

1) Selvsagt ikke, jeg aner ikke hvem du er. Jeg påpeker bare at du virker svært ukjent med reglene for kildebruk.

2) Kanskje det, kanskje bare asshole by nature?

Er ikke det et litt tynt grunnlag å dra konklusjoner om alder og IQ på for deg da?

Kanskje, kanskje ikke.

 

Kan ikke si at du bidro med noe særlig med disse innleggene accountdeleted. Syns du?

Anonymkode: 3cf1c...31d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...