Gå til innhold

Slanke folk er bedre enn feite


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det du lurte på som du ikke klarte å google da? Jeg skal være generøs denne ene gangen og gi deg kilder på 2 av faktaene som du ikke klarte å google deg frem til selv.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Flisespikkeri og ro, ro, ro til fiskeskjær i håp om å kunne komme unna påstandene dine om overvektige mennesker. Det er din oppgave å se til at du tar opp tema som er i samsvar med virkeligheten. Ellers lyver du jo for å henge ut og mobbe overvektige. Jeg kan ikke se at du klarer å svare ordentlig for deg i det hele tatt. Du er en feiging som bruker AB funksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Anonymkode: 3cf1c...31d

 

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Min venninne er feit og har det mye bedre enn meg selv om jeg er slank og ser bra ut! Ene eksen forlot meg for en annen og siste eks var narkoman og ble en slave for rusen og dreit i meg og barnet sitt! Mens min feite venninne har vært gift i ti år med en flott man både utenpå og inni! Hun har en beundringsverdig sterk psyke! Så nei, det stemmer ikke alltid at tynne har det bedre enn feite! Virker faktisk som de feite har det bedre på et vis og, min venninne vet hun er feit , og har veldig god selvtillitt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trøster meg med en ting, jeg kan slanke bort litt fett. Det er mer synd på dem som er født med for lite vett.

Anonymkode: ee164...c8a

That`s my jam!:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger frem fakta. Det er opp til dere å diskutere.

Og ut fra hvor fort denne tråden får visninger så er det jo åpenbart et interessant tema.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Neida :ler: - du legger frem påstander.

Uten dokumentasjon (statistikk, forskningsrapporter o.l.) blir det en helt standard og fryktelig kjedelig provokasjonstråd laget av noen som kjeder seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snuppi skrev:

Flisespikkeri og ro, ro, ro til fiskeskjær i håp om å kunne komme unna påstandene dine om overvektige mennesker. Det er din oppgave å se til at du tar opp tema som er i samsvar med virkeligheten. Ellers lyver du jo for å henge ut og mobbe overvektige. Jeg kan ikke se at du klarer å svare ordentlig for deg i det hele tatt. Du er en feiging som bruker AB funksjon. 

Så du lurt ikke på noe altså. Dine spørsmål etter kilder var bare en hersketeknikk. Bedre lykke neste gang.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Sh999 skrev:

 

Min venninne er feit og har det mye bedre enn meg selv om jeg er slank og ser bra ut! Ene eksen forlot meg for en annen og siste eks var narkoman og ble en slave for rusen og dreit i meg og barnet sitt! Mens min feite venninne har vært gift i ti år med en flott man både utenpå og inni! Hun har en beundringsverdig sterk psyke! Så nei, det stemmer ikke alltid at tynne har det bedre enn feite! Virker faktisk som de feite har det bedre på et vis og, min venninne vet hun er feit , og har veldig god selvtillitt.. 

Enda en som ikke forstår hvordan statistikk fungerer.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Sh999 skrev:

 

Min venninne er feit og har det mye bedre enn meg selv om jeg er slank og ser bra ut! Ene eksen forlot meg for en annen og siste eks var narkoman og ble en slave for rusen og dreit i meg og barnet sitt! Mens min feite venninne har vært gift i ti år med en flott man både utenpå og inni! Hun har en beundringsverdig sterk psyke! Så nei, det stemmer ikke alltid at tynne har det bedre enn feite! Virker faktisk som de feite har det bedre på et vis og, min venninne vet hun er feit , og har veldig god selvtillitt.. 

Jeg tror ikke noen mener at alle slanke og alle overvektige har det på noen spesiell måte, men at du antagelig kan se forskjeller på mange felt for hver av disse gruppene. Det betyr ikke at en overvektig ikke kan gjøre gode valg, eller at en slank ikke kan gjøre dårlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Neida :ler: - du legger frem påstander.

Uten dokumentasjon (statistikk, forskningsrapporter o.l.) blir det en helt standard og fryktelig kjedelig provokasjonstråd laget av noen som kjeder seg.

Hva var det du ikke klarte å finne selv av disse? Dette er som sagt lett tilgjengelig informasjon som dukker opp på første sidene med enkel googling.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du lurt ikke på noe altså. Dine spørsmål etter kilder var bare en hersketeknikk. Bedre lykke neste gang.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Hovedinnlegget ditt og de resterende innleggene dine er bare påstander. Påstander som du ikke evner å vise til at de stemmer.  Du bruker tråden for å mobbe overvektige mennesker og er ikke voksen nok til å innse hvor patetisk denne handlingen er. 

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Hovedinnlegget ditt og de resterende innleggene dine er bare påstander. Påstander som du ikke evner å vise til fakta. Du bruker tråden for å mobbe overvektige mennesker og er ikke voksen nok til å innse hvor patetisk denne handlingen er. 

Nei det er fakta.

Og du var jo ikke interessert i kildene til faktaene.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er fakta.

Og du var jo ikke interessert i kildene til faktaene.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Du har ikke vært istand til å presentere disse faktaopplysningene dine! Men jeg ser at det er noen andre her inne som har lagt ved en link. Tom, det evner du ikke å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det du ikke klarte å finne selv av disse? Dette er som sagt lett tilgjengelig informasjon som dukker opp på første sidene med enkel googling.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Du, beklager jeg er opptatt med viktigere saker enn å mate en kverulant med pipette.

Bevisene for dine egne påstander må du finne selv vet du.

Kos deg med tråden din før den blir tatt i håven til moderatorteamet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Min oppfattelse av det du sier er som følger.

Raskere .. i de fleste sportslige aktiviteter er slanke raskere en noen med masse overvekt. Men hvis den store også er aktiv med idrett eller trening har det som regel ingen særlig effekt. Det handler om utholdenhet noe man får ved kondisjonstrening blandt annet. Så svaret her er det spørs på personen.

Sterkere .. her er det hipp som happ.

Smartere. . Dette har ingenting med stor eller liten å gjøre. 

Sunnere.. jeg skal innrømme at veldig mange store spiser dårlig mat og ikke beveger seg. Men også her er det unntak. Det finnes personer som har både et bra kosthold  og som lever sunt. 

Lever lengere .. ja de overvektige spes de som er veldig store kan dø som følger av overvekten tidligere enn om de hadde vært slanke. Men det er ikke noen garanti. De kan også leve like lenge som en slank.

Rikere ... spørs.. på jobb osv uansett slank eller ikke.

Har bedre karriere og utdanning. . Dette stemmer egentlig siden det er mye diskriminering av overvektige i arbeidsmarkedet. Det er lettere å få jobb som normalvektig og pen, enn om du har en del kg over. Spes gjelder dette forfremmelser.

Bedre hobbyer og fritidsaktiviter.. stemmer ikke.

Er mer attraktive.. dette kommer jo ann på øyet som ser, men det er ikke til å legge skjul på at det som scorer mest poeng hos de fleste både jenter og gutter er at man er slank. Det tar ofte mye lenger tid for store mennesker å få kjæreste og i veldig mange tilfeller blir man ikke lagt merke til. 

Psykisk helse .. kan stemme på noen punkter. Mange som er overvektige kan slite med psykiske ting som har ført til overvekt eller som følger av feks får lav selvtillit. 

Bedre personlighet.. Hvordan enn er som person kan ikke måles ut i fra vekt og høyde. Du kan være slank og fin, men slem eller du kan være stor, uattrakriv men veldig snill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest steinbukk79

En "feit" person kan være sunn ha lav kolesterolnivå, lav fettprosent, å mye av det du kaller rett kan være muskler å være i god fysisk form, uten at det synes, et tynn person kan se sunn ut men allikevel ha høy fettprosent, høyt kolesterolnivå ,dårlig fysisk form, det er mange som er "innfeite" å som ikke gjør noe med det for det synes jo ikke, ofte fører dette til et hjerteinfarkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er en rimelig god online psykolog som klarer å konkludere noe om min personlighet ut fra åpningsinnlegget, som bare er en oppramsing av fakta om temaet.

Dessuten har ikke jeg skrevet noe om jeg er feit eller slank...

Anonymkode: 3cf1c...31d

Tusen takk! Tenkte akkurat det samme selv. 

Du må nok hoste opp et par kilder for å kunne kalle påstandene dine for fakta. Og jeg spør deg en gang til. Hva er bedre hobbyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Og selvfølgelig bak AnonymBruker som vanlig. Skal vi noen gang få en slik tråd der folk (som er anonyme med nick) poste slike tråder? 

Anonyme brukere er treigere, frekkere, har dårligere økonomi, dårligere karriere og lavere utdanning, er mindre attraktive, har kjipere hobbyer og kjipere fritidsaktiviteter, har dårligere psyksisk helse og personlighet og er generelt bare mye dårligere enn feite folk på alle områder av betydning. De er forresten dårligere kjærester om de i det hele tatt klarer å få tak i en. 

Foretrekker feite folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Snuppi skrev:

Du har ikke vært istand til å presentere disse faktaopplysningene dine! Men jeg ser at det er noen andre her inne som har lagt ved en link. Tom, det evner du ikke å gjøre. 

Jeg spurte deg jo om hva du ikke fant så kunne jeg gi deg en kilde, men du var ikke interessert. Din etterspørring etter kilder var altså bare en hersketeknikk, ikke noe interesse etter å finne fakta.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Du, beklager jeg er opptatt med viktigere saker enn å mate en kverulant med pipette.

Bevisene for dine egne påstander må du finne selv vet du.

Kos deg med tråden din før den blir tatt i håven til moderatorteamet ;)

Jeg har bevisene. Hva var det du ikke klarte å finne?

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte deg jo om hva du ikke fant så kunne jeg gi deg en kilde, men du var ikke interessert. Din etterspørring etter kilder var altså bare en hersketeknikk, ikke noe interesse etter å finne fakta.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Du har et helt innlegg å presentere statistikk som faktaopplysninger på. Men du evner ikke å finne til opplysninger som backer opp påstandene dine. Mao, hovedinnlegget ditt er ren skjær mobbing av overvektige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Du har et helt innlegg å presentere statistikk som faktaopplysninger på. Men du evner ikke å finne til opplysninger som backer opp påstandene dine. Mao, hovedinnlegget ditt er ren skjær mobbing av overvektige. 

Hvor mange ganger må jeg gjenta meg selv?

JEG SPURTE DEG OM HVA DU IKKE FANT, MEN DU VAR IKKE INTERESSERT I DETTE.

Du bruker altså kildeetterspørring kun som en hersketeknikk, ikke ut av interesse om å finne fakta.

Jeg har kilder på alle mine påstander, men jeg gidder ikke å levere ut noe som helst til folk som ikke er interessert i fakta, men bare bruker det som hersketeknikker slik som du. Som sagt alt dette er lett tilgjengelig med enkle google søk.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...