Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Det er miljøvennlig å være slank. Faktisk så er det å bli slank noe av det beste du kan gjøre hvis du vil ha en stopp på menneskeskapte klimaendringer. Så ja, slanke folk er bedre enn feite folk. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger må jeg gjenta meg selv?

JEG SPURTE DEG OM HVA DU IKKE FANT, MEN DU VAR IKKE INTERESSERT I DETTE.

Du bruker altså kildeetterspørring kun som en hersketeknikk, ikke ut av interesse om å finne fakta.

Jeg har kilder på alle mine påstander, men jeg gidder ikke å levere ut noe som helst til folk som ikke er interessert i fakta, men bare bruker det som hersketeknikker slik som du. Som sagt alt dette er lett tilgjengelig med enkle google søk.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Dette er din TRÅD med DINE PÅSTANDER som DU hevder er FAKTA! Disse FAKTAOPPLYSNINGENE som du HEVDER at det finnes STATISTIKK på er blitt ETTERSPURT mange ganger!!  

Det viser seg gang på gang at du faktisk ikke har noe fakta å vise til. Litt pinlig å lage en tråd full av påstander som du ikke evner å vise kilder til! Du har ingenting annet enn fjollete påstander, etterfulgt av en atferd som er enda mer fjollete.

Imellomtiden kan du sjekke ut denne linken som en av brukerne her inne fant frem til deg: http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/features/why-being-overweight-means-you-live-longer-the-way-scientists-twist-the-facts-10158229.html

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Snuppi skrev:

Dette er din TRÅD med DINE PÅSTANDER som DU hevder er FAKTA! Disse FAKTAOPPLYSNINGENE som du HEVDER at det finnes STATISTIKK på er blitt ETTERSPURT ,mange ganger!!  

Nei jeg har ikke sett noen spørre om en spesifikk påstand som de ikke fant i denne tråden. Og jeg har spurt deg og flere andre om hvilken dere lurte på. Men dere har altså ikke spurt. Altså er dere ikke interessert i å finne fakta. 

Nå har jeg gjentatt meg selv nok ganger for deg. god kveld til deg.

Gjest Snuppi
Skrevet
7 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Det er miljøvennlig å være slank. Faktisk så er det å bli slank noe av det beste du kan gjøre hvis du vil ha en stopp på menneskeskapte klimaendringer. Så ja, slanke folk er bedre enn feite folk. 

Hvordan er det mer miljøvennlig å være slank? Miljøsvin kommer i alle fasonger. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Snuppi skrev:

Hvordan er det mer miljøvennlig å være slank? Miljøsvin kommer i alle fasonger. 

Du er jo ikke interessert i hvorfor.

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg har ikke sett noen spørre om en spesifikk påstand som de ikke fant i denne tråden. Og jeg har spurt deg og flere andre om hvilken dere lurte på. Men dere har altså ikke spurt. Altså er dere ikke interessert i å finne fakta. 

Nå har jeg gjentatt meg selv nok ganger for deg. god kveld til deg.

Her er hovedinnlegget ditt: Dette, alt dette skal du vise kilder til! Det er det du har blitt  spurt om! Men du kan ikke svare for deg.

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Endret av Snuppi
Gjest Snuppi
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo ikke interessert i hvorfor.

Det var ikke deg jeg spurt. Men du har nok med deg selv og dine egne påstander som ikke holder mål!

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Snuppi skrev:

Her er hovedinnlegget ditt: Dette, alt dette skal du vise kilder til! Det er det du har blitt  spurt om! Men du kan ikke svare for deg.

Nei det kommer jeg ikke til å gjøre. Folk får spørre spesifikk om det de ikke klarer å finne. Jeg gidder ikke å bruke tid på å forklare almenkunnskap til folk.

Ellers så er jeg interessert i kilder på ALLE dine påstander i ALLE dine innlegg dette forumet! Sett igang!

Gjest Snuppi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei det kommer jeg ikke til å gjøre. Folk får spørre spesifikk om det de ikke klarer å finne. Jeg gidder ikke å bruke tid på å forklare almenkunnskap til folk.

Ellers så er jeg interessert i kilder på ALLE dine påstander i ALLE dine innlegg dette forumet! Sett igang!

Jo, det må du faktisk gjøre. Du har selv valgt å komme med alle disse påstandene, da må du jammen meg kunne argumentere og vise til faktaopplysninger via statistikk ol. Men det evner ikke du å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Jo, det må du faktisk gjøre. Du har selv valgt å komme med alle disse påstandene, da må du jammen meg kunne argumentere og vise til faktaopplysninger via statistikk ol. Men det evner ikke du å gjøre. 

Jeg ser ikke kildne dine enda snuppi. Alle dine påstander i alle dine innlegg. Sett i gang skaff meg alle kildne!

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte deg jo om hva du ikke fant så kunne jeg gi deg en kilde, men du var ikke interessert. Din etterspørring etter kilder var altså bare en hersketeknikk, ikke noe interesse etter å finne fakta.

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bevisene. Hva var det du ikke klarte å finne?

Jeg prøvde å Google litt nå, men kunne ikke finne en statistikk som tilsier det du skriver. Har du fakta/bevisene er jeg innterresert i og vite hvor du har funnet de.?

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke kildne dine enda snuppi. Alle dine påstander i alle dine innlegg. Sett i gang skaff meg alle kildne!

Jeg stiller spørsmål til dine påstander som du hevder at det finnes fakta og statistikk på...?? Ja, hvor i alle dager er disse faktaopplysningene? Du har ikke presentert noe som kan backe opp hovedinnlegget ditt? Du har ingenting som tilsier at du har rett. Du bare fortsetter å skrive mye fjas og vas. Evner du ikke å vise til fakta, har du heller ingenting å diskutere. Du klarer jo ikke å stå for noe av det som du har spydd ut her om overvektige. Du er en feig pyse som poster anonym. 

Jeg la med en link forresten. Mer enn det som du har klart å prestere å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sh999 skrev:

Jeg prøvde å Google litt nå, men kunne ikke finne en statistikk som tilsier det du skriver. Har du fakta/bevisene er jeg innterresert i og vite hvor du har funnet de.?

Så hva var det du ikke klarte å finne?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva var det du ikke klarte å finne?

At slanke folk er smartere og har bedre personlighet blandt annet!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bevisene. Hva var det du ikke klarte å finne?

Vi tror det ikke før vi får se det.

Anonymkode: a1635...c2a

Gjest PetterPanne
Skrevet

Du tar feil TS, har du noen gang hatt en feit dame i senga? Hun vil virkelig pule deg som om det var den siste gangen hun så kuk. Så det er noe feite damer er bedre på enn tynne damer.

Skrevet

Bedre med feite folk enn idioter som må hakke ned på andre. Alle er bedre enn de. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Vår statsminister er feit. Hun er til og med kvinne og har kommet langt til tross for mobbing av vekt og langt fra idealkroppen. Er forsåvidt enig at det er fordelaktig å være slank, men man kan godt være mislykket og slank. Det er det nok mange som er. 

Endret av himmeloghav
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, PetterPanne skrev:

Du tar feil TS, har du noen gang hatt en feit dame i senga? Hun vil virkelig pule deg som om det var den siste gangen hun så kuk. Så det er noe feite damer er bedre på enn tynne damer.

Vilje er ikke det samme som skills.

En jomfru 40 årig nærd av en mann er nok også veldig ken på å pule, men det betyr ikke nødvendigvis at han er noe god på det.

Og når det gjelder overvekt og sex:

http://www.webmd.com/sex/news/20041129/sexual-problems-common-among-obese-people

Masse problemer med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...