Gå til innhold

Slanke folk er bedre enn feite


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Anonymkode: 3cf1c...31d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, helt sikkert, trur du. Men de som er store nå kan ha vært raske,slanke og intelligente gitt. Har du tenkt den tanken du?

Endret av tussi680
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trøster meg med en ting, jeg kan slanke bort litt fett. Det er mer synd på dem som er født med for lite vett.

Anonymkode: ee164...c8a

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Jeg klarer ikke å se hva du ønsker å diskutere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kilde, takk. Eller bare kjeder du deg igjen

 

Anonymkode: f01fe...54e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Skoleferien er snart slutt og godt er det. 

:fnise:

Anonymkode: f01fe...54e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slanke folk er raskere, sterkere, smartere, sunnere, lever lenger, er rikere, har bedre karrière og utdanning, er mer attraktive, har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter, har bedre psykisk helse og personlighet,  og er generelt bare mye bedre enn feite folk på alle områder av betydning.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Tja, jeg er ikke akkurat imponert over personligheten din iallfall. Og definer gjerne "bedre hobbyer" for meg er du snill.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Aamu skrev:

Jeg klarer ikke å se hva du ønsker å diskutere.

Jeg legger frem fakta. Det er opp til dere å diskutere.

Og ut fra hvor fort denne tråden får visninger så er det jo åpenbart et interessant tema.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slanke folk er:

  • raskere - Ikke nødvendigvis
  • sterkere - Ikke nødvendigvis (ofte motsatt)
  • smartere - Vekt har ikke noe med intelligens å gjøre. Det er mange tynne folk som er dumme som et brød og motsatt.
  • sunnere - Det vet du ingenting om.
  • lever lenger - Ingenting er sikkert her i livet. Det eneste som er sikkert er at alle skal dø.
  • er rikere - Hvorfor det? Se på John Fredriksen for eksempel. Norges rikeste mann og er ikke syltynn.
  • har bedre karrière og utdanning - Refererer til eksempelet over.
  • er mer attraktive - Å være ekstremt undervektig er heller ikke attraktivt. Mange litt fyldige personer som er fine.
  • har bedre hobbyer og fritidsaktiviteter - Hva i all verden snakker du om?
  • har bedre psykisk helse og personlighet - Der tar du grundig feil.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Det er lekende lett å avlive de idiotiske påstandene dine. Vil heller si at du har komplekser for et eller annet, som tar ut på en gruppe personer.

Anonymkode: ee164...c8a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mayoo skrev:

Tja, jeg er ikke akkurat imponert over personligheten din iallfall. Og definer gjerne "bedre hobbyer" for meg er du snill.

Du er en rimelig god online psykolog som klarer å konkludere noe om min personlighet ut fra åpningsinnlegget, som bare er en oppramsing av fakta om temaet.

Dessuten har ikke jeg skrevet noe om jeg er feit eller slank...

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du er en rimelig god online psykolog som klarer å konkludere noe om min personlighet ut fra åpningsinnlegget, som bare er en oppramsing av fakta om temaet.

Dessuten har ikke jeg skrevet noe om jeg er feit eller slank...

Anonymkode: 3cf1c...31d

Nei, nei. Men hvis du er av "feil" gruppe, hvorfor i all verden velger du å snakke slik om deg selv? Da er du en av dem da. Sliter du med selvforakt? Eller mener du at ting skal gjelde alle andre, unntatt deg selv?

Anonymkode: ee164...c8a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lekende lett å avlive de idiotiske påstandene dine. Vil heller si at du har komplekser for et eller annet, som tar ut på en gruppe personer.

Anonymkode: ee164...c8a

At du ikke kan noe om hverken hvordan statistikk fungerer, eller om hvordan forumets sitatfunksjon fungerer orker jeg sesverre ikke å hjelp deg med.

Og hvis du vil ha det bedre med deg selv så er det bare å slanke seg.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvorfor gidder folk å diskutere med noen som kun er ute etter å provosere? å som vil vri og vende på alt folk sier i tilleg :P 

Anonymkode: 65a4c...c15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke kan noe om hverken hvordan statistikk fungerer, eller om hvordan forumets sitatfunksjon fungerer orker jeg sesverre ikke å hjelp deg med.

Og hvis du vil ha det bedre med deg selv så er det bare å slanke seg.

Anonymkode: 3cf1c...31d

Jeg vet hvordan sitatfunksjonen fungerer, men valgte å gjøre det på en annen måte enn du ville gjort. Sånn er det.

Anonymkode: ee164...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Endelig noen som ser hvor verdiløs jeg er!

Anonymkode: 540f9...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...