Gå til innhold

30 Days Yoga Challenge


BlendaSensitive

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Mynona skrev:

Er det for sent å melde seg på nå? :sjenert:   Jeg trenger å bli mykere. Er så vanvittig stiv, og har begynt med en trening som trenger fleksibilitet. Går på stretching 1-2 ganger i uken, og etter å ha skippet gjennom dag 1 videoen ser jeg at vi gjør alle de øvelsen der hvertfall, så det er kanskje yoga jeg driver med :ler:  

Jeg er ikke noe flink til hjemmetrening, så kanskje det hjelper hvis jeg vet at dere følger med på meg? Men er alle videoene 30 min? Det føltes veldig lenge.... nå.. litt dørterskel. 

Edit: jeg har ikke sånn matte.... 

Bli med :hoppendeglad: Nei de korteste er vel 10-15 min, det varierer veldig fra dag til dag og det er fort gjort :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21/30 ✔️ Til tross for et lengre opphold så kjenner jeg at kroppen min aksepterer yogaøvelsene veldig lett. De første 5 min er jeg stiv (men så har jeg jo fibromyalgi), men så løsner det opp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

Dag 22 og 23 gjennomført :) Jeg følte at det ble litt lite med den første videoen, så jeg gikk like godt videre til neste. Den var ganske rolig. Tittet litt på morgendagens video, og den virket mer utfordrende, så får se om jeg tar dag 23 om igjen eller om jeg kaster meg uti det :) 

Jeg har tenkt litt på hva jeg gjør når jeg har kommet meg igjennom de 30 videoene: Det er mulig jeg bare starter forfra igjen, eller at jeg prøver å sette sammen et program av favorittøvelsene mine. Jeg har også lyst til å se mer på hvilke videoer som kan være aktuelle for meg og lære meg mer om hvordan øvelsene gjøres korrekt. Kanskje ha et program for når jeg trenger å roe ned, gjerne med mer stillinger som jeg skal holde lenge, og et for når jeg trenger mer en treningsøkt.

Og- på sikt- melde meg på yogakurs! (Uææ-skummelt, men kjekt med noe å se frem til!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må utsette oppstart i 1,5 uke. Skal straks ut å reise, og når jeg kommer hjem får jeg besøk som skal bo hos meg, så det blir ikke tid til trening. Så i mellomtiden skal jeg se om jeg får tak i en sånn yogamatte.. Søren at jeg ble frastjålet liggeunderlaget mitt :snurt: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere følger henne på Instagram så har hun lagt ut et bilde hvor hun skriver at det kommer nye gratis videoer på youtube kanalen hennes nå :jepp: Så om dere er ferdige/blir ferdige så er det et nytt program ute (snart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 12 ferdig. Huff, det var vanskelig for meg :ohmy: Var litt spent siden jeg har trent balanse nesten hver dag i det siste, men mens jeg så på videoen var det nesten umulig å få til noe som helst av treet og kriger III. Var bare helt sykt sliten i beina. Ble så skuffet :(

Det gikk litt bedre da jeg prøvde alene etterpå, men aldri om jeg skal gidde å utsette meg for BodyBalance-timer eller tilsvarende ute blant folk mer, altså - får holde meg til hjemmeyoga :snurt:

Hilsen nedpsyket BB

Anonymkode: 20d86...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare prøve balansedelen av videoen en gang til nå, og denne gangen gikk det greit, dvs. omtrent som jeg forventet av en på mitt nivå. Skjønner ikke hva som skjedde tidligere i kveld, altså... Jaja, nå får jeg kanskje sove i natt likevel ;)

BB

Anonymkode: 20d86...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter hun på Instagram? Finner noe annet om jeg søker på hennes navn. Virker iallefall som at det ikke er henne

 

22/30 ✔️ Mine armer 😫😄 kommer til å få treningsverk i armene senere i dag tror jeg :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

Dag 26 gjennomført! Det var ikke helt gjennomtenkt akkurat, men videoen kom opp på Youtuben min, det var noe ved den som appelerte til meg, så jeg bare begynte på den. Og så testet jeg ut denne: 

 Veldig rolig og behagelig. Jeg er ikke bakfull, men jeg er ikke helt pigg i dag, så tenkte at den kanskje kunne vært noe for meg likevel. Digger humoren hennes! :) Så hvis formen er noenlunne ok i morgen, så blir det dag 24 på meg da heller og dag 25 på lørdag. Ser hun har en hel haug med videoer, så mulig jeg plukker litt her og der underveis også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

Dag 24 og 25 gjennomført :) Klønet det litt til på krigerstillingen, men får bare øve på den. På slutten av video 25 kom hun med forslag til hva vi kunne gjøre på slutten. Det syntes jeg var veldig ok. Fant også en 6 minute Abs Workout jeg bare måtte teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24/30 ✔️ Føles nesten ikke ut som jeg gjorde yoga i dag siden det var så kort time og den var så rolig og bedagelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25/30 ✔️ Her gikk det unna ja! Måtte gjøre som hun sa og pause videoen så jeg kunne legge inn noen øvelser. Men jeg syns det er veldig fint at hun gjør det på denne måten og "tvinger" oss til å tenke litt selv, prøve oss litt frem slik at det blir lettere å gjøre yoga uten å være avhengig av en video

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26/30 ✔️ Snart ferdig med challengen jo 😭 I dag ble jeg så overrasket og glad at jeg falt over på siden når jeg oppdaget at jeg klarte å få begge hælene i gulvet når jeg gjorde downwardfacing dog :ler: glad ingen så meg da :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

Så bra, @Wenda! Og @Nikee: Begynte dagen med yoga jeg også i dag. Kjempedeilig! Trodde nesten ikke jeg "hadde det i meg" siden det gikk så dårlig sist jeg prøvde yoga så tidlig, men denne gangen fikk jeg det til. Synes vi er flinke! :)

Dag 27 og 28 gjennomført. Litt vemodig at challengen nesten er over. Har smugtittet på de to siste videoene og yogacamp. Det virker som de videoene er litt lengre, så får se hva jeg gjør etter jeg er ferdig med challengen. Mulig jeg starter en ny tråd her på KG. Bitt av yogabasillen nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...