Gå til innhold

30 Days Yoga Challenge


BlendaSensitive

Anbefalte innlegg

1 time siden, BlendaSensitive skrev:

... Eller er det bare en unnskyldning? :sjenert:

 

Exuses, exuses :nei:  men du trenger jo ikke ta en full halvtime heller, men noen øvelser bare. Så kanskje kroppen din syns det er så godt at den våkner tidligere sv seg selv fordi den lengter etter mer :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde jeg hadde gjort dag 10 og skulle begynne på dag 11, men mot slutten av dagens (11) skjønte jeg at jeg hadde gjort den før. :fnise: Synes det er utrolig deilig med litt yoga når jeg har fått lagt baby til første duppen sin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wenda skrev:

Exuses, exuses :nei:  men du trenger jo ikke ta en full halvtime heller, men noen øvelser bare. Så kanskje kroppen din syns det er så godt at den våkner tidligere sv seg selv fordi den lengter etter mer :) 

Gjorde nå! Venter på en kake som stekes i ovnen, Familien er på tivoli - ringte og da de kunne komme en time senere. :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den 1.8.2016 at 19.19, BlendaSensitive skrev:

eller

91591e053e40aecd696c628dc6f8025c.jpg

4f28d765373138b042019698687130b9_large.j

Skjønner ikke hvorfor du postet den i frimerkestørrelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

Gjorde nå! Venter på en kake som stekes i ovnen, Familien er på tivoli - ringte og da de kunne komme en time senere. :P

 

Flinka :danse: 

finnes alltid tid til litt yoga 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Derfor jeg startet denne tråden - for nå kan jeg jo ikke backa ut heller. :P

Just Do It. Som Nike sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BlendaSensitive skrev:

Derfor jeg startet denne tråden - for nå kan jeg jo ikke backa ut heller. :P

Just Do It. Som Nike sier. 

:fnise: man må sette litt press på seg selv noen ganger for å finne tid til ting

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Wenda skrev:

4/30 ✔️  Tungt, men samtidig ikke tungt i dag. Mye stå på alle fire-stillinger, noe som er veldig tungt for armene mine. Tror jeg må kjøpe meg ei ny yogamatte også for jeg bare sklir rundt på den jeg har. Spesielt på "downward dog" så glir hendene mine fremover

I dag brukte jeg en ekstra halvtime etterpå til meditasjon. Føler me. Skikkelig fresh og klar for resten av dagen nå :) 

Ja spesielt på den! Da sklir jeg bare fremover så jeg tør ikke helt å stole på meg selv. Den matten jeg har er denne bare i en annen farge og jeg sklir virkelig! Vurderer å dra innom Gsport og spørre om dette er normalt man skal jo ikke skli sånn..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Derfor jeg startet denne tråden - for nå kan jeg jo ikke backa ut heller. :P

Just Do It. Som Nike sier. 

Det er det :jepp: Viktig å prøve å ta seg tid til det, og når man først har kommet gjennom så er det veldig deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4/30 ✔️ :) Jeg synes det går litt lettere nå, utenom det faktum at jeg sklir hele tiden :lol: Men fy så stiv jeg var i dag, men utrolig deilig å tøye rygg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/30 ✔️   veldig kort økt i dag. Bare 15 minutter. Så jeg la inn et par ekstra øvelser mot slutten og brukte 15 minutter på meditasjon også. Var ganske deilig med en kort økt også, spesielt siden jeg er litt støl i magen fortsatt og fordi jeg sliter med å holde posisjonene pga dårlig fysikk og siden jeg sklir litt i enkelte øvelser :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6/30 ✔️ Når stølheten i magen endelig begynte å avta så ser jeg at den kommer tilbake etter dagens øvelse :ler: det gikk overraskende lett i dag syns jeg. Veldig god trening

 Syns jeg aner en forandring i kroppen min nå faktisk. Jeg føler at jeg klarer å gå fra liggende til sittende uten for mye hjelp fra hendene. Jeg trenger ikke støtte meg opp like mye osv og det er jo deilig. Jeg må som regel støtte meg mye i alt jeg gjør pga smerter og stivhet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil gjerne bli med her, for jeg har så lyst til å lære meg å like yoga :)
 
Laget en tråd om min dårlige balanse for ca. en måned siden og fikk da tips om bl.a. 30 Days of Yoga som jeg allerede hadde lest mye positivt om. Er i teorien veldig gira og har lest en god del om yoga, men har ikke gjennomført mer enn dag 1 :rodme:
 
Synes det er vanskelig å motivere meg for opp til 35 minutter med yoga når jeg er sliten etter jobb og trening. Har tenkt på å dele opp de lengste seansene (eller i hvert fall si til meg selv på forhånd at jeg bare trenger å ta 10 minutter), men det blir vel ikke helt riktig? Kanskje det er "godkjent" hvis jeg prøver å varme opp med noen solhilsener på forhånd? Tenker at denne løsningen må være bedre enn ingenting...
 
Skal uansett få til dag 2 og 3 i dag og i morgen, men etter det er jeg fornøyd med 2-3 ganger i uka inntil videre :)
 
BB

Anonymkode: 20d86...3d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solhilsner er bedre enn ingenting :) da får du strukket litt på kroppen, lært deg å puste skikkelig og det er lettere å videre ta noen flere yogaøvelser etterhvert 👍

 

7/30 ✔️ Ble skikkelig svett i dag. Mulig det har noe med at det er litt klamt i lufta også da, men syns denne dagen var tung og det gikk litt fortere så jeg rakk ikke følge med på alt. Sideplanken gadd jeg ikke forsøke engang. Kjenner kroppen min såpass godt at jeg vet ryggen min ikke ville likt det, så byttet ut den øvelsen med noen forsiktige uttøyninger og rolig pust. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8/30 ✔️ Deilig med en rolig halvtime i dag. Kjente jeg våknet opp og gruet meg litt til dagens økt fordi jeg er støl i magen og været som er nå fører til at kroppen min blir ekstra stiv. Gleden var stor når jeg så at det var veldig rolige øvelser og mer meditasjon enn yoga :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så flinke dere er!

Jeg fikk endelig kommet i gang etter å ha ligget strykeflat. Begynte dagen med yoga i skogen (!). Det regnet, og jeg hadde ikke med matte, men jeg er dårlig på balanseøvelser, så det fikk bli et par sånne. Såååå deilig. I kveld henter jeg min elskede Mandukamatte som ligger hos en venninne, så fra i morgen er det full fart. :tongue:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...