Gå til innhold

30 Days Yoga Challenge


BlendaSensitive

Anbefalte innlegg

Noen som vil være med??

 

Har idag gjennomført første dag. :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BlendaSensitive

1/30: 31. juli 2016            11/30   14. aug                  21/30

2/30   1. aug                    12/30    15.aug                  22/30

3/30  4.aug                      13/30   16.aug                   23/30

4/30   7.aug                     14/30   22.aug                    24/30

5/30    8.aug                     15/30   22.aug                   25/30

6/30    9. aug                    16/30    29 aug + 18 sep    26/30 

7/30   10.aug                   17/30  18 sep                      27/30

8/30   11.aug                    18/30                                   28/30

9/30   12.aug                    19/30                                  29/30

10/30  14 aug                   20/20                                   30/30
 

Endret av BlendaSensitive
edit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil være med....? :trist:

 

Få en myk start på høsten! Kan opplyse at spesielt armer fikk kjørt seg igår, og da var Day One mest oppvarming og stretch og positur.

Endret av BlendaSensitive
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med...så langt det er mulig iallefall

Har en fysisk sykdom som gjør det vanskelig for meg med mange av yogaøvelsene, men jeg blir med på det jeg klarer, og om det kommer øvelser jeg ikke får til så tar jeg noen jeg kan 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1/30  ✔️ Det var tungt for min kropp, men samtidig veldig deilig. Gleder meg til i morgen, men da skal jeg være litt mer forberedt og se gjennom videoen en gang før jeg skal gjøre øvelsene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Wenda skrev:

Jeg blir med...så langt det er mulig iallefall

Har en fysisk sykdom som gjør det vanskelig for meg med mange av yogaøvelsene, men jeg blir med på det jeg klarer, og om det kommer øvelser jeg ikke får til så tar jeg noen jeg kan 😊

De gangene jeg har gått på yoga, så har instruktøren alltid understrekt at man skal tilpasse egen kropp. :) Jeg belaster feks lite handledd (skade i håndleddet), så bruker gjøre hund eller bare stretche når det er øvelser jeg ikke klarer eller kan.

 

Mange øvelser er jeg for stiv for! :P

 

 

:hoppe:  Hurra at flere vil være med! Lettere tvinge seg selv til det ofte når flere er med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

De gangene jeg har gått på yoga, så har instruktøren alltid understrekt at man skal tilpasse egen kropp. :) Jeg belaster feks lite handledd (skade i håndleddet), så bruker gjøre hund eller bare stretche når det er øvelser jeg ikke klarer eller kan.

 

Mange øvelser er jeg for stiv for! :P

 

 

:hoppe:  Hurra at flere vil være med! Lettere tvinge seg selv til det ofte når flere er med.

Ja, jeg er ekstremt stiv i kroppen og det skal svært lite til for å trigge en prolaps, så jeg ser ikke like elegant ut som disse yogaekspertene :ler: men jeg tenker at det viktigste er uttøying og pust

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, lillesky skrev:

Er det for nybegynnere også? Jeg har aldri prøvd yoga...

Har ikke sett gjennom alle videoene, men første filmen er iallefall veldig fin å følge for nybegynnere 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lillesky skrev:

Er det for nybegynnere også? Jeg har aldri prøvd yoga...

Absolut, første video er introduserende til elementære øvelser, strech, fokus på holde nakke og skulder der de skal. 

 

Og når øvelsene er for vanskelige/vonde så dropper man de. Jeg bruker stretche istede bak på bena/rumpe når det er for vanskelig. Om det er balanse bare står jeg på et ben eller hva det nå er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Wenda skrev:

Ja, jeg er ekstremt stiv i kroppen og det skal svært lite til for å trigge en prolaps, så jeg ser ikke like elegant ut som disse yogaekspertene :ler: men jeg tenker at det viktigste er uttøying og pust

 

 

 

Du....jeg gjemmer meg i kjelleren. :ph34r: Har både mage, lår og rumpe i veien, så ser nok mest ut som en skvisa deigklump, hehe! Men gjør jo så godt jeg kan, så langt opp/ned/bort jeg klarer...

 

epic-fail-yoga-apparently-it-changes-you

 

eller

91591e053e40aecd696c628dc6f8025c.jpg

Endret av BlendaSensitive
skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: 

godt det ikke bare er jeg som helt sikkert ser forferdelig komisk ut :ler: vurderte et sekund å melde meg på yogatimer her i byen, men når jeg kikket inn der og jeg bare så tynne mennesker som gjorde de mest fantastiske øvelsene så snudde jeg fort i døra :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Wenda nei det skal du ikke la hindre deg! Husk alle er så inn i seg selv at de ikke ser deg. 

Finnes Yoga her, men det var så..meditasjon/hippie greier og det orker jeg ikke. Vil bare røre på flesket, muskler og skjelett. Ikke drive med åndelige skaer eller homøpati!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yoga with adrienne er så bra! Og en yogatime koster 200 kr, og her kan man gjøre hjemme og gratis! Bare å komme igang som er så vanskelig....

Anonymkode: 9e68f...127

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet dagen med yoga, herlig! :jepp: 

Jeg bruke en matte jeg kjøpte fra casall, men jeg merker at jeg faktisk sklir når jeg står i hunden eller i planken. Det er akkurat som om materialet ikke passer for å trene på, utrolig irriterende :sur: 

 

Nikee

1/30: 02. aug 2016            11/30                                  21/30

2/30  03. aug 2016            12/30                                  22/30

3/30  04 aug 2016            13/30                                  23/30

4/30                                  14/30                                  24/30

5/30                                   15/30                                 25/30

6/30                                   16/30                                  26/30 

7/30                                   17/30                                   27/30

8/30                                   18/30                                   28/30

9/30                                    19/30                                  29/30

10/30                                 20/20                                   30/30

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...