Leopanter Skrevet 12. september 2016 #261 Del Skrevet 12. september 2016 Spennendeee! Tror det er jente. Så da blir det sikkert gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 12. september 2016 Forfatter #262 Del Skrevet 12. september 2016 14 timer siden, Weebs skrev: OUL! Jeg var helt på trynet gira og hadde kraftig nedtelling i dagboka til vår time Det blir gøy! Iiiisj, penger. Tør ikke tenke på alle pengene vi har brukt på baby til nå. Fy fader, altså. Og de ungene som vokser så fort at de får jo såvidt brukt buksene jeg kjøper Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle bli helt døll og fintelle timer i boka her, men når jeg ser på klokka nå så ser jeg jo at det er ganske nøyaktig 12 timer igjen. Slapp å regne i det hele tatt, da må det være lov 5 timer siden, Strikkesokken skrev: OUL! Så spennende! Er så gøy å se dem sprelle rundt inni der Nesten litt trist å tenke på at jeg ikke får sett baby igjen før i desember Huff, jeg tør heller ikke tenke på hvor mye vi har brukt på baby til nå..har minket jevnt og trutt på kontoen til babyutstyr som en gang i tiden var over 30k på det er mer enn jeg bruker på klær til meg og mannen på et år liksom jeg er veldig glad jeg har en mamma som elsker å kjøpe klær til L! Jeg har ikke kjøpt regntøy til ham på sikkert 4 år..faktisk. Klager ikke på det Jeg tenkte på det på toget på vei hjem fra jobb i dag; etter OUL i morgen er det mange måneder til vi får se baby igjen! Den derre 3D UL-en hørtes putselig litt fristende ut likevel Vi har heldigvis også noen besteforeldre som synes det er kjempestas å kjøpe klær til Mini, så det tikker inn litt utetøy og fleecebukser jevnt og trutt. Men aller mest gøy synes de det er å kjøpe biler, for da blir han så innmari glad Tror han har fått fem nye bare den siste måneden. Jeg finner brannbiler og traktorer overalt! 2 timer siden, Ludodama skrev: Jeg tipper jente! Herregud, jeg hadde og sparekonto med penger og ser jo hvor mye vi bruker i nettbanken. Det var helt syke summer - prøvde finne ting brukt, men alt ble jo bare solgt på et nanosekund. Sparte 40tusen som ble tomt kanskje når han var et halvt år eller noe - og jeg var ikke sånn som shoppet masse og hadde et svært lager av tøy liksom. Og matbudsjettet Det har blitt helt usaklig høyt etter ungen kom til verden og ikke ville ha noe som helst. Vi er skikkelig klimaverstinger på alle måter Jente er notert! Herregud, ikke la meg begynne å tenke på klimagreier Jeg skal ikke påstå at jeg noensinne har vært et forbilde der, men etter at vi fikk Mini; hallo plastinnpakket prosessert mat og nye klær og sko og leker og ting hele tiden. Det er helt pinlig å tenke på. Prøver å kjøpe litt brukt og ikke dra kortet ukritisk hver gang jeg ser noe fint, men jeg tror ikke jeg kommer til å redde verden de neste årene gitt 1 time siden, miore skrev: Ett av kallenavnene mine på junior er faktisk "klimakvota" Det topper seg i de periodene hun nekter å spise annet enn sånne smoothie-poser fra rema. Hadde hun fått velge hadde hun nok levd utelukkende på dem. Haha De smoothie-posene var helt sykt populære her også, jeg tør ikke tenke på hvor mange sånne poser det gikk med før han gikk lei! Jeg vurderte å kjøpe inn sånne vaskbare poser der man kunne lage smoothie selv og helle oppi, men det ble med tanken.. 6 minutter siden, Grastusta skrev: Lykke til!!! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 12. september 2016 Forfatter #263 Del Skrevet 12. september 2016 25 minutter siden, Leopanter skrev: Spennendeee! Tror det er jente. Så da blir det sikkert gutt Ja, nå skal jeg bare sove, stå opp, få Mini i barnehagen.. og så skal vi dra! Nesten, da. Blir en liten time med dødtid sånn utpå morgenkvisten, men jeg skal vel overleve det og. Såvidt. Kunne ønske jeg sov allerede. Og jeg noterer jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 12. september 2016 Forfatter #264 Del Skrevet 12. september 2016 Jeg logget meg inn her med noe på hjertet, men det forsvant sånn midt oppi all multisiteringa. Preggis-hjernen har absolutt ikke kommet seg, med andre ord! Så jeg tror jeg bare ruller inn for kvelden jeg altså, tenkte jeg skulle avslutte med siste versjon av tippelisten: Mannen To venninner Strikkesokken Beccy87 Weebs Grastusta Carouselle LilleMy1989 Ludodama Leopanter Jeg A4-livet Miore Vi snakker timer igjen, folkens! Iiih! Jeg kommer til å bli SÅ skuffet hvis jeg ikke får vite kjønnet (og selvsagt fryktelig lei meg om det er noe som ikke er bra).. og så kommer det til å bli så sinnsykt antiklimaks å være ferdig Hva skal jeg telle ned til da liksom? Februar?! 5 måneder frem i tid?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 13. september 2016 #265 Del Skrevet 13. september 2016 Stemmer helt klart for en 3d ul så du har noe å telle ned til! lykke til idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 13. september 2016 #266 Del Skrevet 13. september 2016 Lykke til i dag! Blir spennende å høre hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 13. september 2016 #267 Del Skrevet 13. september 2016 Lykke til i dag PS: Jeg kjøpte til og med sånne poser man kan fylle selv , men du kan jo tenke deg hvor hyppig de blir brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. september 2016 #268 Del Skrevet 13. september 2016 Lykke til! Ser at jeg ikke hat tippet enda, så slenger meg på jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 13. september 2016 #269 Del Skrevet 13. september 2016 Lykke til Slenger ved en gjett på gutt, sånn i siste liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 13. september 2016 Forfatter #270 Del Skrevet 13. september 2016 Tusen takk for lykkønskninger! Alt var helt fint! Baby viste seg frem fra alle vinkler (i motsetning til Mini, det eneste OUL-bildet vi har av ham er helt svart med en prikkete ryggrad på), og jordmoren kunne ikke se noe som ikke som var som det skulle. Ble satt frem fire dager, så ny termin er 7. februar Og @A4-livet @miore og @j86 hadde helt rett; vi venter en liten lillebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 13. september 2016 #271 Del Skrevet 13. september 2016 17 minutter siden, sitronkake skrev: Tusen takk for lykkønskninger! Alt var helt fint! Baby viste seg frem fra alle vinkler (i motsetning til Mini, det eneste OUL-bildet vi har av ham er helt svart med en prikkete ryggrad på), og jordmoren kunne ikke se noe som ikke som var som det skulle. Ble satt frem fire dager, så ny termin er 7. februar Og @A4-livet @miore og @j86 hadde helt rett; vi venter en liten lillebror! Gratulerer med at alt så bra ut, og hurra for lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 13. september 2016 #272 Del Skrevet 13. september 2016 Lillebror Jeg tok feil igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 13. september 2016 #273 Del Skrevet 13. september 2016 Hurra, for lillebror! (Og for at jeg tippa rett ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 13. september 2016 #274 Del Skrevet 13. september 2016 Hurra for fin ultralyd! Og gutt Fire dager frem er stas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 13. september 2016 #275 Del Skrevet 13. september 2016 Gratulerer med vel overstått ultralyd! Og så utrolig godt å høre at alt så normalt ut Og selvsagt gratulerer sååå mye med en liten lillebror på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 13. september 2016 #276 Del Skrevet 13. september 2016 Hurra og gratulerer!! Kjente jeg ble rørt og tårete, hva da hormoner!? Så utrolig kjekt! Jeg stemmer for 3D ul Jeg skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten mine 10-12 ul'er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. september 2016 #277 Del Skrevet 13. september 2016 Gratulerer med en lillebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 13. september 2016 #278 Del Skrevet 13. september 2016 Lillebror!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 14. september 2016 #279 Del Skrevet 14. september 2016 Gratulerer igjen med en fin lillebror på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 14. september 2016 Forfatter #280 Del Skrevet 14. september 2016 Tusen takk, @miore @A4-livet @Grastusta @Weebs @Carouselle @LilleMy1989 @Småkjekset @Beccy87 @Strikkesokken Jeg er så glad for at alt sto bra til (natt til i går drømte jeg at han bare hadde én fot )! Og så en lillebror a gitt Dette blir stas! Ulempen med at det er en gutt til er at jeg og mannen ikke er enige om navn, ikke sånn litt engang. Vi hadde endeløse diskusjoner før vi landet på navnet til Mini, så nå blir det sikkert 5 måneder til med småkjekling Mannen har så rare assosiasjoner til alle navnene jeg foreslår ("Vi kan ikke kalle ungen opp etter en av røverne i Kardemomme by, omg liksom") så jeg er glad for at vi har såpass med tid Da jeg gikk gravid med Mini var jeg ekstremt kvalm hele svangerskapet, og jeg var SÅ glad da kvalmen forsvant i en eller annen uke denne gangen (husker ikke hvilken, dårlig dagbokskriver ass). Men så har den jaggu kommet tilbake med jevne mellomrom, og de siste ukene har vært helt forferdelige! Jeg klarer så vidt å få i meg en halv skive til frokost, og i 90% av tilfellene kommer frokosten og resten av måltidene med spygaranti. Skikkelig irriterende, for jeg blir så sliten og slækk av å ikke spise, men så blir jeg skikkelig dårlig når jeg gjør det.. Jeg er ikke akkurat tidenes medarbeider på jobb om dagen for å si det sånn, trøtt og sliten og kvalm hele tiden. Tror sjelden jeg har vært så lite effektiv. Hjelper ikke at jeg har hatt to stk på opplæring denne uka i tillegg, for folk har jo ikke forståelse for at jeg ikke har like god tid til overs siden opplæringen tar tid. Så da blir jeg bare stresset, sliten fordi jeg må jobbe overtid og så blir jeg kvalm fordi jeg er stressa og sliten. Håper det bare er en fase. Og at det hjelper med noen timer fri, eller forhåpentligvis en hel fridag, på fredag. Og hei, siden jeg ble satt frem noen dager så har jeg bikket uke 19 med god margin allerede! På lørdag er jeg halvveis! Kanskje jeg skal klinke til med et magebilde i anledning dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå