Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk :)

Ja, det var akkurat den jeg tenkte på. Må se om jeg finner den til iPone også. 

Anonymkode: b4173...844

Jeg bruker Poke Genie til iphone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, momo skrev:
 

Jeg bruker Poke Genie til iphone.

Fant den. :)

Anonymkode: b4173...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk :)

Ja, det var akkurat den jeg tenkte på. Må se om jeg finner den til iPone også. 

Anonymkode: b4173...844

Du kan også bruke PokeGenie :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en liten tur med hunden. Fikk to shiny. Mine to aller første shiny forresten, og jeg er på nivå 34. Utviklet den ene opp til Metagross. Ganske fornøyd. :-)

Anonymkode: f64d9...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:
 

Jeg merket ingenting til at eggene skulle klekke fortere da.

Anonymkode: b4173...844

Det gjelder bare eggene som ble satt til klekking under eventet. Til neste gang burde du gå ferdig de eggene du har til klekking før eventet begynner, og så sette nye til klekking med en gang det starter. Jeg kjøpte flere inkubatorer og fikk klekka minst 20 egg, inkludert flere 10 km.

Anonymkode: db708...b98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det gjelder bare eggene som ble satt til klekking under eventet. Til neste gang burde du gå ferdig de eggene du har til klekking før eventet begynner, og så sette nye til klekking med en gang det starter. Jeg kjøpte flere inkubatorer og fikk klekka minst 20 egg, inkludert flere 10 km.

Anonymkode: db708...b98

De eggene klekket jo som bare det!

2 km = 0,3 km

5 km = 0,8 km

10 km = 1,7 km

Var det ikke noe slikt det ble?

Fikk ingen gen 4 i 10km eggene :(((

Har flere metagrosser nå,  både shiny og lucky med meteor mash. Og dæsken som den Blissey 😄

 

Men hva kommer etter mewtwo? Det er kun 24 timer igjen med mew, og enda ikke kommet hvem som er neste ut.

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det gjelder bare eggene som ble satt til klekking under eventet. Til neste gang burde du gå ferdig de eggene du har til klekking før eventet begynner, og så sette nye til klekking med en gang det starter. Jeg kjøpte flere inkubatorer og fikk klekka minst 20 egg, inkludert flere 10 km.

Anonymkode: db708...b98

Jeg var skikkelig tett og tenkte jeg skulle forberede meg... og satte på 9 egg kvelden før cd. Jaja. Heldigvis var det en del 2 km-egg som var raske å få unna. Må huske på det til neste gang!

Fikk med meg en drøss med pokemon, to shiny og to mewtwo etter raid. Fikk en X-raid-invite i etterkant, men hvem har tid til det en onsdag kl 13?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, PecanPie skrev:
 

Jeg var skikkelig tett og tenkte jeg skulle forberede meg... og satte på 9 egg kvelden før cd. Jaja. Heldigvis var det en del 2 km-egg som var raske å få unna. Må huske på det til neste gang! 

Du var ikke alene om å glemme det.. 

 

10 timer siden, PecanPie skrev:
 Fikk en X-raid-invite i etterkant, men hvem har tid til det en onsdag kl 13?!

Noen ganger lønner det seg med skiftarbeid 😄

Min favoritt fra CD

 

Screenshot_20181023-075506.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, hog skrev:
 

Du var ikke alene om å glemme det.. 

 

Noen ganger lønner det seg med skiftarbeid 😄

Min favoritt fra CD

 

 

Jeg fikk tatt et x-raid i dag. Gymen var rett ved siden av skolen jeg jobber på, og klekket rett etter undervisning. 👍🏻 Ble ganske skuffet, Deoxysen var på rett over 40 000, og den jeg fikk har en CP på skarve 1517. 

Endelig ny special research, det har vi ventet på her i huset!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Silfen skrev:
 

Hva feiler det niantic ... Spin 8 stops som du ikke har spunnet før. Bloody annoying.

Er denne på special research? Da greier jeg den jo aldri :sukk: Har spunnet alt som er rundt her. 

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var en morsom Pokedag. Fikk flere nye og det var dobbelt opp av candy så fikk evolvet et par av de nye til og med. :) 

Jeg har enda igjen å evolve en Magikarp, så jeg bruker en sånn som buddy ... og i dag så fikk jeg 3-4 eller 5 candy bare på en relativt kort tur. Det var helt rart. Det sto at jeg må gå 1 km for candy, men jeg gikk ikke så mye at det uansett skulle bli så mange candy, så telleren må ha vært helt på tur i dag. Moro var det lell. 

Anonymkode: b4173...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant flere Drifloom i dag og oppdaget plutselig at jeg fikk dobbelt opp med candies :) Og så så jeg skyggen av en sånn der skunk-sak (tror jeg), men jeg fikk ikke tak i den da jeg var opptatt på jobb.

Og så oppdaget jeg også at en del av special research er å fange 108 pokemon med berries! 😮 Jaujau, det kan jo ta sin tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:
 

Jeg fant flere Drifloom i dag og oppdaget plutselig at jeg fikk dobbelt opp med candies :) Og så så jeg skyggen av en sånn der skunk-sak (tror jeg), men jeg fikk ikke tak i den da jeg var opptatt på jobb.

Og så oppdaget jeg også at en del av special research er å fange 108 pokemon med berries! 😮 Jaujau, det kan jo ta sin tid...

Ja, det var kult å se at de er dobbelt opp med candy nå. Fikk oppgradert Drifloom pga det. Og så har jeg vel kommet til ca 30 med å fange pokemon på bær. :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 24.10.2018 den 0.15, Silfen skrev:
 

Hva feiler det niantic ... Spin 8 stops som du ikke har spunnet før. Bloody annoying.

Du får ta deg en tur til et sted du ikke har vært før med PoGo. 

Igår var jeg på kurs med jobben på et nytt sted, men har ikke kommet til 2/3 på special ennå så da hjalp det så lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0007marcus og PidgeyChampion. Dere er det igjen hhv. 1 og 3 dager før vi blir best friends.

Send meg PM så kan vi avtale åpning av gaver. For meg passer det igrunnen best på mandag kl. 09.00. 

Mvh. Sandhoel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...