Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Wii, da er Spiritomb i pokedexen :)Facinerende historie bak den også 😄

Anonymkode: 37a2c...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.10.2018 den 18.33, AnonymBruker skrev:
 

I dag var en morsom Pokedag. Fikk flere nye og det var dobbelt opp av candy så fikk evolvet et par av de nye til og med. :) 

Jeg har enda igjen å evolve en Magikarp, så jeg bruker en sånn som buddy ... og i dag så fikk jeg 3-4 eller 5 candy bare på en relativt kort tur. Det var helt rart. Det sto at jeg må gå 1 km for candy, men jeg gikk ikke så mye at det uansett skulle bli så mange candy, så telleren må ha vært helt på tur i dag. Moro var det lell. 

Anonymkode: b4173...844

Det er fordi det er dobbel candy under denne eventen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SunnivaOslo skrev:
 

Det er fordi det er dobbel candy under denne eventen.

Det er ikke dobbel candy på buddy, men noen ganger går avataren rundt selv om man selv står stille. 

Anonymkode: 70c59...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hanne67 skrev:
 

0007marcus og PidgeyChampion. Dere er det igjen hhv. 1 og 3 dager før vi blir best friends.

Send meg PM så kan vi avtale åpning av gaver. For meg passer det igrunnen best på mandag kl. 09.00. 

Mvh. Sandhoel.

Bare åpne når det passer deg du, er ikke så viktig for meg som er level 40 😊 Da passer jeg på å ikke åpne noen gaver fra deg før vi er best friends, så styrer du selv. Jeg er PidgeyChampion. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mormont skrev:
 

Bare åpne når det passer deg du, er ikke så viktig for meg som er level 40 😊 Da passer jeg på å ikke åpne noen gaver fra deg før vi er best friends, så styrer du selv. Jeg er PidgeyChampion. 

O.k, takk for det! :) Jeg gir deg likevel beskjed via PM når jeg skal åpne gaven i tilfelle du ombestemmer deg. :)

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Hanne67 skrev:
 

0007marcus og PidgeyChampion. Dere er det igjen hhv. 1 og 3 dager før vi blir best friends.

Send meg PM så kan vi avtale åpning av gaver. For meg passer det igrunnen best på mandag kl. 09.00. 

Mvh. Sandhoel.

Hei. Mandag 9.00 passer for meg. Jeg er da Marcus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Wii, da er Spiritomb i pokedexen :)Facinerende historie bak den også 😄

Anonymkode: 37a2c...87e

Heldiggris!
Jeg fikk endelig tak i den der forbaska skunken i dag. Har en del 10km-egg på klekking så håper det blir noen flere gen 4 der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merket plutselig at jeg kanskje  opplever en bug ? Hadde på egg, men fikk ikke dobbel xp når eg vennskap gikk opp. 

Og så fikk jeg ikke registrert den event pikachu som «ny pokemon» men ser at den blir til en raichu som ikke er registret. Hmmm 

Fikk lickitung når jeg ver ferdig med candy task 😄 vet ikke om det er likt for alle? Hadde ikke den fra før :) 

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

https://pokemongolive.com/en/post/gengar-specialraid/

Trainers,

Are you ready for a challenge? On Saturday, November 3, there will be a Special Raid Challenge! For three hours, Gengar will be available in Raid Battles! Take a look at the details below by region:

Date + Time

  • Nov. 3, 2018
  • Asia-Pacific: 12:00 p.m. to 3:00 p.m. JST (GMT +9)
  • Europe, the Middle East, Africa, and India: 9:00 a.m. to 12:00 p.m. UTC (GMT +0)
  • The Americas and Greenland: 11:00 a.m. to 2:00 p.m. PST (GMT −8)

 

Features

  • Gengar will be featured in Raid Battles!
  • Receive up to five Raid Passes from nearby Gyms at no cost.
  • If you’re lucky, you may encounter a Shiny Gengar!

 

Do you have what it takes? Get ready to GO, Trainer—and best of luck! Stay safe, and happy exploring!


—The Pokémon GO team

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprititomb får man som reward på 108 pokemon, må ikke ta de 8 nye pokestoppene

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Merket plutselig at jeg kanskje  opplever en bug ? Hadde på egg, men fikk ikke dobbel xp når eg vennskap gikk opp. 

Og så fikk jeg ikke registrert den event pikachu som «ny pokemon» men ser at den blir til en raichu som ikke er registret. Hmmm 

Fikk lickitung når jeg ver ferdig med candy task 😄 vet ikke om det er likt for alle? Hadde ikke den fra før :) 

Anonymkode: 6df11...041

Licitung er pokemon nr 108 i pokedexen, derfor er den der 😊

 

hvor mange xp fikk du?

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:
 

Licitung er pokemon nr 108 i pokedexen, derfor er den der 😊

 

hvor mange xp fikk du?

Anonymkode: 37a2c...87e

Ok, er litt grønn her 🙈 hvordan henger nr i pokedexen sammen med Special task? :) 

var heldigvis ikke så mye xp det var snakk om, 20.000 som skulle bli 40.000. Dumt at det ikke ble registret .. 

fikk vanlig xp når jeg fangent pokemonen ikke xp for å fange ny 😕 bare det ikke forsetter så 😄 

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Silfen said:
 

Veldig greit at man nå får km selv om spillet er lukket. 😊

Ja! :) 

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, momo skrev:
 

Hei. Mandag 9.00 passer for meg. Jeg er da Marcus. 

Det er fint! Jeg sender deg uansett PM på morgenen, og så er det lurt å sette på alarm. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hanne67 skrev:
 

Det er fint! Jeg sender deg uansett PM på morgenen, og så er det lurt å sette på alarm. ;)

Så bra. Skal sette på alarm jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Merket plutselig at jeg kanskje  opplever en bug ? Hadde på egg, men fikk ikke dobbel xp når eg vennskap gikk opp. 

Og så fikk jeg ikke registrert den event pikachu som «ny pokemon» men ser at den blir til en raichu som ikke er registret. Hmmm 

Fikk lickitung når jeg ver ferdig med candy task 😄 vet ikke om det er likt for alle? Hadde ikke den fra før :) 

Anonymkode: 6df11...041

Event Pikachu blir ikke registrert som ny, når du har Pikachu fra før.

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ok, er litt grønn her 🙈 hvordan henger nr i pokedexen sammen med Special task? :) 

var heldigvis ikke så mye xp det var snakk om, 20.000 som skulle bli 40.000. Dumt at det ikke ble registret .. 

fikk vanlig xp når jeg fangent pokemonen ikke xp for å fange ny 😕 bare det ikke forsetter så 😄 

Anonymkode: 6df11...041

Om du fikk 20.000 XP så betyr det at det ble registrert via et lucky egg.

Uten lucky egg er tallene 10.000 (great friend), 50.000 (ultra friend) og 100.000 (best friend).

Sikker på at du ikke hadde Lickitung fra før? Den hører til gen 1 og lenge siden jeg fikk den.

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
På 24.10.2018 den 0.15, Silfen skrev:
Hva feiler det niantic ... Spin 8 stops som du ikke har spunnet før. Bloody annoying.

Kan du si.... Hadde uansett planer om å spille i Drammen i helgen. Det er ikke mindre aktuelt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, padawan skrev:
 

Kan du si.... Hadde uansett planer om å spille i Drammen i helgen. Det er ikke mindre aktuelt nå.

Det gikk greit her. Fant ut at en del stopp har blitt resatt en eller annen gang. Steder jeg ikke har vært på en stund kunne jeg ta igjen. Greit med den sirkelen som viser hva som er tatt og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...