Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Har du prøvd det nå etter at Adventure Sync ble lansert? Det holder at telefonen er i bevegelse på et vis.

Anonymkode: 70c59...3b3

Nei, det har jeg ikke. Men jeg har ikke Adventure Sync under innstillinger i spillet så jeg tror jeg må vente uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Sala Q skrev:
 

Nei, det har jeg ikke. Men jeg har ikke Adventure Sync under innstillinger i spillet så jeg tror jeg må vente uansett. 

Så rart at du ikke har fått det ennå! Har du oppdatert appen? Jeg har Android, og oppdaget det idag tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, padawan skrev:
 

Jeg tror jeg har en skrittlenkde på 70 cm og er like høy som deg, @Hanne67

Hm, jeg får opp 60 cm skrittlengde (meter/skritt) Over tok  jeg skritt/meter.

Kanskje det er forskjell på kvinner og menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
1 minutt siden, Hanne67 skrev:
Kanskje det er forskjell på kvinner og menn?

Det er da forskjell blant kvinner og menn på dette. Folk har forskjellige "dimensjoner" på hvor lange bena og overkroppen er i forhold til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hanne67 skrev:
 

Så rart at du ikke har fått det ennå! Har du oppdatert appen? Jeg har Android, og oppdaget det idag tidlig.

På iPhone er appen oppdatert for to dager siden og ingen adventure der, på Android ble appen oppdatert i går, men heller ingenting der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De rolla ut lvl 40 først, nå er det lvl 35 og opp. Så bare å vente litt til.

Anonymkode: 4138f...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noe bra på dere på Gengar day? Jeg bryr meg overhodet ikke om Gengar, men raidet for å få stash. Rare candy, golden berries og TM'er til meg! Takket ikke nei takk til en shiny Gengar og to shiny Pinsir heller :) Bra uttelling på et par timers gåtur i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med junior på kino idag, og irriterte meg vel mest over at jeg ikke fikk satt inn noen i gym... Det var jo Gengar-raid overalt, som varte i 3 timer! Det ble noen Pinsir, men ingen shiny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 2 shiny Gengar (den er nydelig som megaevolusjon) nå, og hele 6 shiny pinsir. Jeg bor i gokk 😛

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snille mannen kjørte meg rundt en hel time i dag for å snuse opp pokestops jeg ikke har snurret før, og til tross for at jeg bor ved en ganske liten by med bygdeland rundt klarte vi å finne og snurre 7 nye pokestops (før han ble dritlei og ikke gadd mer), så nå mangler jeg bare én :) Og så fikk jeg to shiny Pinsir!:nordvesta:
I morgen er det atter et nytt forsøk på å oppnå 7'ende dagen med snurring av pokestops. Håper inderlig ikke den bare hopper tilbake til 1 av 7 sånn som sist...

Det var forresten svært så gavmilde pokestops i går! 😮

HqcCBIv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, så ble det en shiny Pinsir på meg også, - fant den på en gåtur i nabolaget.

Ellers dukket det i helga opp et nytt pokestop i sentrum her, så nå mangler jeg bare 7 stk på special research 2/3. 

Noen som har tips til kart med oppdaterte opplysninger om pokestops?

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2018 den 12.07, AnonymBruker skrev:
 

Har du prøvd det nå etter at Adventure Sync ble lansert? Det holder at telefonen er i bevegelse på et vis.

Anonymkode: 70c59...3b3

Jeg har fått adventure sync men hvordan fungerer den egentlig? Må man ha Google fit installert? Den sa ingenting om det da jeg slo den på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...