Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh gud, jeg dro på sjøen dagen Gen4 kom ut og blir her godt og vel en uke til - kan tro det er frustrerende 😅 Ingen community day på meg heller. 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som det regner her, så er det like greit å skippe cd. Er nå kledd som jeg skal til antarktis og håper komme gjennom cd noenlunde tørr. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar for community day, og må vel få med meg et Mewtwo raid eller to også! Selv om regnværet gjør at det ikke er så veldig fristende 😛

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble dårlig med shiny i dag, jeg og sønnen min var 2 timer i byen, og jeg fikk en shiny med CP 31, han var heldigere, og fikk en shiny med CP 565. Vanligvis får jeg mange shiny da det er community day.

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk oppgradert til metagross (ble over 3000 :) ) 

men ingen shiny.. 

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ble dårlig med shiny i dag, jeg og sønnen min var 2 timer i byen, og jeg fikk en shiny med CP 31, han var heldigere, og fikk en shiny med CP 565. Vanligvis får jeg mange shiny da det er community day.

Anonymkode: 3aae3...c11

Jeg skulle ikke være anonym da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også en metagross på over 3000, og en shiny metagross. Fornøyd med det :) Og så fikk jeg klekka 10 egg. 8 av de var alolan meowth. Nå gir jeg opp Tauros :sukk: Det er så sykt irriterende, det er den eneste jeg mangler i kanto!!! 

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var treig start på CD for min del. Har vore på jobb i natt, så kom heim og la meg klokka 8, med vekkerklokka på halv 11. Opp og ut til nærmeste tettsted, men nesten ingen spawns. Eg følte kanskje ikkje det var verdt å stå opp så tidlig om det skulle vere så dårlig, spesielt ikkje når det regna så mykje, men det tok seg opp etter dei første 30 minuttane, og eg fekk samla inn ein god del til slutt, inkludert 3 shiny. Utvikla den eine heile veien til Metagross, og fekk cp på godt over 3000. 

Fekk også 3 nye i dexen. Buneary, Lopunny og Shinx. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 5 shiny og tok flere raids. Veldig fornøyd med dagen 😃

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg bor uti huttiheita og skulle en tur på hytta (enda lengre uti huttiheita), satte jeg på en incense mens vi kjørte dit. Fikk to shiny Beldum og nok candy til å evolve en helt grei Metagross. Fikk også klekket masse egg i dag, men siden jeg måtte rense ut de siste 7km-eggene ble det en del alolan Grimer og Sandshrew. Men jeg fikk også en Piplup og en Starly med grei IV.
Nå fremover kommer jeg til å samle egg fra pokestops og gyms, og kun åpne gaver når eggsamlinga er full av 2, 5 og 10km-egg. Jeg orker ikke å bruke mer inkubatorer på de forbaska alolan-pokisene. De er så kjedelige.

Grei dag i dag og jeg fikk nå med meg litt av community day selv om jeg ikke kom meg ned i sentrum :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 time med CD, 2 Mewtwo-raid (fikk begge!), 1 shiny, og en 96%. Skulle gjerne hatt flere shiny, men ser på reddit at det er mange som mener at det var lavere shiny-rate i dag enn tidligere CD.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en dårlig shiny i dag, fikk evolvet, raidet et par steder... og det var det. Det var masse folk i byen i dag, var morsomt å se. Veldig tydelig hvem som hastet til og fra tog og hvem som var "Pokemonnere". :)

Jeg merket ingenting til at eggene skulle klekke fortere da. 

Og så lurer jeg på. Så det var en annen bruker tidligere i denne tråden som hadde en sånn statistikk-greie. Der det sto hvor mange prosent og sånn. Jeg skjønte ikke noe av den, for den får ikke jeg opp, men så tenkte jeg ikke mer på den. Ikke før det var en mann som kom bort og viste at han hadde fått en ubetydelig pokemon, men den hadde 100% og da jeg spurte hva den "greia" var som viste det sa han at det var en ekstra app, men jeg fikk ikke spurt mer.

Noen her som vet hvordan jeg får den "greia" der? 

Anonymkode: b4173...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Fikk en dårlig shiny i dag, fikk evolvet, raidet et par steder... og det var det. Det var masse folk i byen i dag, var morsomt å se. Veldig tydelig hvem som hastet til og fra tog og hvem som var "Pokemonnere". :)

Jeg merket ingenting til at eggene skulle klekke fortere da. 

Og så lurer jeg på. Så det var en annen bruker tidligere i denne tråden som hadde en sånn statistikk-greie. Der det sto hvor mange prosent og sånn. Jeg skjønte ikke noe av den, for den får ikke jeg opp, men så tenkte jeg ikke mer på den. Ikke før det var en mann som kom bort og viste at han hadde fått en ubetydelig pokemon, men den hadde 100% og da jeg spurte hva den "greia" var som viste det sa han at det var en ekstra app, men jeg fikk ikke spurt mer.

Noen her som vet hvordan jeg får den "greia" der? 

Anonymkode: b4173...844

Kan det være appen CalcyIV du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Total nybegynner her, koster dette penger?

Anonymkode: c153c...51b

Nei, jeg har ikke brukt ei eneste krone.

Man tjener pokecoins ved å sette pokemoner inn i gymmer, og så kan man bruke av de om man ønsker å kjøpe noe i shop'en.

Man kan bruke virkelige penger, men det er altså ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ardwinna skrev:
 

Kan det være appen CalcyIV du tenker på?

Takk :)

Ja, det var akkurat den jeg tenkte på. Må se om jeg finner den til iPone også. 

Anonymkode: b4173...844

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...