Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Er spent på hvordan man kan evolve de fra tidligere generasjoner. Dem er det mange av! Rhyhorn, Magmar, Electabuzz, Nosepass, Gligar, Yanma, Sneasel, Piloswine osv. I tillegg får vi jo to nye eeveelutions nå, Glaceon og Leafeon, må finne ut om det er noe triks for å være garantert dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så jeg som hadde gledet meg sånn til å evolve og stå på, og så går det ikke an enda... :dry:
Ble ikke så mange gen 4 på meg idag, bare en Piplup, en Starly, en Buneary og en Bidoof. Men for all del, det er jo en god start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske vi kunne ha flere pokemoner på lager, det er fortsatt 1500 som er max.

Jeg har overført en god del, men liker å spare på flere der jeg har mye candy igjen, spesielt av de vi ikke ser så mye til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo evt evolve de du fanger og slette, for å få xp og bruke candy. Jeg har laaaaangt under 1500 i storage, for å si det sånn, er jo dritdyrt å komme dit. Og tjener ikke så mye på å ha de få jeg får inn i gymmer. 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Fikk fire nye pokiser på vei til jobb i dag. I løpet av alle årene jeg har spilt har jeg aldri fått så mange unike pokiser på så kort tid. 

Jeg kan vel ha 900 i storage. Synes det er mange men det er muligheter for å øke mer etterhvert. Satt en grense for meg selv å kun kjøpe 1.200 pokécoins i måneden. Det meste går til inkubatorer men det hender noe brukes for mer storage.

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Silfen skrev:
 

De lanserer litt og litt.

Jepp I know. Likevel irriterende :P

3 timer siden, Hanne67 skrev:
 

Jeg skulle ønske vi kunne ha flere pokemoner på lager, det er fortsatt 1500 som er max.

Jeg har overført en god del, men liker å spare på flere der jeg har mye candy igjen, spesielt av de vi ikke ser så mye til.

Det skal være max 2000 nå men mulig de ikke har ordnet det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:
 

Det skal være max 2000 nå men mulig de ikke har ordnet det enda.

Så bra at de ordner det nå som det har kommet nye. Pr. idag så har jeg plass til 1500 og får ikke oppgradert mer. 

Jeg bruker forøvrig pokecoins jeg tjener på å ha de i gymmer, - har ikke brukt en eneste krone ellers. Evolving driver jeg mest med vha. lucky egg og helst når det er dobbel XP-events.

Det ble 5 nye på meg idag. :)

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet mitt tok helt av mens jeg var på biblioteket i dag! Jeg var inne i litt over en time på et møte og da jeg kom ut sto nesten alle eggene mine klare til klekking plutselig. Jeg tror spillet har gått inn nesten 5km mens jeg holdt meg i ro inne :ler:

Fikk to nye i dag; Chimchar og Cricketot. Pluss et par gen 4 starters til. Men det er veldig mye gen 1 som spawner for tiden.

Og beklager til alle PoGo-vennene mine men jeg gidder ikke åpne flere gaver før jeg har fylt opp eggsamlinga med andre typer egg. Jeg er så driiiitlei av Alolan pokemon!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
2 timer siden, Ardwinna skrev:
Spillet mitt tok helt av mens jeg var på biblioteket i dag! Jeg var inne i litt over en time på et møte og da jeg kom ut sto nesten alle eggene mine klare til klekking plutselig. Jeg tror spillet har gått inn nesten 5km mens jeg holdt meg i ro inne :ler:

Det hender jeg har PoGO oppe på mobilen på jobb og jeg ser den løper rundt som en gal selv om telefonen ligger stille så jeg har noe av den samme opplevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måte å få litt gratis kilometer på er å legge telefonen i en traktor som blir kjørt på jordet hele dagen. Jeg og samboeren driver gård, og det blir mange km under våronna og pløyinga om høsten... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange fra gen 4 har dere? Jeg har 6. Ikke fått nok candy til å utvikle noen enda.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg mange nye. Det var skikkelig morsomt. 

Datteren min fikk så mange sånne blå pipluper eller hva det nå heter - så hun kunne evolve den. 

Jeg fikk noen nye som ikke er fra gen 4 også i dag. I dag har vært en morsom Pokemondag. 😄

Ekans, Kricketot, Lopunny, Bidoof, Starly, Chimchar, Buneary, Turtwig, Piplup var av de nye-nye jeg fikk i dag. Veldig fornøyd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Sala Q skrev:
 

I dag fikk jeg mange nye. Det var skikkelig morsomt. 

Datteren min fikk så mange sånne blå pipluper eller hva det nå heter - så hun kunne evolve den. 

Jeg fikk noen nye som ikke er fra gen 4 også i dag. I dag har vært en morsom Pokemondag. 😄

Ekans, Kricketot, Lopunny, Bidoof, Starly, Chimchar, Buneary, Turtwig, Piplup var av de nye-nye jeg fikk i dag. Veldig fornøyd. :) 

Hadde du ikke Ekans i fra før? Jeg fanget forresten en vill 95% Arbok idag :) Det var litt artig da.

Jeg har fått 7 pokiser fra gen 4: Piplup, Turtwig, Chimchar, Starly, Bidoof, Cricketot og Buneary.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ardwinna skrev:
 

Hadde du ikke Ekans i fra før? Jeg fanget forresten en vill 95% Arbok idag :) Det var litt artig da.

Jeg har fått 7 pokiser fra gen 4: Piplup, Turtwig, Chimchar, Starly, Bidoof, Cricketot og Buneary.

Nei, jeg kan ikke si at jeg har sett den før i det hele tatt så jeg trodde bare at den tilhørte nyeste generasjon. :) 

Jeg vet ikke om det skjedde i dag eller om jeg bare har vært svimete og ikke lagt merke til det, men nå er det 4 field research plasser. I hvert fall på den brukeren jeg har på iPhonen min... ikke på Samsungen så jeg nå, men da kommer det sikkert også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...