Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Gjest padawan
Akkurat nå, Silfen skrev:

Greit med den sirkelen som viser hva som er tatt og ikke.

Har ikke lagt merke til at det er forskjeller på de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Silfen skrev:
 

Det gikk greit her. Fant ut at en del stopp har blitt resatt en eller annen gang. Steder jeg ikke har vært på en stund kunne jeg ta igjen. Greit med den sirkelen som viser hva som er tatt og ikke.

Hva slags sirkel da? 

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva slags sirkel da? 

Anonymkode: 53c60...bc5

Det er en hvit sirkel rundt pokestop som ikke er snurret før 

Anonymkode: 2fb0a...e82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Silfen skrev:
 

Veldig greit at man nå får km selv om spillet er lukket. 😊

Hvordan fungerer det?

Man må vel ha appen åpen om den skal registrere km?

Anonymkode: 70c59...3b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
22 timer siden, AnonymBruker skrev:
Det er en hvit sirkel rundt pokestop som ikke er snurret før 

Anonymkode: 2fb0a...e82

Takk for tips. De hvite sirklene hadde jeg ikke tenkt noe over tidligere men gjorde den oppgaven relativt enkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2018 den 7.06, AnonymBruker skrev:
 

Hvordan fungerer det?

Man må vel ha appen åpen om den skal registrere km?

Anonymkode: 70c59...3b3

Nei du må bare ha iOS HealthKit eller Android Google Fit installert på mobilen, så synkroniserer Pokemon Go automatisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI! Hva skjedde nå??? Jeg holder på med den der "A ripple in time" og oppgaven med å snurre pokestops 7 dager på rad. Jeg har snurret pokestops hver bidige dag, og dro til og med ens ærend til sentrum i går for å snurre. Jeg kom til dag 6 av 7 og gledet meg til å fullføre den oppgaven i dag. Men når jeg snurret i dag hoppet telleren tilbake til 1 av 7! :kjefte:
Jeg skjønner ingenting... :(

Eneste "trøsten" er at jeg uansett sliter med å evolve to pokiser med item. Jeg har klart én men har ikke nok candies til å evolve noen flere av dem som skal evolves med item... Så jeg kommer ikke videre med det første uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:
 

NEI! Hva skjedde nå??? Jeg holder på med den der "A ripple in time" og oppgaven med å snurre pokestops 7 dager på rad. Jeg har snurret pokestops hver bidige dag, og dro til og med ens ærend til sentrum i går for å snurre. Jeg kom til dag 6 av 7 og gledet meg til å fullføre den oppgaven i dag. Men når jeg snurret i dag hoppet telleren tilbake til 1 av 7! :kjefte:
Jeg skjønner ingenting... :(

Eneste "trøsten" er at jeg uansett sliter med å evolve to pokiser med item. Jeg har klart én men har ikke nok candies til å evolve noen flere av dem som skal evolves med item... Så jeg kommer ikke videre med det første uansett.

Det samme skjedde med meg også i dag 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/28/2018 at 8:46 AM, Ardwinna said:
 

Nei du må bare ha iOS HealthKit eller Android Google Fit installert på mobilen, så synkroniserer Pokemon Go automatisk.

Hey, dette er godt nytt. Men må pokemon go da være pålogget med Google antar jeg. Jeg logger på med pokemon trainer club🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor man noen ganger ikke får spinnet på gym? 

Anonymkode: 8e487...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2018 den 8.46, Ardwinna skrev:
 

Nei du må bare ha iOS HealthKit eller Android Google Fit installert på mobilen, så synkroniserer Pokemon Go automatisk.

Vet ikke helt om man må gjøre noe for å aktivere selv om man har helseappen? Jeg har ikke fått noen km på egget selv om jeg har helseappen på iphonen. 

Skal det egentlig være sånn at bare man har Pokemon Go og iOS HealthKit så trenger man ikke starte noen av dem og så skal telleverket egentlig funke? 

Anonymkode: b4173...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, treningsgal skrev:
 

Det samme skjedde med meg også i dag 😳

Huff, det er visst en god del rundt i verden som har opplevd det samme... :(
Eneste løsningen jeg har lest om så langt er å la være å spinne pokestops en hel dag, og så starte helt på nytt neste dag og snurre hver dag i 7 dager.

1 time siden, Macaroni skrev:
 

Hey, dette er godt nytt. Men må pokemon go da være pålogget med Google antar jeg. Jeg logger på med pokemon trainer club🤔

Det aner jeg ikke. Det burde ikke ha noe å si da jeg tolker det som at de to appene synkroniseres automatisk på telefonen. Tror ikke det går via Google-profilen eller noe sånt.

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Vet ikke helt om man må gjøre noe for å aktivere selv om man har helseappen? Jeg har ikke fått noen km på egget selv om jeg har helseappen på iphonen. 

Skal det egentlig være sånn at bare man har Pokemon Go og iOS HealthKit så trenger man ikke starte noen av dem og så skal telleverket egentlig funke? 

Anonymkode: b4173...844

Denne funksjonen er ikke på plass enda så man må fremdeles gå med spillet åpent. Niantic sier funksjonen kommer snart men angir ikke noen spesiell dato.

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurar på om PoGO kjem til å klekke egg om ein går på tredemølle på treningssenteret f.eks, om ein har den appen. Byrjar å bli veldig kaldt ute no, og her eg bur er det anten kjempekaldt, eller pøsregn, så ikkje veldig fristande å gå ute akkurat... Om eg går 10 km på tredemølle, så har eg ikkje flytta meg på kartet, men eg har jo likefullt gått 10 km. Håpar det går an å gjere det slik, særleg no i vintermånadane.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.10.2018 den 20.20, Ardwinna skrev:

Eneste "trøsten" er at jeg uansett sliter med å evolve to pokiser med item. Jeg har klart én men har ikke nok candies til å evolve noen flere av dem som skal evolves med item... Så jeg kommer ikke videre med det første uansett.

...Men plutselig klekket jeg en Onix og fikk nok candies til å evolve til Steelix (med item). Da er det bare å krysse fingrene for at 7-dagers pokestopsnurring faktisk funker... Jeg vil så gjerne videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2018 den 14.19, AnonymBruker skrev:
 

Ok, er litt grønn her 🙈 hvordan henger nr i pokedexen sammen med Special task? :) 

var heldigvis ikke så mye xp det var snakk om, 20.000 som skulle bli 40.000. Dumt at det ikke ble registret .. 

Anonymkode: 6df11...041

Sprititomb sies å ha 108 sjeler i seg, og den veier 108 kg. 

Tallet går igjen 😊

 

10k er det til vanlig, luckyen ble registret da 👍

Ultra friends er 50k, og best friends er 100k. Uten egg ;) 

Anonymkode: 37a2c...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amantheia skrev:
 

Lurar på om PoGO kjem til å klekke egg om ein går på tredemølle på treningssenteret f.eks, om ein har den appen. Byrjar å bli veldig kaldt ute no, og her eg bur er det anten kjempekaldt, eller pøsregn, så ikkje veldig fristande å gå ute akkurat... Om eg går 10 km på tredemølle, så har eg ikkje flytta meg på kartet, men eg har jo likefullt gått 10 km. Håpar det går an å gjere det slik, særleg no i vintermånadane.

Dersom den også bruker akselerometer og ikke bare GPS, kan den registrere på mølla også. 

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Amantheia skrev:
 

Lurar på om PoGO kjem til å klekke egg om ein går på tredemølle på treningssenteret f.eks, om ein har den appen. Byrjar å bli veldig kaldt ute no, og her eg bur er det anten kjempekaldt, eller pøsregn, så ikkje veldig fristande å gå ute akkurat... Om eg går 10 km på tredemølle, så har eg ikkje flytta meg på kartet, men eg har jo likefullt gått 10 km. Håpar det går an å gjere det slik, særleg no i vintermånadane.

Bor du i Bergen du også? 🙈

Anonymkode: 3e3c4...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Bor du i Bergen du også? 🙈

Anonymkode: 3e3c4...9c1

Nei, men på vestlandet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Amantheia skrev:
 

Nei, men på vestlandet :P 

Håpte du skulle si bergen (hvor jeg bor) eller svalbard for den del. Av alle ting, reiser faktisk til svigers neste helg - på vestlandet. Så da blir det vel ingen pokemon der heller gitt 🤪

Anonymkode: 3e3c4...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om muligheten til å fullføre special tasks i A Spooky Message forsvinner når Halloween-eventet er ferdig i morgen? Har ikke sjans til å finne nye Pokestops på så kort tid. 😶

Anonymkode: 3533f...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...