Sala Q Skrevet 31. oktober 2018 #10161 Skrevet 31. oktober 2018 16 timer siden, Amantheia skrev: Lurar på om PoGO kjem til å klekke egg om ein går på tredemølle på treningssenteret f.eks, om ein har den appen. Byrjar å bli veldig kaldt ute no, og her eg bur er det anten kjempekaldt, eller pøsregn, så ikkje veldig fristande å gå ute akkurat... Om eg går 10 km på tredemølle, så har eg ikkje flytta meg på kartet, men eg har jo likefullt gått 10 km. Håpar det går an å gjere det slik, særleg no i vintermånadane. Akkurat det vet jeg ikke, men den registrerte ikke når jeg festet den på automatstøvsugeren i hvert fall selv om den går i snirkler og rundt omkring og burde blitt registrert.
Mhmjadda Skrevet 31. oktober 2018 #10162 Skrevet 31. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om muligheten til å fullføre special tasks i A Spooky Message forsvinner når Halloween-eventet er ferdig i morgen? Har ikke sjans til å finne nye Pokestops på så kort tid. 😶 Anonymkode: 3533f...a9f Iflg Internettet så er det ingen begrensninger på å fullføre den, du må bare åpne den før 1.november https://www.google.no/amp/s/www.forbes.com/sites/davidthier/2018/10/31/dont-worry-about-finishing-a-spooky-message-today-in-pokemon-go/amp/ 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #10163 Skrevet 31. oktober 2018 Er det begrenset hvor mange gifts man kan få fra pokestops? I dag var jeg en runde rundt i distriktet og tenkte jeg skulle samle opp litt gaver fra nye pokestops, men samme hvor mange jeg snurret så fikk jeg ikke mer enn ti gaver. Er det en dagsgrense, liksom? Anonymkode: 0f960...294
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #10164 Skrevet 31. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det begrenset hvor mange gifts man kan få fra pokestops? I dag var jeg en runde rundt i distriktet og tenkte jeg skulle samle opp litt gaver fra nye pokestops, men samme hvor mange jeg snurret så fikk jeg ikke mer enn ti gaver. Er det en dagsgrense, liksom? Anonymkode: 0f960...294 Er en grense på 10 gaver i bagen ihvertfall. Anonymkode: 1ea1d...0cb 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #10165 Skrevet 31. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er en grense på 10 gaver i bagen ihvertfall. Anonymkode: 1ea1d...0cb Aha, da er det ikke så rart at jeg ikke fikk noe mer, haha. 😂 Anonymkode: 0f960...294
Hanne67 Skrevet 31. oktober 2018 #10166 Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det begrenset hvor mange gifts man kan få fra pokestops? I dag var jeg en runde rundt i distriktet og tenkte jeg skulle samle opp litt gaver fra nye pokestops, men samme hvor mange jeg snurret så fikk jeg ikke mer enn ti gaver. Er det en dagsgrense, liksom? Anonymkode: 0f960...294 Jeg pleier å gi bort gaver fortløpende sånn at jeg alltid får gaver fra pokestops jeg snurrer (ikke alltid de gir gaver selv om det er ledig plass). Max på lager er 10 ja.
Hanne67 Skrevet 31. oktober 2018 #10167 Skrevet 31. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om muligheten til å fullføre special tasks i A Spooky Message forsvinner når Halloween-eventet er ferdig i morgen? Har ikke sjans til å finne nye Pokestops på så kort tid. 😶 Anonymkode: 3533f...a9f 1 time siden, Mhmjadda skrev: Iflg Internettet så er det ingen begrensninger på å fullføre den, du må bare åpne den før 1.november https://www.google.no/amp/s/www.forbes.com/sites/davidthier/2018/10/31/dont-worry-about-finishing-a-spooky-message-today-in-pokemon-go/amp/ Men man må ha sørget for å fange 10 dark pokemons, for når eventet er slutt så spawner de betraktelig mindre.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #10168 Skrevet 31. oktober 2018 1 time siden, Hanne67 skrev: Men man må ha sørget for å fange 10 dark pokemons, for når eventet er slutt så spawner de betraktelig mindre. Den fikk jeg heldigvis fullført i dag. 😊 Anonymkode: 3533f...a9f 1
Taperen Skrevet 1. november 2018 #10169 Skrevet 1. november 2018 Du kan få 100 gaver til dagen i fra pokestop/gym, men du kan max ha 10 i bagen til en hver tid. 1
Hanne67 Skrevet 2. november 2018 #10170 Skrevet 2. november 2018 (endret) Da er Adventure Sync. på plass i PoGo: https://www.google.no/amp/s/pokemonblog.com/2018/11/01/how-to-activate-and-properly-use-adventure-sync-in-pokemon-go/amp/ Jeg har installert Google Fit, så da satser jeg på at det virker uten å ha appen åpen. Endret 2. november 2018 av Hanne67
Gjest padawan Skrevet 2. november 2018 #10171 Skrevet 2. november 2018 Det hadde vært kult om de bygget inn støtte for de mest populære treningsappene. Endomondo er for eksempel populær på begge plattformene.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #10172 Skrevet 2. november 2018 2 timer siden, Hanne67 skrev: Da er Adventure Sync. på plass i PoGo: https://www.google.no/amp/s/pokemonblog.com/2018/11/01/how-to-activate-and-properly-use-adventure-sync-in-pokemon-go/amp/ Jeg har installert Google Fit, så da satser jeg på at det virker uten å ha appen åpen. Den kom ikke opp hos meg, så jeg må nok bare vente til de "ruller ut" funksjonen for de under level 40 også. Anonymkode: b4173...844
Gjest padawan Skrevet 2. november 2018 #10173 Skrevet 2. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den kom ikke opp hos meg, så jeg må nok bare vente til de "ruller ut" funksjonen for de under level 40 også. Anonymkode: b4173...844 Jeg ble level 36 her om dagen og hadde fått det da jeg åpent PoGo tidligere i dag.
Hanne67 Skrevet 2. november 2018 #10174 Skrevet 2. november 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den kom ikke opp hos meg, så jeg må nok bare vente til de "ruller ut" funksjonen for de under level 40 også. Anonymkode: b4173...844 Jeg er level 36, og de skal ha det på plass for alle over level 5 pr. nå.
Taperen Skrevet 2. november 2018 #10175 Skrevet 2. november 2018 Ser at disse appene teller forskjellig, i den innebygde mobil appen har jeg 711 skritt i dag, i pokemon appen har jeg kun 284 skritt siden sync ble aktivert i går kveld....noen andre som har variert telling av skritt?
Gjest padawan Skrevet 2. november 2018 #10176 Skrevet 2. november 2018 (endret) 5 minutter siden, Taperen skrev: Ser at disse appene teller forskjellig, i den innebygde mobil appen har jeg 711 skritt i dag, i pokemon appen har jeg kun 284 skritt siden sync ble aktivert i går kveld....noen andre som har variert telling av skritt? Har ikke sjekket selv om jeg sikkert burde. Både smartklokken og diverse apper på telefonen teller skrittlengde og sånn så burde sikkert sammenlignet. Jeg synes man kunne fått litt in-game penger for alle items man må slette. Har plass til 1100 items i ryggsekken og må nesten daglig slette for å ha plass. Spiller ganske mye på vei til og fra jobb så er ikke det det går på. Jeg har så mye great balls og Ultra balls at de vanlige pokeballene slettes nesten med en gang jeg får de. Endret 2. november 2018 av padawan
Taperen Skrevet 2. november 2018 #10177 Skrevet 2. november 2018 Ja en kunne feks byttet bort baller for å så få tilbake noe annet som en trenger, har maxet ut bagen, men sletter nok et par hundre items hver dag, og ikke spiller jeg hardt heller. En kunne fått litt forskjellig i gavene og i denne nye sync greia, bær kunne jeg likt å fått siden jeg jakter gull i gymmer, har nå fått meg opp i gull i 66 gymmer.
Rosalie Skrevet 2. november 2018 #10178 Skrevet 2. november 2018 Denne kom i en gruppe jeg er medlem i i dag: Sitat November is Bug Month in Pokémon GO! Trainers! Throughout the month of November bugs will feature more in Pokémon Go! But don’t worry trainers you will get them all! [Date and Time] -November 1, 2018, at 1:00pm P.M. PDT (GMT -7) [Features] -Feeding berries to Pokémon in gyms will freeze game. -If GoPlus spins a gym when feeding berries at a gym it will freeze the game. -Last ball bug in Raids will be back. -Scrolling through friends list will freeze game. -GoPlus will stop working with iOS. -GPS signal not found will be more prominent. -Pokémon will constantly disappear during game play and nearby sightings will be empty. [Bonus] -Battery usage will be 4x faster -Receive Moltres instead of Shedinja So get out there trainers and discover more bugs than ever in Pokémon GO! 3
Hanne67 Skrevet 2. november 2018 #10179 Skrevet 2. november 2018 (endret) 2 timer siden, Taperen skrev: Ser at disse appene teller forskjellig, i den innebygde mobil appen har jeg 711 skritt i dag, i pokemon appen har jeg kun 284 skritt siden sync ble aktivert i går kveld....noen andre som har variert telling av skritt? Ja, det er stor forskjell, men mulig synkroniseringen går litt tregt? Nå kan man faktisk få km ved å gå på tredemølle eller bare riste på telefonen, siden den teller skritt og ikke distanse via GPS. Endret 2. november 2018 av Hanne67
AnonymBruker Skrevet 2. november 2018 #10180 Skrevet 2. november 2018 På 31.10.2018 den 16.32, Sala Q skrev: Akkurat det vet jeg ikke, men den registrerte ikke når jeg festet den på automatstøvsugeren i hvert fall selv om den går i snirkler og rundt omkring og burde blitt registrert. Har du prøvd det nå etter at Adventure Sync ble lansert? Det holder at telefonen er i bevegelse på et vis. Anonymkode: 70c59...3b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå