Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Hanne67 skrev:
 

Puh, så ble det en shiny Pinsir på meg også, - fant den på en gåtur i nabolaget.

Ellers dukket det i helga opp et nytt pokestop i sentrum her, så nå mangler jeg bare 7 stk på special research 2/3. 

Noen som har tips til kart med oppdaterte opplysninger om pokestops?

Tror ikke det er noe kart som er oppe å går lengre, men ta deg en liten tur utenfor hjemstedet ditt, så vil du nok finne haugevis, jeg tok meg en liten times kjøretur i nabo fylket her sør, og det var overraskende mange Pokestops som jeg ikke hadde snurret sist jeg var der, dukker stadig opp nye Pokestops rundt forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, Taperen skrev:
 

Tror ikke det er noe kart som er oppe å går lengre, men ta deg en liten tur utenfor hjemstedet ditt, så vil du nok finne haugevis, jeg tok meg en liten times kjøretur i nabo fylket her sør, og det var overraskende mange Pokestops som jeg ikke hadde snurret sist jeg var der, dukker stadig opp nye Pokestops rundt forbi.

Det dukker stadig opp nye ja, og noen er "nye" om det er lenge siden de er snurret. Jeg får ta meg en tur litt utenfor der jeg vanligvis kjører, så kan det hende jeg finner noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis fikk jeg fullført den der 7 pokestop på 7 dager-oppgaven uten irriterende glitch, så nå er det rett før jeg er i mål med hele Celebi-opplegget! :)
Fikk et par shiny Pinsir til i dag også.

Og så må jeg bare finne et siste nytt pokestop å snurre og fange 13 pokiser til (inkludert en dark type) så jeg kan fullføre A spooky message. Puh, det er travelt på pokefronten for tiden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sjølvsagt hatt full jobbhelg, så fekk ikkje vere med på Gengar-raid. Har fanga kjempemange Pinsir, men ikkje fått shiny. Føles nesten litt urettferdig, eg får liksom aldri shiny utanom CD. Mister nesten litt motivasjonen for å spele. Spesielt når det er eitt pokestop og éin gym her (som det aldri er nokon som gidd å raide på), og om eg vil ha noko meir "tett", må eg gjennom bomring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
12 timer siden, Hanne67 skrev:
Noen som har tips til kart med oppdaterte opplysninger om pokestops?

Se etter pokestops med hvit ring rundt seg. De har du ikke snurret før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fanget en shiny bulbasaur i dag :) fikk også en shiny pinsir et par dager siden .. :) 

Men ingen shiny gengar, den ser sikkelig kul ut! Misunnelig på dere som fikk den ;) (var de bare i raid man kunne få de?) 

takk til dere som forklarte xp egg greiene til meg 😄 vet ikke hvor hjernen min var 😂🙈

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å få tak i en ditto. For en drøy måned siden tok jeg to, men nå som jeg trenger en er det jo hakke umulig!🤨 Har ikke telling på hvor mange timer eller baller jeg har brukt på bedritne Pokémons i håp om å finne en.😔 

Anonymkode: 0a5ca...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg sliter med å få tak i en ditto. For en drøy måned siden tok jeg to, men nå som jeg trenger en er det jo hakke umulig!🤨 Har ikke telling på hvor mange timer eller baller jeg har brukt på bedritne Pokémons i håp om å finne en.😔 

Anonymkode: 0a5ca...b68

Ditto er en irriterende røver å få tak i. Jeg styrte på lenge før jeg endelig fikk en Ditto.
Et lite tips er å være obs på når flere like Ditto-pokemon spawner rett ved hverandre, f.eks. 2-3 Pidgey eller Sentret. Da bør du prøve å fange dem og sjekke om en av dem er en Ditto. Følg også med på været og se om noen pokemon ikke blir påvirket av været til tross for at de burde ha vært det. Da er sjansen der for at det er en Ditto i forkledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaging hjelper! Jeg fant en, etter utallige gulpins!😂 Da starter jobben med magikarp og eevee. 😊

Anonymkode: 0a5ca...b68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet dette? Hvis jeg sletter folk som jeg har blitt bestevenner med, vil de fortsatt være registrert som bestevenn? Begynner å få så mange, at det hadde vært greit å slette litt:)

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Noen som vet dette? Hvis jeg sletter folk som jeg har blitt bestevenner med, vil de fortsatt være registrert som bestevenn? Begynner å få så mange, at det hadde vært greit å slette litt:)

Anonymkode: 07af6...d87

Dette er hva som står på Niantic sine sider:

Sitat

After removing a friend, your Friendship Levels can be recovered for a limited period of time. If you re-add a friend during that time period, your Friendship Level will be restored.

Jeg vet ikke hvor lang tid det går før man mister opplysningene, og ikke er best friends når man legger de til igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Noen som vet dette? Hvis jeg sletter folk som jeg har blitt bestevenner med, vil de fortsatt være registrert som bestevenn? Begynner å få så mange, at det hadde vært greit å slette litt:)

Anonymkode: 07af6...d87

Jeg har slettet en del bestevenner som jeg vet ikke bor i nærheten av meg, ser at alle (29 stk) fortsatt står i symbolet som registrerer hvor mange bestevenner du har fått i spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plutselig dukket det mange cubone rundt meg! Fikk fanget 5 stk, så da kan jeg endelig oppgradere 🙌🏻

Leste også at det har kommet shiny cubone og ponyta :) 

Anonymkode: 6df11...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Plutselig dukket det mange cubone rundt meg! Fikk fanget 5 stk, så da kan jeg endelig oppgradere 🙌🏻

Leste også at det har kommet shiny cubone og ponyta :) 

Anonymkode: 6df11...041

Å er det derfor det kryr av Cubone og Ponyta... Synes det ble i overkant mange av dem, spesielt nå som jeg trenger grass og psychic...

Nå har jeg forresten endelig fått Spiritomb :) Yey!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg fekk shiny Ponyta i natt, etter å ha sjekka dritmange og nesten begynt å bli lei. x] Den var ikkje veldig bra, men den hadde ganske høg cp, og i tillegg syns eg den er så fin ❤️ 

45546902_2161238384116056_4513952676102275072_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent.fsvg1-1.fna&oh=70fdfd9fcc48f2605b435ad65df27fba&oe=5C88E27B

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om dette, vi har fått en gym midt i borettslaget vårt. Og det er en som bor her, med familie, som er i gymmen hele tiden, det er umulig å slå de ut, for de gir pokemonen sin fult liv hele tiden. Dette er jo helt unødvendig, personen har jo fått sine 50 coins for lenge siden. Og ser ut som personen spiller døgnet rundt. Vi vet personen er på Facebook gruppe for byen vår, en av naboene har prøvd å ta det opp der, men personen bare ignorere det. Kjenner jeg blir ganske irritert, over at det er en som skal få sitte å ha gymmen på den måten. Og hvordan klarer personen det og? For jeg har prøvd jeg og, men får det ikke til, får gjenopplivet min en gang eller to, men så går det ikke mer.

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva synes dere om dette, vi har fått en gym midt i borettslaget vårt. Og det er en som bor her, med familie, som er i gymmen hele tiden, det er umulig å slå de ut, for de gir pokemonen sin fult liv hele tiden. Dette er jo helt unødvendig, personen har jo fått sine 50 coins for lenge siden. Og ser ut som personen spiller døgnet rundt. Vi vet personen er på Facebook gruppe for byen vår, en av naboene har prøvd å ta det opp der, men personen bare ignorere det. Kjenner jeg blir ganske irritert, over at det er en som skal få sitte å ha gymmen på den måten. Og hvordan klarer personen det og? For jeg har prøvd jeg og, men får det ikke til, får gjenopplivet min en gang eller to, men så går det ikke mer.

Anonymkode: 3aae3...c11

Om dei er fleire enn ein som har gymmen, altså f.eks. 6 stk, kan dei fore med bær 10 gonger i timen kvar, trur eg. Og om dei er taktisk, ventar dei til du har sloss mot pokemonen 2-3 gonger før dei gjev eitt gullbær. Om alle gjer dette, så er det heilt umogeleg å slå dei ut. Og ja, det er sjukt irriterande, og eg forstår ikkje kva som er poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Amantheia skrev:
 

Om dei er fleire enn ein som har gymmen, altså f.eks. 6 stk, kan dei fore med bær 10 gonger i timen kvar, trur eg. Og om dei er taktisk, ventar dei til du har sloss mot pokemonen 2-3 gonger før dei gjev eitt gullbær. Om alle gjer dette, så er det heilt umogeleg å slå dei ut. Og ja, det er sjukt irriterande, og eg forstår ikkje kva som er poenget.

Takk for svar. Ja, jeg sloss med de i en evighet i stad, men de gir bare bær hele tiden, så nytter ikke. De er 3 i gymmen. I stad var det noen andre som sloss mot de i en evighet, men de måtte jo bare gi seg. Har full forståelse for at de vil være i gymmen, til de har fått sine 50 coins, men fatter ikke at de må stå der døgnet rundt.

Anonymkode: 3aae3...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...