Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, hog skrev:
 

Ta det når det passer deg! Er 40 så bryr meg ikke så mye med xp'en :)

Høres bra ut. Er 38, så et lite stykke igjen til 40 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bli gøy i høstmørket :)

TL;DR:

  • weather will have a reduced effect on Pokémon 
  • places like parks and nature reserves will have more varied Pokémon species
  • greater amount of Pokémon spawning at different rates 
  • cp values to be rebalanced
  • effect of defense on cp will be reduced to reduce the gap between different Pokémon 

More Pokémon Arriving in Pokémon GO Your Pokémon GO adventures are about to get even bigger when Pokémon that were originally discovered in the Sinnoh region arrive in the game. Stock up on Poké Balls, Berries, and Lure Modules, and tighten up the laces on your favorite walking shoes, because a whole lot more Pokémon are out there waiting to be discovered!

Along with the additional Pokémon, several tweaks to game balance are also being implemented based on Trainer feedback. These changes are designed to promote an improved overall experience. Check below for the specifics:

Changes to Pokémon Migration and Behavior As you explore the world of Pokémon GO, the following changes will affect the Pokémon that appear around you:

Moving forward, the weather feature will have a reduced effect on the rate at which Pokémon appear.

As you explore a given area, you will notice that a greater variety of Pokémon species will appear over time and at different rates.

Certain areas, such as parks and nature reserves, will now contain more varied Pokémon species.

Changes to Pokémon Effectiveness in Battle The in-game battle mechanics are being rebalanced. You may notice some of the following changes in the coming weeks:

CP values will be adjusted going forward to improve game balance.

HP values will be adjusted to close the gap between Pokémon with high and low HP.

Pokémon Defense and Stamina values will be rebalanced, allowing Pokémon with high defensive stats to be valuable by outlasting opponents in battle rather than these Pokémon merely taking too long to defeat.

Defense values have also been slightly reduced for most Pokémon. Changes like these will help narrow the gap between Pokémon with the highest defensive stats and other Pokémon.

Look for all of these changes and additions coming soon, and expect further tweaks in the future designed to help Trainers and their Pokémon reach their full potential. For now, though, get out there and continue filling up your Pokédex!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser gen 4 har kommet opp i pokedexen til noen andriod-brukere. 

Tipper den kommer for fullt på Halloween +- 2 dager 😁

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Ser gen 4 har kommet opp i pokedexen til noen andriod-brukere. 

Tipper den kommer for fullt på Halloween +- 2 dager 😁

Anonymkode: 37a2c...87e

Har også fått den, gleder meg! 😁

Anonymkode: 1ea1d...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen hva som kommer på field tasks for november? Jeg venter i spenning, har bare ett stempel igjen og tenkte å vente til november. 

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Vet noen hva som kommer på field tasks for november? Jeg venter i spenning, har bare ett stempel igjen og tenkte å vente til november. 

Anonymkode: 53c60...bc5

Det er jo enda mange dager (uker) igjen av oktober 🙀 

 

det har ikke kommet opp for november enda, kommer kanskje info om det neste uke? 

Anonymkode: 37a2c...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er jo enda mange dager (uker) igjen av oktober 🙀 

 

det har ikke kommet opp for november enda, kommer kanskje info om det neste uke? 

Anonymkode: 37a2c...87e

Jaa, jeg vet, men jeg har suicune fra før og lurer sånn på hva som kommer i neste runde. Litt utålmodig bare :ler: 

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jaa, jeg vet, men jeg har suicune fra før og lurer sånn på hva som kommer i neste runde. Litt utålmodig bare :ler: 

Anonymkode: 53c60...bc5

Jeg håper de fortsetter med tidligere raidbosser... Jeg fikk aldri latios, latias eller kyogre....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Ser gen 4 har kommet opp i pokedexen til noen andriod-brukere. 

Tipper den kommer for fullt på Halloween +- 2 dager 😁

Anonymkode: 37a2c...87e

Hvordan går det an at gen 4 kommer opp i pokedexen uten at man har fanget pokemon fra den generasjonen? :klo:
Jeg har Android og finner ingenting...

Og så mangler jeg fremdeles Tauros... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Ardwinna skrev:
 

Hvordan går det an at gen 4 kommer opp i pokedexen uten at man har fanget pokemon fra den generasjonen? :klo:
Jeg har Android og finner ingenting...

Og så mangler jeg fremdeles Tauros... :(

Det kommer nok opp flere nummer nedover i pokedexen. Jeg har også Android og har heller ikke fått opp flere.

Mangler Tauros jeg også, men har fått mange Mr. Mime i 7 km egg..... Det med Tauros m.fl. fra andre regioner var vel bare i 7 km egg ut september. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hanne67 skrev:
 

Det kommer nok opp flere nummer nedover i pokedexen. Jeg har også Android og har heller ikke fått opp flere.

Mangler Tauros jeg også, men har fått mange Mr. Mime i 7 km egg..... Det med Tauros m.fl. fra andre regioner var vel bare i 7 km egg ut september. 

De forlenget perioden til 8. oktober og jeg har fremdeles noen gamle egg så jeg har fremdeles en ørliten sjanse til å klekke ut en Taurus :) Får krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ardwinna skrev:
 

De forlenget perioden til 8. oktober og jeg har fremdeles noen gamle egg så jeg har fremdeles en ørliten sjanse til å klekke ut en Taurus :) Får krysse fingrene!

Ok, ja da er det muligheter. Jeg har klekket Mr. Mime fra egg etter 1. oktober, så da må det være derfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Zitra skrev:
 

Takk til alle nye venner.

Mannen min trenger også nye venner

0699 1140 5648

Da har jeg sendt forespørsel til dere begge.

Mvh. Sandhoel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Hanne67 skrev:
 

Ok, ja da er det muligheter. Jeg har klekket Mr. Mime fra egg etter 1. oktober, så da må det være derfor. 


Fant ut at jeg har seks 7km-egg fra før 8. oktober så jeg håper virkelig ett av dem klekker en Tauros! Har så langt fått tre regionale; to Kangaskhan og en Farfetch'd.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei så kjedelig, er det over allerede det med eggene. Jeg fikk Tauros men ikke Kangaskhan. Har ett egg igjen fra før 8. Oktober så det er jo en ørliten sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis jeg åpner en gave som er sendt meg før 1. oktober, kan jeg ikke få Tauros i den? :klo: Selv om egget ikke kommer i boksen min før nå? 

Jeg fikk Kangaskhan, men ikke Tauros. 

Anonymkode: 53c60...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...