Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Gjest padawan
16 minutter siden, Hanne67 skrev:
Er det noen fra Vestfold her? I såfall må jeg takke for egget jeg fikk som klekket til en Kangaskhan idag! :)

Dagpendler til Tønsberg så hvis det var derfra kan det hende det var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, padawan skrev:
 

Dagpendler til Tønsberg så hvis det var derfra kan det hende det var meg.

Det kan hende da ja. Det står bare at den er fra Vestfold, så vet ikke hvor i fylket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
3 minutter siden, Hanne67 skrev:
Det kan hende da ja. Det står bare at den er fra Vestfold, så vet ikke hvor i fylket. 

Selv om det burde så stå ikke bynavnet på gaver "fanget" i Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremdeles lenge igjen, men nå er det deg Grobirk, jeg fokuserer på når det gjelder gaver for å bli bestevenn. :-)

Anonymkode: f64d9...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny Pikachu ute, med hatt. Finnes også i shiny. Kun tilgjengelig i 48 timer! 

 

 

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, padawan skrev:
 

Da jeg kom meg til spesial missions 8/8 stod alle som løst da jeg hadde klart kravene så den ble veldig enkel.

Det er nok fordi at oppgaven på 8/8 er å fange Celebi, som er reward på 7/8. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått både shiny pikachu og shiny drowzee i dag 😍😍

Anonymkode: 37a2c...87e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dreit skikkelig på draget idag! :kjefte:
Jeg ble litt overivrig og overmodig og evolvet Eeveen min for seint på dagen (litt før kl 18 mens det fremdeles var dagslys i spillet) og fikk en Umbreon istedet for en Espeon... AAARGH! Så nå må jeg starte helt på nytt med en ny Eevee... :tristbla: Det har tatt meg en halv evighet å gå 10 km med buddyen, så dette var skikkelig irriterende!

Fanget noen svartcaps-Pikachu i dag men dessverre ingen shiny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten en Porygon i et 7km-egg i går! :klo:  Visste ikke at det gikk an. kanskje det er forberedelse til gen 4 og Porygon Z?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Ardwinna skrev:
 

Jeg dreit skikkelig på draget idag! :kjefte:
Jeg ble litt overivrig og overmodig og evolvet Eeveen min for seint på dagen (litt før kl 18 mens det fremdeles var dagslys i spillet) og fikk en Umbreon istedet for en Espeon... AAARGH! Så nå må jeg starte helt på nytt med en ny Eevee... :tristbla: Det har tatt meg en halv evighet å gå 10 km med buddyen, så dette var skikkelig irriterende!


Fanget noen svartcaps-Pikachu i dag men dessverre ingen shiny. 

Hvis du kaller Eeveen Sakura før du evolver den, så blir den Espeon. Men det er kanskje litt sent å si det nå, da...

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvis du kaller Eeveen Sakura før du evolver den, så blir den Espeon. Men det er kanskje litt sent å si det nå, da...

Anonymkode: 0f960...294

Det trikset har jeg brukt opp for lenge siden ;)
Jeg skulle gjøre 4/8 av "A ripple in time" og da må man først gå 10km med Eevee og deretter evolve den til Espeon (det vil si evolve på dagtid). Jeg var litt sent ute og spillet tolket det som kveld, så da ble det Umbreon i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ardwinna skrev:
 

Det trikset har jeg brukt opp for lenge siden ;)
Jeg skulle gjøre 4/8 av "A ripple in time" og da må man først gå 10km med Eevee og deretter evolve den til Espeon (det vil si evolve på dagtid). Jeg var litt sent ute og spillet tolket det som kveld, så da ble det Umbreon i stedet... 

Aha, da skjønner jeg.

Anonymkode: 0f960...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Ardwinna skrev:
 

Det trikset har jeg brukt opp for lenge siden ;)
Jeg skulle gjøre 4/8 av "A ripple in time" og da må man først gå 10km med Eevee og deretter evolve den til Espeon (det vil si evolve på dagtid). Jeg var litt sent ute og spillet tolket det som kveld, så da ble det Umbreon i stedet...

Holder på med den jeg også og hadde gått med Eevee akkurat lenge nok i ettermiddag og så trykket jeg på evolve før jeg kikket meg rundt og trodde jeg hadde vært for sent ute, men det gikk akkurat. 

Føler meg deg. 

Anonymkode: b4173...844

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mogeleg å få slått av varselet om at nokon har sendt deg gave, inni spelet? Får jo dritmange bokser med "xxx has sent you a gift!", som tar opp deler av skjermen. Er sjukt irriterande :sur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
2 minutter siden, Amantheia skrev:
Er det mogeleg å få slått av varselet om at nokon har sendt deg gave, inni spelet? Får jo dritmange bokser med "xxx has sent you a gift!", som tar opp deler av skjermen. Er sjukt irriterande :sur:

Jeg har ikke funnet noen mulighet for å deaktivere det. Synes også det er veldig irriterende. 

Jeg gikk 40 kilometer under Nordmarkmarsjen på lørdag. er helt gåen i bena i dag men fikk klekket ganske mange egg. Etterhvert som jeg klekket åpnet jeg gaver som gjorde at jeg fikk fylt på med 7 km egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Amantheia skrev:
 

Er det mogeleg å få slått av varselet om at nokon har sendt deg gave, inni spelet? Får jo dritmange bokser med "xxx has sent you a gift!", som tar opp deler av skjermen. Er sjukt irriterande :sur:

Nei, som Padawan sier så tror jeg ikke det er mulig. Jeg har også lett etter en innstilling for å slippe de varslene. Kjempeirriterende med de varslene. 

Ikke bare at de kommer, men de er jo så vanvittig trege til å dukke opp når man er inne i spillet også. Jeg har mottatt og sendt tilbake lenge før varsel kommer på skjermen. Og så er det så mange av dem, det kunne i hvert fall holdt med mottatt og sendt, men det skal jo komme opp irriterende varsler om hvor mange gaver de forskjellige fikk til og med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Uzhlak er her? Vi er 1 dag fra å bli Best Friends. Det hadde vært greit å koordinere med Lucky egg for å få maks uttelling for oss begge om du vil 😊

Send meg gjerne en PM, eller svar her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 8.49, AnonymBruker skrev:
 

Det er fremdeles lenge igjen, men nå er det deg Grobirk, jeg fokuserer på når det gjelder gaver for å bli bestevenn. 🙂

Anonymkode: f64d9...f71

Så kjekt 😀 Hvem er du da? Så kan jeg óg passe på 😀

Grobirk

Anonymkode: 2da00...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, no1palsam skrev:
 

Lurer på om Uzhlak er her? Vi er 1 dag fra å bli Best Friends. Det hadde vært greit å koordinere med Lucky egg for å få maks uttelling for oss begge om du vil 😊

Send meg gjerne en PM, eller svar her.

Ta det når det passer deg! Er 40 så bryr meg ikke så mye med xp'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...