Taperen Skrevet 23. desember 2017 #7501 Skrevet 23. desember 2017 9 timer siden, Ardwinna skrev: Ble litt skuffa i dag. Snurret pokestop på vei til butikken men fikk ikke inkubator Føler meg litt lurt. I tillegg så jeg skyggen av to nye pokiser men siden vi var på tur hjem fra butikken og mannen kjørte, kunne jeg ikke akkurat grine meg til å kjøre rundt på pokisjakt Jeg har ingen nye, glemmer å spille nå i alle juleforberedelsene... Eller jo, jeg fikk én ny i går; Meditite. That was that. Hehe, må ta bilen selv da vel på handletur, så når du kommer hjem så kan du legge ut til samboeren din om at det var bilkø, handlekø og polkø i det uendelige......selv om det var foran et Pokestops du sto i kø
Taperen Skrevet 23. desember 2017 #7502 Skrevet 23. desember 2017 Da fikk jeg en fri inkubator ved første pokestop i dag, mye vind her sør i landet i dag( og ellers i landet) så her er det "windy weather" så etter en bitteliten tur ned i vårt bittlille sentrum nå gav 4 Miditite, har fanget 6 av de i dag men nå er jeg tom for ananas bær....
momo Skrevet 23. desember 2017 #7503 Skrevet 23. desember 2017 Her er det ekstrem vær, men vindstille og sol nå. Ellers er jeg tom for det meste, ananas og baller. Eller har noen svært få baller igjen. Får dere nye pokemon da dere klekker egg? For jeg får ingen, og klekker en del egg. Synes det er litt kjedelig.
Taperen Skrevet 23. desember 2017 #7504 Skrevet 23. desember 2017 1 time siden, momo skrev: Her er det ekstrem vær, men vindstille og sol nå. Ellers er jeg tom for det meste, ananas og baller. Eller har noen svært få baller igjen. Får dere nye pokemon da dere klekker egg? For jeg får ingen, og klekker en del egg. Synes det er litt kjedelig. Her ble det også ekstrem vær nå, selv om det bare er en frisk bris med regn, ikke ekstrem vær for en Ex fisker dette her Nei egg klekkingen her er heller ikke bra, må få tømt noen av de gamle eggene i kurven.
Taperen Skrevet 23. desember 2017 #7505 Skrevet 23. desember 2017 Der kom det endelig en ny en i et 2 km egg, Wailmer
momo Skrevet 23. desember 2017 #7506 Skrevet 23. desember 2017 8 minutter siden, Taperen skrev: Der kom det endelig en ny en i et 2 km egg, Wailmer Så heldig du er. Den har ikke jeg sett noe til. Får håpe jeg får noen nye i egg etter hvert.
Chizue Skrevet 23. desember 2017 #7507 Skrevet 23. desember 2017 Her er det også ekstremvær; Litt komisk da, var sol og fint vær, åpnet appen: Ekstremvær og noen få minutter etterpå fikk vi ett kraftig vindkast..Nå høljer det ned og blåser kraftig (Nei, Birk er ikke her, men kan godt tenke meg at vi har fått litt av vindkastene likevel )
Ardwinna Skrevet 24. desember 2017 #7508 Skrevet 24. desember 2017 15 timer siden, Taperen skrev: Hehe, må ta bilen selv da vel på handletur, så når du kommer hjem så kan du legge ut til samboeren din om at det var bilkø, handlekø og polkø i det uendelige......selv om det var foran et Pokestops du sto i kø Ja det er nok best! Men om jeg er ute på egenhånd pleier jeg å innrømme at jeg har vært på pokisjakt Fikk inkubator og noen nye i dag. Er oppe i 27 gen 3 og det er jeg fornøyd med, med tanke på at jeg bor øde til og spiller mindre enn før.
Ardwinna Skrevet 24. desember 2017 #7509 Skrevet 24. desember 2017 13 timer siden, momo skrev: Her er det ekstrem vær, men vindstille og sol nå. Ellers er jeg tom for det meste, ananas og baller. Eller har noen svært få baller igjen. Får dere nye pokemon da dere klekker egg? For jeg får ingen, og klekker en del egg. Synes det er litt kjedelig. Jeg fikk en Zigzagoon i et 2km-egg i dag men ellers er det mye gen 1 i eggene. Til nød kjedelige gen 2.
Taperen Skrevet 24. desember 2017 #7510 Skrevet 24. desember 2017 5 timer siden, Ardwinna skrev: Ja det er nok best! Men om jeg er ute på egenhånd pleier jeg å innrømme at jeg har vært på pokisjakt Fikk inkubator og noen nye i dag. Er oppe i 27 gen 3 og det er jeg fornøyd med, med tanke på at jeg bor øde til og spiller mindre enn før. Ja ærlighet varer som kjent lengst Nei er ikke lett for oss som bor øde til, men synes nå det er gøy alikavel jeg, har kommet opp i 32 i fra gen 3 nå, men av de 20 nye som kom på torsdagskvelden så har jeg bare funnet to av de wild, og en i et 2 km egg, men det skal nå være vanskelig å finne de, en må jo ha litt å kjempe mot. Ellers så passerte jeg 40 000 timer i gym i går, har 28 gull gym. Ser der dukket det opp en nisse Pikachu, så en kjemper seg videre mot gull der også, totalen nå er 195, noen av dere som har gull i Pikachu fanging?
Taperen Skrevet 24. desember 2017 #7511 Skrevet 24. desember 2017 Der spratt det ut en ny en i fra et 2 km egg mens en skrellet potetene til julemiddagen, Barboach 1
Taperen Skrevet 25. desember 2017 #7512 Skrevet 25. desember 2017 Fint med ein Slakoth i et 10 km egg, blir fort litt Candy av det 1
Amantheia Skrevet 26. desember 2017 #7513 Skrevet 26. desember 2017 Litt skuffa over vær-greiene kjenner eg. Har vore ekstremvær på appen heile jula, til tross for at det stort sett kun har vore litt duskregn (ikkje vind eingong). Greit nok den eine kvelden der været faktisk var dårleg, men syns kanskje det burde vere litt meir oppdatert enn som så... 3
Taperen Skrevet 26. desember 2017 #7514 Skrevet 26. desember 2017 37 minutter siden, Amantheia skrev: Litt skuffa over vær-greiene kjenner eg. Har vore ekstremvær på appen heile jula, til tross for at det stort sett kun har vore litt duskregn (ikkje vind eingong). Greit nok den eine kvelden der været faktisk var dårleg, men syns kanskje det burde vere litt meir oppdatert enn som så... Helt enig, er ikke mye som skal til før det blir ekstremvær i pokemon, her har det også vært ekstremvær i hele dag, greit at det har regnet litt, lit vind var det tidligere i dag, men hvis det skal være slik så vil jo få et par hundre dager i året med ekstremvær, SÅ dårlig vær har vi ikke i Norge.... 2
charactouy Skrevet 26. desember 2017 #7515 Skrevet 26. desember 2017 Jo, men når ekstremvarslene gjelder fylkesvis pga f.eks vanskelige kjøreforhold i fjellet, vil det også påvirke været i pokémon på kysten. Dessverre.
Mayoo Skrevet 26. desember 2017 #7516 Skrevet 26. desember 2017 Jeg har nå fått en «I an safe» knapp å trykke på. Får nå værpokisene ☺️
Taperen Skrevet 26. desember 2017 #7517 Skrevet 26. desember 2017 En liten spasertur nå resulterte i min andre Slakoth på rad på to dager i 10 km egg, fikk også Max Candy i dag som jo er 32 for et 10 km egg, ellers var det flere Meditite og fange siden jeg har vind som vær nå, og ikke ekstremvær
Taperen Skrevet 27. desember 2017 #7518 Skrevet 27. desember 2017 Ingen tredje juledag uten å bytte gaver, så etter en tur innom småbyen vår så ble det en bitteliten pokemon runde også, og der ble det fanget to nye, Feebas og Carvanha, så nå er tallet 35 totalt av gen 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #7519 Skrevet 27. desember 2017 Hvordan trener man i gymmer? Et av de badgene/målene eller hva jeg skal kalle det er å trene i gymmer, men jeg skjønner ikke hvordan man skal gjøre det? Kanskje jeg er dum Anonymkode: 53c60...bc5
charactouy Skrevet 27. desember 2017 #7520 Skrevet 27. desember 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan trener man i gymmer? Et av de badgene/målene eller hva jeg skal kalle det er å trene i gymmer, men jeg skjønner ikke hvordan man skal gjøre det? Kanskje jeg er dum Anonymkode: 53c60...bc5 Den funksjonen finnes ikke lenger. Jeg synes det er dumt at de ikke har tatt bort badgen, om den ikke skal brukes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå