Ardwinna Skrevet 23. juni 2017 #6621 Skrevet 23. juni 2017 21 timer siden, Chibi skrev: Yessss... Må være lvl 35 for å joine en raid... Så.. Om ett par år kan jeg joine xD tok meg jo bare 3mnd fra 27-28 xD (fanger max 10pokiser dagen og har knapt pokestops her 😂 2km strekning hvor det ikke spawner noe som helst xD) Hahaha, samme her... Jeg fikk en Larvitar i 10km-egget mitt. Det var jo gledelig da. 1
charactouy Skrevet 24. juni 2017 #6622 Skrevet 24. juni 2017 11 timer siden, Kragebein skrev: Raids er i beta og er derfor kun tilgjengelig for de over level 35* foreløpig, de vil bli tilgjengelig for alle i løpet av første halvdel av juli. Det er mye som bør forbedres, men så lang synes jeg ikke de nye gymmene er så gale. Du får 1 mynt per time du holder en gym, jeg hadde en av mine i en gym i 6 timer før den ble kastet ut og fikk 6 mynter. I teorien er det derfor godt mulig å få flere mynter per dag enn tidligere. Så liker jeg gym badges veldig godt *De har nettopp oppdatert dette så flere kan teste, nå er de for level 31 og oppover. Edit: Det har nettopp kommet en ny oppdatering som gjør at du nå får 1 mynt per 10 minutter du holder en gym, til maks 50 mynter per dag. Noe som er fint med de nye gymmene, er at den som nedkjempet den har førsterett til å sette inn ny pokémon. Jeg og ei venninne tok et gym i går, og jeg fikk ikke sette inn min pokémon før hun hadde satt inn sin. Så da blir det kanskje slutt på disse som slenger inn en pokémon når noen andre har nedkjempet gymmen. 2
Blomst89 Skrevet 24. juni 2017 #6623 Skrevet 24. juni 2017 16 timer siden, Kragebein skrev: Raids er i beta og er derfor kun tilgjengelig for de over level 35* foreløpig, de vil bli tilgjengelig for alle i løpet av første halvdel av juli. Det er mye som bør forbedres, men så lang synes jeg ikke de nye gymmene er så gale. Du får 1 mynt per time du holder en gym, jeg hadde en av mine i en gym i 6 timer før den ble kastet ut og fikk 6 mynter. I teorien er det derfor godt mulig å få flere mynter per dag enn tidligere. Så liker jeg gym badges veldig godt *De har nettopp oppdatert dette så flere kan teste, nå er de for level 31 og oppover. Edit: Det har nettopp kommet en ny oppdatering som gjør at du nå får 1 mynt per 10 minutter du holder en gym, til maks 50 mynter per dag. Så bra med de nye oppdateringene, da er jeg litt mer fornøyd allerede! 😊 Ser også at nå er raids tilgjengelig for minimum level 30, for da jeg startet appen i dag fikk jeg plutselig varsel om massevis av raids i nærområdet som starter snart! Får se om jeg tør å stikke innom et raid i løpet av dagen og se hvordan det virker (litt redd for å bare møte på småbarn).
whitewildfox Skrevet 24. juni 2017 #6624 Skrevet 24. juni 2017 Vet noen av dere hvor langt unna du kan være for å se raids? Det er kun en gym i nærheten av meg, og den er ca. 1.5 km unna, så det ville vært litt kjipt å ikke kunne se om det er et raid i bygda.
Cyndaquil Skrevet 24. juni 2017 #6625 Skrevet 24. juni 2017 Oi oi oi har team rocket vært å laga monster igjen 😮? Møtte på denne skumle karn 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #6626 Skrevet 24. juni 2017 10 timer siden, whitewildfox skrev: Vet noen av dere hvor langt unna du kan være for å se raids? Det er kun en gym i nærheten av meg, og den er ca. 1.5 km unna, så det ville vært litt kjipt å ikke kunne se om det er et raid i bygda. Dersom du kan se gymmen på kartet i spillet så vil du nok se når det er raid. Hvis ikke så vil du nok ikke se det. Her jeg bor har jeg to gymmer jeg kan se på kartet, og to til som dukker opp litt av og til når figuren løper litt på egenhånd. Det var raid på alle fire i formiddag så da fikk jeg sjekket det ut. Raidene på de to gymmene jeg bare ser av og til forsvant og kom tilbake alt ettersom hvor figuren min befant seg. Anonymkode: 24846...a62
Mormont Skrevet 24. juni 2017 #6627 Skrevet 24. juni 2017 Da var Tauros i boks! Gleder meg til å komme hjem og raide, det ser veldig gøy ut! Tør ikke bli med på raidene her, amerikanerne er så pratsomme, og jeg hater å prate engelsk 5
Blomst89 Skrevet 25. juni 2017 #6628 Skrevet 25. juni 2017 Jeg fikk prøvd meg på at raid i går, da det tilfeldigvis var et raid som startet om under 1 minutt da jeg tok bussen forbi den gymmen, så jeg hoppet av for å prøve. Det var bare meg og en annen der (med nick som sluttet på 94, så ikke såå mye yngre enn meg), men han var såpass langt unna at jeg ikke så han. Var en Croconaw med litt over 5000 i cp, men tok under et minutt å ta den ned når vi var to. Fikk også mulighet til å fange en wonder-Croconaw med cp 893 etterpå, pluss tre rare candy, så bra belønning Kommer nok ikke til å delta på raids hver dag, da det skal litt til at starttidspunktet klaffer med når jeg går forbi gymmen, men gøy å prøve å delta i helgene.
neon_sun Skrevet 25. juni 2017 #6629 Skrevet 25. juni 2017 Skjønner at man kan blant annet få Snorlax på raid nå, hadde vært helt fantastisk om jeg endelig skulle få en sjans til å få tak i den. To gyms like ved huset mitt, så burde være en fair sjans
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #6630 Skrevet 25. juni 2017 Jeg prøvde meg på en raid i sted, men var den eneste som møtte opp. Det virker som om det er en del bugs ute og går, for da jeg skulle velge ut hvilke pokemons jeg ville kjempe med så tilbakestilte listen seg uten at jeg fikk med noen av "sværingene" mine. Rakk dessverre ikke å ta monsteret, men det var gøy å prøve. Anonymkode: 0c054...6c7
Dark Angelina Skrevet 25. juni 2017 #6631 Skrevet 25. juni 2017 På 24.6.2017 den 11.29, Blomst89 skrev: Så bra med de nye oppdateringene, da er jeg litt mer fornøyd allerede! 😊 Ser også at nå er raids tilgjengelig for minimum level 30, for da jeg startet appen i dag fikk jeg plutselig varsel om massevis av raids i nærområdet som starter snart! Får se om jeg tør å stikke innom et raid i løpet av dagen og se hvordan det virker (litt redd for å bare møte på småbarn). Jeg var innpå idag, og fikk beskjed om at det var raids i nærheten, men jeg er ikke mer en nivå 26, så skjønner ikke hvorfor jeg får det opp når jeg likevel ikke kan delta på det? Hvis det bare er beta for nivå 31? :O
Ardwinna Skrevet 25. juni 2017 #6632 Skrevet 25. juni 2017 På 24.6.2017 den 6.21, charactouy skrev: Noe som er fint med de nye gymmene, er at den som nedkjempet den har førsterett til å sette inn ny pokémon. Jeg og ei venninne tok et gym i går, og jeg fikk ikke sette inn min pokémon før hun hadde satt inn sin. Så da blir det kanskje slutt på disse som slenger inn en pokémon når noen andre har nedkjempet gymmen. Det som kan skje er jo at noen andre hiver seg med i kampen mot slutten sånn at de blir den som bekjemper gymmen. Det skjedde med meg i dag. Rett før jeg skulle til å gjøre siste innsats var det noen andre fra samme lag som hadde nedkjempet gymmen og satt inn to pokemon. Det tok ei god stund før jeg fikk sette inn pokemon. Jeg fikk mitt første raid-pass i dag Fikk heller ikke beskjed om at jeg var for lav i level til å delta i et nært forestående raid så de må jo allerede ha justert ned krav til level? Jeg er på level 28 nå.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #6633 Skrevet 25. juni 2017 4 timer siden, Dark Angelina skrev: Jeg var innpå idag, og fikk beskjed om at det var raids i nærheten, men jeg er ikke mer en nivå 26, så skjønner ikke hvorfor jeg får det opp når jeg likevel ikke kan delta på det? Hvis det bare er beta for nivå 31? :O Niantic senker grensen hele tiden. Jeg vet om folk på level 28 som kan delta i raids. Kan hende grensen er senket enda mer nå siden du får beskjeder om raid. Anonymkode: 77143...8c1 1
Lolitrusa Skrevet 26. juni 2017 #6634 Skrevet 26. juni 2017 Syns det nye gymsystemet er veldig spennende! Har funnet et par røde gymmen med ledig plass som jeg har puttet mine pokemon i, og kjempet også mot en blå gym med bare en pokemon i. Prøvde å delta i to raids i går. Den første gangen frøys spillet hver gang jeg klikket på gymmen. Den andre gangen fikk jeg error-melding hver gang kampen startet... Håper systemet blir mer stabilt snart!
charactouy Skrevet 26. juni 2017 #6635 Skrevet 26. juni 2017 5 timer siden, Ardwinna skrev: Det som kan skje er jo at noen andre hiver seg med i kampen mot slutten sånn at de blir den som bekjemper gymmen. Det skjedde med meg i dag. Rett før jeg skulle til å gjøre siste innsats var det noen andre fra samme lag som hadde nedkjempet gymmen og satt inn to pokemon. Det tok ei god stund før jeg fikk sette inn pokemon. Jeg fikk mitt første raid-pass i dag Fikk heller ikke beskjed om at jeg var for lav i level til å delta i et nært forestående raid så de må jo allerede ha justert ned krav til level? Jeg er på level 28 nå. Det er sant... Jeg synes likevel det er bedre enn å snike i buskene til noen har nedkjempet ti pokémon i gym og hiver inn en så snart det er nedkjempet. 1
Angelheart2 Skrevet 26. juni 2017 #6636 Skrevet 26. juni 2017 Jeg er i Level 28 og har fått være med på to raids så langt. Men i går fikk jeg bare error så fort jeg kom inn i battle. Men raid passet mitt forsvant, da..... Sønnen min er i level 27 og han fikk en Muk på over 2000 i et raid i går kveld. Jeg liker for øvrig det nye gym-systemet mye bedre. Nå har jeg faktisk mulighet til å tjene litt coins selv om jeg ikke raser rundt og tar et drøss med gymmer. Haren gym rett i nærheten av huset, så i løpet av de to siste dagene har jeg tjent over 50 coins fra sofaen ;-) Det måtte jeg bruke mange uker på tidligere... 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #6637 Skrevet 26. juni 2017 Hæ kan man få pokemons på raid? Kan noen forklare meg dette systemet her? Det er ingen som kommer og stjeler tøffingen min som jeg har satt i gym? Anonymkode: e0ae7...4ac
Simbyxor Skrevet 26. juni 2017 #6639 Skrevet 26. juni 2017 Og hva skjer? Denne dukka opp i går. Kasta ball. Kom bare ERROR.. fikk ikke, stakk heller ikke av... pisssst
charactouy Skrevet 26. juni 2017 #6640 Skrevet 26. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ kan man få pokemons på raid? Kan noen forklare meg dette systemet her? Det er ingen som kommer og stjeler tøffingen min som jeg har satt i gym? Anonymkode: e0ae7...4ac Raid = spillet setter inn en pokémon i gymmet som man skal ta. Jeg så på en Arcanine i dag som hadde cp på over 17k (jeg gadd ikke raide). Man kan være inntil 20 spillere som samarbeider om å ta ut denne. Når man greier det, får man muligheten til å fange den med noen spesielle hvite baller som man får utdelt da. Man får da en spesielt sterk utgave med relativt høy cp. Som f.eks den Muk'en som Angelheart2 nevnte med over 2k cp. Poenget med raid, er at man får muligheten til å spille sammen (også på tvers av lag) på en annen måte enn før. Når raidet er over, går gymmen tilbake til sin opprinnelige status mtp lagfarge og hvilke pokémon som er der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå