AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #321 Del Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg sagt til deg at jeg godt kan fortelle henne at det kun er et seksuelt forhold jeg er ute etter. Vil si jeg fremstår som en gentleman. Nå kan hun jo få følelser som ikke blir gjengjeldt med jevnaldrende samt at gutter på hennes alder kan prøve å manipulere henne. TS Anonymkode: 99ad2...748 Men det prøver selvfølgelig ikke du på? Anonymkode: 56dbb...365 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #322 Del Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det? Har du spurt dem om det? De aller fleste holder dessuten slikt hemmelig Anonymkode: 16c76...eaa 1 minutt siden, skruf skrev: Det kan du faktisk ikke vite! Du har kjent naboene dine i en kort periode, det har vært en grillkveld. Spurte du de på grillkvelden om de er medlemmer av kvinneguiden da eller? Du snakker bare bullshit. Jeg bor ikke i Norge så jo jeg er sikker på at de ikke leser kvinneguiden. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #323 Del Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor ikke i Norge så jo jeg er sikker på at de ikke leser kvinneguiden. TS Anonymkode: 99ad2...748 Jeg kjenner til mange som ikke bor i Norge som er faste brukere av Kvinneguiden. Anonymkode: 16c76...eaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #324 Del Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det prøver selvfølgelig ikke du på? Anonymkode: 56dbb...365 Ikke på samme måten, de kan jo gi inntrykk av at de ønsker å bli sammen med henne. Enkleste måten å få sex på. Jeg derimot kommer jo ikke til å gjøre det av naturlige grunner. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gir opp, dette er lost case. Han fyren her er for egosentrisk til å evne å se andres perspektiv. Ikke rart det er mye elendighet her i verden Anonymkode: 43654...087 Nå synes jeg du er urettferdig. Jeg ser ting fra mitt og jentas perspektiv. Dere derimot ser det derimot ikke fra mitt perspektiv så dere er jo mer egosentriske enn meg. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 10. juli 2016 #325 Del Skrevet 10. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor ikke i Norge så jo jeg er sikker på at de ikke leser kvinneguiden. TS Anonymkode: 99ad2...748 Jeg kjenner flere som ikke bor i Norge men som er brukere av Kg.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #326 Del Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor ikke i Norge så jo jeg er sikker på at de ikke leser kvinneguiden. TS Anonymkode: 99ad2...748 Hvor bor du? Anonymkode: 56dbb...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #327 Del Skrevet 10. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor ikke i Norge så jo jeg er sikker på at de ikke leser kvinneguiden. TS Anonymkode: 99ad2...748 Er hverken du eller nanoene dine norske? Anonymkode: 16c76...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #328 Del Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser ting fra mitt og jentas perspektiv. Dere derimot ser det derimot ikke fra mitt perspektiv så dere er jo mer egosentriske enn meg. TS Anonymkode: 99ad2...748 Hva mener du? Ser du ting fra hennes perspektiv? Er hun en fantasifigur? Anonymkode: 97bcf...e56 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #329 Del Skrevet 10. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor ikke i Norge så jo jeg er sikker på at de ikke leser kvinneguiden. TS Anonymkode: 99ad2...748 Ja, selfølgelig, og selfølgelig kommer det fram 3 uker senere og på side 17- Anonymkode: cd8dc...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #330 Del Skrevet 10. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner til mange som ikke bor i Norge som er faste brukere av Kvinneguiden. Anonymkode: 16c76...eaa 4 minutter siden, skruf skrev: Jeg kjenner flere som ikke bor i Norge men som er brukere av Kg.. Jeg ser jo på skriftspråket at det er få brukere med annet skriftspråk enn norsk. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor bor du? Anonymkode: 56dbb...365 I Skandinavia. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hverken du eller nanoene dine norske? Anonymkode: 16c76...eaa Jeg er norsk, naboene er ikke norske. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Ser du ting fra hennes perspektiv? Er hun en fantasifigur? Anonymkode: 97bcf...e56 *sukk* TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #331 Del Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser jo på skriftspråket at det er få brukere med annet skriftspråk enn norsk. I Skandinavia. Jeg er norsk, naboene er ikke norske. *sukk* TS Anonymkode: 99ad2...748 Ja, huff-det er det største problemmet ditt, jeg skjønner ikke hvorfor du henger i hagen eller litt gata for flørte med den jentungen siden hun er såååååå intressert i deg. Hm er vel det at hun driter i deg. Og du vet det. Anonymkode: cd8dc...e1d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #332 Del Skrevet 10. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser jo på skriftspråket at det er få brukere med annet skriftspråk enn norsk. I Skandinavia. Jeg er norsk, naboene er ikke norske. *sukk* TS Anonymkode: 99ad2...748 Er det utenkelig for deg at en skandinav leser fast på KG? Selv har jeg lest på forum i flere forskjellige land, og jeg er ikke alene om det Anonymkode: 16c76...eaa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #333 Del Skrevet 10. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, selfølgelig, og selfølgelig kommer det fram 3 uker senere og på side 17- Anonymkode: cd8dc...e1d Det er virkelig ikke relevant for tråden at jeg ikke bor i Norge derfor skrev jeg ingenting om det. Jeg hadde heller ikke laget tråden om jeg bodde i Norge for da hadde jeg vært redd for at hun eller moren skulle lese tråden, det er et av de mest populære forumene i Norge. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det utenkelig for deg at en skandinav leser fast på KG? Selv har jeg lest på forum i flere forskjellige land, og jeg er ikke alene om det Anonymkode: 16c76...eaa *Sukk* Du er norsk, det er ikke så rart at du henger på et norsk forum. Naboene mine er ikke norske og har ikke norsk skriftspråk så unaturlig at de skulle henge på KG. TS Anonymkode: 99ad2...748 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #334 Del Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er virkelig ikke relevant for tråden at jeg ikke bor i Norge derfor skrev jeg ingenting om det. Jeg hadde heller ikke laget tråden om jeg bodde i Norge for da hadde jeg vært redd for at hun eller moren skulle lese tråden, det er et av de mest populære forumene i Norge. *Sukk* Du er norsk, det er ikke så rart at du henger på et norsk forum. Naboene mine er ikke norske og har ikke norsk skriftspråk så unaturlig at de skulle henge på KG. TS Anonymkode: 99ad2...748 Du vet vel ikke at mange med både dansk og svensk skriftspråk bruker Kvinneguiden jevnlig... Anonymkode: 16c76...eaa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #335 Del Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er virkelig ikke relevant for tråden at jeg ikke bor i Norge derfor skrev jeg ingenting om det. Jeg hadde heller ikke laget tråden om jeg bodde i Norge for da hadde jeg vært redd for at hun eller moren skulle lese tråden, det er et av de mest populære forumene i Norge. *Sukk* Du er norsk, det er ikke så rart at du henger på et norsk forum. Naboene mine er ikke norske og har ikke norsk skriftspråk så unaturlig at de skulle henge på KG. TS Anonymkode: 99ad2...748 Uvesentlig, du har så lyst på henne OG hun har så lyst til på deg, hva faen gjør du på KG da? Go and get her! Hvorfor er ikke dere på en eller annen cafe med noe galt i glasset, eller wait det beste hjemme hos deg med litt alkohol i glasset.. Hvis hun er så intressert,hvorfor har ikke du gjort noe med saken? Anonymkode: cd8dc...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #336 Del Skrevet 10. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er virkelig ikke relevant for tråden at jeg ikke bor i Norge derfor skrev jeg ingenting om det. Jeg hadde heller ikke laget tråden om jeg bodde i Norge for da hadde jeg vært redd for at hun eller moren skulle lese tråden, det er et av de mest populære forumene i Norge. *Sukk* Du er norsk, det er ikke så rart at du henger på et norsk forum. Naboene mine er ikke norske og har ikke norsk skriftspråk så unaturlig at de skulle henge på KG. TS Anonymkode: 99ad2...748 Hvilket språk kommuniserer du (muntlig og skriftlig) med dine skandinaviske naboer på da? Anonymkode: 16c76...eaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #337 Del Skrevet 10. juli 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke på samme måten, de kan jo gi inntrykk av at de ønsker å bli sammen med henne. Enkleste måten å få sex på. Jeg derimot kommer jo ikke til å gjøre det av naturlige grunner. Nå synes jeg du er urettferdig. Jeg ser ting fra mitt og jentas perspektiv. Dere derimot ser det derimot ikke fra mitt perspektiv så dere er jo mer egosentriske enn meg. TS Anonymkode: 99ad2...748 Ærlig talt! Hva forventer du?! At folk skal klappe deg på ryggen og si: "Så du planlegger å bruke ei ung jente (25 år yngre enn deg) for sex ja? Så flott da! Da gjør du henne en tjeneste ja! Så bra for henne, hun får jo en opplevelse for livet! Lykke til med dette du! Dette var en super plan!" ....... Og så tillater du deg å føle deg urettferdig behandlet fordi folk prøver å få deg til å se saken fra en ung jenter perspektiv. Buhuuu! Så urettferdig at dere ikke ser saken fra mitt perspektiv! Anonymkode: 43654...087 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #338 Del Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ærlig talt! Hva forventer du?! At folk skal klappe deg på ryggen og si: "Så du planlegger å bruke ei ung jente (25 år yngre enn deg) for sex ja? Så flott da! Da gjør du henne en tjeneste ja! Så bra for henne, hun får jo en opplevelse for livet! Lykke til med dette du! Dette var en super plan!" ....... Og så tillater du deg å føle deg urettferdig behandlet fordi folk prøver å få deg til å se saken fra en ung jenter perspektiv. Buhuuu! Så urettferdig at dere ikke ser saken fra mitt perspektiv! Anonymkode: 43654...087 OG HAN ER REDD FOR AT MOREN OG HENNE SKAL LESE DET PÅ KG. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvilket språk kommuniserer du (muntlig og skriftlig) med dine skandinaviske naboer på da? Anonymkode: 16c76...eaa Anonymkode: cd8dc...e1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #339 Del Skrevet 10. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg hadde heller ikke laget tråden om jeg bodde i Norge for da hadde jeg vært redd for at hun eller moren skulle lese tråden, det er et av de mest populære forumene i Norge. Anonymkode: 99ad2...748 Anonymkode: cd8dc...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #340 Del Skrevet 10. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uvesentlig, du har så lyst på henne OG hun har så lyst til på deg, hva faen gjør du på KG da? Go and get her! Hvorfor er ikke dere på en eller annen cafe med noe galt i glasset, eller wait det beste hjemme hos deg med litt alkohol i glasset.. Hvis hun er så intressert,hvorfor har ikke du gjort noe med saken? Anonymkode: cd8dc...e1d ???? Anonymkode: cd8dc...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg