Gå til innhold

Fra valmuefrø til vannmelon. Vol 2


Nautika

Anbefalte innlegg

På 19.11.2016 den 9.19, Nautika skrev:

Haha! @Nori

I går fikk jeg endelig tatt influensavaksinen :hoppe: Har jo vært rusten i stemmen og snufsete siden den store forkjølelsen for 5 uker siden :P 

Vi fikk fylt ut skjema for svangerskapspenger også, fastlegen fant vedlegget fra sist, så søknaden er akkurat den samme. Spennende å se om jeg får innvilget denne gangen også 😅

I kveld skal T ha barnevakt rundt leggetid for første gang. Tipper det går veldig fint sammen med mormor. Jeg og M skal i middag hos ei studievenninne av meg. :nigo: 

Hvordan gikk det i helgen med barnevakt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, malicious skrev:

Hvordan gikk det i helgen med barnevakt? :)

T ble jo syk den kvelden, så det ble mye byssing på mormor. Da vi kom hjem hadde hun 40 i feber, selv om hun hadde fått paracet noen timer tidligere. Hun var borte fra barnehagen på mandag, og klarte å smitte både mamma og pappa. Pappa begynner å blir frisk, mens jeg sliter med tett nese, hosting og bomull i hodet.. Jubler over det fine immunforsvaret som gravid!

Jeg er så sliten for tiden, får liksom aldri hvilt og sovet nok til å ha overskudd. Hjelper ikke at jeg våkner midt på natta uten grunn heller. I natt våknet jeg kl 4, sovnet igjen kl 6 og sov av og på til kl 8. Vanskelig å sove med potte tett nese... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2016 den 19.16, Nautika skrev:

Tippeliste kjønn. Oul 30 november.

 

Jente :babyjente:

Nautika

Leviora

Småkjekset

Porcelain 

 

Gutt :babygutt: 

j86

miore

Surriball

Verdande

Nori

Tippelista er klar til i morgen! Last call for bids!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir veldig spennende. Litt synd er det at M muligens må dra midt i undersøkelsen, da han hadde blingset på tidspunktet og ikke ordnet med vikar til undervisning i morgen... Hvor lang tid pleier det å ta? 45 min eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente :) Tror det tar 30-45 minutter ja. Kjedelig at han blingsa på tidspunktet da. Får håpe han får med seg mesteparten hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2016 den 19.16, Nautika skrev:

Tippeliste kjønn. Oul 30 november.

 

Jente :babyjente:

Nautika

Leviora

Småkjekset

Porcelain 

A4-livet

 

Gutt :babygutt: 

j86

miore

Surriball

Verdande

Nori

Beccy87

M

Oppdatert :)

 

M må dra 30 min etter oppsatt time, så vi får se hva han får med seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Undersøkelse gjennomført og M fikk være med hele tiden. 

Og vi venter ei lita jente til, termin flyttet til 1 mai (menstermin 27 april) :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med enda en jente på vei :hjerte: SÅ koselig at M fikk være med :jepp:

Kunne gjerne tenkt meg at E skulle fått være med på oul neste uke, men er noe i meg som er skeptisk i tilfelle de finner noe galt. Er nok bare jeg som innbiller meg ting og krisemaksimerer :sukk:Klarer liksom ikke helt å forstå at jeg faktisk er gravid, så venter på at noen skal fortelle meg at jeg lider av innbilt svangerskap :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...