Silfen Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #261 Del Skrevet 6. juli 2016 Ja, nå var du flink. *stolt* Ser foreløpig greit ut. Da kan jeg ete mer senere. Gotta love drugs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #262 Del Skrevet 6. juli 2016 I so don't wanna poke myself. Boohooo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juli 2016 #263 Del Skrevet 6. juli 2016 Klexane? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juli 2016 #264 Del Skrevet 6. juli 2016 Au? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #265 Del Skrevet 6. juli 2016 Fragmin. 20 teite dager på fragmin. Og jeg har ingen lår å stikke i, og nederst i magen funker ikke, for der er det helt stramt, så jeg må stikke øverst i magen og det er AU. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 6. juli 2016 #266 Del Skrevet 6. juli 2016 Er du heldig så får du også 20 blåroser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #267 Del Skrevet 6. juli 2016 Done. Phew. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juli 2016 #268 Del Skrevet 6. juli 2016 ...og der svimte jeg nettopp av litt ved synet. *er pyse* AU!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. juli 2016 #269 Del Skrevet 6. juli 2016 Flink Silf. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #270 Del Skrevet 6. juli 2016 Det er jo ikke ille med dette stikket, det er bare å GJØRE det. Stikke en nål inn i seg selv, ICK. Går mye bedre å stikke nåler i andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. juli 2016 #271 Del Skrevet 6. juli 2016 Hadde noen dager på blodfortynnende, så måtte også sette sprøyter. Det var ..stas... =P Fragmin, hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #272 Del Skrevet 6. juli 2016 Det er blodfortynnende det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. juli 2016 #273 Del Skrevet 6. juli 2016 Ah. Kan til og med være det samme jeg fikk, uten at jeg kan si det sikkert. Jeg fulgte ikke med på det der. =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #274 Del Skrevet 6. juli 2016 Her er alt nøye dokumentert før det går inn. *paranoid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. juli 2016 #275 Del Skrevet 6. juli 2016 8 timer siden, Silfen skrev: Til meg? Hadde tenkt det, men ..... Skulle innom å bytte homogardinene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #276 Del Skrevet 6. juli 2016 Jeg er ensom og forlatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. juli 2016 Forfatter #277 Del Skrevet 7. juli 2016 Herlighet, prisen for å sove godt i natt er altså at man ikke har tatt smertestillende på noen timer, sånn omtrent 7. Trodde faen meg ikke jeg skulle klare å krøke meg inn i sengen igjen. Det gjorde skikkelig vondt, blææh. Håper drugsene kicker inn snart, selv om å ligge her heeeeeelt i ro er det besteste. Ikke rart man trenger blodfortynnende, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. juli 2016 Forfatter #278 Del Skrevet 7. juli 2016 Wooop. Fikk snap av Gjerrigknarken om at jeg har vunnet flaxlodd. Nå er ting stigende her gitt. Nå er det bare å grue seg til første dusj. Eller, ikke til dusjen, men til å kle av og på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. juli 2016 #279 Del Skrevet 7. juli 2016 Ville gjort seg med en real sum inn på kontoen Gjerrigknarken, er det sånn side der man får ting gratis? Er det ikke et gammelt menneske som bor i nærheten av deg sånn at du kan be om å få låne dusjstolen deres i noen dager da? Det ville gjort seg tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. juli 2016 Forfatter #280 Del Skrevet 7. juli 2016 Ja, det er sånn side med tips til gratis og billig. Og så linker de til konkurranser og alt mulig og har julekalender og hele pakken. Dusjstol? Jeg sitter jo ikke på do engang. Her er det pappkopper med bunnen klippet av og stå over doen og tisse gjennom pappkopptrakt. Å sitte på slike harde underlag er no good. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå