Gå til innhold

Gruppen "vi som vil ha barnevernet fullstendig fjernet"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser at KG-brukerne ikke er veldig populære inne på den sida. Jeg er glad det finnes mer kritiske og oppegående folk her. Skjermbilde 2016-07-07 kl. 20.00.11.jpg 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.7.2016 at 22.28, BlendaSensitive skrev:

Når jeg leser disse anti-barnefærne folk... jeg mister håp om mennskeheten. 

 

Er det da jeg skal ta dere med på akutten og vise skadene barn får fra foreldre som har skåldet sitt barn i "oppdragelsen"?  

Kan begynne med mitt første

(.....)

Dette er den harde virkelighet som finns der ute. Nei, foreldre er ikke alltid det beste for sine barn.

Åherregud jeg har ikke ord. Jeg har virkelig ikke ord. Dette er så forferdelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mearrasámi skrev:

Jeg ser at KG-brukerne ikke er veldig populære inne på den sida. Jeg er glad det finnes mer kritiske og oppegående folk her. Skjermbilde 2016-07-07 kl. 20.00.11.jpg 

My God, de er jo fullstendig fjerne.. Snakk om å misse de viktige poengene. Det er jo ikke vanskelig å forestille seg hvilket nivå selvinnsikten ligger på akkurat. Uff. 

Anonymkode: b6f61...dde

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mearrasámi skrev:

Jeg ser at KG-brukerne ikke er veldig populære inne på den sida. Jeg er glad det finnes mer kritiske og oppegående folk her. Skjermbilde 2016-07-07 kl. 20.00.11.jpg 

Haha før eller siden oppdaget de tråden 😂 Kanskje de får en realitetskjekk ved å lese hvor uenig mange er med dem

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, aicelain skrev:

Haha før eller siden oppdaget de tråden 😂 Kanskje de får en realitetskjekk ved å lese hvor uenig mange er med dem

Nei, tvert imot dessverre. Det gjør dem bare enda mer oppjaget. Jeg tviler på at de noen gang kommer til å slippe dette hatet og det ensidige synet på barnevernet.

Anonymkode: 7b9cf...302

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, tvert imot dessverre. Det gjør dem bare enda mer oppjaget. Jeg tviler på at de noen gang kommer til å slippe dette hatet og det ensidige synet på barnevernet.

Anonymkode: 7b9cf...302

Ja, dette er akkurat som anti-vaxere (sikkert mange av de samme folka, når jeg tenker meg om): Folk som er uenig med dem er bare en hjernevasket saueflokk som ikke er smart nok til å se sannheten, evt er man betalt av barnevernet/myndighetene/medisinindustrien e.l. for å legge lokk på sannheten. 

Anonymkode: 6506d...3b3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette er akkurat som anti-vaxere (sikkert mange av de samme folka, når jeg tenker meg om): Folk som er uenig med dem er bare en hjernevasket saueflokk som ikke er smart nok til å se sannheten, evt er man betalt av barnevernet/myndighetene/medisinindustrien e.l. for å legge lokk på sannheten. 

Anonymkode: 6506d...3b3

Det er også folk der inne som synes denne dama er helt i vater: https://www.nrk.no/telemark/ingunn-_50_-kastet-ut-av-_egen-stat_-1.11996057

Anonymkode: b6f61...dde

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.7.2016 at 21.13, BlendaSensitive skrev:

Denne gruppa har over 13 000 medlemmer. Lurer på om alle disse vet at de er medlem der? Ser blandt annet en kjent mann som bruker arrangere frivillig jul der inne. Er han virkelig en del av gruppa?? Så fall mister jeg all respekt for han. Han er dog oppførst som "lagt til av xxx for 9 måneder siden".

 

Er jo null personvern der inne. 

Jeg har selv blitt lagt til denne gruppen av noen andre. Tok meg lang tid før jeg oppdaga det😂😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Det var ei der inne som la ut et innlegg om Forandringsfabrikken og da er det en som skriver at det bare er hjernevasking og masse annet piss. Et utdrag fra hjemmesiden deres:

"Forandringsfabrikken er en stiftelse med ideelt formål som i hovedsak drives av inntekter til prosjekter fra det private og det offentlige. Forandringsfabrikken presenterer kunnskap og erfaringer fra barn og unge, gjennom foredrag, rådgiving og kurs. Vi inviterer barn og unge som er i hjelpesystemene i dag med som «proffer» fordi de har viktig kunnskap om hvordan hjelpsystemer og skole fungerer og gode råd til Norge.

Forandringsfabrikkens virksomhet er tredelt, i prosjektarbeid, påvirkningsarbeid og opplæringsarbeid."

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner innlegget om fostermoren som gledet seg over nye fosterbarn på Facebook som ganske interessant. Mange innlegg er skrevet av den biologiske moren, blant annet om samvær, ønske om adopsjon og lignende. Jeg synes det er litt spennende å få en liten innsikt i situasjonen og tankesettet til disse menneskene. 

Det var for øvrig en som kommenterte at det i det minste var flott at barna var plassert sammen og at vi ikke kjenner til bakgrunnen i denne saken. Så er det en annen som kommenterer:

"Bakgrunnen vet vi. Den er den samme som i nesten hver eneste barnevernsak.Penger og inkomptanse er stikkordene man kan buke på samtlife saker. Og nei,det er ikke flott noen steder at barna ikke får være hjemme!!!"

Dette innlegget oppsummerer det meste av retorikken som føres der inne. Bare svada. Biologisk mor skriver videre at barna selvfølgelig skulle ha vært hos henne. 

Anonymkode: 7b9cf...302

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frk.månelys skrev:

Herregud! Lord dzises! Fant ut at kjæresten er medlem i gruppa:flau::fart2:

Dump ham :filer: 

Anonymkode: b6f61...dde

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Frk.månelys skrev:

Herregud! Lord dzises! Fant ut at kjæresten er medlem i gruppa:flau::fart2:

😂  :fnise: :bond: ser jeg den første "alvorlige praten" under oppseiling? ? :plystre:   

Men over til saken.  Jeg synes synd på mange der inne. Men som jeg tidligere har nevnt ser jeg også at det lille man får innblikk i ved å lese der,  viser at flere trenger hjelp til både selvinnsikt og foreldrerollen...

Anonymkode: f4234...31d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. juli 2016 at 9.04, AnonymBruker skrev:

Ja, dette er akkurat som anti-vaxere (sikkert mange av de samme folka, når jeg tenker meg om): Folk som er uenig med dem er bare en hjernevasket saueflokk som ikke er smart nok til å se sannheten, evt er man betalt av barnevernet/myndighetene/medisinindustrien e.l. for å legge lokk på sannheten. 

Anonymkode: 6506d...3b3

Ja det er nok mange ganger noe i det. Måtte gå å sjekke ut gruppa for å se om noen jeg kjenner er med der. Fant en "venn". Og ja, hun er også vaksinemotstander.

Anonymkode: e478b...f96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han der advokaten som driver og surrer rundt der inne, han burde virkelig miste retten til å jobbe som advokat. Dette er hva godeste Jørgen Stualand (må vel være ok å skrive navnet, siden han uttaler seg som advokat på en åpen Facebook-side?) presterer å vrenge ut av seg: 

I dag, i fylkesnemnda: barnevernet slår nok en gang under beltestedet, nå har de en tilleggsbekymring om at advokaten (meg) til min klient skal hjelpe klienten til å rømme landet dersom akuttvedtaket oppheves. Fordi jeg har ytret dette på Facebook. Det koster ære og ansikt å være politisk aktivist mot barnevernet. Men det driter jeg i. Sannheten er min ledestjerne

Altså. Herregud. For en type! Men, for all del, det er jo supert at disse suppehuene herjer rundt som de gjør på åpent nett, så lenge det blir fanget opp. Mye skumlere det de holder på med i det skjulte.

Anonymkode: b6f61...dde

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er nok mange ganger noe i det. Måtte gå å sjekke ut gruppa for å se om noen jeg kjenner er med der. Fant en "venn". Og ja, hun er også vaksinemotstander.

Anonymkode: e478b...f96

Jeg fant også en Facebook-venn, både på anti-barnevern-gruppa og på støttegruppa til Natasha og Erik. Gjorde kort prosess. Sånne vil jeg søren ikke ha på vennelista mi.

Anonymkode: b6f61...dde

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, han der advokaten som driver og surrer rundt der inne, han burde virkelig miste retten til å jobbe som advokat. Dette er hva godeste Jørgen Stualand (må vel være ok å skrive navnet, siden han uttaler seg som advokat på en åpen Facebook-side?) presterer å vrenge ut av seg: 

I dag, i fylkesnemnda: barnevernet slår nok en gang under beltestedet, nå har de en tilleggsbekymring om at advokaten (meg) til min klient skal hjelpe klienten til å rømme landet dersom akuttvedtaket oppheves. Fordi jeg har ytret dette på Facebook. Det koster ære og ansikt å være politisk aktivist mot barnevernet. Men det driter jeg i. Sannheten er min ledestjerne

Altså. Herregud. For en type! Men, for all del, det er jo supert at disse suppehuene herjer rundt som de gjør på åpent nett, så lenge det blir fanget opp. Mye skumlere det de holder på med i det skjulte.

Anonymkode: b6f61...dde

Altså, man må regne med at barnevernet bekymrer seg for det når man ytrer at man vil hjelpe dem med å rømme. Hva trodde han BV ville si til det? Hvis man ikke forstår det en gang så skjønner jeg virkelig ikke hvordan han klarte å bli advokat. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.7.2016 at 21.31, AnonymBruker skrev:

Kom over dette i dag, fra noen som til syvende og sist heldigvis hadde selvinnsikten i behold: http://m.impossible2016.blogg.no/1460036916_fuck_barnevernet.html 

Anonymkode: b6f61...dde

Oppegående dame. Men hun representerer et stort flertall. Tilliten til BV er faktisk større blant de som har hatt med dem å gjøre enn i befolkningen generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.7.2016 at 20.08, Mearrasámi skrev:

Jeg ser at KG-brukerne ikke er veldig populære inne på den sida. Jeg er glad det finnes mer kritiske og oppegående folk her. Skjermbilde 2016-07-07 kl. 20.00.11.jpg 

Jada, media får bøttevis av henvendelser av psykopater som mishandler barna sine og ikke skjønner hvorfor de mister omsorgen. SO FUCKING WHAT? At noen kontakter media betyr ikke at de har en god sak.

Og BV "påberoper" seg ikke taushetsplikt. De HAR taushetsplikt. Fy faen for noen folk...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...