Gå til innhold

Det verste utdrikningsslaget du har vært på...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mye utroskap som skjer på utdrikningsslag både av menn og kvinner.

Anonymkode: 7aeaf...1dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mye utroskap som skjer på utdrikningsslag både av menn og kvinner.

Anonymkode: 7aeaf...1dc

Det er det! har truffet mannlige utdrikningslag på byen flere ganger.. har selv to ganger endt opp i seng med det som har vist seg å være den kommende brudgommen. Han ene sendte meg meldinger i lang tid etterpå selvom jeg aldri svarte, fikk to medlinger kveld/natt dagen han giftet seg. Har hørt like historier fra andre venninner/bekjente også..

Anonymkode: 56860...d1e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et veldig fint utdrikningslag. Veldig vellykket, men jeg hadde det ganske kjipt. Vi var 15 stk og jeg er i familie med bruden.
 

Bruden og hennes venninner var rundt 40 og jeg var 20. Jeg kjente ingen av dem og hadde ingenting til felles med noen av dem. De hadde familier og kjente hverandre godt. Jeg var student og hadde ingen barn. Kjedet meg og følte meg skikkelig utenfor. Prøvde å gjøre så godt ut av det som mulig.  Forsøkte å snakke med de andre men det ble veldig vanskelig å få igang en samtale. De andre hadde det jo så fint med mange års bekjentskap. Selskapet ble avsluttet med en skikkelig fest. Prøvde å drikke meg gladfull for å komme i siget og kanskje klare å snakke med noen. Det gikk sånn halvveis helt på slutten. Jeg ga bort en vinflaske, ble sliten og prøvde å stikke fra festen men ble hanket inn igjen av bruden. Hun var veldig takknemlig for at jeg kom da:)

Anonymkode: 8c92f...ce0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har truffet kvinnelige utdrikningslag på byen flere ganger.. har selv tre ganger endt opp i seng med det som har vist seg å være den kommende bruden. Hun ene sendte meg meldinger i lang tid etterpå selvom jeg aldri svarte, fikk to medlinger kveld/natt dagen hun giftet seg. Har hørt like historier fra andre venner/bekjente også..

Anonymkode: 91374...b04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2020 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Det er det! har truffet mannlige utdrikningslag på byen flere ganger.. har selv to ganger endt opp i seng med det som har vist seg å være den kommende brudgommen. Han ene sendte meg meldinger i lang tid etterpå selvom jeg aldri svarte, fikk to medlinger kveld/natt dagen han giftet seg. Har hørt like historier fra andre venninner/bekjente også..

Anonymkode: 56860...d1e

Hvordan greide du å unngå å legge merke til at det var den kommende brudgommen? 

Anonymkode: 91374...b04

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan greide du å unngå å legge merke til at det var den kommende brudgommen? 

Anonymkode: 91374...b04

Sånt blir ikke annonsert på samme måte når en fyr skal drikkes ut som når en dame skal drikkes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2020 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Det er det! har truffet mannlige utdrikningslag på byen flere ganger.. har selv to ganger endt opp i seng med det som har vist seg å være den kommende brudgommen. Han ene sendte meg meldinger i lang tid etterpå selvom jeg aldri svarte, fikk to medlinger kveld/natt dagen han giftet seg. Har hørt like historier fra andre venninner/bekjente også..

Anonymkode: 56860...d1e

 

På 9.1.2020 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Har truffet kvinnelige utdrikningslag på byen flere ganger.. har selv tre ganger endt opp i seng med det som har vist seg å være den kommende bruden. Hun ene sendte meg meldinger i lang tid etterpå selvom jeg aldri svarte, fikk to medlinger kveld/natt dagen hun giftet seg. Har hørt like historier fra andre venner/bekjente også..

Anonymkode: 91374...b04

😂😂 hvis man plagierer bør man unngå å havne på samme side 

Anonymkode: ab21e...8b1

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Utdrikningslag har aldri vært noe jeg er spesielt glad i, det skal svært mye til for å treffe sånn helt riktig både i forhold til brud, og i forhold til brudens venninner. Det viser hvor vidt forskjellige folk er.

For min del var mitt utdrikningslag greit nok. Men det var litt sånn...tja? Venninnegjengen sto på døra mi kl 07 om morgenen, og da sov jeg. Fikk ikke tatt en dusj engang. Så bar det avsted til byen for litt diverse aktiviteter, og så spa. MEN: jeg ble sendt inn på spabehandling mutters alene. Resten av utdrikningslaget spiste lunsj på en restaurant i nærheten. I to timer måtte jeg sitte alene med en hudpleier og prate vissvass, mens jeg egentlig ville catche opp med venninner langveisfra. Spa for meg er litt sånn...jeg har faste avtaler hos hudpleier hver måned, trenger ikke noe annet enn det. Og i utdrikningslaget ville jeg heller sitte og lunsje med venninner enn å være alene. Det var nesten litt trist. Det var også et par andre punkt på programmet jeg undret meg over, for det viste egentlig at hun som arrangerte utdrikningslaget, altså min beste venninne, ikke kjente meg så godt som jeg trodde hun gjorde. Men jeg smilte hele veien og oppførte meg fint, så ingen fikk vite at jeg ikke var helt happy med dagen.

Ellers har jeg vært i utdrikningslag hvor det helt tydelig har vært en konkurranse om hvem som kjenner bruden best, og hele den pakka der, samt ganske kjedsomme aktiviteter. Eller ikke-aktiviteter. Venting og surring og dårlig planlegging. Men som gjest tenker jeg alltid at det er viktigst at bruden er fornøyd, og at hun ikke merker surringen bak i kulissene.

Anonymkode: de32a...92c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et utdrikningslag for en gammel venninne som gikk HELT galt. Jeg får fortsatt vondt i magen av å tenke på det.

En venninne som bor på andre siden av jorda skulle hjem til Norge for å gifte seg her. Hun og den kommende ektefellen skulle ta flere uker i Norge i forbindelse med dette, og i løpet av denne perioden skulle forloveren (brudens søster) tromme sammen "the old gang" for et heidundrades utdrikkingslag som skulle vare tre dager til ende.

Bruden så/ser sine norske venninner bare noen få ganger i året. Jeg tror bruden gledet seg minst like mye til utdrikkningslaget som til bryllupet.

Forloveren hadde leid en flott hytte vi skulle være på og lagt opp til veldig mye vin-og-snakk-i-badestapen-tid (helt i tråd med brudens ønsker). Det skulle flyte i cava, tapas og gamle historier i tre dager.

Forloveren bestemte seg for å legge inn en liten spøk. I retroperspektiv burde jeg ha sagt noe, så der tar jeg selvkritikk.

Dagen utdrikningslaget skulle starte, tok forloveren med bruden til den lokale bowlinghallen (type "Birgers Bingo&Bowling"). Der ventet brudens 12 år gamle kusine, én av brudens venninner og en venninne av brudens mor (Wenche, 67 år). Forloveren proklamerte at alle venninnene bortsett fra hun som var der enten var på ferie eller ikke fått fri fra jobb, men hun hadde klart å raske sammen kusine (12 år) og a'Wenche (67 år), og at den originale planen hadde gått i vasken pga. bookingproblemer, men Birgers Bingo&Bowling skulle sette på discolysene bare for dem, og etterpå skulle de på peppes pizza så dette blir stas.

Midtveis ut i andre bowlingrunde mista bruden det helt. Hun var HELT utrøstelig og slutta ikke gråte før hun faktisk var på hytta hvor vi andre møtte henne. Jeg er usikker på hvor langt forloveren tenkte å dra spøken før bruden knakk sammen.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Alice123 skrev:

Jeg var i et utdrikningslag for en gammel venninne som gikk HELT galt. Jeg får fortsatt vondt i magen av å tenke på det.

En venninne som bor på andre siden av jorda skulle hjem til Norge for å gifte seg her. Hun og den kommende ektefellen skulle ta flere uker i Norge i forbindelse med dette, og i løpet av denne perioden skulle forloveren (brudens søster) tromme sammen "the old gang" for et heidundrades utdrikkingslag som skulle vare tre dager til ende.

Bruden så/ser sine norske venninner bare noen få ganger i året. Jeg tror bruden gledet seg minst like mye til utdrikkningslaget som til bryllupet.

Forloveren hadde leid en flott hytte vi skulle være på og lagt opp til veldig mye vin-og-snakk-i-badestapen-tid (helt i tråd med brudens ønsker). Det skulle flyte i cava, tapas og gamle historier i tre dager.

Forloveren bestemte seg for å legge inn en liten spøk. I retroperspektiv burde jeg ha sagt noe, så der tar jeg selvkritikk.

Dagen utdrikningslaget skulle starte, tok forloveren med bruden til den lokale bowlinghallen (type "Birgers Bingo&Bowling"). Der ventet brudens 12 år gamle kusine, én av brudens venninner og en venninne av brudens mor (Wenche, 67 år). Forloveren proklamerte at alle venninnene bortsett fra hun som var der enten var på ferie eller ikke fått fri fra jobb, men hun hadde klart å raske sammen kusine (12 år) og a'Wenche (67 år), og at den originale planen hadde gått i vasken pga. bookingproblemer, men Birgers Bingo&Bowling skulle sette på discolysene bare for dem, og etterpå skulle de på peppes pizza så dette blir stas.

Midtveis ut i andre bowlingrunde mista bruden det helt. Hun var HELT utrøstelig og slutta ikke gråte før hun faktisk var på hytta hvor vi andre møtte henne. Jeg er usikker på hvor langt forloveren tenkte å dra spøken før bruden knakk sammen.

Okei   men de 3 dagene med utdrikningslag på hytten da, var de bra?

Anonymkode: bd6a9...360

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2016 den 14.11, liljene skrev:

Det jeg fikk høre, var at de hentet ham og bandt noe foran øynene hans, så han ikke kunne gjøre noe fra eller til (helt vanlig på den tiden). Det var først da han nærmet seg Oslo, at han skjønte hvor han var. Både brud og brudgom hadde snakket med hans kamerater om dette (i følge rykter), og da hadde ikke kameratene tatt hensyn. 

Jeg synes det var ganske frekt av hans kamerater hvis det stemmer at hun har sagt at utdrikningslag var ok, men ikke Oslo. Hvorfor de dro ham med dit da hvis dette stemmer, det skjønner jeg ikke. Det handler om respekt for henne. Du har både Hamar, Lillehammer, Gjøvik og Trondheim, som ligger innenfor kjøreavstand. 

Jeg har ikke snakket med noen av de, men hørt rykter og lest hans innlegg i lokalavisen, så det kan være feilkilder her. 

trondheim..? hvor langt tenker du det er ok å kjøre egentlig? Det er rimelig mange timer fra osloområdet til trheim. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei   men de 3 dagene med utdrikningslag på hytten da, var de bra?

Anonymkode: bd6a9...360

De var hyggelige og bra, men bruden par preg av spøken de to første dagene.

I utgangspunktet en ufarlig spøk, men en gangske lei hendelse i familien gjorde at bruden i utgangspunktet var veldig på tuppa. Vi andre var ikke klar over det, men brudens forlover og søster visste det jo.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Alice123 skrev:

De var hyggelige og bra, men bruden par preg av spøken de to første dagene.

I utgangspunktet en ufarlig spøk, men en gangske lei hendelse i familien gjorde at bruden i utgangspunktet var veldig på tuppa. Vi andre var ikke klar over det, men brudens forlover og søster visste det jo.

Jeg synes det var en helt ok spøk, jeg. Sånt burde man tåle. 

Anonymkode: 40a0d...09b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var en helt ok spøk, jeg. Sånt burde man tåle. 

Anonymkode: 40a0d...09b

Enig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er SÅ glad for at jeg ikke hadde noe utdrikningslag👀

Anonymkode: 822bb...78f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det var en helt ok spøk, jeg. Sånt burde man tåle. 

Anonymkode: 40a0d...09b

 

10 timer siden, Turkis Sau skrev:

Enig!

Ok, jeg beklager at min historie fra min venninnes utdrikkningslag ikke var fæl nok??

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Alice123 skrev:

 

Ok, jeg beklager at min historie fra min venninnes utdrikkningslag ikke var fæl nok??

Var ikke meningen å gjøre deg opprørt 😊 Bare synes ikke den spøken var så ille.

Endret av Turkis Sau
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...