Gå til innhold

Det verste utdrikningsslaget du har vært på...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 12.6.2022 den 15.08):

Forlover hadde hyret inn en stripper i utdrikningslaget til venninnen min og det taklet hun IKKE. Hun begynte å hylgrine og styrtet ut av hytta. Hun satt resten av kvelden på telefonen med forloveden sin - som var i sitt eget utdrikningslag samme kveld - og gråt. Stakkars mann ble jo forfjamset og visste ikke helt hva han skulle gjøre. Til slutt måtte vi alle bare gå hjem. Jeg må le litt av det, for vi som hadde kjent henne lenge hadde ALDRI leid en stripper til henne, det er absolutt ikke hennes stil. Men forloveren hennes var en nyere venninne som kanskje ikke kjente henne like godt.

Anonymkode: 20e87...b78

Hylgrine?  Hvorfor det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var hinderløype i gymsalen på barneskolen hun og forloverne hadde gått på. Etterfulgt av at bruden fikk ri på hest i en sirkel, mens vi så på. Så var det hjem til henne for " lag din egen taco" kveld. Som alle andre tacokvelder selvsagt der man velger sine egne ingredienser. De hadde to vinflasker til 20 av oss. Så sykt kjedelig, pluss vi stinket etter gymsal og gård.

Anonymkode: 26c26...bb8

Så 0,75 dl vin til hver da.  Under et halvt glass.  Herregud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Djungelvrål said:

Så 0,75 dl vin til hver da.  Under et halvt glass.  Herregud. 

Ja , skikkelig feststemning! 😅 Ble vann og saft på oss etter det. Hadde ikke brus engang!  

Anonymkode: 26c26...bb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja , skikkelig feststemning! 😅 Ble vann og saft på oss etter det. Hadde ikke brus engang!  

Anonymkode: 26c26...bb8

Så merkelig at ingen hadde med seg drikke da?

Anonymkode: 42aa5...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Så merkelig at ingen hadde med seg drikke da?

Anonymkode: 42aa5...1fc

Ja, for de kan jo ikke har vært med på å betale noe særlig for drikke.  2 vinflasker koster sånn 300 kr.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Djungelvrål said:

Ja, for de kan jo ikke har vært med på å betale noe særlig for drikke.  2 vinflasker koster sånn 300 kr.  

Drikke var med i listen av budsjettet, men tror nok ikke de brukte mesteparten der akkurat.
Jeg er heller ingen vinkjenner, så for alt jeg vet var dette to veldig dyre flasker vin.
Gikk nok endel til transport til gården med hesten og til eiendommen til bruden som ligger midt i gokk. Hadde det vært i byen hadde vi selvsagt bare tatt en svipptur til polet. 
Sånn går det vel når to stykker som "kjenner bruden best" planlegger alt og sier de andre kan bare gi penger til dem og dukke opp med ingenting annet enn godt humør.

Anonymkode: 26c26...bb8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Så merkelig at ingen hadde med seg drikke da?

Anonymkode: 42aa5...1fc

Ja, jeg har alltid hatt med egen drikke 

Anonymkode: 6f70a...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 20.11):

spørre en gammel dame om sextips

Sånne ting som det her synes jeg er så dårlig gjort. Å dra inn uskyldige utenforstående og drite de ut i offentlighet. Hadde min forlover stelt i stand noe sånt så hadde jeg ikke blitt blid. Og jeg tenker mitt om mennesker som faktisk gjør ting som det der og synes det er festlig. Og så en gammel dame da, ha litt respekt 

Anonymkode: 1ded2...43a

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånne ting som det her synes jeg er så dårlig gjort. Å dra inn uskyldige utenforstående og drite de ut i offentlighet. Hadde min forlover stelt i stand noe sånt så hadde jeg ikke blitt blid. Og jeg tenker mitt om mennesker som faktisk gjør ting som det der og synes det er festlig. Og så en gammel dame da, ha litt respekt 

Anonymkode: 1ded2...43a

Men jeg synes det også er spesielt å gjennomføre det også, enten jeg var vordende brud eller gjest så hadde jeg aldri blitt med på det der. Heldigvis overhodet ingen i min vennindegjeng eller andre jeg kjenner som synes det er det minste festlig så jeg slipper å forholde meg til det!

Anonymkode: 904b8...72e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt mye utroskap på utdrikningslagene i denne tråden. Har vel deltatt på en 12-14 av dem gjennom årene (alle herrelag) men ikke på noe tidspunkt har brudgom  eller andre for den saks skyld, greid å rote seg borti det. Selv ikke på utenlandsturer. Har imidlertid opplevd at brudgommen blir veldig populær blant kvinner på byen så fort han er iført englevinger eller andre festligheter.😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En ukjent dame gikk ut av hotellrommet til brudgommen dagen derpå. Utdrikningslag i utlandet. Bruden vet det fortsatt ikke etter 15 år 😌

Anonymkode: d5e94...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/6/2022 at 10:43 PM, AnonymBruker said:

En ukjent dame gikk ut av hotellrommet til brudgommen dagen derpå. Utdrikningslag i utlandet. Bruden vet det fortsatt ikke etter 15 år 😌

Anonymkode: d5e94...658

;(

Anonymkode: 6f70a...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var høygravid da forloveren til en venninne ringte. Hun hadde ordnet spontant utdrikningslag i Oslo. Ingen av oss bor i Oslo for å si det sånn. Ikke hadde jeg mulighet til å fly samme helg, jeg var høygravid og sur, og i tillegg er det dyrt (og jeg ble spurt om å betale halve billetten til bruden). Hun ble skitsur. 
 

De var tre stykk som møttes. Bruden, forloveren og søsteren til bruden. De var på et kjedelig spa og etterpå på en kjedelig uteplass. (I følge bruden.) Glad jeg ble hjemme. 

Anonymkode: 013cd...a27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 22.43):

En ukjent dame gikk ut av hotellrommet til brudgommen dagen derpå. Utdrikningslag i utlandet. Bruden vet det fortsatt ikke etter 15 år 😌

Anonymkode: d5e94...658

Uff så dårlig gjort at ingen fortalte henne før bryllupet ;((

Anonymkode: 2e448...314

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Må nevne mitt eget:

For det første, så hadde jeg invitert folk inn i en fbgruppe, for så å forlate den gruppa. Slik kunne forlovere vite hvem jeg ville ha med. Problemet var at jeg gjorde det alt for lang tid i forveien, typ et år.

Dagen kom, og det dukket plutselig opp mennesker jeg hadde ekstremt liten kontakt med/glemt av hvem jeg hadde invitert. Det endte jo kleint med at 2 av de ikke hadde fått noen bryllupsinvitasjon heller. 

Ei venninne kom med nedsettende kommentar som: jeg forstår ikke folk som trenger å sette en merkelapp på forholdet. Men jeg var tolerant nok til å si at jeg respekterte hennes mening.

Endte opp med poledancing, som forsåvidt var en kul opplevelse og gjorde meg støl resten av kvelden. Men det var også det eneste "ville" som ble gjort. Litt skuffa, men la gå, tenkte jeg. 

Kvelden kom, og jeg oppdaget at mennene til mine venninner også ble invitert, innkludert min brudgom. Last night with girls ble plutselig a party like any other partynight.  

Så begynte ene paret å krangle, typ virkelig krangle med høy stemme og innelåsning på do. Det endte da opp med at jeg gråt store deler av kvelden, fordi jeg egentlig ønsket at det hele skulle være en hyggelig greie. Jeg følte det ble som å pisse på meg.

Ikke var det planlagt noen bytur, ingen leker eller quiz. Måtte komme meg hjem på egen hånd også.

Unnskyldningen var at forloveren ikke ville at det skulle bli for store utlegg for deltakere, og for at mange av jentene som var der, skulle reise langt, så da måtte mennene få være med. 

Jeg sendte en melding tidlig til min brudgom om at han bare kunne komme, for det var ikke noe fare for at det ble en ellevill fest. 

Misforstå meg rett. Jeg ønsket ikke at folk skulle blakke seg. Jeg forsto det hvis noen uteble fordi avstanden ble for stor.  Men det er mye gratis en kan gjøre, aktiviteter som ikke koster mye. 

Jeg har fått innsikt i gruppa i ettertid, og ser det har vært mye diskusjon om hvem som vil hva. Hadde jeg visst da det jeg vet nå, så hadde jeg valgt en helt annen vennegjeng. 

Og paret som kranglet skulle overnatte hos oss, vi satt på stua i fullstendig kleinhet fordi de to ikke hadde lagt fra seg krangelen. 

Anonymkode: b5c09...004

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.7.2022 den 22.43):

En ukjent dame gikk ut av hotellrommet til brudgommen dagen derpå. Utdrikningslag i utlandet. Bruden vet det fortsatt ikke etter 15 år 😌

Anonymkode: d5e94...658

Hvordan vet du om dette? Hvorfor har ikke du sagt noe, eller persons  alm aa ser til deg? Dårlig gjort ass

Anonymkode: 3ec93...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...