Gå til innhold

Det verste utdrikningsslaget du har vært på...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner fortsatt ikke hva spøken var. Eller, jeg forstod ikke spøken. Jeg har lest alt flere ganger. Kan noen bare forklare? Det var 2 stk gjester på bowlingen, men skjedde det noe etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg som opplevde det, men mannen. Han har en kompis med en mildt sagt kontrollerende mor. 

Dagen for utdrikningslag har kommet, og hvem dukker opp, moren til brudgommen. Hun blander seg opp i opplegget og spolerer hele dagen. Utdrikningslaget ender hjemme med moren, selv om festen er et annet sted. Det ender med at de aller fleste reiser dit festen skal holdes, uten brudgommen, han blir holdt hjemme av moren 😅

Anonymkode: de1d0...dbd

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, MalloryK skrev:

Jeg skjønner fortsatt ikke hva spøken var. Eller, jeg forstod ikke spøken. Jeg har lest alt flere ganger. Kan noen bare forklare? Det var 2 stk gjester på bowlingen, men skjedde det noe etterpå?

Bruden trodde bowlingen var utdrikningslaget og ble skuffet eller lei seg over det. Før utdrikingslaget hadde det skjedd noe som gjorde bruden ekstra sårbar. Det er ihvertfall sånn jeg forstod innlegget. Synes ikke det er noe man skal tåle jeg, spesielt ikke når man er ekstra sårbar. Vedder på at bruden hadde tatt spøken mye bedre om den andre hendelsen ikke hadde skjedd. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg som opplevde det, men mannen. Han har en kompis med en mildt sagt kontrollerende mor. 

Dagen for utdrikningslag har kommet, og hvem dukker opp, moren til brudgommen. Hun blander seg opp i opplegget og spolerer hele dagen. Utdrikningslaget ender hjemme med moren, selv om festen er et annet sted. Det ender med at de aller fleste reiser dit festen skal holdes, uten brudgommen, han blir holdt hjemme av moren 😅

Anonymkode: de1d0...dbd

Jesus!🤯😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Crocs_
På 10.6.2020 den 23.48, Alice123 skrev:

Jeg var i et utdrikningslag for en gammel venninne som gikk HELT galt. Jeg får fortsatt vondt i magen av å tenke på det.

En venninne som bor på andre siden av jorda skulle hjem til Norge for å gifte seg her. Hun og den kommende ektefellen skulle ta flere uker i Norge i forbindelse med dette, og i løpet av denne perioden skulle forloveren (brudens søster) tromme sammen "the old gang" for et heidundrades utdrikkingslag som skulle vare tre dager til ende.

Bruden så/ser sine norske venninner bare noen få ganger i året. Jeg tror bruden gledet seg minst like mye til utdrikkningslaget som til bryllupet.

Forloveren hadde leid en flott hytte vi skulle være på og lagt opp til veldig mye vin-og-snakk-i-badestapen-tid (helt i tråd med brudens ønsker). Det skulle flyte i cava, tapas og gamle historier i tre dager.

Forloveren bestemte seg for å legge inn en liten spøk. I retroperspektiv burde jeg ha sagt noe, så der tar jeg selvkritikk.

Dagen utdrikningslaget skulle starte, tok forloveren med bruden til den lokale bowlinghallen (type "Birgers Bingo&Bowling"). Der ventet brudens 12 år gamle kusine, én av brudens venninner og en venninne av brudens mor (Wenche, 67 år). Forloveren proklamerte at alle venninnene bortsett fra hun som var der enten var på ferie eller ikke fått fri fra jobb, men hun hadde klart å raske sammen kusine (12 år) og a'Wenche (67 år), og at den originale planen hadde gått i vasken pga. bookingproblemer, men Birgers Bingo&Bowling skulle sette på discolysene bare for dem, og etterpå skulle de på peppes pizza så dette blir stas.

Midtveis ut i andre bowlingrunde mista bruden det helt. Hun var HELT utrøstelig og slutta ikke gråte før hun faktisk var på hytta hvor vi andre møtte henne. Jeg er usikker på hvor langt forloveren tenkte å dra spøken før bruden knakk sammen.

Jeg synes dette var skikkelig unødvendig jeg da, men jeg skjønner ikke så godt spøker tydeligvis 😋 Hvis jeg hadde vært bruden hadde ihvertfall ikke jeg ledd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i ett utdrikkingslag for ett år siden. Bruden var gravid, og hennes ønske var en rolig kveld hjemme med venninner. God mat og prat. Koselig og avslappende. 

Hennes bestevenninne/forlover hadde laget i stand en koselig quiz, med spørsmål om bruden. Ting de fleste vet, litt interne ting og minner. Denne var veldig gjennomtenkt, og alle hadde fått være med å finne på spørsmål etc. Dette likte en av de andre dårlig. Hele kvelden satt hun å surmulte over quizen, sa stygge små.stikk til forlover og oppførte seg dårlig. Flaut. 

Anonymkode: 44c0b...d54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.6.2020 den 16.04, Turkis Sau skrev:

Var ikke meningen å gjøre deg opprørt 😊 Bare synes ikke den spøken var så ille.

Men Alice123 skrev jo i et innlegg etterpå at det hadde skjedd noe i brudens familie som gjorde at hun var litt frynsete i kantene, dermed ble spøken litt verre for bruden!

Anonymkode: 378fb...9ca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 7 måneder senere...

Jeg ble bedt i ett hvor forlover tok helt over showet. Dette var venner av min venninne og jeg ble bedt fordi mange hadde meldt avbud og venninna mi hadde foreslått å ta med meg, noe som forsåvidt var hyggelig og jeg takket ja. Forlover var ettersom jeg forsto tremening el kusine av bruden.

Men hvertfall, det var mye alkohol og bruden ville ikke drikke for mye. Først var vi på tapas bar og deretter ut på byen. På vei til byen hadde forlover fått nok av at bruden ikke ville drikke mere (bruden var aller ede brisen så hun hadde jo drukket en del) og forlover gikk konstant å sparket henne i rompa på vei til byen og prøvde å tvinge i henne mer alkohol.

Vel fremme på byen tok forlover av bruden bride to be-krona og satte den på seg selv. Forlover kom ut som bi plutselig og ville feire det med å kline med flest mulig damer på puben, noe som resulterte i klapping, plystring og filming av omtrent alle mannlige gjester som sirklet seg rundt. Bruden så trist ut.

Forlover ble KANON full og klatret opp på bordet å sto å vrikka og alle kunne se rett opp i hoo-ha-en hennes. Vi ba henne gå ned men det var ikke snakk om. Til slutt holdt hun på å velve og da kom to vakter og bar henne ut som ei planke. 3 venninner av henne fløy etter, mere så vi ikke til de. Stilllett hælen hennes hadde gått gjennom kanten på bordet og vaktene sa at dette måtte erstattes og vi ble kastet ut enda vi var rolige og ikke fulle, men pga vi var med crazy lady som nettopp ble båret ut. Da begynte bruden å grine fordi hun aldri hadde blitt kastet ut før og følte utdrikningslaget var ødelagt. Vi kjøpte oss noe gatemat og spanderte på henne. 

Vi som var igjen prøvde så godt vi kunne å trøste bruden og sa vi hadde hatt en morsom kveld. Venninna mi var midt i en setning da bruden farer opp og setter seg inn i en drosje som kjører avgårde. Hørte aldri noe mer fra bruden. Ikke noe takk for at du kom, takk for spleis, gave eller noe. 

 

Anonymkode: 1ded2...43a

  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ble bedt i ett hvor forlover tok helt over showet. Dette var venner av min venninne og jeg ble bedt fordi mange hadde meldt avbud og venninna mi hadde foreslått å ta med meg, noe som forsåvidt var hyggelig og jeg takket ja. Forlover var ettersom jeg forsto tremening el kusine av bruden.

Men hvertfall, det var mye alkohol og bruden ville ikke drikke for mye. Først var vi på tapas bar og deretter ut på byen. På vei til byen hadde forlover fått nok av at bruden ikke ville drikke mere (bruden var aller ede brisen så hun hadde jo drukket en del) og forlover gikk konstant å sparket henne i rompa på vei til byen og prøvde å tvinge i henne mer alkohol.

Vel fremme på byen tok forlover av bruden bride to be-krona og satte den på seg selv. Forlover kom ut som bi plutselig og ville feire det med å kline med flest mulig damer på puben, noe som resulterte i klapping, plystring og filming av omtrent alle mannlige gjester som sirklet seg rundt. Bruden så trist ut.

Forlover ble KANON full og klatret opp på bordet å sto å vrikka og alle kunne se rett opp i hoo-ha-en hennes. Vi ba henne gå ned men det var ikke snakk om. Til slutt holdt hun på å velve og da kom to vakter og bar henne ut som ei planke. 3 venninner av henne fløy etter, mere så vi ikke til de. Stilllett hælen hennes hadde gått gjennom kanten på bordet og vaktene sa at dette måtte erstattes og vi ble kastet ut enda vi var rolige og ikke fulle, men pga vi var med crazy lady som nettopp ble båret ut. Da begynte bruden å grine fordi hun aldri hadde blitt kastet ut før og følte utdrikningslaget var ødelagt. Vi kjøpte oss noe gatemat og spanderte på henne. 

Vi som var igjen prøvde så godt vi kunne å trøste bruden og sa vi hadde hatt en morsom kveld. Venninna mi var midt i en setning da bruden farer opp og setter seg inn i en drosje som kjører avgårde. Hørte aldri noe mer fra bruden. Ikke noe takk for at du kom, takk for spleis, gave eller noe. 

 

Anonymkode: 1ded2...43a

Forstår sistnevnte er kjipt for deg, men flyflate så trist og nedverdigende den kvelden/dagen var for bruden.

  • Liker 19
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg ble bedt i ett hvor forlover tok helt over showet. Dette var venner av min venninne og jeg ble bedt fordi mange hadde meldt avbud og venninna mi hadde foreslått å ta med meg, noe som forsåvidt var hyggelig og jeg takket ja. Forlover var ettersom jeg forsto tremening el kusine av bruden.

Men hvertfall, det var mye alkohol og bruden ville ikke drikke for mye. Først var vi på tapas bar og deretter ut på byen. På vei til byen hadde forlover fått nok av at bruden ikke ville drikke mere (bruden var aller ede brisen så hun hadde jo drukket en del) og forlover gikk konstant å sparket henne i rompa på vei til byen og prøvde å tvinge i henne mer alkohol.

Vel fremme på byen tok forlover av bruden bride to be-krona og satte den på seg selv. Forlover kom ut som bi plutselig og ville feire det med å kline med flest mulig damer på puben, noe som resulterte i klapping, plystring og filming av omtrent alle mannlige gjester som sirklet seg rundt. Bruden så trist ut.

Forlover ble KANON full og klatret opp på bordet å sto å vrikka og alle kunne se rett opp i hoo-ha-en hennes. Vi ba henne gå ned men det var ikke snakk om. Til slutt holdt hun på å velve og da kom to vakter og bar henne ut som ei planke. 3 venninner av henne fløy etter, mere så vi ikke til de. Stilllett hælen hennes hadde gått gjennom kanten på bordet og vaktene sa at dette måtte erstattes og vi ble kastet ut enda vi var rolige og ikke fulle, men pga vi var med crazy lady som nettopp ble båret ut. Da begynte bruden å grine fordi hun aldri hadde blitt kastet ut før og følte utdrikningslaget var ødelagt. Vi kjøpte oss noe gatemat og spanderte på henne. 

Vi som var igjen prøvde så godt vi kunne å trøste bruden og sa vi hadde hatt en morsom kveld. Venninna mi var midt i en setning da bruden farer opp og setter seg inn i en drosje som kjører avgårde. Hørte aldri noe mer fra bruden. Ikke noe takk for at du kom, takk for spleis, gave eller noe. 

 

Anonymkode: 1ded2...43a

Hoo-ha? Herrejesus, slutt å se amerikansk dritt på tv! 

Så opp i skrevet hennes, underlivet, trusa (om hun hadde på). 

Anonymkode: 42aa5...1fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi skulle gifte seg med verdens snilleste mann som ikke likte å gå på byen, og ikke drakk mye alkohol, mens min venninne var omvendt.

Hun sjekket opp en fyr ute på byen og ble med han hjem og hadde sex.

Morgenen etterpå våknet jeg av å0 hun kastet stein på ruta mi og ville inn.

Hun kom da fra denne fyren hun ble med hjem, og sa jeg måtte sverge på å ikke fortelle hennes tilkommende mann at hun hadde sovet hos en mann, men at hun hadde sovnet dritings hos meg.

Før jeg rakk å si noe ringte typen hennes til meg og og lurte på om hun hadde sovet hos meg.

Jeg ble så paff at jeg sa ja, og sa til han at hun lå og sov fordi hun ble dritings og at jeg skulle sende henne hjem når hun våknet.

De er fremdeles gift og har nå to sønner.

Hun fortalte om utroskapen noen år senere og han valgte å fortsette ekteskapet til tross for dette.

Anonymkode: 48476...7ba

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forlover hadde hyret inn en stripper i utdrikningslaget til venninnen min og det taklet hun IKKE. Hun begynte å hylgrine og styrtet ut av hytta. Hun satt resten av kvelden på telefonen med forloveden sin - som var i sitt eget utdrikningslag samme kveld - og gråt. Stakkars mann ble jo forfjamset og visste ikke helt hva han skulle gjøre. Til slutt måtte vi alle bare gå hjem. Jeg må le litt av det, for vi som hadde kjent henne lenge hadde ALDRI leid en stripper til henne, det er absolutt ikke hennes stil. Men forloveren hennes var en nyere venninne som kanskje ikke kjente henne like godt.

Anonymkode: 20e87...b78

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Forlover hadde hyret inn en stripper i utdrikningslaget til venninnen min og det taklet hun IKKE. Hun begynte å hylgrine og styrtet ut av hytta. Hun satt resten av kvelden på telefonen med forloveden sin - som var i sitt eget utdrikningslag samme kveld - og gråt. Stakkars mann ble jo forfjamset og visste ikke helt hva han skulle gjøre. Til slutt måtte vi alle bare gå hjem. Jeg må le litt av det, for vi som hadde kjent henne lenge hadde ALDRI leid en stripper til henne, det er absolutt ikke hennes stil. Men forloveren hennes var en nyere venninne som kanskje ikke kjente henne like godt.

Anonymkode: 20e87...b78

Hæ, hvorfor hylgrine? En ting er å si ifra at det ikke er hennes stil og be stripperen dra, men for en reaksjon da gitt?

Anonymkode: fb456...913

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kun vært i ett utdrikningslag og der måtte vi kle oss ut og gjøre oppgaver i sentrum, spørre en gammel dame om sextips, krype inn i en butikk, danse i gågata, springe gjennom sentrum og late som vi var dyr osv.

det var helt forjævlig kleint! Skjønner ikke hva som er så gøy med dette. Alle synes det er plansomt og ubehagelig med sånne utdrikningslag i byen. SLUTT MED DET!!

Anonymkode: 2e448...314

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var hinderløype i gymsalen på barneskolen hun og forloverne hadde gått på. Etterfulgt av at bruden fikk ri på hest i en sirkel, mens vi så på. Så var det hjem til henne for " lag din egen taco" kveld. Som alle andre tacokvelder selvsagt der man velger sine egne ingredienser. De hadde to vinflasker til 20 av oss. Så sykt kjedelig, pluss vi stinket etter gymsal og gård.

Anonymkode: 26c26...bb8

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mitt eget 😭😥

Anonymkode: 3ec93...38f

Hvorfor?

Anonymkode: b1bf9...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært i utdrikningslag selv, og ser jeg sånne ute på byen forter jeg meg vekk for å slippe å se pinlighetene. 😖

Hørte om et utdrikningslag for en mann som skulle gifte seg. Han hadde blitt sjenket så kanon full at han sovnet, da fraktet kameratene ham til jernbanestasjonen og fikk ham inn på et tog, der de hadde kjøpt billett til et eller annet sted langt unna. De passet også på at han ikke hadde med seg penger eller noen ting.

Stakkars mann som våknet opp på et ukjent sted langt hjemmefra, fyllesyk og uten penger. Dette var også før mobiltelefonens tid, så gudene vet hvordan han kom seg hjem igjen.

P.S. I overskriften står det ikke "utdrikningslag" men "utdrikningsslag". En passende beskrivelse på noen av historiene i tråden.

Anonymkode: ff11c...1ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...