Gå til innhold

Det verste utdrikningsslaget du har vært på...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mitt eget utdrikningslag fikk en litt rar begynnelse, bryllupet skulle være veldig enkelt med kun mannen, meg og forlovere - vi hadde heller ikke fortalt noen at vi skulle gifte oss, tenkte det var greiest å fortelle folk i etterkant, siden vi ikke skulle invitere noen. Dette hadde ikke min forlover helt skjønt, så venninnene mine ble ganske overraska da de ble invitert i utdrikningslag til et bryllup de aldri hadde hørt om. Måtte svare på en del spørsmål om mitt "hemmelige dobbeltliv" i begynnelsen, hehe. Selve utdrikningslaget ble heldigvis gøy, da. 

Anonymkode: e34e4...a68

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt eget utdrikningslag fikk en litt rar begynnelse, bryllupet skulle være veldig enkelt med kun mannen, meg og forlovere - vi hadde heller ikke fortalt noen at vi skulle gifte oss, tenkte det var greiest å fortelle folk i etterkant, siden vi ikke skulle invitere noen. Dette hadde ikke min forlover helt skjønt, så venninnene mine ble ganske overraska da de ble invitert i utdrikningslag til et bryllup de aldri hadde hørt om. Måtte svare på en del spørsmål om mitt "hemmelige dobbeltliv" i begynnelsen, hehe. Selve utdrikningslaget ble heldigvis gøy, da. 

Anonymkode: e34e4...a68

Jeg synes det var litt artig gjort av din forlover, å gjøre stas på deg med utdrikkingslag selv om du skulle ha lite bryllup :) (Så lenge du ikke hadde sagt fra tydelig at du ikke ville drikkes ut da :P )

Anonymkode: 33b00...bb6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig kjipt når alt for mye alkohol for tidlig ødelgger det som skulle vært en knalldag... Høres ut som "henparties" tar mer av enn "stagparties" :P 

Selv har jeg vel vært på tre utdrinkningslag (for herrene), og alle har vært bra, ikke for mye fyll slik at man faktisk kan gjøre morsomme ting. 

Anonymkode: 63531...2d4

Ja, vi ble veldig paff da de møtte opp fulle. Hadde vistnok begynt med å drikke kl 3! allerede.Så hadde de bestemt seg for å drite oss totalt ut, men nekta plent i å være med på "moroa" selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2016 den 13.40, Anonym90059005 skrev:

Noen tanker jeg gjør meg som mann etter å ha lest denne tråden:

1. Hvordan velger dere damene forlover egentlig? Skulle jo tro de ikke kjente dere engang...

2. Fy pokker så dårlig mange av dere er til å planlegge

3. Kjipe/dølle bruder som klager altfor mye

4. Gjerrighet er en gjenganger, hos både gjester og arrangører

 

Som dame kan jeg ikke annet enn å si meg enig med deg i denne oppsummeringa!

De utdrikningslagene jeg har vært i har vært både artige, velplanlagte og helt etter brudens hjerte. Og kostnadsnivå har blitt avtalt mellom ALLE inviterte (unntatt brura selvsagt) før planleggingen startet. Har så vidt jeg kan skjønne fungert utmerket for alle parter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er vel den gangen min søster skulle gifte seg. Forloveren sendte melding om spm om jeg ville være med på utdrikningslaget, noe jeg så klart ville å hu skulle sende meg mer info når det nærmet seg. Hørte ikke et pip, sendte melding og spurte om noe så enkelt som hvor og når, hun leste meldingen men fikk ikke svar. Etter noen dager laget søsteren min status med masse bilder på Facebook hvor hun hadde hatt et sååå morsomt utdrikningslag. Sendte enda en melding til forlover å spurte hva greia var, ikke noe svar. I bryllupet konfronterte jeg henne. Da fikk jeg "åå jeg beklager men jeg hadde helt glemt å sende deg melding" bullshit ut av en annen verden. 

Anonymkode: 03610...50d

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2016 den 10.53, Kjetil E skrev:

Husker fra noen år siden en historie hvor bruden nektet han hun skulle gifte seg med å dra til Oslo. (Husker ikke bakgrunnen for dette). Men så i guttens utdrikkningslag så hadde gjengen mot hans vilje dratt han til Oslo, og hun fikk vite at de hadde vært i Oslo og avlyste bryllypet.

 

Brudgommen hadde et innlegg i lokalavisa, der han beklager at bryllupet ble avlyst, samt grunnen. Jeg leste det selv. 

Sladderen gikk på at bruden mente det var horer i Oslo, og at det var derfor han ikke fikk dra dit. 

Endret av liljene
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det værste er vel den gangen min søster skulle gifte seg. Forloveren sendte melding om spm om jeg ville være med på utdrikningslaget, noe jeg så klart ville å hu skulle sende meg mer info når det nærmet seg. Hørte ikke et pip, sendte melding og spurte om noe så enkelt som hvor og når, hun leste meldingen men fikk ikke svar. Etter noen dager laget søsteren min status med masse bilder på Facebook hvor hun hadde hatt et sååå morsomt utdrikningslag. Sendte enda en melding til forlover å spurte hva greia var, ikke noe svar. I bryllupet konfronterte jeg henne. Da fikk jeg "åå jeg beklager men jeg hadde helt glemt å sende deg melding" bullshit ut av en annen verden. 

Anonymkode: 03610...50d

Kanskje bruden ikke ville ha deg med?

Anonymkode: 92cd1...693

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, liljene skrev:

Brudgommen hadde et innlegg i lokalavisa, der han beklager at bryllupet ble avlyst, samt grunnen. Jeg leste det selv. 

Sladderen gikk på at bruden mente det var horer i Oslo, og at det var derfor han ikke fikk dra dit. 

Takk, for meg virker som om det må ha vært like greit at bryllypet ble avlyst. I og med han ble dratt til Oslo mot sin viten og vilje, og hun da alikevel velger å avlyse bryllypet. Så virker det ihvertfall på meg som en dame som ikke er noe og spare på. Hadde vært anderledes hvis det var han selv som ville til Oslo. Dette skriver jeg med forutsetting om at jeg kun har hørt hans verson av historien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Kjetil E skrev:

Takk, for meg virker som om det må ha vært like greit at bryllypet ble avlyst. I og med han ble dratt til Oslo mot sin viten og vilje, og hun da alikevel velger å avlyse bryllypet. Så virker det ihvertfall på meg som en dame som ikke er noe og spare på. Hadde vært anderledes hvis det var han selv som ville til Oslo. Dette skriver jeg med forutsetting om at jeg kun har hørt hans verson av historien.

Det jeg fikk høre, var at de hentet ham og bandt noe foran øynene hans, så han ikke kunne gjøre noe fra eller til (helt vanlig på den tiden). Det var først da han nærmet seg Oslo, at han skjønte hvor han var. Både brud og brudgom hadde snakket med hans kamerater om dette (i følge rykter), og da hadde ikke kameratene tatt hensyn. 

Jeg synes det var ganske frekt av hans kamerater hvis det stemmer at hun har sagt at utdrikningslag var ok, men ikke Oslo. Hvorfor de dro ham med dit da hvis dette stemmer, det skjønner jeg ikke. Det handler om respekt for henne. Du har både Hamar, Lillehammer, Gjøvik og Trondheim, som ligger innenfor kjøreavstand. 

Jeg har ikke snakket med noen av de, men hørt rykter og lest hans innlegg i lokalavisen, så det kan være feilkilder her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det værste er vel den gangen min søster skulle gifte seg. Forloveren sendte melding om spm om jeg ville være med på utdrikningslaget, noe jeg så klart ville å hu skulle sende meg mer info når det nærmet seg. Hørte ikke et pip, sendte melding og spurte om noe så enkelt som hvor og når, hun leste meldingen men fikk ikke svar. Etter noen dager laget søsteren min status med masse bilder på Facebook hvor hun hadde hatt et sååå morsomt utdrikningslag. Sendte enda en melding til forlover å spurte hva greia var, ikke noe svar. I bryllupet konfronterte jeg henne. Da fikk jeg "åå jeg beklager men jeg hadde helt glemt å sende deg melding" bullshit ut av en annen verden. 

Anonymkode: 03610...50d

 Hvordan kan du egentlig vite hvorvidt denne  forloveren faktisk hadde lest tekstmeldingen din? :klo:

Anonymkode: 0ee7f...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, October 28, 2016 den 16.30, AnonymBruker skrev:

 Hvordan kan du egentlig vite hvorvidt denne  forloveren faktisk hadde lest tekstmeldingen din? :klo:

Anonymkode: 0ee7f...027

Du ser vel det på snapchat og på facebook. Om personen har lest meldingen din.

Anonymkode: b9a0f...7ba

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.10.2016 den 17.00, Linnpinn9 skrev:

Ja, vi ble veldig paff da de møtte opp fulle. Hadde vistnok begynt med å drikke kl 3! allerede.Så hadde de bestemt seg for å drite oss totalt ut, men nekta plent i å være med på "moroa" selv.

Folk blir DØDELIG fornærma om du gifter deg sånn uten å si noe eller invitere, så var helt sikkert derfor de gjorde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Evilposelos skrev:

Folk blir DØDELIG fornærma om du gifter deg sånn uten å si noe eller invitere, så var helt sikkert derfor de gjorde det. 

Hæ?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Hæ?

Noen blir forferdelig fornærmet når de ikke blir bedt i bryllup eller ikke får vite om bryllupet før etter det har skjedd. Du sa de hadde sittet i mange timer uten deg, for så å "tvinge" deg til å gjøre pinlige ting? Kan være en barnslig måte å gjøre deg oppmerksom på at de ikke likte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Evilposelos skrev:

Noen blir forferdelig fornærmet når de ikke blir bedt i bryllup eller ikke får vite om bryllupet før etter det har skjedd. Du sa de hadde sittet i mange timer uten deg, for så å "tvinge" deg til å gjøre pinlige ting? Kan være en barnslig måte å gjøre deg oppmerksom på at de ikke likte det. 

Kanskje du skal lese hovedinnlegget. Linnpinn9 referer til et utdrikningslag hun var på der hun og bruden kom etter at de andre hadde startet festen. Det sto ingenting om noe bryllup ingen hadde fått vite om...:klo:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Evilposelos skrev:

Noen blir forferdelig fornærmet når de ikke blir bedt i bryllup eller ikke får vite om bryllupet før etter det har skjedd. Du sa de hadde sittet i mange timer uten deg, for så å "tvinge" deg til å gjøre pinlige ting? Kan være en barnslig måte å gjøre deg oppmerksom på at de ikke likte det. 

Skjønner enda ikke hva du snakker om. Tror du har sitert feil bruker. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vært i tre stykker. Det ene begynte bra. Vi var 10 stykker og var veldig god stemning. Dessverre ble bruden kjempe full utover kvelden. Alt for full. Så full hun ble ekkel og hele den gode stemningen ble ødelagt. Hun begynte å krangle med alt og alle. Det var bare ikke hyggelig for oss.. Jeg tror ikke hun en gang visste hva hun gjorde eller sa. Vi prøvde å roe henne ned så hun ikke ble hivd ut. Det nyttet ikke. Hun tok å kastet to vinglass i veggen og ble bært ut av to dørvakter mens hun ropte og sprellet febrilsk med kroppen. Akkurat som en unge i sin verste trassalder. Hun begynte da å krangle med dørvakten på utsiden mens vi prøvde å dra henne med oss. Hun ene var gravid og kjørte. Vi fikk bruden inni bilen etter mye protest fra henne og kjørte henne hjem mens hun banna, sa hun hatet oss og vi hadde ødelagt utdrikningslaget hennes på vei hjem. Hun husket ingenting neste dag. 

 Så var jeg i et der de andre hadde ordnet ting som bruden skulle gjøre i byen. Sånn typ danse og synge i gågata iført kukostyme. Bruden nektet og de ble stående der å diskutere mens vi andre sto på sidelinjen og fryste. Dette var på vinteren. Så det ble ingenting av siden bruden ikke ville drite seg ut. De andre ble sure og mente på hun var så prippen. Så forlover tok på seg kostyme. Hun og to til hoppa rundt og sang mens vi andre bare ble stående der. Folk som gikk forbi glodde bare rart på de og ingen ga penger i hatten som de hadde satt frem.Så dro vi på bar hvor de skulle skjenke bruden fra sans og samling. Bruden ville ikke og da ble det uenigheter. Bruden ble igjen kalt for prippen.  Det var heller de andre som drakk seg fra sans og samlinger. Endte med at laget ble splittet opp  (folk forsvant) og jeg dro hjem før 12. 

Det siste jeg var i ble stressende. For bruden hadde bestemt vi skulle drikke her og der. Først skulle vi møtes på en strand hvor skulle grille og drikke. Siden jeg ikke kjente noen, så hadde jeg ikke fått beskjed om grilling. Bruden hadde glemt å informere meg. Så møtte opp uten grillmat. Dette var en sammensveisa gjeng og jeg følte meg utenfor hele kvelden. Så var det videre på båttur. Hennes onkel og fetter hentet oss. Fetteren glodde på meg og prøvde å sjekke meg opp selv om jeg avviste han flere ganger. Etter båttur,  så var det hjem til forlover for å drikke mer. Så skulle vi på kjøretur rundt byen mens vi drakk. Bruden hadde bestilt maxitaxi og sa hun skulle slippe å betale. Regningen ble mye. Så når vi ankom endelig byen, så var alle drita for vi hadde drukket hele dagen. Så hele gruppen ble oppløst. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste var ikke så fælt, altså, bare dørgende kjedelig.  Brud/forlover hadde tydeligvis fått den ideen at laget også skulle inneholde "gamle venner".  Jeg og to til som overhodet ikke hadde hatt kontakt med bruden på over 10 år, ble bedt.

Først skulle bruden kjøre gocart.  Vi andre satt og ventet.  Så skulle brud og forlover få massasje - vi andre satt og ventet.  Neste post var rebusløp for brud med forlover på slep - vi andre satt og ventet.  Etter en kort lunsj fikk bruden et dansekurs - vi andre satt og så på.  Etter dette var det pakkelek, så så vi på at bruden gikk mannekengoppvisning i styggest mulig 80-tallstøy.  Deretter tok bruden ei vinflaske omtrent på styrten og slukna.  Da gikk jeg hjem, uten å ha veksla mer enn 10 ord med bruden.  (Hun har overhodet ikke ønsket kontakt i etterkant heller, så jeg følte meg definitivt som listefyll).

Denne ventinga jeg snakker om, foregikk i tillegg for min og de to andre gamle vennene sin del på en rasteplass deep in the middle of nowhere.  De venninnene brud/forlover hadde jevnlig kontakt med, hadde fått beskjed om at de først skulle møte til rebusløpet klokka 16.  Vi tre andre hadde bare fått den opprinnelige beskjeden om å møte klokka 12.  Jeg var veldig nær ved å be min mann hente meg og droppe hele greia, men min beste venninne var en av de andre to, og hun ville så gjerne være med og at jeg skulle være der også (hun var også rimelig lei ved kveldens slutt).

Dette hadde jeg altså betalt 500 kroner + gave til bruden for, samt kjørt 10 mil hver vei.  Bortkasta.

(Jeg er i dette tilfellet villig til å legge mer skyld på forlover enn brud her, altså, for slik jeg kjente dem, var bruden veldig "avhengig" av forloveren, og gjorde bestandig som hun ville).

Anonymkode: d3f94...0b4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, October 31, 2016 den 17.40, smalls skrev:

Jeg klarer ikke å forstå når brud og forlover har bestemt seg for å dra på spa osv osv, mens de andre bare må sitte å vente på de. Hadde vært bedre hvis de møtte resten senere, når de var ferdig med alt. Selv om det er brudens utdrikningslag, så synes jeg at alle skal ha det gøy. Kjedelig når man må følge med mens de gjør gøye ting og de andre bare må vente.

Enig. Var fryktelig kjedelig da brud og forlover skulle være hos hudpleier mens vi andre, som ikke kjente hverandre så godt, måtte bare vente på senteret i over en time :dry:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...