Gå til innhold

Det verste utdrikningsslaget du har vært på...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dagen begynte med dansetime ("sexy dans", hvor bruden (egentlig hele gjengen) var tydelig ukomfortabel. Deretter skulle bruden på pub-til-pub runde. På vei til byen fikk jeg og en venninne beskjed om at vi skulle møte på siste pub, 5 timer senere. Heldigvis bodde venninnen min i nærheten av puben, så da dro vi heller hjem til hun og tok oss et glass vin. Må sies at de timene med "dødtid" morsomste med hele kvelden..!

Anonymkode: 6b58d...992

 
 Hvorfor fikk dere ikke være med på heile pub-runden da?

Anonymkode: 84efb...04f

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært i 2, begge har egentlig vært skuffende... Mulig det er jeg som er for gammel :dry:

Første var for en slektning, vi skulle møtes i sentrum kl 8.00 mens forlovererne var å kidnappet brudgommen. Forloverne hadde forsovet seg så vi satt i 2 timer og ventet før de endelig dukket opp. Ingen info var gitt ut om hva vi skulle så plutselig satt vi på bussen inn til Oslo, skulle hjem til en av forloverne for å spise frokost. Viste seg at det måtte vi handle selv, så svippet ned på nærmeste butikk og kjøpte meg noen rundstykker og pålegg.

Vi ble sittende der etter frokost, planen var at vi skulle ut på ett slags rebus-løp rett etter det. MEN brudgommen og forloverne skulle bare bli litt drita først, vi andre hadde ikke tatt med no drikke så satt der med vannglasset vårt.

Endelig kommer vi oss ut, så viser deg seg at rebus-løpet er kun for brudgommen så vi må bare gå og se på, kun morsomt for forloverne og brudgommen som er på en skikkelig snurr.

Tilbake til leiligheten til forloveren, drikke mer... Spise mer, vi andre visste ikke noe og ikke fikk vi tak i mat eller drikke.

Ut igjen med de drita folka, nå skulle vi på strippeklubb.

"Forsvant" fra gruppen jeg og ett par andre, kjøpte oss en kebab type enorm siden vi var så sultne å dro hjem. 

Dagens høydepunkt var den kebaben :laugh:

Andre hadde vi spyttet inn 3500 kr hver for å ha en skikkelig knall dag, leid inn kokk for å lage skikkelig biff middag til oss + buss med sjåfør som kjørte dit vi ville, typisk gutte aktiviteter på dagen! Paintball, go-cart, skyting osv som krevde at vi var edru. 

På bussturen til ett idrettslokale der vi skulle få dusjet og dratt på dressen til middagen så startet drikkingen.

Folk spyr i dusjene, inkludert brudgommen. Videre ut til lokalet der kokken ventet med middagen så begynner de f... meg å kaste maten på hverandre!

Da fikk jeg nok å dro, dagen etter så det helt jævlig ut i lokalet, de måtte erstatte ødelagte bord og stoler :jolie:

 

  • Liker 33
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SillyFlamingo skrev:

 

Folk spyr i dusjene, inkludert brudgommen. Videre ut til lokalet der kokken ventet med middagen så begynner de f... meg å kaste maten på hverandre!

 

Huff, stakkars kokken ...

Anonymkode: 38f1c...c4a

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere venninne av meg var (er) av den kontrollerende sorten og hadde bestemt at brudgommen ikke skulle drikke for mye på utdrikningslaget sitt. Hun ringte i løpet av laget for å sjekke ståa, og da det viste det at han var stupfull, laget hun så mye baluba at brudgommens forlover endte opp med å trekke seg, og vennskapet deres tok slutt. Helt utrolig.

Anonymkode: 38f1c...c4a

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11. juni 2016 at 17.15, AnonymBruker skrev:

En tidligere venninne av meg var (er) av den kontrollerende sorten og hadde bestemt at brudgommen ikke skulle drikke for mye på utdrikningslaget sitt. Hun ringte i løpet av laget for å sjekke ståa, og da det viste det at han var stupfull, laget hun så mye baluba at brudgommens forlover endte opp med å trekke seg, og vennskapet deres tok slutt. Helt utrolig.

Anonymkode: 38f1c...c4a

😵 Er de gift enda?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

 Ingen som har fleire historier å komme med her?

Anonymkode: 0ee7f...027

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.6.2016 den 17.15, AnonymBruker skrev:

En tidligere venninne av meg var (er) av den kontrollerende sorten og hadde bestemt at brudgommen ikke skulle drikke for mye på utdrikningslaget sitt. Hun ringte i løpet av laget for å sjekke ståa, og da det viste det at han var stupfull, laget hun så mye baluba at brudgommens forlover endte opp med å trekke seg, og vennskapet deres tok slutt. Helt utrolig.

Anonymkode: 38f1c...c4a

Sjuk kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere? Det må jo ha vært en del utdrikningslag i sommer ;)

Anonymkode: ad84d...9df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult jeg kom over tråden :) Mange dårlige og mislykket utdrikningslag ute å går.

Jeg var på et i fjor høst. En gammel barndomsvenn. Hun har en tendens til å bli for full og dramaqueen i fylla, så hadde ikke så lyst til å dra, men dro. For å være en god venninne. Hun hadde invitert 13 stykker, men bare 5 dukket opp. Det hele begynte bra. Etter god middag dro vi på et utested hvor hun bare ble fullere og fullere. Vi prøvde å si hun kanskje burde roe an litt ned, men neeeei daaaa det skulle hun ikke. Så ble hun sur fordi vi drakk så seint og ikke var like fulle som hun. Kjøpte tequila shoots til oss og ble sur når ikke alle drakk opp. Så begynner hun å bitche og klage over brudgommen. Når du finner 100 ting som er galt med han du skal gifte, så bør du kanskje ikke gifte deg med han? Ble sur hvis noen sa henne imot selv om MYE er hennes feil. Hun er ganske kjerring mot han.

Så blir hun nektet mer drikke i baren siden hun er for full. Da begynte hun å krangle og kverulere med de. Endte med hun ble kastet ut da hun prøvde å slå etter den ene bartenderen. Flaut! Så vi dro på et nytt utested og hun kom ikke inn. Vi dro på det rølpeste utestedet i byen hvor man kommer inn uansett hvor full du er. Der var hun så full at hun dansa med en fyr og klina med han. :hakeslepp: Vi tok bilde å sendte til brudgommen. Han kom bort og de begynte å krangle på utsiden. Skikkelig skrek til hverandre. Yikes! 

Bryllupet ble ikke avlyst, men hun var pisse sur på oss! Ville ikke snakke med oss i bryllupet eller noe. Så vi er ikke akkurat venninner i dag. Har hørt hun har vært utro flere ganger og han har søkt om skilsmisse nå.

Anonymkode: 650e7...077

  • Liker 43
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker fra noen år siden en historie hvor bruden nektet han hun skulle gifte seg med å dra til Oslo. (Husker ikke bakgrunnen for dette). Men så i guttens utdrikkningslag så hadde gjengen mot hans vilje dratt han til Oslo, og hun fikk vite at de hadde vært i Oslo og avlyste bryllypet.

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, June 01, 2016 den 11.41, makkapakka skrev:

Det var en kollega som skulle drikkes ut. Først ble hun dritsur over å se hvem som var med på utdrikningslaget, forloveren trodde hun hadde tatt med de som hun likte. Deretter hadde hun klart å kontaktet "en venn" som viste seg å være elskeren hennes gjennom lengre tid, han møtte plutselig opp og var med henne resten av kvelden og vi fikk hverken snakke eller gjøre det vi skulle videre i programmet. Til slutt stakk de to av i en taxi.  

Yikes! De stakk av i en taxi? Nå ble jeg litt sjokkert over å lese dette her.Hun skal gifte seg neste dag og stikker av med en mann i taxi? Ikke bra.

Jeg skulle i utdrikningslag til kusina mi. Hun var skikkelig klar og ville ta helt av sa hun. Hun sa til brudgommen hun ikke skulle bli så dritings. Vi var hjemme hos meg og hun begynte å pælme innpå den ene shoten etter den andre. Da vi ankom byen var hun drita. Vi var på utestedet i knapp en time før vi bare måtte få henne til en taxi. Hun spydde 2 ganger på vei bort mens hun grein å ss hun ville dø. Vi ga henne penger og sa til mannen hvor hun skulle. Hun var maks fyllesyk neste dag :fnise: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Wednesday, June 08, 2016 den 21.49, Runnershigh skrev:

Jeg har vært deltaker i tidenes kjipeste utdrikningslag! Jeg kjente ikke bruden noe særlig, og var ikke bedt i bryllupet. Men siden det i utgangspunktet bare var forlover av bruden som var aktuell for utdrikningslaget, ble jeg og en annen jente med som partydeltakere.  Dette etter ønske fra bruden. Jeg ble ikke med å arrangere eller betale noe som helst, men ble altså med for at bruden skulle få en fest med flere mennesker. Så jeg hadde ingen kjennskap til "opplegget" på forhånd. 

Over til dagen. Det startet med å hente bruden. Hun fikk en prinsessekrone,  og en t-skjorte med "bride to bee". Vi dro til sentrum for å gi bruden en utfordring hvor hun skulle gjøre ulike opptredener i offentlighet. Vi stod mitt i gågaten  med både gitar, mikrofon og diverse plakter. Bruden var så sjy at hun ikke turte å gjøre noe som helst. Hun stod der stiv som en stokk. Forståelig nok, etterom hele opplegget bare var uorganisert og kleint. Men ettersom det samlet seg masse folk rundt oss for å se på "underholdning" ble det til at JEG sang og tralla. Folk la penger oppi en skål, og det var sykt kleint. Det var jo ikke jeg som skulle drite meg ut, men klarte bare ikke stå der i all stillheten med forventninger fra publikum 😂 Vi holdt ut i max 10 min, før vi dro hjem.

Vi kom hjem, pynta oss, spiste Grandiosa (Ja, Grandiosa!!! 😱)  hørte på musikk, drakk alkohol og skravla. Bruden satt mye på telefon og sendte SMS med kjæresten. Dette fordi han hadde et enormt kontrollbehov for hva hun drev med. 

Vi dro senere på et populært utested. Der var det planlagt ulike drikkeleker/utfordringer. Bruden sa klart og tydelig at hun ikke ble med på noe opplegg, så lenger det ikke var avklart med kjæresten først. Venninna mi ringte kjæresten, og han sa tvert nei til alt! Vi hadde det hyggelig på byen, men ettersom de andre ville dra hjem før stengetid, så tydet det på at stemningen ikke var helt på topp. Etter byturen dro vi hvert til vårt. 

Herregud! Jeg blir lei med på brudens vegne, og synes det er pinlig å være deltakere av noe slikt. Om vi bare hadde spist noe god mat i det minste. 

Siteringstull over 

Men jeg fikk meg en god latter av å lese dette her :fnise: Hvilken låt sang du? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt eget utdrikningslag var i grunnen litt stusslig. Jeg ble "kidnappet" av en fremmed mann (fetteren til forloveren) på formiddagen. Han skulle egentlig ta meg med på motorsykkeltur, men det hadde skjedd noe med sykkelen hans, så vi kjørte en liten tur i Opelen hans. Han skulle sette meg av og vente på meg meg av et sted der jeg skulle få massasje. Stedet hadde blitt stengt natten før av politiet fordi de visstnok tilbød menn massasje med happy ending, så det ble ikke noe av, så da gikk vi tur en times tid, fetteren og jeg. Etter det ble jeg fraktet hjem til forloveren min der jeg skulle møte resten av utdrikningslaget for en lunsj i hagen. Ble litt skuffa da jeg så at av de 15 som var invitert, så hadde det kommet tre, men lunsjen var nydelig og vi hadde det hyggelig. Etter mat var det litt forskjellige utfordringer, gavelek og et lite rebusløp, og sånt synes jeg er gøy, før vi endte på en restaurant for å spise middag. Etter middagen måtte hun ene hjem for å amme, venninne nr. 2 var gravid og sliten, så hun dro også, og da satt like gjerne venninne nummer tre på med henne. Da var det forloveren min og meg igjen og klokka var 20. Hun var egentlig ikke helt i form den dagen, og spurte pent om det var greit at hun også dro hjem, så før klokka var 20.30 var jeg hjemme igjen, til samboerens, og min store overraskelse. Hadde vel egentlig trodd at det skulle vart litt lengre og at vi hadde vært litt flere, men når arrangementet legges i midten av juli så var det jo ikke så rart at mange ikke kunne komme. Det var hyggelig da, og på plussiden, så var formen dagen etter helt strålende.

Anonymkode: 43de8...db4

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, LeilaS skrev:

Siteringstull over 

Men jeg fikk meg en god latter av å lese dette her :fnise: Hvilken låt sang du? 

Låten har jeg for lengst fortrengt 😵🙉

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et for et par år siden. Det hele ble bare veldig stusslig.Jeg spurte noen dager i forveien hva planen egentlig var, hvor skulle vi møtes og sånn. Fikk ikke noe ordentlig svar. Bare sånn typ: Jeg vet ikke helt, tar det som det kommer,  finner nok ut av noe" Javel tenkte jeg. Ville ikke mase. Fikk svar dagen før at vi ville bli 13 stykker og vi møtes hjemme hos henne kl 18.00.

Vel, jeg kom og det viste seg at nesten alle hadde avlyst og vi ble bare 4. Søstren kom innom en tur, men dro etter 1 time. Det satt to jenter der og venninnen min lurte på hvorfor jeg ikke hadde med gave. Jeg trodde ikke det var vanlig med gave i utdrikningslag? Hun skulle få en bryllups gave. Følte meg uansett dum da de to andre hadde med gave. De var VELDIG lite imøtekommende og vanskelig å komme inn på. Det ble litt kleint. Venninnen min sto store deler av kvelden på badet. Så jeg ble sittende å drikke med disse to i stua da.. Som ikke var keen på å bli bedre kjent med meg eller noe. Kleint.

Endelig var kl 11 og vi ble hentet. Vi ankommer byen og hun ville på byens mest kjedeligste og døde utested. Greit nok, hun bestemmer. Vi kommer dit og var nesten ingen der og var helt dødt. Da jeg gikk på toalettet, så var de borte når jeg kom ut igjen.  jeg gikk ut for å se om de var å røykte. Ingen der.Jeg ringte, men ikke noe svar. Da bare tok jeg en bil hjem. Orket ikke å gå rundt å lete etter de.

5 minutter etter jeg kom inn døra hjemme,  så ringer hun å lurte på hvor jeg var? Jeg sa som det var, men da mente hun på hun sa til meg før jeg gikk på do at de gikk til utestedet over gata. Det har ikke jeg hørt noe om, men nå var jeg kommet hjem og orket ikke å dra ned igjen til byen.

Men bryllupet var veldig flott og fint, så det veia opp liksom opp :) 

Anonymkode: 6c47e...23b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, O.G. skrev:

Hæææ?

Vanlig med gave i utdrikkingslag utover at man spanderer alt på bruden???

Jeg fikk en relativt fin og stor gave (mange ulike gøyale jenteting oppi, til ulike priser), men vi var en (da) relativt sammensveiset jentegjeng, så jeg er sikker på at de andre spleiset på alt. Mitt utdrikningslag var også det første i den gjengen, så jeg tror egentlig alle bare syntes det var gøy (jeg spurte forloveren min om hun ville jeg skulle være med på å betale for noe av det, men hun sa nei til det).

Anonymkode: ea8f2...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en relativt fin og stor gave (mange ulike gøyale jenteting oppi, til ulike priser), men vi var en (da) relativt sammensveiset jentegjeng, så jeg er sikker på at de andre spleiset på alt. Mitt utdrikningslag var også det første i den gjengen, så jeg tror egentlig alle bare syntes det var gøy (jeg spurte forloveren min om hun ville jeg skulle være med på å betale for noe av det, men hun sa nei til det).

Anonymkode: ea8f2...ca5

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Ok.

Tror nok at det som har mest å si er om de inviterte gjestene er studenter, eller i full jobb. Kanskje også hvilket nivå man setter på utdrikningslaget. Har man råd til en shoppingtur med jentene til Paris, så har man jo råd til en fin gave også, tenker jeg. Og om man er den 5. i gjengen som skal ha utdrikningslag, så er det ikke sikkert det er like stas om de andre rundt seg er fullt opptatt med mann/barn/fødsler etc som hvis man er nr én som har det + de andre er single.

Anonymkode: ea8f2...ca5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...