Gå til innhold

2017 baby :)


TrineTrampoline

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg sluttet på p-pillen i påsken, så er akkurat i gang med prøvingen :) Det er så spennende at jeg nesten sprekker! Vanskelig å ikke tenke så mye på det, selv om det anbefales å ikke tenke og stresse noe med det. Men når man først har bestemt seg for å prøve, så er det jammen lettere sagt enn gjort:fnise: Så spennende det blir å dele erfaringer og opplevelser gjennom prøveperioden! Det blir vårt første barn. 

Ha en fin 2.pinsedag:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Camilla12345 skrev:

Hei! Jeg sluttet på p-pillen i påsken, så er akkurat i gang med prøvingen :) Det er så spennende at jeg nesten sprekker! Vanskelig å ikke tenke så mye på det, selv om det anbefales å ikke tenke og stresse noe med det. Men når man først har bestemt seg for å prøve, så er det jammen lettere sagt enn gjort:fnise: Så spennende det blir å dele erfaringer og opplevelser gjennom prøveperioden! Det blir vårt første barn. 

Ha en fin 2.pinsedag:laugh:

Ååå, jeg kjenner meg SÅ igjen, haha! Da vi startet tanketenkingen om barn i Januar, har jeg slitt med å IKKE lese side opp og ned om graviditet, spedbarn, fødsel og i det hele tatt, ha ha! Derfor gleder jeg meg vilt til å (forhåpentligvis) bli gravid så jeg endelig kan tenke så mye jeg vil på det ;)  Gleder meg til å følge deg Camilla! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
14 timer siden, TrineTrampoline skrev:

Ååå, håper det går veien for dere asap! :) Er det første barn dere prøver på? :) 

ja! er første barn :) så skuffelsen for negativ test er like stor hver mnd! men en gang må det jo være våres tur! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi planlegger også barn i 2017 :-) Det blir vårt første, så er skikkelig spent på hvordan det blir:-) Har begynt prøvingen, så nå gjenstår det å se om det klaffer på første forsøk :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
1 minutt siden, Ingride skrev:

Hei! Vi planlegger også barn i 2017 :-) Det blir vårt første, så er skikkelig spent på hvordan det blir:-) Har begynt prøvingen, så nå gjenstår det å se om det klaffer på første forsøk :-D

så spennende! hugs å hold oss oppdatert :-D krysser fingrene for dere :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! 

Så kjekt å lese om flere som planlegger det samme :) Vi prøvde oss egentlig på et januar-barn men siden mannen måtte på så mange jobbreiser forrige måned så gikk ikke det. Så nå satser vi på februar-baby :D

Ikm er 30.05, jeg skal gjøre så godt jeg kan med å vente til å teste til da. Men det er jammen ikke lett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Theakri
Et øyeblikk siden, rosenkål skrev:

Heisann! 

Så kjekt å lese om flere som planlegger det samme :) Vi prøvde oss egentlig på et januar-barn men siden mannen måtte på så mange jobbreiser forrige måned så gikk ikke det. Så nå satser vi på februar-baby :D

Ikm er 30.05, jeg skal gjøre så godt jeg kan med å vente til å teste til da. Men det er jammen ikke lett! 

lykke til!! :laugh: vanskelig å holde seg unna testene ja, det er nesten det vanskeligste med hele prøveperioden (bortsett fra negativ test..). vi får håpe det klaffer for dere :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med eggløsningstester? Har brukt den fra Clear blue med hormonindikator i to sykluser nå. Startet å teste på dag 9. Første syklus fikk jeg først en dag med O - altså lav fertilitet, så 9 dager med høy fertilitet - blinkende smilefjes. Jeg sluttet da å teste fordi det står på pakken at man mest sannsynlig da ikke vil få Max fertilitet på den syklusen. På siste syklus fikk jeg to dager med lav fertilitet og to dager med høy fertilitet før max slo inn. Når kan jeg regne med at eggløsning da var? Dagen etter max ble vist? Og hvor sikre tror dere denne testen er? Har ikke merket noe særlig endring i utflod, har ikke hatt det typiske eggløsningsslimet :sprettoy: Sorry details, men vi er vel alle i samme båt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Camilla12345 skrev:

Noen som har erfaringer med eggløsningstester? Har brukt den fra Clear blue med hormonindikator i to sykluser nå. Startet å teste på dag 9. Første syklus fikk jeg først en dag med O - altså lav fertilitet, så 9 dager med høy fertilitet - blinkende smilefjes. Jeg sluttet da å teste fordi det står på pakken at man mest sannsynlig da ikke vil få Max fertilitet på den syklusen. På siste syklus fikk jeg to dager med lav fertilitet og to dager med høy fertilitet før max slo inn. Når kan jeg regne med at eggløsning da var? Dagen etter max ble vist? Og hvor sikre tror dere denne testen er? Har ikke merket noe særlig endring i utflod, har ikke hatt det typiske eggløsningsslimet :sprettoy: Sorry details, men vi er vel alle i samme båt her...

Jeg har overhodet ingen erfaring med Clearblue eggløsningstester, men henger meg på denne, vil gjerne høre andres erfaringer! Funderer på om jeg skal invistere i en pakke, i et gedigent håp og ønske om at det skal klaffe på første forsøk, he he ;) Jeg bruker dog å ha mye eggløsningslim, og det burde vel tyde på produktivitet i kroppen? :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ogsåønsker meg det! Men det er ikke bare å legge inn en bestilling :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Puny skrev:

Jeg ogsåønsker meg det! Men det er ikke bare å legge inn en bestilling :P 

Dessverre, he he :) Er du i gang med å prøve å få 2017 baby da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, TrineTrampoline skrev:

Dessverre, he he :) Er du i gang med å prøve å få 2017 baby da? :)

Såvidt, har sluttet på prevensjon, men ikke fått mensen tilbake og prøver ikke 'aktivt' å treffe eggløsning eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Puny skrev:

Såvidt, har sluttet på prevensjon, men ikke fått mensen tilbake og prøver ikke 'aktivt' å treffe eggløsning eller noe...

Du skal se det skjer fortere enn du aner, når du er så avslappet til det hele ;) Det kan virke som at de som stresser med hele graviditeten og prøvingen bruker lengre tid.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, TrineTrampoline skrev:

Du skal se det skjer fortere enn du aner, når du er så avslappet til det hele ;) Det kan virke som at de som stresser med hele graviditeten og prøvingen bruker lengre tid.... 

Tja, vi får se.... Vi håper jo det... Men jeg må innrømme at jeg angrer på at jeg ikke sluttet på prevensjon tidligere. Jeg burde gitt meg selv noen mnd. På å komme i syklus på, før vi ønsket barn. Men,men, gjort er gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Puny skrev:

Tja, vi får se.... Vi håper jo det... Men jeg må innrømme at jeg angrer på at jeg ikke sluttet på prevensjon tidligere. Jeg burde gitt meg selv noen mnd. På å komme i syklus på, før vi ønsket barn. Men,men, gjort er gjort...

Gjort er gjort og spist er spist, men nå er det bare å være tålmodig så skal du se at både det ene og det andre kommer =D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SA i februar, så håper inderlig på en liten en på vårparten i 2017!! :-) er klar for neste forsøk omkring 20.5 så i begynnelsen av juni finner vi ut om vi har lykkes med dette forsøket! ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, TrineTrampoline skrev:

Gjort er gjort og spist er spist, men nå er det bare å være tålmodig så skal du se at både det ene og det andre kommer =D 

Takk for oppmuntrende ord. Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snurrepurre skrev:

SA i februar, så håper inderlig på en liten en på vårparten i 2017!! :-) er klar for neste forsøk omkring 20.5 så i begynnelsen av juni finner vi ut om vi har lykkes med dette forsøket! ♥️

Spennende! Håper det klaffer for dere =D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Camilla12345 skrev:

Noen som har erfaringer med eggløsningstester? Har brukt den fra Clear blue med hormonindikator i to sykluser nå. Startet å teste på dag 9. Første syklus fikk jeg først en dag med O - altså lav fertilitet, så 9 dager med høy fertilitet - blinkende smilefjes. Jeg sluttet da å teste fordi det står på pakken at man mest sannsynlig da ikke vil få Max fertilitet på den syklusen. På siste syklus fikk jeg to dager med lav fertilitet og to dager med høy fertilitet før max slo inn. Når kan jeg regne med at eggløsning da var? Dagen etter max ble vist? Og hvor sikre tror dere denne testen er? Har ikke merket noe særlig endring i utflod, har ikke hatt det typiske eggløsningsslimet :sprettoy: Sorry details, men vi er vel alle i samme båt her...

Jeg kjøpte en cbfm advanced billig på finn.no, fikk med en pakke testpinner også. Jeg er litt testetøs og nysgjerrig på hele prosessen :P Fikk max for et par dager siden, krysser fingrene for at det satt da. Jeg fikk to dager med max før den gikk ned på høy igjen. Usikker på akkurat når EL er i følge EL-tester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri
3 minutter siden, rosenkål skrev:

 

Jeg kjøpte en cbfm advanced billig på finn.no, fikk med en pakke testpinner også. Jeg er litt testetøs og nysgjerrig på hele prosessen :P Fikk max for et par dager siden, krysser fingrene for at det satt da. Jeg fikk to dager med max før den gikk ned på høy igjen. Usikker på akkurat når EL er i følge EL-tester. 

slenger meg på her! cbfm advanced har jeg selv brukt i noen sykluser nå, og den er helt topp! trenger ikke lure på når el er osv! den er virkelig til å anbefale! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...