Gå til innhold

Too Good to go.

Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Ninsuss skrev:

Går nok helt fint, ingen spørsmål stilt og de svarte etter kort tid :) 

Da har jeg sendt tilbakemelding og trykket på en knapp der det står ønsker refundering. Tusen takk for god hjelp! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Idag fikk jeg med meg følgende fra Deli de Luca, pris kr 39,-

- Baguett med ost og skinke, paprika og salat.

- Rosinbolle

- Stor brownie

- Kyllingsalat

- 1/2 l Coca-Cola

God mat og veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundringspose fra varmdisk på Bunnpris, 39 kr:

To store kjøttkaker

To grillede kyllinglår

15-20 kyllingvinger

Veldig fornøyd.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NARVESEN, ARKADEN, SKIEN:

- 6 boller (uvisst innhold)

- 2 croissanter

- 2 kanelboller

- Småsulten

- Mini Marshmallows (har cravet disse et halvt år, nå når det blir varmt i været, da kommer de i hus...)

- Freia Premium Mørk sjokolade

Er ganske fornøyd selv om det er litt mange boller for meg, noe blir nok fryst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

Godt brød - 49 kr

2 brød (forskjellige)

1 pizzabolle

1 rosinbolle

1 kanelknute

1 sommerbolle

Alt fremdeles ferskt, så godt fornøyd!

Anonymkode: c8dc6...d76

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meny Torvet, Kristiansand 

Prøvd noen ganger.De 2 første gangene veldig, fornøyd. Men har tapt seg, veldig. Siste pose i går. 1l skummet melk dato 15. 1 boks rødbetesalat, 1boks italiensk salat. 1 pose boller og en boks med noe ubestemmelig varm mat, ala pytt og panne. 

Anonymkode: b4c34...581

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Annonse

Denne tråden hadde jeg glemt.

Kjøpte to poser fra Bit før jul.

Fikk tilsammen 15 store «boller», veldig fornøyd. 39kr pr pose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har tenkt å prøve meg på BIT (samme hvilken, en av de i sentrum) og Olivia de pronto i morgen! Er det noen som vet når de legger ut? :) 

Anonymkode: 2ef7e...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har tenkt å prøve meg på BIT (samme hvilken, en av de i sentrum) og Olivia de pronto i morgen! Er det noen som vet når de legger ut? :) 

De fleste steder legger ut en liten stund før stengetid. Du må bare gå inn på appen og sjekke. 
noen legger ut dagen før også. Men har aldri opplevd det med Bit og Olivia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sentrum av Kautokeino eller Ålesund eller Larvik? (Alle bor ikke i samme by!!!)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget en liten annonse fra IKEA; de har TGTG-planter derfra som trenger litt stell og kjærlighet,
men som kan bli like fine igjen som de en gang var. Synd jeg bor for langt borte, ellers skulle jeg gjerne
ha blitt fostermamma for noen slike hjemløse fine. :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

Dere som har prøvd Coop Mega og Meny: er det kun mat fra varmdisken? Jeg ser noen butikker ligger inne hver eneste dag, og lurer da på om man får litt varierte ting eller om det er restene av lunsjakene de ikke fikk solgt. 

Også fint om noen har erfaringer med Joker. 

Anonymkode: 438a6...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 0.43):

Dere som har prøvd Coop Mega og Meny: er det kun mat fra varmdisken? Jeg ser noen butikker ligger inne hver eneste dag, og lurer da på om man får litt varierte ting eller om det er restene av lunsjakene de ikke fikk solgt. 

Også fint om noen har erfaringer med Joker. 

Anonymkode: 438a6...a86

Det varierer. Har vært veldig fornøyd med meny et par ganger. Andre ganger ikke.. 

Anonymkode: 51022...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 0.43):

Dere som har prøvd Coop Mega og Meny: er det kun mat fra varmdisken? Anonymkode: 438a6...a86

Mine Menybutikker har to forskjellige muligheter hver for seg. Vanlig eller varmmat. :spise: 

I dag fikk jeg et innfall mens jeg var i byen og sjekket appene; yii-ha! Kvalitetsbakeriet mitt hadde akkurat lagt ut og jeg var kjapp! Førtini penger for et stort kvalitetsbrød, tre rundstykker, to berlinerboller med masse tykk, gul krem i, en bolle, et lite horn og en stor påsmurt foccacia med alskens grønnsaker, majones og kjøttpålegg. Jeg har skjært opp, fryst ned det meste og er veldig fornøyd med fangsten. Anbefaler folk å forsøke om dere ennå ikke har testet. #overraskelspose :jepp: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hoppetaujenta skrev (På 13.4.2021 den 19.56):

Mine Menybutikker har to forskjellige muligheter hver for seg. Vanlig eller varmmat. :spise: 

I dag fikk jeg et innfall mens jeg var i byen og sjekket appene; yii-ha! Kvalitetsbakeriet mitt hadde akkurat lagt ut og jeg var kjapp! Førtini penger for et stort kvalitetsbrød, tre rundstykker, to berlinerboller med masse tykk, gul krem i, en bolle, et lite horn og en stor påsmurt foccacia med alskens grønnsaker, majones og kjøttpålegg. Jeg har skjært opp, fryst ned det meste og er veldig fornøyd med fangsten. Anbefaler folk å forsøke om dere ennå ikke har testet. #overraskelspose :jepp: 

Så deilig😋 Har også fått noen sånne poser. Det er så herlig! 

Anonymkode: 51022...666

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt dette litt i det siste, bare for å få litt variasjon på hjemmekontoret :)

Prøvde starbucks sin: her fikk jeg 1 ting av hver av mye forskjellig. Veldig fornøyd

Meny: Her fikk jeg to brød og 1 skolebolle, denne synes jeg var ganske kjedelig (og ikke så mye verdi for pengene).

Jeg har ikke testet ut deli-de-luca, noen som har gode erfaringer?

Har også tenkt å prøve et lokalt bakeri. 

Men jeg synes det er mye søtt, så jeg prøver ikke oftere enn en gang i uka. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det alltid på kvelden man må hente?

Anonymkode: 9f83d...849

Ja, hele poenget er jo at dette er mat som har blitt til overs/ikke solgt og som ellers ville blitt kastet, og ingen vet hva som ikke blir solgt før til stengetid. Unntakene er f.eks. hotellfrokost og annet som avsluttes før kveldstid.

Anonymkode: 8adef...0ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempefint om en kunne ha fått en avtale om å hente tidlig på morgenen dagen etter, for klokka ni-ti på kvelden blir for sent for meg ganske ofte. Orker ikke ut da. Klokka grytidlig på morgenen derimot, da er jeg lys våken.

Jeg går glipp av mange fine henteposer nettopp fordi det er for sent, eller for langt borte og det går ikke busser så sent. :sukk: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har hentetid hele dagen også. Hentet en pose på lørdag. Da kunne jeg komme Kl 11-18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...