Gå til innhold

Invitert i bryllupp med kleskode: Shabby Chic!..!?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hva vil dette si.....? Kjenner til interiørstilen, og synes det er prangende og harry.

Men klær i den stilen? Hva slags klær er det? Og hvorfor ha det som kleskode i et bryllupp. Hva er f.eks shabby chic-herreklær...?



Anonymous poster hash: f1c75...783
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg søkte på shabby chick clothes og dette kom opp.

Å herlighet. Jasså. Hvis det er dette som forventes så blir det vanskelig. Det er ikke noe i nærheten av hva jeg føler meg komfortabel å gå med. Hva gjør man da? De klærne så jo ikke ut!! :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 0a07e...57f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. dette høres ut som et harry bryllup coming up..



Anonymous poster hash: ccdbb...1bc
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å herlighet. Jasså. Hvis det er dette som forventes så blir det vanskelig. Det er ikke noe i nærheten av hva jeg føler meg komfortabel å gå med. Hva gjør man da? De klærne så jo ikke ut!! :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 0a07e...57f

Alle kjolene blir jo brudekjoler omtrent...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De krever vel at gjestene matcher deres shabby chic-interiør da.. :fnise:



Anonymous poster hash: ccdbb...1bc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kjolene blir jo brudekjoler omtrent...

Ja det er det jeg ser for meg og. Mye flagrende rysjer, kapper og blonder. Som er noe jeg hater på klær og interiør. Har virkelig ikke peil på hva jeg skal kle meg i denne dagen..

Anonymous poster hash: 0a07e...57f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja det er det jeg ser for meg og. Mye flagrende rysjer, kapper og blonder. Som er noe jeg hater på klær og interiør. Har virkelig ikke peil på hva jeg skal kle meg i denne dagen..

Anonymous poster hash: 0a07e...57f

Du får komme i noe som du føler deg shabby i. :fnise:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer hvis jeg "bryter" kleskoden? Blir jeg uglesett til evig tid tror dere? :plystre:



Anonymous poster hash: 0a07e...57f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får komme i noe som du føler deg shabby i. :fnise:

Det skal jeg fint klare! :) Hadde det vært så vel, kleskode shabby.. :smoke:

Anonymous poster hash: 0a07e...57f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooi, veldig romantisk stil! Men det blir jo bare kult hvis gjestene følger opp og gjennomfører. Ser for meg at mange kommer til å krasje med stilen altså! Syntes det var noen blomsterkjoler der som de fleste kunne ha pulled off uten at de vil se ut som de prøver for hardt :) Synes det er en god ide, men det skal mye til for at det blir bra :P

Edit: *Der, som i linken til gjest ;)

Endret av Perle
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, det var litt av en "trang" kleskode. Tror nesten jeg hadde vurdert å droppe hele bryllupet om det ikke var noen veeeldig nære... :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooi, veldig romantisk stil! Men det blir jo bare kult hvis gjestene følger opp og gjennomfører. Ser for meg at mange kommer til å krasje med stilen altså! Syntes det var noen blomsterkjoler der som de fleste kunne ha pulled off uten at de vil se ut som de prøver for hardt :) Synes det er en god ide, men det skal mye til for at det blir bra :P

Edit: *Der, som i linken til gjest ;)

Jeg kan aldri tenke meg at dette blir bra. Ser for meg et sammensurium av snåle antrekk i mange ulike grelle stiler. Nesten som et kostymeparty, med begredelige kostymer. Hvorfor ha kleskode av slik karakter i et bryllup`? Jeg blir altså nødt til å gå til innkjøp av en gyselig shabbychic kjole som jeg aldri noensinne kommer til å vise meg i igjen. Noe så tåpelig!

Jeg har en veldig fin kjole som jeg kunne tenkt meg å bruke. Men den er langt fra shabby chic.

Anonymous poster hash: 0a07e...57f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det skal jeg fint klare! :) Hadde det vært så vel, kleskode shabby.. :smoke:

Anonymous poster hash: 0a07e...57f

Joggebuksa du bruker når du sitter i sofaen og slapper av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en kleskode! Ser for meg at alle kommer til å ligne på bruden med de fargene der. Lykke til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt hvis gjestene må bruke penger for å kjøpe nye klær. Det er jo ikke mange som har slike klær liggende..

Men er det ikke mulig å kle seg i lyse klær? Hvitt, lyseblått, lyserosa, lysegrått? En enkel kjole for eksempel? Til en enkel kjole går det jo an å feste et belte av blonder? Så blir det litt shappy chic...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kleskode! Ser for meg at alle kommer til å ligne på bruden med de fargene der. Lykke til.

Det står i invitasjonen at kun bruden og mannfolkene får "kle seg i hvitt eller nyanser av hvitt"..... :ler:

Så da står vi igjen med lys rosa og lys beige eller noe sånt?

Anonymous poster hash: 0a07e...57f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er dumt hvis gjestene må bruke penger for å kjøpe nye klær. Det er jo ikke mange som har slike klær liggende..

Men er det ikke mulig å kle seg i lyse klær? Hvitt, lyseblått, lyserosa, lysegrått? En enkel kjole for eksempel? Til en enkel kjole går det jo an å feste et belte av blonder? Så blir det litt shappy chic...

En lys grå kjole kan jeg gå med på, kanskje lyseblått også. Men sånne volanger og rysjer, lag på lag, flagrende gevanter og blonder.... Det blir verre :bond:

Anonymous poster hash: 0a07e...57f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...