Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Beklager, kom borti anonymknappen isted og så var den visst fremdeles haket at da jeg svarte deg senere.

Sånt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du trenger fler, er dette min problemstilling:

Hvordan blir kjærlighetslivet de neste årene? (Er ung, har blitt såret, litt betatt av en, men tør ikke å satse ordentlig. osv)

Har nettopp drukket to Carlsberg, hvis det hjelper. Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg og :)

Hva kommer jeg til å jobbe med /som?

Skrev nytt innlegg i sted..skjønte ikke hvordan jeg skulle redigere

Vanessa Tarot. Se kortene her.

Kort 1. Evner. Myntesset.

Kort2. Vil trives best. 8/Mynter.

Snedig kort å få. Begge er praktiske og hverdagslige. Intet som krever intellektuelt opplegg, du har kommet til verden for å kose deg mest mulig. Tanken som slo meg at du er en useriøs type som likevel ser praktisk på livet. Det er ikk noe hokus pokus, ingen skjult agenda, det du ser, er hva du får. Den typen er du.

Myntesset er et bra kort å få når det kommer til evner, for det viser jo at du faktisk kan kunsten å tjene penger. Gjøre kroner av å selge gråstein, som min gamle mor kaller det. Så evnene er der, spørsmålet sier seg egentlig seg.

hvordan?

Og 8/Mynter sier: Finn et håndtverk som du kan bli steike god på, tjene rått på, men som du ikke trenger å ta med deg hjem. Hva nu det skal være, vet jeg intet om, men huske på at man tilbringer mesteparten av sin våkne tid på jobb, så det er viktig at det er noe fornuftig og noe som man føler man lærer noe nytt i hele tiden. Lykke til.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort 1. Hvorfor ønsker du flere barn. Styrken.

Kort 2. Potensielt utkomme. 3/Staver RX.

Vi bruker Vanessa tarot.

Svaret blir definert av at Styrken har vist seg i legget, kortet er fra den Store Arcana. Som har noe med den spirituelle reisen vi skal på i livet.

Jeg fikk brått følelsen av at du er avhengig av at det er noen små der som trenger deg, mer enn du trenger dem for å ha en mening i livet ditt, og at når ungene blir store så vet du ikke helt hva du skal finne på for å ha et fokus. Du forstår, Styrken blir styrt av Stjernetegnet Løven, det mest heltemodige av stjernetegnene, og det å være en løve er å være på stadig jakt etter noen eller noe du kan være en helt for. Så hvis du kikker på kortet, med den kvinnelige Indiana Jones som setter på løven, så virker da hun sterk nok alene, men to stykker er virkelig en støtte.

Når jeg så ser 3 Staver, så ser jeg driv, dominans og overblikk og viljen til å gjøre noe med situasjonen. Det er gode egenskaper å ha, men kombinert med Styrken i den her sak, er jeg ikke så sikker på at kortet er så positivt. Vi ser du har energi til å gjøre noe med det, kanskje snur du ryggen til hva andre mener om saken og kjører eget løp og mener du utfører en dåd for det høyere selv ved å få enda et barn? At det er en greie inn i deg du responderer på? Huske på at det er et kort fra den lille Arcana, så det her er ting du kan forandre på. Å stille spørsmålet på nytt igjen om noen måneder kan få et annet svar.

Gjest.

Takk for svar Gjest :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk for svar Gjest :-)

Vær så god, men det der er da ikke å gi feedback.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil være med! :)

Her er min problemstilling:

Jobben jeg drømmer om er veldig vanskelig å få. Det finnes få stillinger og det er mange om beinet. Har jeg sjans?

Vanessa Tarot, se bildene av kortene her.

Stavknekten og Skjebnehjulet.

Trakk to kort uten spørsmål og rekkefølge siden det ikke var noen kompleks problemstilling og fikk opp to kort som mye godt sier samme sak, men på forskjellig vis og på forskjellig nivåer. Du har stavknekten som mye godt betegner en persona som alltid er på jakt etter nye og bedre prosjekter og som lett kjeder seg hvis det ikke skjer noe på jobb, og så har du skjebnehjulet som enten er ren og skjær flaks eller uhell, alt som man ser det. In en setning så sier kortene: Gå etter de beste prosjektene hele tiden, stikk hodet ditt frem og jakt gullfuglen og så en dag er plutselig drømmejobben i sikte og du er klar for å hoppe uti det skikkelig. Lykke til.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil :biggrin:

Jeg liker å være forsøkskanin, så hvorfor ikke se hva livet har å by på :)

Dere to må komme med en problemstilling innen klokken ellev i kveld. Hvis ikke velger jeg innbyttere.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det min tur i dag? :D

Edit: Jeg har redigert innlegget mitt på side èn.

Endret av -Fiona-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne ta meg siden klokken har passert 23 :) Alt står i hovedinnlegget mitt på side 2 :danse:

Samme her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg vil :)

Problemstilling: Kommer jeg noengang til å klare å tilgi? (Eller må det være mere spesifikt?) Og får jeg det livet og selvbildet jeg ønsker meg?

Vanessa Tarot.

Kort 1. Hva har vedkommende som du vil tilgi gjort for at du skal tilgi. 9/Sverd.

Kort 2. Hva har du gjort for å tilgi vedkommende. 5/Beger.

Kort 3. Hva kan du gjøre for å få det livet og selvbildet du ønsker deg. Dommen.

Temaet her er skuffelse, mistillit og gnaging på den som en gang forbrøt seg på tillit. Det har nok pågått ei stund, men det er på tide å sette en strek over det hele, ganske greit sånn sett at de tre første kortene handler om hverdagen og det mest utfyllende er spirituelt.

Første kortet (9/Svord) viser hvor det mennesket som du ikke lenger har tillit er djupt fortvilet over situasjonen fremdeles. Vedkommende vil helst våkne opp å oppleve det hele som en vond drøm, men det bare blir ved. Urten er fremdeles i begeret og det blir ikke likere av at du viser at det ikker er glemt og tilgitt. Du må ta litt av skylden for tingenes tilstand. Man må fokusere på de to koppene som fremdeles står oppreist, ikke de tre som er knust. Man må gå fremover og ikke se seg tilbake. Det er ikke å leve og la leve.

Så hva skal til for at ting blir bra.

Dommen sier det så godt. Man må på en måte stå opp fra de døde. Du må ta ansvar for hva som foregår i livet ditt. Noe av det må du legge bak deg, hvis ikke får du ikke livet du ønsker deg. Det er premisset for å restarte livet på nytt. Vedkommende som brøt tillit prøver i dag og være ærlig og real til deg og klar for å ta sin del av ansvaret. Det er kanskje fremdeles noen spørsmål du vil stille, og tiden er inne til å gjøre det og å bli ferdig. MEN ingen fingerpeking. Ingen anklagende tone. Så ikke gå inn i en krangel. Lykke til.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lagt inn i innlegget :)

- Krysser potene for at jeg ligger i køen nå.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa Tarot.

Kort 1. Hva har vedkommende som du vil tilgi gjort for at du skal tilgi. 9/Sverd.

Kort 2. Hva har du gjort for å tilgi vedkommende. 5/Beger.

Kort 3. Hva kan du gjøre for å få det livet og selvbildet du ønsker deg. Dommen.

Temaet her er skuffelse, mistillit og gnaging på den som en gang forbrøt seg på tillit. Det har nok pågått ei stund, men det er på tide å sette en strek over det hele, ganske greit sånn sett at de tre første kortene handler om hverdagen og det mest utfyllende er spirituelt.

Første kortet (9/Svord) viser hvor det mennesket som du ikke lenger har tillit er djupt fortvilet over situasjonen fremdeles. Vedkommende vil helst våkne opp å oppleve det hele som en vond drøm, men det bare blir ved. Urten er fremdeles i begeret og det blir ikke likere av at du viser at det ikker er glemt og tilgitt. Du må ta litt av skylden for tingenes tilstand. Man må fokusere på de to koppene som fremdeles står oppreist, ikke de tre som er knust. Man må gå fremover og ikke se seg tilbake. Det er ikke å leve og la leve.

Så hva skal til for at ting blir bra.

Dommen sier det så godt. Man må på en måte stå opp fra de døde. Du må ta ansvar for hva som foregår i livet ditt. Noe av det må du legge bak deg, hvis ikke får du ikke livet du ønsker deg. Det er premisset for å restarte livet på nytt. Vedkommende som brøt tillit prøver i dag og være ærlig og real til deg og klar for å ta sin del av ansvaret. Det er kanskje fremdeles noen spørsmål du vil stille, og tiden er inne til å gjøre det og å bli ferdig. MEN ingen fingerpeking. Ingen anklagende tone. Så ikke gå inn i en krangel. Lykke til.

Gjest.

Takk Gjest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du får tid, så lurer jeg på hvor mange år det går før jeg finner personen jeg ønsker å bruke resten av mine dager på.

Kunne spurt om alt mulig rart, jeg er litt forvirret om dagen og vil se om jeg har tatt rette valg. :)

Ønsker deg en fantastisk helg gjest..! *skål*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil! :vinke:

----

Tusen takk, Gjest!!

Jeg har tre menn i kikkerten, og lurer på om du kan se noen egenskaper/identifikasjoner som kan symbolisere hvilken av disse jeg burde gå videre med? Om noen. M, P og V.

:)

Kort 1. Sakens natur mellom deg og M. 2/Staver.

Kort 2. Hva du har å tilføre et forhold. 5/Beger RX.

Kort 3. Hva har M å tilføre et forhold. Keiserinnen.

Kort 4. Utsikten for langvarig forhold. 10/Mynter.

Kort 5. Sakens natur mellom deg og P. Døden

Kort 6. Hva har du å tilføre et forhold. Sverdknekten Rx.

Kort 7. Hva har P og tilføre et forhold. Myntkongen.

Kort 8 . Utsikten for langvarig forhold. Magikeren RX.

Kort 9. Sakens natur mellom deg og V. Tårnet.

Kort 10. Hva har du å tilføre et forhold. Narren.

Kort 11. Hva har P og tilføre et forhold. Djevelen.

Kort 12. Utsikten for et langvarig forhold. Elskerne.

Her er det tre romantiske muligheter og jeg valgte og stille det opp sånn for å seriøst finne ut av det. Personlig så synes jeg M virker til å være det beste prospect fordi det ser ut til å kunne bli et forhold som virkelig kan bli tidenes kjærlighetshistorie, men la oss nu se på kortene.

La oss se på deg og M først. Forbindelsen mellom dere er definert med 2 staver. Dere kjenner hverandre igjen gjennom at dere har ganske like planer for fremtiden, det er noe å tenke over, hvis du skulle velge ham. Ganske interessant at kjemien du har med ham lar deg glemme tidligere følelsesmessig bagasje representert ved 5/beger RX, hvis du skulle fortsette med ham så vil du kunne la ting være fortid og ikke tenke mer på det. Glemme ting, tilgi deg selv. Et ganske positivt resultat. For M er forbindelsen med deg en god ting (keiserinnen). Han klarer å slappe av i ditt selskap. Det er mange ting ved deg han finner attraktivt og du "før" ham på mange nivåer. Du er hans idealkvinne på en måte. Så hva viser kortet for utsikt for langvarig forhold, jo 10/Mynter, som har reel potensial, når det kommer til forhold så er det ekteskap, volvo, 3 barn og rekkehus kortet.

Så la oss sette det opp imot deg og P. Kortet er Døden. Kanskje er det totalt forbi før det har begynt, men det kan også være at dere to er skjebnen og at hvis dere to blir ilag så er det en sånn "før og etter P"-ting for deg. Og at han føler samme sak. Fyren er jo Myntkongen, så finansielt så bringer han mye godt med seg, kan det være at du ser på ham som en slags sugardaddy? Prøver du å overbevise deg om at han er det beste valget? Tarot synes ikke det. Og resultatet sier seg selv. Magikeren RX. Temaet som linker Myntkongen og en magiker i revers er manipulasjon. Det vil bli tydelig etterhvert hvem som er sjefen i forholdet og hvem som må finne seg i ting, og er det hva du ønsker i bytte mot å ha det litt friere økonomisk?

Sett det der opp mot et forhold med M hvor det vil være lmer ikhet, gjensidig tillit og respekt.

Så har vi P, hvor alle kortene er fra den Store Arcana hvor siste kort som er "utsikten for et langvarig forhold" ender med Elskerne. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tyde kortene sånn egentlig pga jeg er litt redd for å skrive noe galt, men kjemien mellom deg og M kan ha potensiale for å være en ut av deg selv opplevelse hvor dere føler dere kastet ut fra et tårn etter hver gang dere treffer hverandre, og at det som redder deg er at det er en helt ny opplevelse for deg og du er villig til å ta en sjanse (Narren) og at han blir hektet (Djevelen). Hadde annet kort enn Elskerne dukket opp som siste kort, så vile jeg skrevet; begynn å renn som faan, veitj. Med store bokstaver, men kortet kom som en engel da det kom.

Jeg kan ikke si hva du skal gjøre, men jeg kan skrive: Lykke til.

Gjest.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...