Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge Aksel/Hef sin livestream er det bildet om Eileen/Øystein fake.

Anonymkode: a176a...7de

Med mindre TV3 har fucka oss fullstendig da, og redigert bildet så det skal se ut som det er Ø og E som vinner. Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at de ville lekket et slikt bilde, spesielt når PH har holdt hemmeligheter tett i 8 år. 

Anonymkode: 7d8ce...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Eleahs skrev:

Når de zooma på Vegard som fortalte om at han så de andre ha sex så man sexbevegelser fra Ø og E også

Nettopp, var det jeg også trodde jeg så 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvem som vant?? Leste akkurat at det er lekket et bilde fra finalen!! Sååå nysgjerrig! :D Selv om jeg har en sterk mistanke om at Ø og E vinner!

Anonymkode: 9a0ef...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre TV3 har fucka oss fullstendig da, og redigert bildet så det skal se ut som det er Ø og E som vinner. Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at de ville lekket et slikt bilde, spesielt når PH har holdt hemmeligheter tett i 8 år. 

Anonymkode: 7d8ce...de8

Da er isåfall TV3 en utrolig fordummende kanal hvis de finner på å gjøre noe så kynisk og kalkulerende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det bildet er fake. Er tatt fra danske PH.

Er jo håpløst dårlig redigert.

Anonymkode: a176a...7de

Vis bildet fra danske ph?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre TV3 har fucka oss fullstendig da, og redigert bildet så det skal se ut som det er Ø og E som vinner. Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at de ville lekket et slikt bilde, spesielt når PH har holdt hemmeligheter tett i 8 år. 

Anonymkode: 7d8ce...de8

Da er isåfall TV3 en utrolig fordummende kanal hvis de finner på å gjøre noe så kynisk og kalkulerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, Stine står bak Øystein i den gule kjolen hun hadde på en fest, tror ikke de ville klart å redigere til det? je er temmelig sikker på at bildet er ekte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet ble vel også lekket før vi visste at Vegard var i juryen, noe som også bekrefter at det er ekte..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Eleahs skrev:

Når de zooma på Vegard som fortalte om at han så de andre ha sex så man sexbevegelser fra Ø og E også

Eileen har innrømt før å ha runket Ø, det kan like godt ha vært det som foregikk under dyna. Hun har spart seg gjennom hele oppholdet, tviler på at hun da kaster moralen ut av vinduet og har sex med Ø en halv meter unna Vegard og med CA og Malin i rommet. 

Anonymkode: b0f1c...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, blikket til Vegard i det han setter seg opp i hengekøyen 😂 holdt på å dævve av lættis 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Joppe skrev:

Tror bare det er de der inne, som ikke har fått vite hva det går ut på enda :) 

Slik jeg har forstått det, kan de velge å dytte partneren sin over streken og inn i finalen, mot at de selv ryker.

Jeg skjønner ikke hvorfor det å få muligheten til å ofre seg selv for å sende partneren inn i finalen kalles "grådighetsseremoni". Navnet hadde passet bedre om de kunne ha dyttet partneren ut av finalen for å få billetten selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre TV3 har fucka oss fullstendig da, og redigert bildet så det skal se ut som det er Ø og E som vinner. Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe at de ville lekket et slikt bilde, spesielt når PH har holdt hemmeligheter tett i 8 år. 

Anonymkode: 7d8ce...de8

Hvordan i all verden skulle de ha redigert bildet? Latt Øystein og Eileen stå mot hverandre med kulene i hendene for å lure oss? 

Anonymkode: df6d7...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært fake hadde TV3 sagt det var fake og ikke at det var noen som jobbet der som hadde lekket de... 

Anonymkode: e2355...2e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært fake hadde TV3 sagt det var fake og ikke at det var noen som jobbet der som hadde lekket de... 

Anonymkode: e2355...2e8

Nettopp. Dette bildet har jo gjort at de har mistet seere. Tvilsomt at de ville ha risikert det. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Dette bildet har jo gjort at de har mistet seere. Tvilsomt at de ville ha risikert det. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Helt ærlig, måten de har lagt opp spillet på (at juryen kan sette sammen par og deretter at ALLE par kan bytte ut sine partnere) gjør at de mister resten av seerne... Aldri vært så irritert på en finale i PH noen gang, omtrent alle er fra en allianse, og alt av spill i ukene før blir helt uviktig. Idioti! Ikke lyst til å se ferdig i det hele tatt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Amarinda skrev:

Helt ærlig, måten de har lagt opp spillet på (at juryen kan sette sammen par og deretter at ALLE par kan bytte ut sine partnere) gjør at de mister resten av seerne... Aldri vært så irritert på en finale i PH noen gang, omtrent alle er fra en allianse, og alt av spill i ukene før blir helt uviktig. Idioti! Ikke lyst til å se ferdig i det hele tatt.

Enig...
Greit at det er gøy med noen uventede twister innimellom men jeg synes det burde ha vært mer fokus på selve spillet, at deltakerne kan få muligheten til å komme seg langt ved å spille. Det burde lønne seg å spille bra, og skal utsendte deltakere sendes inn igjen skal alle ha samme muligheter. Enten burde alle få en fordel, eller så burde alle få en ulempe. I år har folk fra hoffet blitt sendt inn med fordeler mens folk fra gjengen-alliansen har blitt sendt inn uten fordel og måtte ha kjempet seg til plass på hotellet.

Sånn som det er nå styrer produksjonen så mye at det blir kjedelig. De som er der for å spille risikerer jo å spille seg til finaleuka, for så å bare bli sendt ut av juryen eller via en teit twist. Temaukene er jo også helt uforutsigbare da man aldri vet om det man velger eller gjør betyr noe eller ikke, sånn som f.eks. den fargefesten der alle fikk noia men så betød fargene ingenting.

Jeg mistenker nesten at produksjonen er umodne unger som bare finner opp regler underveis og skaper et spill som ingen er i stand til å vinne på ordentlig vis. Sånn som det er nå teller flaks mye mer enn spillferdigheter. Og for noen hjelper det ikke med flaks heller, for er ikke produksjonen enig i utfallet, endrer de bare reglene.

Skal de fortsette å sende PH bør de bytte ut produksjonen og se til Danmark der de konspirerer og spiller fletta av hverandre.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Thatsme skrev:

Det ser ut som noen blir dyttet i klippet for i morgen. Noen som så hvem det var?

Aner ikke men kan ikke skjønne at noen av dem som er igjen der nå er villig til å ofre seg selv for partneren sin. Det må i såfall være Jørgen som bare gir opp fordi han ikke fikk være i finalen med Sandra, og ofrer seg selv for å heller få stå i juryen. Caksel og fnisemalin står fjellstøtt og ønsker å vinne sammen, og det samme gjelder Drøystein og Eileen.
Det hadde jo vært mye gøyere om de kunne ha ofret partneren sin! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Aner ikke men kan ikke skjønne at noen av dem som er igjen der nå er villig til å ofre seg selv for partneren sin. Det må i såfall være Jørgen som bare gir opp fordi han ikke fikk være i finalen med Sandra, og ofrer seg selv for å heller få stå i juryen. Caksel og fnisemalin står fjellstøtt og ønsker å vinne sammen, og det samme gjelder Drøystein og Eileen.
Det hadde jo vært mye gøyere om de kunne ha ofret partneren sin! :nigo:

Synes faktisk at denne tvisten er bra, de har allerede fått muligheten til å ofre partneren sin, nå er det på tide at det går andre veien. Jeg tror ikke at Jørgen eller CA vil ofre seg selv for partnerne sine, men det kan hende at CA klarer å overbevise Malin, hvis han f.eks. lover å slippe kula hvis han vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...