Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

5 timer siden, ES05C02 skrev:

Hvem tror dere de velger å dele pengene med om de slipper kula?
Jeg tror kanskje:

Øystein: Carl Aksel eller Stine/Sandra
Eileen: Enten CA/Jonas eller Nina/Mikela/Stine

vanskelig

Hvorfor skal Eileen dele pengene med CA som hun har spilt i mot, og Nina som sendte henne ut? 

Anonymkode: 570cb...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du faen meg skjerpe deg. All dritt som skjer her i verden, også klarer du å presse ut av deg at et lekket bilde fra PH er "helt forferdelig". Jeez, synes synd på deg som er så investert i Paradise Hotel at din verden går under av å vite hvem vinneren er på søndag istedenfor torsdag liksom. Hadde vært en større skandale hvis bildet hadde blitt lekket for lenge siden. Nå er det så kort igjen til finalen likevel, og det er jo virkelig ikke den siste uka som pleier å være den beste. 

Ja, det er kjedelig å vite hvem som vinner. Det som er kjipest er jo at det er Øystein som vinner, sannsynligvis tidenes mest ekle paradise-deltaker. Han fortjener virkelig ikke å vinne. Ikke har han tatt noen valg, bare dilta etter CA som en idiot. Han egler seg inn på alle damer, klenger, tar ikke nei for et nei, spiser buser  og er generelt den mest frastøtende personen som har vist trynet sitt på tv. Fortjener virkelig ikke å vinne. Eileen er en flott person, og har virkelig kommet seg gjennom pærra med verdigheten i behold. Men hun har jo virkelig ikke gjort noe der inne. Men det er typisk PH Norge da, man vinner ikke ved å være en spiller - man vinner på å være kjedelig. PH Norge blir aldri som PH Danmark.

Anonymkode: e19e6...275

 

Enig med deg. Syns nesten CA er en bedre vinner enn Øystein selv om han er skikkelig ufyselig. Men produksjonen gjør jo lite med utfallet av finalen. Om Eileen og Øystein står mot Nina og Jonas i finalen (som det kan se ut som), så vil jeg jo absolutt si at Nina og Jonas er verdige vinnere. Men utfallet av avstemmingen kan ikke produksjonen styre og en kan dermed heller ikke påstå at det er produksjonen som har valgt de som vinnere. Det er også flere momenter i semifinaleuken og finaleuken som ikke produksjonen kan styre utfallet av.

ja de har nok absolutt sine favoritter som hjelpes fremover hele veien, men mange ting overlates også til tilfedighetene. 

Anonymkode: b0f1c...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det jeg skrev var frekt, syns derimot at denne brukeren var ufin mot disse jentene. Hvis noen med dårlig selvbilde leser det vedkommende skrev er det mye mer skadelig enn at jeg "arresterer" den brukeren. Tror du misforstod innlegget mitt. Prøvde å si at alle er fin på sin måte og at det er dumt å rangere personer ut ifra øyeavstand, ansiktssymmetri, osv osv. 

Anonymkode: 0b764...33c

Jeg er helt enig med deg. Det er jo helt absurd at DU får kritikk for å være ufin når du reagerer på hvordan en person omtaler deltakernes utseende.

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen slipper nok kulen, med tanke på hvor gode venner de er i dag :P 

Anonymkode: e2355...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, PH kongen skrev:

Når kommer dagens episode ut på viaplay

22.30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo Øystein slipper kulen.

Også deler han pengene med CA.

Anonymkode: a176a...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, -Fiona- skrev:

Kan ikke du definere graden av spoiling som er tillatt i tråder med spoiling som hensikt da? 

Herregud, tenk å ta sånn på vei.

Anyways: YAAAAY!! Eileen 😍

Ikke sant, bli sinna på de som lekket bilde i utgangspunktet, ikke de som deler det videre i en spoilertråd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal Eileen dele pengene med CA som hun har spilt i mot, og Nina som sendte henne ut? 

Anonymkode: 570cb...427

Jeg tror Eileen vil dele med Stine .

Anonymkode: 6d83f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo Øystein slipper kulen.

Også deler han pengene med CA.

Anonymkode: a176a...7de

Hvordan vet du det? 

Anonymkode: 6d83f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal Eileen dele pengene med CA som hun har spilt i mot, og Nina som sendte henne ut? 

Anonymkode: 570cb...427

Eileen har vell spilt delvis med Carl Aksel spesielt den siste tiden og kan se for meg at hun kanskje ikke vill velge å dele pengene med Jonas fordi hun drar han og Nina under samme kam og tenker at han også har skyld i at hun røk og om hun ikke velger Jonas tror jeg hun ville valgt Carl Aksel. Vi vet jo heller ikke om Eileen fortsatt er bitter på Nina for at hun sendte henne ut eller ikke. Det kan også hende at hun ikke tenker noe på hvem hun har vært best venn med, men at hun tenker på hvem hun selv føler har spillt best/mest og da velger Carl Aksel og Nina. Umulig å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det stemmer ikke. De deler pengepremien.

Anonymkode: a176a...7de

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øysten slipper kula. Og deler pengene med Carl.

Anonymkode: a176a...7de


Du får bestemt deg eller? :rolleyes:

Anonymkode: 94fe5...e17

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 


Du får bestemt deg eller? :rolleyes:

Anonymkode: 94fe5...e17

Haha...nice :fnise:

Er nok ikke alle som har skjønt at de har en unik anonym kode ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 


Du får bestemt deg eller? :rolleyes:

Anonymkode: 94fe5...e17

Enig.

Anonymkode: 6d83f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

 

vil egt at eileen og CA vinner, så det blir mer spenning. hvem vet hvem som deljer kula i bakken? eileen og øystein gjør ikke det mot hverandre, 100%.

elsker Øystein, men det blir null spenning.

 

Sitat

 

Enig

Anonymkode: 9855f...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, synes det er no sykt morsomt å se Carl Aksel på TV, han er eksen min itillegg hahahahahahahahahah:) jaja e glad snørrungen ikke vinner, selv om han ikke er sånn drittsekk i virkeligheten.

Anonymkode: 9855f...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det jeg skrev var frekt, syns derimot at denne brukeren var ufin mot disse jentene. Hvis noen med dårlig selvbilde leser det vedkommende skrev er det mye mer skadelig enn at jeg "arresterer" den brukeren. Tror du misforstod innlegget mitt. Prøvde å si at alle er fin på sin måte og at det er dumt å rangere personer ut ifra øyeavstand, ansiktssymmetri, osv osv. 

Anonymkode: 0b764...33c

 

Enig med deg. Syns brukeren som kritiserte disse jentene var frekk og svaret ditt akkurat på sin plass.

Anonymkode: b0f1c...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, synes det er no sykt morsomt å se Carl Aksel på TV, han er eksen min itillegg hahahahahahahahahah:) jaja e glad snørrungen ikke vinner, selv om han ikke er sånn drittsekk i virkeligheten.

Anonymkode: 9855f...3dd

Er han eksen din haha? Seriøst?

Anonymkode: a176a...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Er han eksen din haha? Seriøst?

Anonymkode: a176a...7de

Jepp!

Var vel sammen med han for 2 år siden? Tror han ikke vil kalle det et forhold med tanke på at det startet med one night stand på en bar, haha. Men i senere grad var vi veldige gode venner og mer en det? Men visst er ikke han "lojal".

Anonymkode: 9855f...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp!

Var vel sammen med han for 2 år siden? Tror han ikke vil kalle det et forhold med tanke på at det startet med one night stand på en bar, haha. Men i senere grad var vi veldige gode venner og mer en det? Men visst er ikke han "lojal".

Anonymkode: 9855f...3dd

Og til spm alle lurer på haha. Hadde han stort utstyr der nede?

Anonymkode: a176a...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...