Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Leo Dicaprio skrev:

Men de er jo faen ikke verdige. 

Forklar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://eileener.blogg.no/ "............ Nina tok en avgjørelse som resulterte i min utsjekk av Paradise Hotel ....." gjentar seg på instagram og......insta: "eileeneriksenDa var min tid på PH over dere 😭 tusen millioner takk til alle som har heiet på meg❤️ dere er best!! 

 

SÅÅÅ obvious at eileen kommer inn igjen. øystein velger å ofre sin partner eller noe. hun ha da absolutt ikke blitt sendt hjem som hun skriver selv. det er i "helvete". og alle kan ofre partnerne. liker eileen, men hun trenger ikke å late som hun er like god skuespiller som nina, det er hun ikke:- ) Men ja, hun kommer nok inn igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Romario skrev:

http://eileener.blogg.no/ "............ Nina tok en avgjørelse som resulterte i min utsjekk av Paradise Hotel ....." gjentar seg på instagram og......insta: "eileeneriksenDa var min tid på PH over dere 😭 tusen millioner takk til alle som har heiet på meg❤️ dere er best!! 

 

SÅÅÅ obvious at eileen kommer inn igjen. øystein velger å ofre sin partner eller noe. hun ha da absolutt ikke blitt sendt hjem som hun skriver selv. det er i "helvete". og alle kan ofre partnerne. liker eileen, men hun trenger ikke å late som hun er like god skuespiller som nina, det er hun ikke:- ) Men ja, hun kommer nok inn igjen.

Selvfølgelig. Alt kan skje i offerseremonien.

I fjor byttet jo først Martine Kevinut med Pierre og CF Sara med Elin.

Så byttet Harald ut Linn med Sara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, ankara skrev:

Selvfølgelig. Alt kan skje i offerseremonien.

I fjor byttet jo først Martine Kevinut med Pierre og CF Sara med Elin.

Så byttet Harald ut Linn med Sara.

enig. men ved at hun kategorisk sier at hun sjekker ut, føler jeg hun prøver å "spille ut folk" ved å få folk til å tro at dette er siste gang man ser henne der inne. hun har jo ikke blitt sendt ut. hun er i "helvete" og har mulighet til å komme tilbake. men ved å villede på denne måten, er det litt obvious.


rundt 13-14tiden dagen hun røyk ut røpte hun at hun skulle være me på livestream med carl aksel & Hef både på face og insta. åpenbart fordi hun røyk, og aksel var ute allerede, og at de skal utnytte det trøkket det er rundt de i de timene der til å få flere følgere. blitt et stort apparat rundt paradise folkene nå. nå skal visst tv3 lage serie me hvordan d gikk me paradise folkene. litt små-lol! :P de er jo glemt om et par uker uans.... kanskje med unntak av bakdelen til eileen er de fleste glemt: ) eileen er nydelig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, sheflawless skrev:

E og Øystein vinner pærra.

Eileen kommer inn igjen på torsdag.

Eileen kommer ikke inn på torsdag, hvis hun kommer inn igjen så er det i neste uke. Hvorvidt hun får stå med Øystein kommer an på juryen da de har et ord med i laget for hvem som skal pares opp i finalen (såvidt jeg har forstått).

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amulettene er nok viktige for parsermonien. Lurer på om usynlighetskappen til Jonas vil ha en innvirkning. Håper det hvertfall. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Amulettene betyr jo at de får sitte under parseremonien så de gir billett videre til finaleuka. Håper hatten redder Jonas siden han ikke kan stå bak Nina.

48 minutter siden, Joppe skrev:

Den hatten skulle gjelde hele uken, og Jonas har den på under par-sermonien. 

Jeg tror den vil få en betydning. Når alle tror Jonas ryker, trumfer hatten ;) 

Jeg tror og håper det jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden Jonas er usynlig kan han da stå trygt bak Malin sammen med Øystein?

Anonymkode: fbaf2...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg nekter å tro at det er så "enkelt" at Jonas bare ryker. De hadde ikke vist det slik på tv da, i så fall, at Nina gråter og han rister på hodet. Det er bare for åpenlyst...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, tweet skrev:

Jeg nekter å tro at det er så "enkelt" at Jonas bare ryker. De hadde ikke vist det slik på tv da, i så fall, at Nina gråter og han rister på hodet. Det er bare for åpenlyst...

På den reklamen altså

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende av Nina, det var det virkelig! 

Hahaha morsomt at Jørgen, Øystein og Sandra er så skråsikre på at "de kommer til å bli best likt av fansen". Må da ha vært flaut å se i etterkant. 

Ble faktisk rørt av det Stine sa! Haha, er det mulig, rørt av PH. (Wtf feiler det meg.) Elsker at hun turte å gjøre det hun selv følte var rett, og ga boka til Nina. Dere kan si hva dere vil, Nina er faktisk svært smart. Ja, det var kaldt å sende ut sin egen bestevenninne. Jeg skjønner godt Eileens reaksjon. Det var kynisk! Men husk: Nina er der for å spille. Alle sier det i introene sine: "åh jeg er her for å spille spillet 110%, knuser kula, skal ikke få følelser, isdronning". Noen uker seinere står de og syter fordi andre faktisk greier å holde det de lovet i sesongstart. Triana, nå må du ta grep. La dem få høre. Det her er Pærra. Ikke utsiden. Spillspillspiiilll. 

Men DET skal være sagt; folk tok det jo veldig greit da. Ingen barnslig syting fra Sandra en gang! Hun løftet seg veldig i mine øyne mot slutten av episoden. 

Det er FOR opplagt at Jonas ryker i morgen. Har man sett hvert minutt av den sesongen her (som jeg seff har gjort, den PH-fanatikeren jeg er), så veit man jo at produksjonen gjerne gjør noe helt annet enn det de viser i promoene. For den hatten beskytter vel fortsatt mot alt vondt? Haha, bra valg av hatteeier i tilfelle, Malin! 

Som nevnt flere ganger her, CA og Eileen får garantert en sjanse til. What is dead may never die, verken i Westeros eller i Pærra. Det var vel en offerseremoni neste uke, var det ikke? 

Uansett hva som skjer håper jeg at produksjonen greier å holde det spennende til siste slutt. Orker ikke sånn det var i fjor at Pierre og Martine vinner og ingen slipper kula og hehehe opplaaagt... Jeg vil ha noe ala finalen 2012. Uforutsigbart og god TV! 

God sesong i år. Maktbalansen har faktisk vært fordelt ganske likt. Tvister, underholdende deltakere, spenning, action, ordentlig spill. Vi får se om den kan rundes av på en god måte også da!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produksjonen pleier å fremstille vinnerne i et godt lys når de gjør redigeringen av programmet. Et eksempel på dette er Vida. Hun ble fremstilt på en veldig "likbar" måte så seerne skulle bli fornøyd da hun vant. Nå kom jo hun inn ganske sent i spillet da, men jeg tror på bakgrunn av dette at Carl Aksel umulig kan vinne i år siden han fremstår som tidenes ___. Samme med Sandra! De som kommer best ut er Nina, Eileen og Jonas. Nina og Jonas har nok baksnakket de andre deltakerne mer enn de viser på TV, noe annet nekter jeg å tro. Alle baksnakker hverandre der inne. Men når Sandra slenger med leppa får vi se det, fordi hun har en skurkerolle på hotellet. Så det er håp for gjengen allianse!

Anonymkode: 0b764...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Og jo! 

Den siste tingen jeg reagerte på, var Malin og Sandras vektlegging på at "hun sendte ut sin beste venninne". Hva faen var det de to satt og konspirerte om mot Stine forrige uke da?! Fy faen, så dobbeltmoralske jenter har jeg aldri sett før. Det er jo nettopp på grunn av de to at Stine røyk!

Blir helt matt...

Forsåvidt litt forskjellige situasjoner da Nina kunne velge mellom hvem som helst av jentene og valgte å sende ut sin beste venninne.. Mens det enten var Stine eller Sandra som røyk forrige uke uansett, da ingen av dem hadde sjans hos noen andre. Så da måtte hun jo bare stille seg hos Jørgen får å ha en fair sjans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Carl Aksel hadde gjort det Nina gjorde, sendt hjem sin største konkurrent (Nina) og så sendt ut sin beste venn (Øystein) ville alle her inne sagt at han spiller skittent og sagt det var dårlig gjort mot Øystein, men siden det er Nina syntes alle at det er bra spillt og sier at PH bare er et spill

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, PH kongen skrev:

Om Carl Aksel hadde gjort det Nina gjorde, sendt hjem sin største konkurrent (Nina) og så sendt ut sin beste venn (Øystein) ville alle her inne sagt at han spiller skittent og sagt det var dårlig gjort mot Øystein, men siden det er Nina syntes alle at det er bra spillt og sier at PH bare er et spill

Nei ikke alle. Jeg ville ha blitt irritert og skuffet fordi jeg heier på Nina og vil ha henne der inne, men jeg ville overhodet ikke ha klaget på skittent spill og sagt det var dårlig gjort. I krig og kjærlighet er alt tillatt og nå er det krig i leiren. Kjærligheten får de spare til de kommer på utsiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at folk har sine favoritter osv - jeg liker for eksempel ikke Sandra og Øystein er en gris (selv om han virker ganske chill og kul blant gutta) - MEN folkens...ALLE er verdige vinnere der inne. De har snublet seg frem til en finaleuke (snart) og en jurye vil stemme frem to vinnere.

De vil være fortjent, samme om det er Carl Aksel eller Jonas, Malin eller Nina. Denne tråden er jo nesten hentet ut av en PH-episode til tider :P

Og disse politiske retningene og alt bullshitet her. Kom igjen a. Spar oss. Jeg er venstrevendt, men digger det stygge gliset til Carl Aksel, samtidig som jeg elsker kalde Nina og latteren til Malin.

Sier som Triana jeg: "vær snille med hverandre".

spoil mer! Jeg vinner hvertfall ikke PH. Det kan jeg si. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kjørda skrev:

Skjønner at folk har sine favoritter osv - jeg liker for eksempel ikke Sandra og Øystein er en gris (selv om han virker ganske chill og kul blant gutta) - MEN folkens...ALLE er verdige vinnere der inne. De har snublet seg frem til en finaleuke (snart) og en jurye vil stemme frem to vinnere.

De vil være fortjent, samme om det er Carl Aksel eller Jonas, Malin eller Nina. Denne tråden er jo nesten hentet ut av en PH-episode til tider :P

Og disse politiske retningene og alt bullshitet her. Kom igjen a. Spar oss. Jeg er venstrevendt, men digger det stygge gliset til Carl Aksel, samtidig som jeg elsker kalde Nina og latteren til Malin.

Sier som Triana jeg: "vær snille med hverandre".

spoil mer! Jeg vinner hvertfall ikke PH. Det kan jeg si. 

Jeg er forsåvidt enig med deg, men jeg synes de andre fortjener det med enn Malin. Hun røyk ikke på en twist, hun ble sendt hjem på en helt fair måte, og den eneste grunnen til at produksjonen lar henne komme inn igjen er for å lage litt liv. Synes heller ikke hun har tatt veldig mange farlige valg der inne. 

Anonymkode: 74145...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, PH kongen skrev:

Om Carl Aksel hadde gjort det Nina gjorde, sendt hjem sin største konkurrent (Nina) og så sendt ut sin beste venn (Øystein) ville alle her inne sagt at han spiller skittent og sagt det var dårlig gjort mot Øystein, men siden det er Nina syntes alle at det er bra spillt og sier at PH bare er et spill

Kjære vene... Det er jo CA selv og hoffet som snakker så sterkt om "skittent spill". Du bør rette frustrasjonen din en annen plass, siden det er så å si ingen her i tråden som blir irritert for at deltakerne spiller. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, PH kongen skrev:

Om Carl Aksel hadde gjort det Nina gjorde, sendt hjem sin største konkurrent (Nina) og så sendt ut sin beste venn (Øystein) ville alle her inne sagt at han spiller skittent og sagt det var dårlig gjort mot Øystein, men siden det er Nina syntes alle at det er bra spillt og sier at PH bare er et spill

Nå gidder jeg ikke KG lenger. 

HVORFOR er det så mange som klager på at "vi" ikke liker hoffet og hva de gjør? So what?? 

JEG DRITER I HVEM SOM SPILLER "SKITTENT", MEN IRRITERER MEG OVER DE SOM KLAGER OG KJEFTER PÅ DE ANDRE NÅR DE SPILLER FORDI DET GÅR IMOT DEM. 

Ville jo tro at det er det ekte hoffet som driver å drar dette opp hele tiden på KG på samme måte som de klager på "skittent spill" hver gang noe går mot dem. 

Jørgen og Sandra eller? 

Endret av Raiu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Salmz skrev:

Forsåvidt litt forskjellige situasjoner da Nina kunne velge mellom hvem som helst av jentene og valgte å sende ut sin beste venninne.. Mens det enten var Stine eller Sandra som røyk forrige uke uansett, da ingen av dem hadde sjans hos noen andre. Så da måtte hun jo bare stille seg hos Jørgen får å ha en fair sjans

Uansett hvordan du vrir og vender på det, så var det Malin og Sandra som pratet om å få ut Stine (sin beste venninne). Malin sa, som kjent, "vi må tenke kort". Derfor tenker jeg det er dobbeltmoralsk å slenge dritt om Nina for og gjøre det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MXB skrev:

Nå gidder jeg ikke KG lenger. 

HVORFOR er det så mange som klager på at "vi" ikke liker hoffet og hva de gjør? So what?? 

JEG DRITER I HVEM SOM SPILLER "SKITTENT", MEN IRRITERER MEG OVER DE SOM KLAGER OG KJEFTER PÅ DE ANDRE NÅR DE SPILLER FORDI DET GÅR IMOT DEM. 

Ville jo tro at det er det ekte hoffet som driver å drar dette opp hele tiden på KG på samme måte som de klager på "skittent spill" hver gang noe går mot dem. 

Jørgen og Sandra eller? 

Bare overse dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...