Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Sykt skuffet at Nina velger å stole på den andre alliansen. Og ditcher Mikela, trodde de var smartere enn det. Bare fordi hun står sterkere i finalen med Øystein. Nei, oppgitt. 

Anonymkode: 0123e...fb8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde aldri blitt overraska over at Øystein hadde gått til Malin. Hadde faktisk blitt meir overraska om han hadde gått til Nina, som har sendt ut både bestekompisen hans, og partneren hans. Forstår ikkje at Nina tenkte på det, faktisk.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
1 minutt siden, kindagirl skrev:

Her står det at det skal regne kuler på tirsdag.. Og at juryen kan stokke om på parene mandag. VG sin tvguide.

Det står det hos meg også. Jeg har tenkt tirsdag og skrevet mandag. Du har helt rett ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg syntes det var litt komisk å høre at Jonas mente det var skittent spill av Malin haha. 

Jonas har jo strengt tatt gjort akkurat det samme mot Malin. 

Anonymkode: 0b88b...23d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med Daniel og kaster kulen i bakken. Han vet jo at NIna gjør det:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg syntes det var litt komisk å høre at Jonas mente det var skittent spill av Malin haha. 

Jonas har jo strengt tatt gjort akkurat det samme mot Malin. 

Anonymkode: 0b88b...23d

Han beskylder jo ikke henne for det, i den forstand at han ikke har gjort det selv. Hans sier bare at han ikke vil ha på seg at han er den eneste som spiller skittent. Og det har han jo rett i.

Anonymkode: 0d834...fe6

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo taktisk for juryen å Stokke om på parrene så de knuser kulene på tirsdagen for å komme inn selv. Derfor er det jo egentlig Ikke bra av Nina å sende ut ca og Eileen, for da har du to par som ikke stoler på partnerens sine og har sin drømmepartner i juryen. Og da er jo de kulene dømt til å gå i bakken så de kommer inn igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg syntes det var litt komisk å høre at Jonas mente det var skittent spill av Malin haha. 

Jonas har jo strengt tatt gjort akkurat det samme mot Malin. 

Anonymkode: 0b88b...23d

Ja hva trodde han at Malin skal plutselig elske han haha.  Nina og Jonas skuffet sykt i dag for å være tåpelig ever! Å sende ut Elieen kan jeg skjønne. Men i dag dreit de seg ut - smart var de ikke. Men klart Nina mente hun står svakt i finalen med Daniel. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han beskylder jo ikke henne for det, i den forstand at han ikke har gjort det selv. Hans sier bare at han ikke vil ha på seg at han er den eneste som spiller skittent. Og det har han jo rett i.

Anonymkode: 0d834...fe6

Da han sto der og utdypet, ja. Men første kommentaren hans som kom på sync etter at Øystein også sto bak han var at Jonas mente det var et skittent spill. Men ja, jeg skriver mens jeg ser på, så merket meg at han utdypet senere. :)

Anonymkode: 0b88b...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, jolsrud skrev:

Dette viser jo at produksjonen til en viss grad har dratt Jonas og Nina gjennom og da :) ingenting å si på det

Det gjør jo produksjonen alltid rundt finaletider. CA har virkelig blitt båret gjennom spillet, men de andre har jo også fått litt hjelp på veien. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at Nina knuser kulen, så da er det nok Jonas som ryker på mandag. Men han kommer vell plutselig inn tirsdag igjen. Ser for meg Malin og CA mot Nina og Jonas. Da vinner i så fall Malin og CA basert på hvem som er i juryen. Hvis ikke Mikaela og Eileen tilgir Nina all of the sudden. 

Anonymkode: 0d834...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina og Jonas bryr seg bare om Nina og Jonas, ingen andre. De vinner nok neppe, alle fra deres allianse er sviktet av de. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nå bekrefte at Øystein vinner PH.

Anonymkode: 778f5...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men HERREGUD da Nina. Å stole på den andre alliansen rett før finalen ved å sende alle i din allianse ut?! Du ba jo om å bli rævkjørt og samtidig miste de stemmene du hadde mulighet til å få! 

Godt Jonas kom inn igjen. Men tviler på at Nina og Jonas kommer seg til helt til finalen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan nå bekrefte at Øystein vinner PH.

Anonymkode: 778f5...e26

Så fint for han!

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan nå bekrefte at Øystein vinner PH.

Anonymkode: 778f5...e26

For en uke siden kunne folk bekrefte at CA vinner. I går kunne en bekrefte at Jørgen vinner. Og i dag Øystein? Lite hold i alle disse påstandene. 

Anonymkode: 0d834...fe6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

For en uke siden kunne folk bekrefte at CA vinner. I går kunne en bekrefte at Jørgen vinner. Og i dag Øystein? Lite hold i alle disse påstandene. 

Anonymkode: 0d834...fe6

Jeg har det fra en sikker kilde. Jeg kan ikke si direkte hvem det er, for da vil vedkommende få bot, men dette er 100 % sikkert.

Anonymkode: 778f5...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke heie på Nina lengre. Liker at hun spiller spillet, men synes hun gjør for mye rart som går i mot den alliansen hun har vært i. Heier ikke på noen lengre nå kjenner jeg, så lenge ikke Eileen kommer inn igjen. 

Anonymkode: 0d834...fe6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To par i finalen. 

Caksel og Malin er vel ganske sikkert et av de. Hvem blir det andre? Tar en råsjanse på Jørgen og Sandra.

 

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke heie på Nina lengre. Liker at hun spiller spillet, men synes hun gjør for mye rart som går i mot den alliansen hun har vært i. Heier ikke på noen lengre nå kjenner jeg, så lenge ikke Eileen kommer inn igjen. 

Anonymkode: 0d834...fe6

Enig. Hun skuffet sykt i dag. Sviktet alle som var glad i henne, blitt rævkjørt. Og bevist for alle seere at hun bryr seg kun om seg selv og Jonas. Caxel bryr seg mer om folk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...