Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Gjest Vilunich

Sååååå fin hun ble med kort hår! Også virker Land I Like som et utrolig bra prosjekt! Hun setter fokus på så positive ting! Veganerdiett , trening, holde seg unna botox etc, sminkefri uke, frivillig organisasjon og ærlig om opp og nedturer. Braaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Å herregud, nå har hun blitt vaksinemotstander. Er ikke MMR skepsis veldig 80-talls? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Nå er hun vaksinemotstander også:nordvesta:

Sjukt!!!! 

Jeg forstår at dette er et personlig valg hun plutselig har tatt, men hallo? Del det nå ikke med alle følgerne! 

Kanskje jeg er naiv, men jeg tenker at vaksinasjonsprogrammet er slik det er for en grunn!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Hun bør ta seg en tur til land der meslinger, røde hunder og andre stygge sykdommer som polio er utbredt. Vi skal være sjeleglad for at vi i den vestlige verden har både kunnskap og økonomi til å vaksinere barna mot sykdommer som de i verste fall kan dø av. Forstår meg ikke på vaksinemotstandere. De leser noen artikler på nettet og tror de har sett lyset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, jentekvinne skrev:

Hun bør ta seg en tur til land der meslinger, røde hunder og andre stygge sykdommer som polio er utbredt. Vi skal være sjeleglad for at vi i den vestlige verden har både kunnskap og økonomi til å vaksinere barna mot sykdommer som de i verste fall kan dø av. Forstår meg ikke på vaksinemotstandere. De leser noen artikler på nettet og tror de har sett lyset. 

Nettopp! 

Hun har i hvertfall ikke opplevd at noen hun kjenner har blitt syke av sykdommene vi vaksinerer mot (da hadde hun aldri blitt motstander), hun kan heller ikke ha noen nær seg som faktisk ikke kan få disse vaksinene pga andre ting, og som er avhengig av at andre følger programmet, slik at sykdommene ikke kommer tilbake. 

Kjenner jeg blir fryktelig sint nå..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ganske lett å overbevise, hun der. På evig søken etter å være utenfor normen. Virker som at hun bare hopper på alle meninger som kan være spesielt. 

Sjekke fakta gidder hun i hvertfall ikke, for det hun sier og viser frem er bare sprøyt. Standard antivaks propaganda.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjønner ikke helt hvordan eller hvorfor man tar en filmsnutt på YouTube så på alvor og tror på alt i den. 

Det samme skjedde med vegan greia å. 

Blir helt frelst etter å ha sett en film. 

Hun burde ha sett en film om hva som kan skje hvis man ikke tar vaksinen også. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanskelig er det å finne ut hvorfor barn kan bli i dårlig form etter vaksiner? 

Men, ja, nei, vi går heller for at det er fordi at vaksinene inneholder bestanddeler av aborterte foster og kyllinger.

Asså!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tåpeligste med hele situasjonen er jo at hun nå har slettet alt på snapchat siden folk var uenige med hennes mening. Syns hun kan stå for det hun mener og ikke bare ta en offerrolle med en gang hun får litt motgang. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
På 30.3.2017 den 13.34, Vilunich skrev:

Sååååå fin hun ble med kort hår! Også virker Land I Like som et utrolig bra prosjekt! Hun setter fokus på så positive ting! Veganerdiett , trening, holde seg unna botox etc, sminkefri uke, frivillig organisasjon og ærlig om opp og nedturer. Braaa

jeg er enig med deg. jeg synes hun har en positiv energi og gode verdier i livet sitt, hun er et godt forbilde vil jeg si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Carina Maria skrev:

jeg er enig med deg. jeg synes hun har en positiv energi og gode verdier i livet sitt, hun er et godt forbilde vil jeg si. 

Å være vaksinemotstander er så langt inn i i-lsndsverden man kan komme. Mens resten av verden ser barn dø fordi de ikke er vaksinert sitter noen i den vestlige verden og bestemmer seg for at ingrediensene i vaksiner som har reddet millioner av barn er ekle. Det er helt vanvittig provoserende og navlebeskuende,og langt fra å være et godt forbilde. Kritisk tenkning er essensielt i dagens internettverden. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mamma til en som ikke kan vaksineres så blir jeg så forbanna provosert av vaksinemotstandere. 

I u-land er utfordringen å samle inn penger og få gjennomført vaksineprogrammer. Og her er det et større problem at vaksinemotstandere påvirker folk til ikke å vaksinere seg. I USA er meslinger på full fart inn igjen. Fordelene ved vaksiner kan ikke diskuteres, det er fakta. Det funker. Det gjør meg forbanna at noen som har sett en "video på youtube" er med å fjerne beskyttelsen sønnen min har gjennom flokkimuniteten. For at denne skal opprettholdes så må mange nok vaksinere seg. 

Vaksinemotstandere er ikke dumme,  men de praktiserer gjennomtenkt dumskap. Annette Marie fremstår helt blåst og uansvarlig i mine øyne. Vaksinemotstander etter en film... Jaja, man får enda flere argumenter for obligatorisk vaksinering da. Det skal hun ha. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
57 minutter siden, listefyll skrev:

Å være vaksinemotstander er så langt inn i i-lsndsverden man kan komme. Mens resten av verden ser barn dø fordi de ikke er vaksinert sitter noen i den vestlige verden og bestemmer seg for at ingrediensene i vaksiner som har reddet millioner av barn er ekle. Det er helt vanvittig provoserende og navlebeskuende,og langt fra å være et godt forbilde. Kritisk tenkning er essensielt i dagens internettverden. 

jeg må få synes at hun er et godt forbilde for ungdommer og unge med sunne og fine verdier i livet sitt og for meg handler det ikke om at hun er vaksine motstander. det blir hennes sak.

jeg har mange venner som er vaksine motstandere og jeg fordømmer ikke dem. dem er vennene mine for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Carina Maria skrev:

jeg må få synes at hun er et godt forbilde for ungdommer og unge med sunne og fine verdier i livet sitt og for meg handler det ikke om at hun er vaksine motstander. det blir hennes sak.

jeg har mange venner som er vaksine motstandere og jeg fordømmer ikke dem. dem er vennene mine for det. 

Ingen som er vaksinemotstandere er gode forbilder. Punktum.

Endret av adabsurd
skriveleif
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, adabsurd skrev:

Ingen som er vaksinemotstandere er gode forbilder. Punktum.

dem av vennene mine som er vaksine motstandere er mine venner og jeg ville aldri fordømme dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

dem av vennene mine som er vaksine motstandere er mine venner og jeg ville aldri fordømme dem. 

Venn og forbilde er to forskjellige ting.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, adabsurd skrev:

Venn og forbilde er to forskjellige ting.

jeg mener anette marie er et godt forbilde og det er min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Carina Maria skrev:

jeg mener anette marie er et godt forbilde og det er min mening. 

Det er greit. Det finnes folk som mener Trump er et godt forbilde.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...