Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 24.2.2017 den 14.13, HerKommerMummi skrev:

Jeg blir helt satt ut av måten hun sakker på jeg. Har aldri hørt noen andre snakke sånn før. 

Jeg skal være ærlig. Jeg håner henne når jeg hører henne på Snap. Lene ler jo uansett hele veien til banken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke over at hun har utnevnt seg selv til interiørkonsulent og nå tar på seg kunder, som ønsker hennes fantastiske interiørveiledning...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men.... Skinnbukser og pels til fjells😂 Viktig å være moteriktig til enhver tid😏 Ser ut som om hun er på tur med "gjengen" til Kim Kardashian...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maydis8 skrev:

Jeg kommer ikke over at hun har utnevnt seg selv til interiørkonsulent og nå tar på seg kunder, som ønsker hennes fantastiske interiørveiledning...

Det er egentlig bare slemt med tanke på hvordan hun voldtok den gamle ærverdige byleiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, julie08 skrev:

Får migrene av den nye videobloggen

Orker ikke å trykke meg inn på bloggen hennes i det hele tatt. Platt og tomt pjatt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fremstår som litt mer rolig i den nye videobloggen.
Ikke så kavete og stressa, ikke så mye omtale i tredjeperson og ikke så mye babyspråk...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var fantastisk i den nye vloggen idag. Så ekte og ærlig. Ble litt rørt og inspirert faktisk. Synes det er veldig bra at hun ikke legger seg og graver seg ned i elendighet pga en fyr. Er det det dere som kritiserer henne så mye vil? Er enig at hun kan være litt irriterende på noen ting, men overall så liker jeg henne. Kul jente! Go Lene!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra tema hun tok opp i dag, hun oppmuntrer også folk til "å være sin beste venn," virker som en jordnær reflektert dame det der, flott innlegg:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest justcurious
På 1.3.2017 den 21.51, Amber1982 skrev:

Hun var fantastisk i den nye vloggen idag. Så ekte og ærlig. Ble litt rørt og inspirert faktisk. Synes det er veldig bra at hun ikke legger seg og graver seg ned i elendighet pga en fyr. Er det det dere som kritiserer henne så mye vil? Er enig at hun kan være litt irriterende på noen ting, men overall så liker jeg henne. Kul jente! Go Lene!

 

Endret av justcurious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, LilleKlump skrev:

Leiligheten hennes kommer ut på finn på søndag. Hva tror folk prisantydning er?

5-7 millioner kanskje... Eller er jeg på bærtur :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den er nærmere 10 mill. Lå ikke forrige leilighet ute for rundt 6 mill? Denne er vel betydelig større enn den forrige? Husker noen hva de ga før de pusset opp? 

Nei, jeg aner ikke :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper mellom 9 500 000 og 10 200 000 mill.. Den ble jo kjøpt for 6 890 000 for litt over ett år siden og det var før oppussingen. Mener å huske at Lene og typen fikk ny verdivurdering etter oppussing og at hun skrev på bloggen sin noe sånt som at oppussingen virkelig har lønnet seg. Også må man legge på prisutviklingen i Oslo det siste året.. Spennende å se hva prisen blir hvert fall! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...