Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns hun får mer og mer usunt forhold til kropp. Snart ikke mer igjen av henne, kun de store leppene og den utrolig barnslige stemmen. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun slår meg som så utrolig lite moden.. Snart 30 år og alt som betyr noe er utseende og interiør? Boring. 

Endret av charmisss
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, charmisss skrev:

Hun slår meg som så utrolig lite moden.. Snart 30 år og alt som betyr noe er utseende og interiør? Boring. 

Hva som skal bety noe når man er 30 da? Hus, unger og en hel haug med samlivsproblemer? Godt vi ikke har kommet lenger i 2017. Noe annet ville vært for gale:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, jentekvinne skrev:

Hva som skal bety noe når man er 30 da? Hus, unger og en hel haug med samlivsproblemer? Godt vi ikke har kommet lenger i 2017. Noe annet ville vært for gale:overrasket:

En hel haug med samlivsproblemer trenger hun ikke hus og unger for å ha.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
37 minutter siden, Femilie skrev:

En hel haug med samlivsproblemer trenger hun ikke hus og unger for å ha.. 

Har hun samlivsproblemer? Hva baserer du det på? At hun ble sammen med en og gjorde det slutt etter noen måneder? Det er jo sånn som skjer. Fins veldig mange par som har dårlige forhold rundtom. Lene skjønte sikkert hvor det bar og valgte å avslutte det. Kan ikke dømme henne nord og ned av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, jentekvinne skrev:

Har hun samlivsproblemer? Hva baserer du det på? At hun ble sammen med en og gjorde det slutt etter noen måneder? Det er jo sånn som skjer. Fins veldig mange par som har dårlige forhold rundtom. Lene skjønte sikkert hvor det bar og valgte å avslutte det. Kan ikke dømme henne nord og ned av den grunn. 

Dømmer ingen nord og ned :) Det var bare et svar til at motparten til å være umoden 30-åring er hus, barn og samlivsproblemer

Endret av Femilie
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, charmisss skrev:

Hun slår meg som så utrolig lite moden.. Snart 30 år og alt som betyr noe er utseende og interiør? Boring. 

Hun fylte 30 år forrige helg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Hege899 skrev:

er hun ikke venninne med Hege tørresdal lenger?

Har ikke hørt et pip om Hege, heller ikke sett henne på Snap. Har sletta Espen Hilton fra Snap, snart ryker Lene også. Folk som er så selvopptatte og omtaler seg selv i tredjeperson blir litt vel mye. Og jeg ble lei av kroppshysteriet og treningsselfier flere ganger fra dagen og maten til Hilton. Han får nå bare holde på... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke Lene i bryllupet til Hege i fjor sommer? Hang ikke de to og Kathrine Sørland sammen? Og hun andre eksen til Gamst, Renate Bugge. Sistnevnte er fortsatt mye sammen med Lene ser jeg

Endret av LilleKlump
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som synes at det er veldig spesielt at hun drar med seg  det store speilet rundt i hele leiligheten for å ta "selfies"?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.2.2017 den 7.56, Vikinggirl skrev:

Har ikke hørt et pip om Hege, heller ikke sett henne på Snap. Har sletta Espen Hilton fra Snap, snart ryker Lene også. Folk som er så selvopptatte og omtaler seg selv i tredjeperson blir litt vel mye. Og jeg ble lei av kroppshysteriet og treningsselfier flere ganger fra dagen og maten til Hilton. Han får nå bare holde på... 

Enig i det med tredjeperson. Blir alltid like overrasket når jeg ser folk kommenterer at Lene virker som ei flott jente, for jeg synes rett og slett hun virker usympatisk, og jo mer hun skal vise frem av "den egentlige Lene" eller "Midsund-Lene", jo verre fremstår hun. Høyrøstet og kommanderende i videoene, ekstremt opptatt av å være kul og ha de riktige tingene, og hvem andre er det som går rundt og omtaler seg selv i tredjeperson hele tiden? Med et kjælenavn? Ho Lenemor syns ditt og datt, og det va gøy for ho Lenemor, ja. Må nesten le, jeg blir også kalt -mor av de som er glad i meg, men jeg går da ikke rundt og omtaler meg selv sånn. Pretensiøst, much?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Enig i det med tredjeperson. Blir alltid like overrasket når jeg ser folk kommenterer at Lene virker som ei flott jente, for jeg synes rett og slett hun virker usympatisk, og jo mer hun skal vise frem av "den egentlige Lene" eller "Midsund-Lene", jo verre fremstår hun. Høyrøstet og kommanderende i videoene, ekstremt opptatt av å være kul og ha de riktige tingene, og hvem andre er det som går rundt og omtaler seg selv i tredjeperson hele tiden? Med et kjælenavn? Ho Lenemor syns ditt og datt, og det va gøy for ho Lenemor, ja. Må nesten le, jeg blir også kalt -mor av de som er glad i meg, men jeg går da ikke rundt og omtaler meg selv sånn. Pretensiøst, much?

Eller "frøken Orvik" som hun også refererer til seg selv som... Virker helt speeda. Tror ikke hun har det særlig godt blandt de moderne tingene og trendy vennene sine, alt er bare fasade fasade fasade.  Veldig mange av bloggerne blir mer og mer narcisisstiske for hvert år som går. Kanskje ikke så rart når de lever av å selge seg selv, men sunt eller sympatisk er det iaf ikke.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...