Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har hengt en del med Paradise-Audun Sørseth og Rosenborg-spiller Mushaga Bakenga i det siste. De er hos henne i kveld også, ser jeg på snap. Lenemor trives ikke så godt i eget selskap.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pavilion skrev:

Tråden er ryddet for spekulasjoner

- Pavilion, mod

Nok en gang blir innlegg sletta på feil grunnlag :klaske:Kan du si hvorfor mitt innlegg ble slettet for spekulasjoner? Hadde jo med kilde også :murvegg:

Moderatorene burde blitt forklart hva som er spekulasjoner og latterliggjøring, jeeez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ssophie skrev:

Hun har hengt en del med Paradise-Audun Sørseth og Rosenborg-spiller Mushaga Bakenga i det siste. De er hos henne i kveld også, ser jeg på snap. Lenemor trives ikke så godt i eget selskap.

Alltid et party og ALLTID alkohol!! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lager alltid en stor "scene" ved å snuble i ordene sine. Spoler meg alltid kjapt igjennom vloggene hennes. Blir bare flau. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha sett, dvs, spolt meg gjennom siste vlogg har jeg bestemt meg for å unngå bloggen for alltid.

Hun kommer til å bli utbrent av å prøve så hardt....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fulgt bloggen hennes tidligere, bare litt på insta. Ble litt satt ut.....hun snakker alltid i videoene som om hun snakker til små barn? Og all lenemor..frøken orvik..osv blir litt for rart og kleint. Hun gjør seg så til....

Men er ikke verre enn å ikke klikke seg inn mer...noe jeg heller ikke vil gjøre.

Synes dog hun er flink til å plukke frem klær, vi har ganske lik klesstil..og har mye av de samme plaggene. Liker smaken hennes.(ikke interiør), men synes videoene blir litt for mye..kleint er vel det rette ordet. Hun virker så stresset..og alle de "søte"tabbene blir kleine..for alle vet jo at bloggerne ofte sitter å redigerer videoer LENGE og da er det rart at hun alltid "driter" seg ut som om det skulle vært en livesending..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene svarer ikke på spørsmål ang nese operasjon og leppe inspeksjoner. Hun godkjenner ikke kommentarer. Akkurat slik som med brystene etter operasjonen 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sminkenerd, nytt produkt ute på markedet? Garantert at jeg har lest, sett på reviews og har lyst å teste; men frøken Lenemor, mac studio pro longwear "foundation" som er svært dekkende, det er en concealer som er.. vel, svært dekkende. 

Ah det er så irriterende når man ser på sminkevideoer fra bloggere; "også bruker jeg denne foundationen!" .. nei, du bruker den concealeren som du kliner opp i hele ansiktet, en kontur klarer du ikke å blende ut, og de bryna som du har brukt såååå lang tid på ser ut som en blanding a en 5-åring sitt arbeid og om du bare skulle ha klint noe på. 

Men så er jeg litt i overkant interessert i sminke, så det blir kanskje en ocd for meg å poengtere ut feil. 

edit; hun har dog skrevet at det er en concealer i teksten under, men når man ikke vet forskjell på en concealer og foundation så har man mye å lære. 

Endret av dillyduzit
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, dillyduzit skrev:

Jeg er sminkenerd, nytt produkt ute på markedet? Garantert at jeg har lest, sett på reviews og har lyst å teste; men frøken Lenemor, mac studio pro longwear "foundation" som er svært dekkende, det er en concealer som er.. vel, svært dekkende. 

Ah det er så irriterende når man ser på sminkevideoer fra bloggere; "også bruker jeg denne foundationen!" .. nei, du bruker den concealeren som du kliner opp i hele ansiktet, en kontur klarer du ikke å blende ut, og de bryna som du har brukt såååå lang tid på ser ut som en blanding a en 5-åring sitt arbeid og om du bare skulle ha klint noe på. 

Men så er jeg litt i overkant interessert i sminke, så det blir kanskje en ocd for meg å poengtere ut feil. 

edit; hun har dog skrevet at det er en concealer i teksten under, men når man ikke vet forskjell på en concealer og foundation så har man mye å lære. 

Kunne ikke vært mer enig.

Hvorfor lage sminkevideo når du har null kompetanse overhodet?? Det er ikke interessant - verken for meg som er lidenskapelig (!) opptatt av sminke eller noen som prøver å lære seg det.

Tipper hun ikke har prøvd noen av highlighterne som finnes på markedet, når hun peker ut Soft & Gentle som den "aller, aller beste...... finnes ikke bedre"

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, banana hammock skrev:

Hva er snap navnet hennes? 

Noen som vet..? 

Wild guess... leneorvik

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, banana hammock skrev:

Hva er snap navnet hennes? 

Noen som vet..? 

Glem det haha 😂 😂 😂 😂 

Hadde glemt at det finnes en side som heter Google. Com 😂😂😂🙌🙏👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.2.2017 den 12.02, dillyduzit skrev:

Jeg er sminkenerd, nytt produkt ute på markedet? Garantert at jeg har lest, sett på reviews og har lyst å teste; men frøken Lenemor, mac studio pro longwear "foundation" som er svært dekkende, det er en concealer som er.. vel, svært dekkende. 

Ah det er så irriterende når man ser på sminkevideoer fra bloggere; "også bruker jeg denne foundationen!" .. nei, du bruker den concealeren som du kliner opp i hele ansiktet, en kontur klarer du ikke å blende ut, og de bryna som du har brukt såååå lang tid på ser ut som en blanding a en 5-åring sitt arbeid og om du bare skulle ha klint noe på. 

Men så er jeg litt i overkant interessert i sminke, så det blir kanskje en ocd for meg å poengtere ut feil. 

edit; hun har dog skrevet at det er en concealer i teksten under, men når man ikke vet forskjell på en concealer og foundation så har man mye å lære. 

SÅ sant! Jeg har ikke kjempepeiling på sminke, men altså, det så jo ut som hun har fått juling rundt øyepartiet.. blende sminke, hva er det? Og så trodde jeg at litt av vitsen med en slik video var å sitte med ansiktet LITT nærmere, slik at VI ser noe..? 😳

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt satt ut av måten hun sakker på jeg. Har aldri hørt noen andre snakke sånn før. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Prøvekjøre" Tesla på fjelltur med jentene, burde ikke den snappen vært merka med #spons ??

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk
1 time siden, Elisiaflisa skrev:

"Prøvekjøre" Tesla på fjelltur med jentene, burde ikke den snappen vært merka med #spons ??

Om hun har fått låne av et firma ja...

Hver gang hun får en kommentar ang manglende merking er hun ganske kjepphøy og påstår hun er veldig flink🙄

Jupp, flink på ettermerking og å glemme å merke på SoMe ja....

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...