Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Ser på blogglisten at hun har bare 2000 lesere? Hvordan kan hun ha så mange følgere på Instagram og tjene bra da?

Ren skjær interesse. Trodde hun var en av de 'største'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hinkelpinkel

Men hun er helt nede på 75 plass? 8000 lesere = under 1000 lesere per dag?

8000 lesere hver dag. Det er slik jeg leser det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står det 75??? Og 2000?

Hva er det som gjør at det jeg ser er annerledes? Noen flinkinger som kan forklare?

Edit; Screenshot

post-89296-0-76830100-1424529240_thumb.j

Endret av Iriina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Her står det 75??? Og 2000?

Hva er det som gjør at det jeg ser er annerledes? Noen flinkinger som kan forklare?

Edit; Screenshot

Blir litt vanskelig når jeg ikke ser hva 2000 står for. Men om statistikken er hentet fra i går(?) så kan forklaringen være at det er helg og mange akkurat har startet/er midt inni en vinterferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt vanskelig når jeg ikke ser hva 2000 står for. Men om statistikken er hentet fra i går(?) så kan forklaringen være at det er helg og mange akkurat har startet/er midt inni en vinterferie.

Jeg bare googlet blogglisten like før jeg postet tråden og dette kom opp.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun byttet til United bloggers - dårligere design og så få lesere i forhold til det hun hadde

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun byttet til United bloggers - dårligere design og så få lesere i forhold til det hun hadde

De kunne sikkert tilby mer penger og en bedre avtale. Synes selv den nye blogger er slitsom å lese.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om at hun skal ha ny kolleksjon med Bik Bok? Så fresht ut det lille antrekket hun viste da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Jeg syns klærne hennes er så... like? Hver gang hun "produserer" en kolleksjon så er det jo bare helt vanlige topper og skjørt?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes dere om at hun skal ha ny kolleksjon med Bik Bok? Så fresht ut det lille antrekket hun viste da.

Åh! Jeg likte den forrige kolleksjonen veldig godt :) Kjøpte ikke et plagg da, men siklet på noen av de.

Det dumme er at de ble veldig overpriset i forhold til kvaliteten.

F.eks de lange cardiganene til en tusenlapp.. du får jo likens bare i ekte casmir til 900 på hm :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg likte den forrige kolleksjonen veldig godt :) Kjøpte ikke et plagg da, men siklet på noen av de.

Det dumme er at de ble veldig overpriset i forhold til kvaliteten.

F.eks de lange cardiganene til en tusenlapp.. du får jo likens bare i ekte casmir til 900 på hm :)

Nå skal det visstnok være en bedre kolleksjon, og det skal være mer varer å få tak i på nett. Sikkert i denne blogg-nettbutikken hun har med Bik Bok. Er visst en vår/sommer kolleksjon. Blir spennende! Håper det ikke bare er crop tops og sånt skvip :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig kult at Lene får til en egen kolleksjon med Bikbok, hun er flink til å få til noe ut av bloggen! Men at hun produserer noe særlig fine kolleksjoner derimot.. i forhold til det internasjonale motebildet blir det litt uinspirerende for min del. Crop tops og skjørt? Hun har kanskje visse rammer å holde seg innenfor i forhold til segmentet Bik Bok appellerer til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hva som er originalt med plaggene hennes og skulle ønske at Bik Bok fortsatte å velge anerkjente designere som for eksempel Olsen-tvillingene som de har samarbeidet med. Jeg forventer noe nytt og spennende, og tenker at hun neppe har kvalifikasjonene til å bedømme hva som er det. Jeg ønsker å bli begeistret av flere plagg i en kolleksjon.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...