Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Havnet tilfeldigvis på instagrammen hennes nå, OI så utrolig harry og vulgær hun har blitt?!

Det er helt sykt faktisk! Sjekk for eksempel bikinitrusa på bildet hun akkurat har lagt ut fra Barcelona. Er det mulig å dra den lenger ned?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bergensia

Gard virker som en noe overfladisk type, det var en spørsmålsrunde på bloggen nå hvor han skulle svare og det var et spørsmål om kroppen hennes etter kostholdsendringen (eller denne innbilte cøliakien som rammer bloggerne så hard ;))

Han skriver at han liker at jenter er trente, de som sier noe annet lyver. Man trenger ikke ha markerte muskler, men for meg er det viktig at en jente tar vare på kroppen sin.

 

Det har blitt veldig mye hud og kløft på bloggen i det siste, har hun innrømmet brystforstørrelsen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gard virker som en noe overfladisk type, det var en spørsmålsrunde på bloggen nå hvor han skulle svare og det var et spørsmål om kroppen hennes etter kostholdsendringen (eller denne innbilte cøliakien som rammer bloggerne så hard ;))

Han skriver at han liker at jenter er trente, de som sier noe annet lyver. Man trenger ikke ha markerte muskler, men for meg er det viktig at en jente tar vare på kroppen sin.

 

Det har blitt veldig mye hud og kløft på bloggen i det siste, har hun innrømmet brystforstørrelsen?

Syns han ga så syykt kjedelige svar. "Hun er så søt, hun driter seg aldri ut, elsker at hun er så skjønn"... Han kunne jo ha prøvd å være litt morsom.

 

Nei, hun lar spørsmålene stå ubesvart i kommentarfeltet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gard virker som en noe overfladisk type, det var en spørsmålsrunde på bloggen nå hvor han skulle svare og det var et spørsmål om kroppen hennes etter kostholdsendringen (eller denne innbilte cøliakien som rammer bloggerne så hard ;))

Han skriver at han liker at jenter er trente, de som sier noe annet lyver. Man trenger ikke ha markerte muskler, men for meg er det viktig at en jente tar vare på kroppen sin.

Det har blitt veldig mye hud og kløft på bloggen i det siste, har hun innrømmet brystforstørrelsen?

Ja, det er mye hud og kløft. Synes ofte hun viser seg halvnaken på instagram. Hun er nok stolt over kroppen sin, og det skjønner jeg jo. Og så har hun ikke så fine trekk i ansiktet, så da blir kroppen det hun har å vise frem.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han typen ga ekkelt svar på det der med kropp. Å påstå at ALLE menn som sier de ikke liker trente jenter best lyver blir bare ufyselig. Fint å lese for unge jenter som sliter med å akseptere kroppen sin...

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mye hud og kløft. Synes ofte hun viser seg halvnaken på instagram. Hun er nok stolt over kroppen sin, og det skjønner jeg jo. Og så har hun ikke så fine trekk i ansiktet, så da blir kroppen det hun har å vise frem.

For en unødvendig kommentar, særlig når du svarer på en uttalelse som går på press på å ha et bestemt utseende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en unødvendig kommentar, særlig når du svarer på en uttalelse som går på press på å ha et bestemt utseende!

Jaja, det er slik jeg ser det hvertfall. Det er jo hun selv som legger opp til et stort fokus på utseendet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han ga så syykt kjedelige svar. "Hun er så søt, hun driter seg aldri ut, elsker at hun er så skjønn"... Han kunne jo ha prøvd å være litt morsom.

Nei, hun lar spørsmålene stå ubesvart i kommentarfeltet.

Enig. Inntrykket av henne ble ikke akkurat bedre heller etter å ha lest svarene. Hun virker utrolig slitsom å være sammen med (MÅ skje noe hele tiden) og veldig kontrollerende. Fikk også inntrykk av at hun har et ganske annet humør enn det hun påstår at hun alltid har, og at de generelt krangler ganske mye.

Er også enig med de som skriver at det er skjedd en veldig merkbar endring etter at hun ble sammen med Gard. Hun har kanskje aldri framstått som den skarpeste kniven i skuffa, men synes hun virket som en søt og jordnær jente. Kledde seg aldri spesielt vulgært, og la feks ut mange oppskrifter på helt vanlig god mat. Nå er jo fokuset kun på kropp, lavkarbo og å tjene mest mulig på reklame. Det virker nesten som hun har mistet seg selv fullstendig, og fremstår nå nærmest som et tomt og overfladisk skall.

Er jo ikke godt å vite om det faktisk er han som har hatt denne påvirkningen på henne, men det er jo en ganske nærliggende slutning..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han typen ga ekkelt svar på det der med kropp. Å påstå at ALLE menn som sier de ikke liker trente jenter best lyver blir bare ufyselig. Fint å lese for unge jenter som sliter med å akseptere kroppen sin...

Hele fyren virker ekkel!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han typen ga ekkelt svar på det der med kropp. Å påstå at ALLE menn som sier de ikke liker trente jenter best lyver blir bare ufyselig. Fint å lese for unge jenter som sliter med å akseptere kroppen sin...

Ja det syns jeg var totalt unødvendig, spesielt mtp aldersgruppen bloggen hennes henvender seg til. De er jo faktisk nærmere 30 år begge to, og burde være såpass voksne og reflekterte at man kan tenke seg til at folk er forskjellige og at ting tolkes veldig bokstavelig, spesielt på nett.

 

De vet da godt at 16årige jenter sitter å drømmer seg vekk i Lenes "perfekte" liv på bloggen, og å prakke på med enda mer kroppspress gjør ingen noe godt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk tar ulike valg, respekterer det-ønsker de å vise seg selv lettkledd til alles beskuelse så værsegod, respekterer at alle er forskjellige. Det er likevel et MEN her-

 

hvis disse bloggerne tjener så bra på å legge ut bilder av seg selv og sine kjøp hele tiden, blir ikke det litt "tomt" i lengden? Mulig det bare er jeg som tenker slik? mine dager opplever meningsfulle når jeg jobbe for noe jeg tror på, noe som er verdiskapende for andre mennesker-og det går ikke på kropp og materielle verdier;)

 

Og så reiser de som regel mye, noe som er fint det-men hvorfor vil de ikke gi noe tilbake i form av fine reisebilder/anbefalinger osv-som regel er det kun den nærmeste stranden og bikinibilde.

 

En ting til, menn må gjerne like trente kropper og bla ba bla, er fra Bergen selv og tenker "Bergensyndromet" på menn, er en del av dem. Likevel kunne jeg ønske fokus var annerledes, vi trenger en verden med ekte verdier. 

 

Mulig vi har det for godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo et helt vanvittig forbruk, hun er jo i varmere strøk flere ganger i måneden? For et tomt liv.

 

Hun virket jo så jovial og koselig da jeg så henne på 4-stjerners middag for et par år siden. Nå orker jeg knapt å sjekke bloggen hennes mer, det blir for platt.. Kjøp kjøp kjøp, kropp kropp kropp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har vel hengt litt mye med to exer av Gamst og noen missedamer. Ikke rart man får kroppsfokus da. Supertrist at det har blitt slik. Hun er slettet fra min bloglovin

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og synes hun har forandret seg så mye. Fra søt, snill og jordnær til... det motsatte. Synes egentlig det er litt trist, for jeg likte henne veldig godt før

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker virkelig ikke den nye typen hennes. Han hun var sammen med før hadde hadde i alle fall beina godt plantet på jorda. Gard virker bare helt... usmakelig. Etter hun ble sammen med han, virker det som hun hele tiden strever med å se bra og prøver å vise mest mulig hud. Rett og slett vulgær. Etter spørsmålsruden på bloggen fikk jeg bare et enda verre inntrykk av han.

Tipper det snart blir slutt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han la seg ikke akkurat i selen for å få henne til å fremstå som sympatisk i spørsmålsinnlegget, i hvert fall..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker virkelig ikke den nye typen hennes. Han hun var sammen med før hadde hadde i alle fall beina godt plantet på jorda. Gard virker bare helt... usmakelig. Etter hun ble sammen med han, virker det som hun hele tiden strever med å se bra og prøver å vise mest mulig hud. Rett og slett vulgær. Etter spørsmålsruden på bloggen fikk jeg bare et enda verre inntrykk av han.

Tipper det snart blir slutt.

Hvorfor tror du det snart blir slutt?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger denne på Snap, og hun la nettopp ut et bilde av noen venner, hvor det videre står: "Velskapte venner".

 

Hun er virkelig ikke den skarpeste kniven i skuffa. Hvem skriver sånt?? Velskapt = pen? Since when?

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...